پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 تیر 1395 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 شهریور 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 تیر 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1395 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۳۳    
خبرگزاری اسپوتنیک روز شنبه در گزارشی از آمادگی عربستان برای آغاز جنگ نفتی علیه روسیه در بازار آسیا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۱    
نخست وزیر و فرمانده کل قوای مسلح عراق روز شنبه به طور رسمی، آزادی کامل پایگاه هوایی مهم و راهبردی 'القیاره' در 60 کیلومتری شهر موصل مرکز استان نینوا در شمال عراق را اعلام کرد و از اهالی موصل نیز ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۳۱    
روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت: رژیم بحرین برای سرکوب مخالفان از الگوی مصر استفاده می کند که می تواند تنش ها و اختلافات فرقه ای در منطقه را افزایش دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۲    
روسیه در واکنش به اقدام واشنگتن مبنی بر اخراج دو دیپلمات روس از آمریکا به دو کارمند سفارت این کشور در مسکو دستور داد خاک روسیه را ترک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۲    
جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به گزارش های ادعایی روز های اخیر درباره احتمال نقض برجام توسط ایران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۰    
'ینس استولنبرگ' دبیر کل ناتو در روز دوم اجلاس ناتو گفت که متفقین ناتو متعهد شدند که به مدت سه سال هر سال حدود یک میلیارد دلار برای تامین مالی ارتش افغانستان کمک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۰    
واشنگتن پست نوشت: فیلم مستند ' روزهای صفر' در هالیوود؛ با محوریت موضوع 'ویروس استاکس نت'؛ جنگ های آینده را جنگی که سلاح آن نامرئی است و به سختی می توان عامل جنگ را شناسایی کرد معرفی می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۰    
نخستین پرواز گردشگری روسیه به ترکیه بعد از ماهها وقفه ناشی از تحریم ها امروز (شنبه) در فرودگاه آنتالیا به زمین نشست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۵    
وزیر جهادکشاورزی گفت: امروز در جبهه اقتصادی پرورش ماهی در قفس به عنوان یک کار خط شکن و یکی از طرح های اولویت دار اقتصاد مقاومتی است که به تصویب شورای اقتصاد رسیده و در اولویت برنامه های سال 1395 قرار ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۲    
صندوق بین المللی پول هشدار داد اتحادیه اروپا در آستانه فروپاشی قرار دارد و واحد پول یورو ممکن است از رده خارج شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۹    
وزارت خارجه روسیه امروز شنبه بازگردانده شدن دیپلمات های روسیه از آمریکا را تائید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۶    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای به دکتر پاتریک بویت، رییس نظام پزشکی فرانسه خواستار همکاری دو جانبه جهت روشن شدن زوایای فوت کیارستمی کارگردان شهیر ایرانی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۶    
دبیر علمی اولین کنگره نوروآنکولوژی ایران، از بررسی سرطان های عصبی مغز و نخاع با حضور جراحان مغز و اعصاب، در کنگره تهران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۶    
محمد حقانی، عضو شورای شهر از عدم شفافیت مالی در شهرداری تهران انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۳    
مجلس آمریکا تلاش می کند ارائه وام از سوی موسسات مالی این کشور به ایران برای خرید هواپیما را ممنوع کند همچنین به گفته سخنگوی بوئینگ ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۸:۰۳    
خانواده خاوری و سرویس اطلاعاتی کانادا در سال 2011 به وی اطلاع داده اند که دولت ایران تیمی ویژه را به تورنتو فرستاده تا خاوری را مجبور به بازگشت به ایران کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۴    
آدم دلش می سوزد. در کشور خیلی کارها می شود کرد. اما باید شهامت و اطلاعات لازم برای تصمیم گیری و شناخت کافی از شرایط کشور را داشته باشیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۱    
تحلیلگران عنوان داشته اند، پس از اینکه ترکیه با روسیه و اسرائیل آشتی کرد و با توجه به وجود احتمال آشتی با مصر این مساله دیگر بعید نیست که ترکیه با اسد نیز آشتی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۱    
در هر اقتصادی که مسیر توسعه را در پیش گرفته، یکی از مهم ترین مراحل، "شفاف سازی" برای مبارزه با ویژه خواری ها، اختیارات و امتیازات خاص، انحصارها، فساد و خشکاندن ریشه های آن است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۲    
عبدالستار ادهی نیکوکار افسانه ای پاکستانی در سن 88 سالگی درگذشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۹    
فتوایی از آیت الله مکارم شیرازی در چند روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد که براساس آن در صورت الزام دانشگاه های خارج از کشور به دانشجویان متدین اجازه ترک حجاب داده می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۶    
داعش که با شرایط دشواری از زمان آغاز به کار خود مواجه است و مناطق تحت تصرف خود را یکی پس از دیگری چه در عراق یا در سوریه از دست می دهد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۶    
معطل شدن 21 ساعته مسافران تهرانی در جاده های شهرهای شمالی، در شرایطی است که با کمتر از 7 ساعت رانندگی می توان به شهرهایی رفت که از جاذبه های طبیعی بالایی برخوردارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۰    
در آخرین جلسه شورای عالی برنامه ریزی که به ریاست معاون آموزشی وزیر علوم و حضور سایر اعضای این شورا برگزار شد برنامه درسی 4 رشته تحصیلی به تصویب رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۰    
در حمله مهاجمان نقابدار در شهر استانبول، 17 خودرو به آتش کشیده و نابود شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۰    
لهستان میزبان نشست سران 28 کشور عضو ناتو در ورشو پایتخت این کشور اعلام کرد که مذاکره برای پیوستن اوکراین به پیمان آتلانتیک شمالی در این اجلاس انجام می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۷    
هدیه ای از طرف ملت ایران شامل یک تخته فرش ابریشم تبریز و دو کوزه فرش منقش به شمایل ویژه یورو 2016 و تیم های حاضر در آن روز شنبه طی مراسمی با حضور علی آهنی سفیر ایران در پاریس به نوئل له گریت رئیس ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۴    
آماده باش پلیس در سراسر آمریکا در پی واقعه اخیر دالاس، واکنش دبیرکل سازمان ملل به واقعه دالاس تگزاس، واکنش آمریکا به ادعای نقض برجام از سوی ایران، آغاز روند انتخاب نخست وزیر جدید انگلیس ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۴    
استاندار نینوی در سخنانی اعلام کرد که پایگاه نظامی القیاره در جنوب موصل توسط نیروهای عراقی آزاد شد و عملیات آزادسازی موصل نیز پس از این دستاورد کلید خواهد خورد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۱    
انتخاب سردار سرلشکر رشید به عنوان یکی از پرسابقه ترین و کارآزموده ترین فرماندهان نظامی ایران که دارای قدرت بالای تحلیل و برنامه ریزی نظامی است، در جایگاه فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۱    
در شرایطی که موج عملیات های تروریستی داعش مناطق مختلف خاورمیانه را در بر گرفته و همزمان، رقابت ها و بلندپروازی های برخی کشورهای منطقه، به ویژه عربستان سعودی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۸    
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش می گوید این وزارتخانه در سال جاری و در قالب دو طرح جداگانه بنا دارد جمعاً 20 هزار معلم دیگر را به استخدام در آورد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۰    
رییس سازمان صدا و سیما گفت: هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران مورد هجوم تبلیغاتی و جنگ روانی و رسانه ای قرار ندارد که این امر مسئولیت برنامه سازان و کارکنان صدا و سیما را دوچندان می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۳    
حرا- در مقالات قبل در خصوص نقش مخرب رژیمهای مرتجع منطقه آسیای غربی خصوصاً عربستان سعودی مطالبی را بیان داشتیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۰    
آیین افتتاحیه اردوهای جهادی سراسر کشور با عنوان جهادگران رضوی شامگاه جمعه هجدهم تیر با حضور سردار غلامی و حجت الاسلام قرائتی و حج الاسلام رئیسی و سردار نقدی در سالن همایش های مرکز نمایشگاه ها و همایش ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۸    
محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور بیانیه ای ضمن سپاسگزاری از رهنمودهای مقام معظم رهبری، از ریاست محترم جمهوری در برخورد با پرداخت های نامتعارف قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اشاره مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا علیه کشورمان تاکید کرد: دولت اوباما با هر مصوبه ای که در اجرای توافق هسته ای اخلال ایجاد کند، مخالفت خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۴۰    
منابع آگاه در وزارت خارجه ترکیه به روزنامه سعودی الشرق الاوسط گفته اند، ترکیه با باقی ماندن بشار اسد در دوره انتقالی قدرت در سوریه مخالفت نمی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۷    
رییس سازمان شیلات ایران سرمایه گذاری ایرانی و خارجی در کشور را از اهداف تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: هدف گذاری ما برای افق 1404 دستیابی به یک میلیارد دلار تجارت محصولات شیلاتی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان ادعاهای اخیر مرکل و بان کی مون را بیانگر توطئه ای جدید علیه ایران دانست و گفت: احساس می کنم در حال زمینه چینی و پخت و پز علیه ما هستند و باید گوش به زنگ باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و مقام های ویتنام در دومین اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور بر گسترش روزافزون روابط تجاری تا دو میلیارد دلار و رفع موانع بانکی برای رسیدن به این هدف تاکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۳    
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه فیش های حقوقی با هر انگیزه ای که مطرح شده باشد از دید رئیس جمهور و دولت یک خیر بزرگ برای کشور است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۴۷    
معاون امور بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از 10 میلیون و 200 هزار نفر از ساکنان شهرها که اغلب حاشیه نشین هستند امکان دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی را ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۸    
وزارت خارجه روسیه همزمان با نشست سران کشورهای عضو پیمان ناتو در ورشو پایتخت لهستان که یک دستور کار آن اتخاذ تدابیر ضدروسی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۵۱    
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: حذف مالیات علی الراس علاوه بر رعایت عدالت مالیاتی، زمینه مساعدی را برای دستیابی به درآمدهای پایدار به منظور تامین هزینه های عمومی و عمرانی فراهم خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۰    
رسانه های رژیم صهیونیستی از آغاز بازجویی و تحقیقات درباره اتهامات وارده به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در خصوص پولشویی خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۵۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفت وگو با روزنامه ایران با اشاره به این نکته که بعد از برجام 500 میلیون دلار سرمایه گذاری صنعتی ثبت شد افزود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۳    
با نزدیک شدن به اعلام رای دادگاه بین المللی لاهه در پی شکایت فیلیپین علیه چین، گزارش های رسانه ای در این کشور نشان می دهد چنانچه رای صادره به ضرر چین باشد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۰    
حرا- میان رژیم نژادپرست و استعماری اسرائیل و داعش همسویی زیادی وجود دارد. هر دوی این رژیم ها، نژادپرست هستند. هر دوی آن ها خود را برگزیده خدا و بقیه را مستحق نابودی می دانند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۵    
باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه تاکید کرد که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) بر اتحاد ترانس آتلانتیک آسیبی وارد نخواهد کرد اما هشدار داد که جدایی تلخ انگلیس از اتحادیه اروپا ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۹    
روزنامه دنیای اقتصاد در صفحه بازرگانی به گفت وگو با مسعود خوانساری، سیده فاطمه مقیمی و سیدرضی آقامیری درباره راهکارها و اقدام های لازم برای دستیابی به رشد اقتصادی پرداخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۴    
شینزو آبه نخست وزیر ژاپن از جامعه بین المللی خواست تا آزمایش های اخیر موشکی از سوی کره شمالی را محکوم کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۴    
با شدت گرفتن سرکوب سیاسی در بحرین، این پرسش مطرح است که آمریکا به عنوان همپیمان این کشور چه سیاستی را در پیش خواهد گرفت. آیا بار دیگر حقوق بشر قربانی منافع سیاسی و امنیتی خواهد شد؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۱    
وزیر نفت گفت: رئیس جمهوری در پی مهار آتش سوزی پتروشیمی بوعلی سینا، از آتش نشانان شجاع و فداکار، شرکت های نفتی دست اندرکار و همچنین همه نهادها و سازمان هایی که در فرونشاندن این آتش گسترده همکاری داشته ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۵    
سناتور 'جان مک کین' ریئس کمیته امور نظامی سنای آمریکا که هفته گذشته در راس هیاتی چهار نفره از نمانیدگان کنگره به پاکستان سفر کرده بود، ضمن تعریف و تمجید از ژنرال 'راحیل شریف' ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۹    
جنگل زیبا ابر در 50 کیلومتری شمال شرق شاهرود و در مسیر جاده شاهرود به آزادشهر استان گلستان و در روستای ابر قرار دارد و ادامه جنگل های سرسبز شمال کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۳    
تهران دارای 205 هزار پلاک فرسوده است که نیاز به نوسازی دارد. این تعداد بیش از 5 درصد مساحت شهر تهران را شامل می شود و به گفته مسئولان وام های قرض الحسنه می تواند مشکلات را حل کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۳    
در روزهای اخیر، رویترز خبر از گزارشی محرمانه از سوی دبیرکل سازمان ملل داده که در این گزارش از فعالیت های موشکی ایران به اقدامی مغایر با روح قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل یاد شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۶    
روزنامه خراسان در گزارشی فناوری را به عنوان موتور اصلی توسعه اقتصادی در جهان امروز دانست و آن را از منظر کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۳    
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه با اعلام اینکه در شش ماهه نخست سال جاری میلادی این کشور چهار میلیارد و 600 میلیون دلار تسلیحات فروخته است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۸    
وزیرنفت از برنامه ریزی برای رفع مشکل و راه اندازی مجدد فاز آسیب دیده پتروشیمی ابوعلی سینا در دو تا سه هفته آینده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۶    
حرا- تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز شنبه نخستین مسابقه خود را در رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی چین تایپه با برتری بر ترکمنستان آغاز کرد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۳    
روزنامه خراسان در شماره شنبه 19 تیر در یادداشتی به قلم صدیقه خراسانی، نوشت: بنیامین نتانیاهو سفر دیپلماتیک خود به آفریقا را آغاز کرده است و تلاش دارد جای پایی مستحکم در این مقصد خیال انگیز بیابد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۰    
سایت خبری تحلیلی امید هسته ای ایرانیان در مطلبی به قلم یک پژوهشگر و کارشناس مسایل منطقه ای نوشت : پس از گذشت حدود هفت ماه از قطع نسبی روابط ترکیه و روسیه در پی سرنگونی هواپیمای جنگنده روسی اردوغان با ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۷    
سفر آفریقایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورهای اوگاندا، کنیا، روآندا و اتیوپی- آن هم پس از 22 سال- سرآغاز دوران تازه ای برای پیشبرد راهبرد اقتصادی این رژیم در قاره سیاه به شمار می رود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۳۴    
شکار در بهشت پرندگان ایران با بیش از هفتاد هزار پرنده واژه ی غریبی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۸    
منابع انگلیسی بامداد روز شنبه گزارش دادند دولت دیوید کامرون قصد دارد نیروهای نظامی بیشتری را به کشور بحران زده افغانستان اعزام کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۸    
نخست وزیر عراق در اظهاراتی اعلام کرد: حمله جنایتکارانه ای که عراق با آن روبه روست با هدف ایجاد فضایی از آشوب داخلی و امنیتی و فراهم سازی شرایط برای حامیان آن در فضای سیاسی است تا طرح های آنها برای ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۲    
امریکا می گوید در واکنش به حمله پلیس روسیه به یک دیپلمات امریکایی در مسکو در اوایل ماه جاری، دو مقام روس را در تاریخ 17 ژوئن (28 خرداد) از این کشور اخراج کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۹    
امام جمعه موقت تهران گفت: گزارشی از منبع موثق به دست ما رسیده که 950 نفر در این کشور غارت گری کردند، این رقم کمی نیست، 950 مدیر حقوقی بین 15 تا 50 میلیون تومان دریافت می کنند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۹    
برخی رسانه ها از سفر هیات امنیتی ایتالیایی به ریاست رئیس سازمان اطلاعات خارجی این کشور به دمشق و بررسی عادی سازی روابط دیپلماتیک میان ایتالیا و سوریه و نیز لغو تحریم های اروپا خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۶    
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهارات صدر اعظم آلمان درباره برنامه موشکی را غیرسازنده خواند و آن را رد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۶    
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: چون برخلاف جریان آب شنا می کنم پسرم پورشه سوار نمی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۳    
ما با هیچ یک از افراد رودربایستی نداریم و با هیچکس نیز تبانی نکرده ایم؛ اینکه می گویند این پرونده مختومه شده اطلاعات غلطی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۷    
مسوولان امنیتی رژیم آل خلیفه از سفر سه تن از اتباع فعال حقوق بشری این کشور به خارج از کشور را ممنوع کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۷    
گزارش کمیته ویژه ای که بعد از ابلاغ رئیس جمهور و به دستور جهانگیری به منظور بررسی همه جانبه مساله فیش های حقوقی، زمینه ها، ابعاد و موارد مختلف آن تشکیل شده بود، منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به مدیران کل راه و شهرسازی سراسر کشور اجرای تبصره 23 قانون پیش فروش ساختمان و نظارت مدیران کل راه و شهرسازی استان ها را برای اجرای کامل مواد 21 و 23 قانون پیش فروش ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۴    
حرا- امروز شنبه نوزدهم تیر 1395 هجری خورشیدی، چهارم شوال 1437 هجری قمری و نهم جولای 2016 میلادی است. 31 سال پیش در چنین روزی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۴    
مقام معظم رهبری در نشستی که با کارگران داشتند، درباره اینکه چه ضرورتی دارد که ما از آمریکا خودروی سواری وارد کنیم،صحبت کرده بودند و این لغو واردات خودرویی آمریکایی پیرو فرمایشات ایشان بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۱    
کره شمالی روز شنبه در اولین واکنش عملی به تصمیم آمریکا و کره جنوبی برای استقرار سامانه دفاعی موشکی ضد بالستیک تاد در شبه جزیره کره یک فروند موشک بالستیک پرتاب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۱    
حزب محافظه کار بریتانیا 150 هزار عضو دارد و آنها باید از میان خانم می که طرفدار باقی ماندن بریتانیا در اتحادیه اروپا بود و خانم لدسام که از حامیان خارج شدن بریتانیا از این اتحادیه بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۱    
اشتغل مهم ترین خواسته و مطالبه جمعیت دهه 60 کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۸    
الیوت آبرامز از مقامات ارشد امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری جرج بوش اعتراف کرد که آمریکا ناکام اصلی شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه تابستان سال 2006 علیه لبنان و ناتوانی ارتش این رژیم در ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۸    
دولت باراک اوباما گفته است هر گونه مصوبه ای که باعث تضعیف توافق اتمی با ایران شود را وتو خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۸    
ایران و بلاروس در چارچوب برنامه ششمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های آموزشی، علمی و فناوری دو کشور در مینسک، توافق ها و تفاهم های نهایی شده در مذاکرات را امضا خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۵    
یک مقام فرانسوی اعلام کرد ایران امیدوار است به پروژه بین المللی گداخت هسته ای بپیوندد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۵    
به تازگی یاسر الحبیب یکی از چهره های تشیع انگلیسی در سخنانی از شبکه ماهواره ای فدک که با حمایت مالی انگلستان و جریان های مخالف وحدت در بین مسلمانان اداره می شود از ساخت فیلمی بنام یوم العذاب پرده ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا برای جلوگیری از فروش هواپیماهای بوئینگ تصریح کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۹    
سردبیر روزنامه رای الیوم در سرمقاله جدید خود نوشت: عربستان تلاش می کند با بهره گیری ازانفجارهای حرم مقدس مسجد نبوی در کسوت قربانی تروریسم داعش ظاهر شده و ازاین حوادث در جهت بهبود وجهه خود بهره برداری ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۹    
یکی از معتبرترین شرکت های کشتیرانی کره جنوبی اعلام کرد که با برداشته شدن تحریم ها و ایجاد شرایط مناسب برای گسترش تبادلات تجاری ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۹    
از صدقی و صفدر حسینی که دریافت گنندگان این حقوق هستند مهم تر لایحه های زیرین این مجموعه ها و ادارات بوده که در پشت پرده نقش ایفا می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۶    
مارتین شفر سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفت : ما بسیار علاقه مند هستیم که در تمام سطوح رابطه ای خوب با ایران را تعمیق بخشیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۶    
اداره های پلیس در سرتاسر آمریکا، بعد از تیراندازی به افسران پلیس در شهر دالاس ، به وضعیت آماده باش در آمده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۳    
مدیرعامل پتروشیمی بوعلی سینای منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر گفت:این مجتمع با تکیه بر توانمندی نیروها، طی سه یا چهار روز آینده تولیدات خود را از سر می گیرد.