پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۳    
خبرگزاری فارس؛ تصویری از آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در حال خرید میوه بلوار شهید صدوقی قم را منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۴    
هشتاد و هفتمین شماره ی خط حزب الله با سخن هفته ای با عنوان سیلی بزرگ تر درباره ی پیروزی های منطقه ای ایران و شکست طرح های منطقه ای آمریکا منتشر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۱    
روابط عمومی کاخ باکینگهام انگلیس از انتقال شبانه همسر 96 ساله ملکه الیزابت دوم به بیمارستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۱    
تصویری که در زیر مشاهده می کنید مربوط به مراسم افطار روزه داران عمانی است که از نمای بالا گرفته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۸    
رئیس جمهور شهادت، ایثار و فداکاری را بسیار ارزشمند و بزرگ توصیف کرد و گفت: اگر ایثار نبود، حتماً بدانید که انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید و همچنین نمی توانستیم در برابر توطئه جهانی در 8 سال دفاع ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۵۵    
یونسکو اینجا یک وسیله و ویترین است؛ دست هایی پشت سازمان ملل وجود دارد که دارند برای همه چیز ملت های دنیا منظومه ی فکری و فرهنگی و عملی تنظیم می کنند که ملت ها باید بر اساس آن عمل کنند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۹    
ساعاتی پیش 18 فروند جنگنده رژیم صهیونیستی به همراه دو فروند هواپیمای گلف وارد این کشور شدند تا از وقوع اقدامات احتمالی محمد بن نایف جلوگیری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۶    
امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است؛ مسئله ای بسیار گسترده تر از فلسطین؛ امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است، مبارزه با نظام سلطه است. روز قدس را باید بزرگ دانست ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۸    
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای با تشریح بخشی از جزئیات عملیات موشکی ضد تروریست های تکفیری تاکید کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۲۱:۵۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در مراتع اطراف خیابان دشت بهشت در شمال بزرگراه یادگار امام خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۰    
وزیر نفت توضیحاتی در خصوص کاهش قیمت نفت و تصمیمات اوپک در این راستا ارائه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۷    
به دنبال فست فودها و رستوران های زنجیره ای و همیشگی نباشید و برای امتحان بسیاری از تازه ها جسارت به خرج دهید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۷    
موج جدید تحریم های ضدروسی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا حتی شامل یوگنی پریگوژین آشپز سابق ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۷    
محمد هاشمی طی پیامی اعلام کرد که با سلامت از بیمارستان مرخص شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۷    
وزیر اطلاعات در پیامی به فرماند کل سپاه عملیات موفقیت آمیز موشک باران مقر فرماندهی داعش را نمایانگر اقتدار عملیاتی و اطلاعاتی ایران خواند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۴    
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: 166 پرونده تخلف انتخاباتی باز شده که 102 پرونده در حال رسیدگی بوده و برای 50 پرونده برائت صادر شده و در 10 پرونده نیز محکومیت صادر شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به اینکه برنامه دولت گازرسانی به سراسر استان سیستان و بلوچستان است به اتهاماتی که در خصوص داشتن 18 پتروشیمی به وی منتسب شده بود توضیح داد که در بسیاری از موارد فکر و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۴    
رئیس جمهوری آمریکا اعتبارات مالی مختص مسکن اقشار کم درآمد و سرپناه فقرا را که برای مقابله با بی خانمانی است، به شدت کاهش می دهد. البته یک استثنای چشمگیر در این میان وجود دارد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی امروز با برکناری شاهزاده محمد بن نایف از سمت ولیعهدی و وزیر کشور، پسرش محمد بن سلمان را به سمت ولیعهد و چهره جدیدی به نام عبدالعزیز بن سعود بن نایف را به عنوان وزیر ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
رییس کل دادگستری استان فارس گفت: احکام مربوط به 6 وابسته گروهک های تکفیری که عاشورای سال گذشته در فارس دستگیر شده بودند، صادر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر زمان تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم در مجلس خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
قاچاق به مثابه پدیده ای عمدتاً اقتصادی ، ریشه های اقتصادی عمیقی دارد و تا اصلاحات عمیق اقتصادی در کشور صورت نگیرد، این پدیده نیز همپای اقتصاد پیش خواهد آمد و اقتصاد ملی را خواهد آزرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۸    
ایجاد و ادامه فعالیت موسسات مالی اعتباری خارج از دریافت مجوز و نظارت بانک مرکزی و چارچوب های قانونی، آئینه ای از وضعیت سیاسی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۲    
وب سایت المانیتور به نقل از منابع مطلع مدعی شد: دولت ترامپ بابت حملات تروریستی اخیر به ایران تسلیت گفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۹    
ییس ستاد نماز جمعه تهران گفت: نماز جمعه روز جهانی قدس در دانشگاه تهران و نماز عید سعید فطر در مصلای امام خمینی (ره) اقامه می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۰    
برکناری ولیعهد عربستان سعودی و تعیین محمد بن سلمان وزیر دفاع این کشور به عنوان ولیعهد جدید سعودی ها تیتر یک رسانه های عربی را به خود اختصاص داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۰    
با توجه به آنکه کمتر از چهل روز به برداشت برنج زمان باقی است، اما افزایش قیمت برنج ایرانی در کوچه پس کوچه های شهر طنین انداز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۷    
سعودی ها صبح روز چهارشنبه از تصمیمات پادشاهی و از همه مهم تر برکناری ولیعهد غافلگیر شدند، تصمیمی که سرعت اتخاذ آن غافلگیر کننده بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۰    
پادشاه عربستان سعودی چند روز پیش با ایجاد تغییراتی در نظام حکومتی این کشور، عملا نقش محمد بن نایف را کمرنگ تر و جایگاه محمد بن سلمان را تقویت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
دانه کتان به واسطه محتوای فیبر فراوان خود شناخته شده است و از این رو، همواره هم در آشپزی و هم در نساجی مورد استفاده قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
اعضای منتخب شورای شهر تهران در یک توافق جمعی متعهد شدند در طول 4 سال نمایندگی مردم در این شورا هیچ گونه مسئولیتی که قابل جمع با عضویت در شورا نباشد، بر عهده نخواهند گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۷    
شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد: صدای انفجار و شلیک گلوله در نزدیکی ایستگاه مرکزی مترو در بروکسل شنیده شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۴    
یکی از سخنگویان وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد، دادستان کل این کشور هم به لیست مقاماتی که برای خود وکیل شخصی استخدام کرده اند، اضافه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۴    
روزنامه داون نیوز مدعی شد که نیروی هوایی ارتش پاکستان پهپاد ایرانی را که در نزدیکی مرزهای این کشور سرنگون کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۴    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: ایران اسلامی با اقتدار و امنیت پایدار مسیر رشد و توسعه را ادامه خواهد داد و اقدام اخیر غیورمردان سپاه، نمایشی از اقتدار کشور در سطح ملی، منطقه و جهان بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در واکنش به طرح برخی شبهات در مورد ولایت معصومین (ع) اطلاعیه ای صادر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
هر سال با آغاز تابستان در خیابان های پایتخت و مراکز استان ها ناگهان پوشش های نامتعارف و هنجارشکنی به چشم می خورد که به ناگاه چون ویروسی تکثیر و در برخی مراکز عرضه پوشاک ارائه می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
وکیل متهم ردیف دوم پرونده بزرگ فسادنفتی از برگزاری دادگاه دو متهم پرونده فساد نفتی در روز 17 تیر ماه امسال خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
پسر ملک سلمان که امروز به سمت ولیعهدی وی منصوب شد، در تازه ترین ادعای خود هرگونه مذاکره با تهران را رد کرده و گفته جنگ را به ایران خواهد کشاند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۱    
برخی از فضولی ها با اهداف از پیش طراحی شده انجام می شود تا با ورود به نقاط پنهان زندگی فرد، امکان آسیب زدن به وی را فراهم کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۸    
رسانه های آمریکایی و غربی با ارایه تحلیل هایی اوضاع در مناطق شرقی سوریه را خطرناک توصیف کرده و احتمال رویارویی آمریکا با ایران و روسیه را مورد توجه قرار داده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۰    
طرح تحریم ها علیه ایران و روسیه که هفته گذشته به تصویب سنای آمریکا رسید، در مجلس نمایندگان آمریکا با یک مشکل آیین نامه ای رو به رو شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۱۰:۳۰    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به اینکه برای مصرف و تأمین 55 هزار مگاوات آمادگی داریم و اگر مصرف کشور به 57 هزار مگاوات برسد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در کنفرانس خبری گفت که واشنگتن برنامه موشکی ایران را رصد می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۸    
کارشناسان محیط زیست هشدار می دهند که حجم زباله های پلاستیکی در قطب جنوب از آنچه پیش تر تصور می شد بیشتر است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۵    
علم و فناوری نانو یکی از زمینه های امیدوار کننده در علوم و مهندسی امروز بوده و توانایی ایجاد مواد و تجهیزات در مقیاس یک میلیاردم متر، در هر زمینه ای از زندگی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۵    
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور یکی از چالش های مهم تجهیزات آزمایشگاهی را تعمیر و نگهداری آنها دانست و تاکید کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۵    
رئیس پلیس راه کشور از آغاز طرح تابستانه پلیس راهور در جاده های کشور از فردا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۵    
مدیر کل خیرین و موسسات خیریه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت از تشکیل خیریه های بیمارستانی برای پیگیری وضعیت بیماران نیازمند پس از ترخیص و توسعه و تجهیز بیمارستان ها خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۷    
میرلوحی در گفت و گو با آفتاب یزد: فراموش نکنیم که آقای قالیباف برای ریاست جمهوری خیز برداشته بود برای همین بعید می دانم او به چنین پست هایی راضی باشد و یا به شهرداری شهر دیگری برود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۴    
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران با بیان اینکه هفته گذشته یک کانتینر تخم مرغ به قطر صادر شده است، گفت: از اوایل اردیبهشت ماه تاکنون 1500تن تخم مرغ به افغانستان صادر کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۱    
وزیر اطلاعات گفت: پرتاب موشک به مراکز مهم تجمع سرکردگان داعش توسط سپاه قهرمان تجلی اراده ملت ایران و تصمیم جمعی سران نظام و سیلی سرسام آوری بود که کلیت نظام به گونه دشمن نواخت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۲    
یروهای پلیس بلژیک اعلام کردند که انفجاری در ایستگاه مرکزی قطار شهر بروکسل - پایتخت بلژیک- به وقوع پیوست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۶    
رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: دنیا باید جلوی تبدیل شدن ایران به یک کره شمالی دیگر را بگیرد. دنیا باید جلوی ساخت سلاح هسته ای توسط ایران را بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۶    
طرح تحریم ها علیه ایران و روسیه که هفته گذشته به تصویب سنای آمریکا رسید، در مجلس نمایندگان آمریکا با یک مشکل آیین نامه ای رو به رو شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۳    
محمد بن سلمان با فرمان پادشاه عربستان به عنوان ولیعهد انتخاب شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۰    
پایگاه خبری ان.بی.سی مدعی شد که ایران یک پایگاه هوایی پهپادی در سوریه احداث کرده است که با مقر نیروهای آمریکایی در این کشور فاصله چندانی ندارد.