شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۱:۱۳Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 مهر 1396 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 تیر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 مرداد 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 مهر 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1396 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۶:۳۷    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای سخنرانی ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۲    
محصولات عرضه شده در زمان مقرر فقط و فقط به شخصی تحویل داده می شود که مشخصاتش در سایت فروش ایران خودرو درج شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۲    
برای اولین بار یک خانم سعودی رئیس فدراسیون ورزشی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۲۷    
کارشناس سیاست خارجی، اعمال تحریم علیه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی توسط دولت ترامپ را هزینه انهدام داعش در منطقه بدست سپاه محسوب کرد و گفت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۷    
فرمانده نیروهای پیشمرگه اقلیم کردستان عراق از عدم عقب نشینی از کرکوک و آماده باش این نیروها برای جنگ خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۲    
مقارن ساعت 4 و نیم صبح روز شنبه به وقت محلی، افرادی ناشناس با سنگ و تفنگ بادی به سمت دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن حمله کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۷    
نیروهای ارتش سوریه شهر المیادین در استان دیرالزور را به طور کامل از چنگال داعش آزاد کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۷    
سرپرست معاونت فرهنگی هنرهای شهری سازمان زیباسازی با اشاره به اینکه 25 درصد مجسمه های شهر تهران برنزی هستند، گفت: اکثر این مجسمه ها در نقاط قابل کنترل، نگهداری می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۸:۳۷    
صدها هزار نفر از مسلمانان میانمار پس از حمله گروه های بودایی و نیروهای نظامی این کشور مجبور به ترک منازل خود و رفتن به سوی مرز بنگلادش شدند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۱۷    
در شرایط کنونی کشور که این احتمال وجود دارد با مشکلاتی در رابطه با قضیه برجام روبه رو شویم و ممکن است مسیر حرکت آن به شرایط حادتری برسد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۱۷    
از قدیم گفته اند مرگ یک بار شیون هم یک بار. این ضرب المثل درباره هر دو طرف درگیر برجام، ایران و آمریکا، صدق می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۱۷    
قریب به یک سال است با سخنانی تند و اتخاذ مواضعی نامتعارف فضای ملتهب جامعه جهانی را به آشوب کشانده است. موضوع ایران برای رئیس جمهور ترامپ صرفا یک بهانه برای شلوغ کاری است، اما بهانه ای خطرناک.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۱۲    
قدرت منطقه ای ایران در کنار ضعف متحدان منطقه ای آمریکا یکی از مهمترین دلایلی بود که دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده را از تایید پایبندی ایران به برجام منصرف ساخت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۱۲    
پیر آهنی 80ساله جنوب که دوران جوانی خود را با سرعتی بالا از جنوب به شمال کشور طی می کرد اکنون در اوج رسیدن به هدف شعارسال ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۱۲    
مازندران اگر چه بر اساس آمارهای رسمی تنها 10 درصد از سطح زیر کشت چای کشور را در اختیار دارد ، ولی به اعتقاد کارشناسان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۱۲    
بحران سازی ویژگی غالب رفتار کاخ سفید در قبال جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته بوده و مواضع خصمانه دیروزِ رییس جمهوری آمریکا را می توان خیز بلندی به سوی هدف درگیرسازی ایران با یک بحران ساختگی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۰۷    
هنگامی که نامه رکس تیلرسون به بارزانی می رسد، عملیات اخذ رأی از شهروندان خارج نشین آغاز شده بود به همین دلیل مسعود بارزانی از پذیرش نامه و لغو رفراندوم خودداری کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۰۲    
تلویزیون سوریه خبر آزادی شهر المیادین در جنوب شهر دیرالزور را که ساعتی پیش منابع میدانی اعلام کردند، تأیید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۰۲    
حرا - سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار این تیم مقابل روسیه وضعیت پرسپولیس ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۰۲    
منابع امنیتی یمن از کشته و زخمی شدن بیش از 30 نفر از شبه نظامیان ائتلاف سعودی در تعز واقع در غرب یمن توسط نیروهای تک تیرانداز یمنی خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۰۲    
علی نصیریان درباره عدم حضورش در فصل دوم شهرزاد گفت: قصه تمام شده بود. بزرگ آقا آدمی کنشگر و فعال و قدرتمند بود و از یک جایی به بعد جایگاهی نداشت و برای همین از آقای فتحی عذرخواهی کردم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۰۲    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: اگرچه می توانستیم غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را بدون پرداخت هزینه های گزاف تجربه کنیم، اما همین که در تکامل تاریخی ملت ایران چنین رشدی حاصل شد را باید امداد الهی دانست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۷:۰۲    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخورد اخیر ترامپ با مسئله برجام یک دوره فشرده آمریکاشناسی به ویژه برای نسل جوان بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۶:۵۷    
وزیر خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: اگر تعبیری برای کلمه یاغی داشته باشیم، کسی است که متعهد به هیچ یک از موازین بین المللی نیست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۶:۳۷    
تاخیر در پرداخت مطالبات گندمکاران و اعلام نرخ خرید تضمینی، باعث شده سطح زیر کشت پاییزه گندم در شروع فصل کشت نسبت به مدت مشابه پارسال 40 درصد کاهش پیدا کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۲:۱۲    
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یک پرستار غیور ایرانی به انتشار تصویری به هتاکی های شب گذشته ترامپ پاسخ داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۱:۱۲    
مترو در همه دنیا وسیله ای است برای سریع رسیدن به مقصد اما شرایط خاص در تهران سبب شده تا مترو وسیله ای شود برای دیر رسیدن!
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۲۰:۱۲    
مرد 41 ساله ای که به دلیل یک اشتباه قضایی در آمریکا در پرونده 2 فقره قتل، 23 سال را در زندان گذرانده بود، روز جمعه آزاد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۹:۱۲    
تروریست های داعش در چهار سال گذشته به طور مستمر و در کشورهای مختلف اروپایی اقدامات تروریستی متعددی انجام داده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۸:۱۲    
دری اصفهانی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای که اخیراً به جرم جاسوسی به زندان محکوم شده است، طی سال های گذشته دریافت های نجومی بسیاری از منابع داخلی داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۷:۱۲    
پس از گزافه گویی های آمریکا درباره سپاه پاسداران و اتهام تروریستی بودن آن، مردم یک صدا به حمایت از سپاه برخاستند و کمپین " من یک سپاهی ام " را به راه انداختند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۶:۱۲    
حرا - به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی درپی شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه به فیفا مسئولان این باشگاه تهرانی و مهاجم پرسپولیس برای تعلیق و شکستن ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۲    
هشتادمین مرحله یارانه نقدی بامداد چهارشنبه 26 مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۳۲    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کلید خوردن طرح تشدید برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی و دودزا خبر داد و جزئیاتی از این طرح را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۷    
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف جسد دختر دانشجوی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران در کمتر از 72 ساعت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۲۲    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه بهبود مسائل اقتصادی کشور مدنظر ماست،گفت: از برنامه ریزی های خود عقب نشینی نمی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۴:۱۷    
وزیر امور خارجه کشورمان، امشب با حضور در برنامه نگاه یک درباره ادعاهای اخیر ترامپ توضیحاتی را ارائه خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۲    
شاخص بورس بی اعتماد به اظهارات ترامپ، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 519 واحد رشد کرد و با ارتفاع 85 هزار واحد بازگشتی دوباره داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۲    
نمایندگان جمهوری خواه آمریکایی همزمان با سخنرانی رئیس جمهور این کشور علیه ایران از دو طرح در شاخه های قانونگذاری این کشور رونمایی کرده اند که خواستار وضع شرایط جدید برای توافق هسته ای ایران و گروه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۵۲    
شعبه 12 دادسرای کارکنان دولت با ارسال نامه ای به ناصر سراج، از رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواست تا به ماجرای خرید هواپیماهای فلایت چک ورود کرده و قرارداد و مناقصه خرید این هواپیما را بررسی کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۷    
رئیس جمهور گفت: تا زمانی که طرف های مقابل ایران نسبت به برجام پایبند و متعهد باشند، ما نیز پایبند به آن خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۴۷    
درحالی که طی روزهای اخیر بازار ارز در واکنش به اظهارات رئیس جمهورامریکا متلاطم شده بود از صبح امروز و بعد از اظهارات جدید ترامپ درباره ایران، بازار ارز سیر نزولی را پیش گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۳:۳۲    
دولت عراق در ضرب الاجل خود از بارزانی خواسته تا نیروهای شبه نظامی کرد را از مناطقی که پیش از حمله داعش در اختیار ارتش بوده و طبق توافق به پیشمرگه های کرد سپرده شده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۷    
ثبت نام وام 4 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری با فعال شدن لینک آن روی سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir از امروز (شنبه) به مدت یک ماه آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۲    
حرا - به گزارش خبرگزاری فارس، هفته نهم رقابت های لیگ برتر روزهای پنج شنبه و جمعه با برگزاری هشت دیدار ادامه پیدا کرد که طی آن پارس جنوبی جم با کسب 19 امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و پرسپولیس و پیکان با ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۲:۱۲    
گوگل نسخه 5.1 از برنامه دوربین خود موسوم به گوگل کمرا را برای گوشی های اندرویدی عرضه کرد تا عکاسی و فیلم برداری با این گوشی ها به تجربه ای لذت بخش تر مبدل شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۷    
عضو هیات مدیره انجمن بیهوشی ایران گفت: اعتراض متخصصان بیهوشی به کاهش تعرفه ادامه دارد و ممکن است گروهی از آنان در هفته آینده دست از کار بکشند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۷    
معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت با بیان اینکه شرکت توتال همچنان به صورت جدی مشغول فعالیت در فاز 11 پارس جنوبی است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی در یک پیام توییتری گفت که اظهارات تند رئیس جمهور آمریکا درباره برجام یادآور، آماده شدن واشنگتن برای جنگ عراق بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی حرف های اخیر آمریکایی ها را برای مشروعیت سازمان ملل نگران کننده دانست و گفت: عدم پایبندی دولت آمریکا به توافق های چندجانبه و بین اللملی باید در شورای امنیت سازمان ملل بررسی و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۰:۵۲    
پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ رهنمودها و هشدارهای رهبر ایران درباره برجام یکی پس از دیگری به منصه ظهور رسید و واقعیات سیاست آمریکا درباره ایران برملا شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه اظهار کرد: سیاست هایی که ترامپ از ابتدای ریاست جمهوری اش در عرصه جهانی در پیش گرفته، آمریکا را در مسیر خروج از جامعه جهانی قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۲    
اجرای طرحهای شرکت بوئینگ برای فروش 80 فروند هواپیمای مسافربری به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) به رغم راهبرد جدید دولت آمریکا در قبال ایران، به قوت خود باقی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۲    
روزنامه شرق نوشت: نامش با سعید مرتضوی و کهریزک گره خورده و سایه این دو پدیده بر زندگی شغلی و شخصی او چنان سنگین شده که بعید است به این زودی از آنها رها شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۴۲    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز طرح برخورد با خودروهای دودزا از صبح امروز خبر داد و گفت: اولویت پلیس، برخورد با سرویس ادارات، اتوبوس ها و خودروهای عمومی دودزا است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۳۲    
در این سال ها تلاش های فراوانی جهت پیشرفت علم فیزیک انجام شده است. حال در خبرگزاری دانشجو با احصای آمار و ارقام مربوطه می خواهیم نگاهی دقیق تر به وضعیت فیزیک ایران و کشورهای همسایه در ده سال گذشته ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۲۲    
رسانه های چین از جمله خبرگزاری رسمی این کشور تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای خروج از یونسکو را نماد دیگری از تفکرات انزواطلبانه وی دانسته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۷    
کاوش های باستان شناسی با همکاری باستان شناسان آلمانی در تپه تاریخی "ریوی" منجر به کشف شواهدی مبنی بر وجود بقایای یک شهر تاریخی مربوط به دوران هخامنشی و ساسانی در این منطقه شده است
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۱۲    
معذرت می خوام. یک جمله دو کلمه ای بسیار ساده است که بیان کردنش برای اغلب ما یکی از سخت ترین کارهای دنیاست ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۷    
حرا - دولت در حالی تصمیم دارد برای سال آینده افزایش حقوق 10 درصدی کارکنان را منوط به صرفه جویی 5 درصدی سازمان ها کند تا به این ترتیب هزینه هایش را مدیریت کند که برخی می گویند این شیوه مناسب نیست و ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۷    
نخست وزیر دولت اقلیم کردستان عراق حیدر العبادی را به استقرار نیروها در دو استان کرکوک و نینوا متهم کرد و از آیت الله سیستانی و جامعه جهانی خواست جهت ممانعت از وقوع درگیری ها مداخله کنند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۷    
برآورد کارشناسان از بازار مسکن شهر تهران در شش ماهه دوم سال جاری حاکی از آن است که با توجه به پنج عامل محرک، احتمالا شاهد افزایش 10 درصدی قیمت و روند تدریجی رشد معاملات باشیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۷    
در میان روزهای جهانی که به حوزه سلامت اختصاص پیدا کرده، اکتبرماه اطلاع رسانی درباره سرطان سینه انتخاب شده است؛ بیماری که به نام سرطانی زنانه شناخته می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره برنامه های خود در کشور روسیه سخن گفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۲    
محمدباقر قالیباف و مدیران و اعضای همراهش در شورای شهر تهران در یک سال اخیر رقم های متفاوتی را درباره بدهی های دولت به شهرداری تهران اعلام می کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۹:۰۲    
پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی ورزشی در سال 96- 97 متوقف شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۸:۳۲    
این روزها دریاچه ارومیه در بدترین وضعیت تاریخ خود به سر می برد به طوری که از 30 میلیارد مترمکعب آب پیشین فقط حدود یک میلیارد مترمکعب باقی مانده اما با این حال به تازگی اظهار نظر مدیران مرتبط با احیای ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۷    
وی از جمله اعضای جدید شورای مرکزی کارگزاران است که افزوده شدن آنها به این حزب موجب استعفای اعتراضی محمد هاشمی (دبیرسیاسی حزب) شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران از محاکمه تعدادی از استانداران و فرمانداران متهم در پرونده جرایم انتخابات ریاست جمهوری اخیر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۷    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور را که ایجاد محل هایی تحت عنوان اتاق عقد در مجاورت دفترخانه ازدواج، خلاف شئون دانسته بود، غیرقانونی دانست و ابطال کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۸:۲۷    
یک کارشناس ارشد زیستگاه ها و تنوع زیستی می گوید: روند درمان و بازپروری پلنگ رودسر، تغییری سازنده و برگ زرینی در کارنامه عملکرد مسئولان معاونت محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست به شمار میرود که ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۷:۵۲    
وزیر خارجه ایران در پیام هایی توییتری به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در مورد برجام و جمهوری اسلامی پاسخ داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۷:۵۲    
ارتش آمریکا اعلام کرد که به منظور حمایت از راهبرد جدید ترامپ در قبال ایران، گستره کاملی از همکاریهای امنیتی، برنامه ها و وضعیت قرارگیری نیروهای خود را مورد بازنگری قرار می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۷    
حرا - رخدادهای 22 مهر 63 چکیده: آیت الله خامنه ای: ائمه جمعه پایه های عظیم انقلاب، زبان گویای رهبر و بازوی قوی بسیج مردمی هستند. لایحه بودجه 5 آذر ماه تقدیم مجلس می شود. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۲    
ما از 1+5 طلبکاریم و طبیعتا باید مثل یک طلبکار با آنها برخورد کنیم اما در عمل، این رفتار آنهاست که شبیه به طلبکارهاست! قرار بود در ازای انجام تعهدات و دادن امتیاز، امتیاز بگیریم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۲    
هیچ چیز برای آمریکا مهم تر از این نیست که جامعه و حکومت در ایران را به دو دسته موافقان و مخالفان مذاکرات بر سر برنامه موشکی و منطقه ای تقسیم کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۲    
منابع خبری روز جمعه متن کامل نامه رئیس جمهور ایران به رئیس جمهور سابق آمریکا پس از اجرایی شدن برجام را منتشر کرده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۲    
اکنون ترامپ با اعلام استراتژی دولت خود نسبت به ایران که آمیزه ای از ادبیات خصمانه، مداخله جویانه، توهین آمیز و تکراری بود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۲    
ترامپ: پایبندی ایران به برجام را تایید نمی کنم و طلسم استقلال در آزادی با شفر هم نشکست؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۲    
وزیر خارجه ایران در توئیتر خود به سخنرانی رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۰۷:۰۲    
برفرض محال که ایران دوباره پای میز مذاکره حاضر شود و به توافقاتی دست یابد، از کجا معلوم که کشوری که بدعهدی جزو ذات اوست و اصولاً وعده واهی دادن، بخشی از سیاست هایش است ...