پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 آبان 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۲    
شاخ به شاخ شدن رضا رشیدپور و بخش خبری 22 شبکه سه ، نخستین اختلاف علنی در تلویزیون نیست. مجموعه دلخوری هایی که طی چند سال اخیر علنی شده اند را در یک گزارش گرد آورده ایم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۲    
بین مصرف رازیانه (Fennel) و لاغری ارتباط نزدیکی وجود دارد. رازیانه ضمن کاهش اشتها، متابولیسم و سوخت و ساز مواد غذایی را در بدن افزایش می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شلیک سامانه موشکی تلاش در رزمایش ولایت 97/ مهر دیدار رئیس شورای عالی صلح افغانستان با ظریف/ تسنیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۰    
همه ساله در دهه آخر صفر زائران پیاده حرم مطهر رضوی از مسیرهای دور و نزدیک به مناسبت شهادت حضرت امام رضا(ع) با پای پیاده به مقصد مشهد عزیمت می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۵۹    
همزمان با ایام ماه صفر مراسم عزاداری رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارات علیهم السلام در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه تهران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۹    
اعتراف ترامپ به عقب نشینی از تحریم های نفتی از بیم بهای نفت، خوشحالی نتانیاهو از آغاز دور دوم تحریم ها علیه ملت ایران، اعلام اسامی 8 کشور معاف شده از تحریم های ایران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۱۹    
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با توجه به شرایط حساس منطقه و ایجاد تعاملات مناسب برای گشت های مشترک در مرزهای ایران و عراق، اجلاس مرزی مشترک در آینده ای نزدیک در سلیمانیه عراق برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۶:۱۹    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به افزایش قیمت شیر و لبنیات در کشور، گفت: افزایش قیمت شیر و لبنیات و کاهش قدرت خرید مردم باعث کاهش سن بروز پوکی استخوان می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۵:۱۹    
سخنگوی کمیسیون اروپا پس از اعلام تحریم واشنگتن علیه تهران، تصریح کرد: همه منتظر واکنش اتحادیه اروپا به این تحریم ها بمانند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۱۹    
ویلاسازی و تغییر کاربری غیرمجاز دشت ها و مزارع سبز مازندران را نشانه رفته و هر روز از سطح اراضی قطب کشاورزی کاسته می شود؛ موضوعی که نشان می دهد چرخه برخورد با متخلفان ناکارآمد است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۴:۰۹    
جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو با دستور کار برای تصمیم گیری درباره کنکور سراسری، امروز 14 آبان با حضور وزیران علوم و آموزش و پرورش و سایر اعضا برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۱۹    
وزیر امور خارجه ضمن با تاکید بر اینکه سفیر ایران در دانمارک به موجب حادثه تروریستی اخیر اخراج نشده است، گفت: طرح چنین ادعاهایی در مورد دخالت ایران در این حادثه ساخته موساد است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۱۹    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد با ارسال نامه ای به دبیرکل این سازمان خواستار محکوم کردن تحریم های غیرقانونی و یکجانبه آمریکا علیه مردم ایران و مقابله با آنها شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۱۹    
شیراز-حکم اعدام دو نفر از اخلال گران نظام اقتصادی و شبکه بانکی کشور در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور در فارس صادر شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس آماده است در زمینه آشکارسازی حقوق ها پیش قدم شود، گفت: طرح حمایت از افشاکنندگان مفاسد اقتصادی دارد نوشته می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۹    
همزمان با مطرح شدن درخواست آمریکا و غرب برای پایان جنگ یمن، متجاوزان با هدف دست اندازی بر مناطق بیشتر در آستانه گفتگوی احتمالی دست به تحرکاتی شکست خورده زدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۹    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه پیش بینی های لازم برای جایگزینی سوئیفت با سامانه های دیگر اندیشیده شده است، گفت: ذخایر ارزی را تقویت کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۹    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: تصور آقای ترامپ این است که اگر فشار حداکثری را به ایران وارد کند ما پای میز مذاکره خواهیم آمد که کاملا اشتباه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۰۹    
فرانک فن هیپل با بیان اینکه خروج امریکا اشتباه بزرگ دولت ترامپ بود، گفت: واشنگتن قادر نخواهد بود تصمیمات خود را بر ایران تحمیل کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۹    
رئیس مجلس طی نامه ای به دبیر شورای نگهبان اعلام کرد که مجلس به دلیل عدم ارسال ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در مهلت قانونی 20 روزه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۹    
یک مقام ایرانی که به رویترز گفته است که ایران نگران بازاعمال تحریم های آمریکا علیه خود نیست و تسلیم فشارها برای تغییر سیاست هایش نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۹    
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: محصول بصیرت ایستادگی و دشمن ستیزی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۵۹    
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،وینفرد شفر بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی اظهار داشت:در نیمه اول فرصت خوبی داشتیم که بازی را یک بر صفر کنیم، پاس خوب قائدی برای صیادمنش بود ولی گل نشد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۲:۴۹    
پس از آنکه وزیر خارجه آمریکا از مجاز بودن ارسال اقلام بشردوستانه به ایران در ازای پول نفت صادراتی خبر داد، رئیس گروه اقدام ایران گفت که حتی این کار هم با مشکل مواجه خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۹    
مکزیکی ها فرهنگ خاص و متفاوتی برای احترام گذاشتن به مردگان خود دارند که با بسیاری از کشورهای دنیا متفاوت است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۸:۰۸    
تیم ملی وزنه برداری در حالی از امروز با ترکیبی جوان و البته ناقض در مسابقات قهرمانی جهان 2018 روی تخته می رود که در دوره گذشته در آناهیم آمریکا توانست برای نخستین بار عنوان قهرمانی را کسب کند. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۱۸    
اینستاگرام حساب 4 میلیون فالووری تتلو را بست/حمله کیهان به رئیس دفتر روحانی/واکنش وزیر احمدی نژاد به یک شایعه/خاطره ناصری از جلسه با ضرغامی در روز عزل لاریجانی
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۸    
نگاهی به نظرسنجی های اخیر در خصوص انتخابات پیش رو در آمریکا نشان می دهد که صحنه سیاسی این کشور پس از انتخابات 6 نوامبر با پیچیدگی بیشتری روبه رو خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۸    
یک نشریه آلمانی نوشت که آمریکا از روز دوشنبه دور جدیدی از تحریم ها را علیه ایران اجرایی می کند و این در حالی است که شرکای این کشور و واشنگتن هم از تبعات آن بی بهره نخواهند ماند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۸    
محمود بهمنی با بیان "بیشتر ادعاهای موجود جنگ روانی است و ما هم این را می دانیم"، گفت: سوئیفت همچنان به قوت خود باقی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۸    
رئیس جمهور گفت: برگزاری روز ملی مبارزه با استکبار حاکی از دلبستگی و اشتیاق مردم به انقلاب اسلامی و آرمان های آن است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم گفت: ما سیاسیون مقداری باید خودمان را اصلاح کنیم و همراه با ملت باشیم و بتوانیم مطالبات مردم را به خوبی پاسخ دهیم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۹:۰۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دنیا متوجه شده نقطه ضعف آمریکا دلار است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۸    
نگهبانان وضع موجود از آموختن درس انتخاب ترامپ سرباز می زنند و در مورد بولسونارو نیز همین کار را تکرار می کنند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۸    
کارشناسان در یک برنامه سیما عنوان کردند، هم اکنون یورو 30 درصد مبادلات و متغیرهای پولی را در اختیار گرفته و رمز ارزها در واقع پایانی بر هژمونی و سلطه جهانی دلار محسوب می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۸    
این تصور نباید در طرف آمریکایی ایجاد شود که اقدام به هر خصومتی که بکند، بی هزینه باقی خواهد ماند؛ ساز و کاری نیاز است تا کاخ سفید هرچه بیشتر دم از فشار زد، بیشتر از آنچه می خواهد فاصله بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۸    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۵۸    
دو پسر جمال خاشقچی، روزنامه نگار مقتول منتقد بن سلمان، از حکومت سعودی خواستند جنازه پدرشان را پس بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۸    
در حالی برخی رسانه های خارجی با طرح شبهاتی مانند حراج نفت، تلاش کردند موفقیت نخستین عرضه نفت در بورس را زیرسوال ببرند که سازوکار رقابتی بورس باعث شد که قیمت نفت تحریمی ایران تا حد ممکن بیشینه گردد.