جمعه ۱۰ فروردینساعت ۱۸:۲۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 آبان 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آبان 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۰۵:۱۰    
یک رسانه ترکیه ای امروز ابعاد جدیدی از زوایای قتل جمال خاشقجی به دست تیم ترور عربستانی فاش کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۳    
دهها نفر از زنان یمنی در صنعا پایتخت این کشور پولهای خود را به نیروهای جنبش انصارالله برای مقابله با متجاوزان و مزدوران سعودی اهدا کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۶:۳۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تجمع کارکنان و بیمه گذاران بر روی پله های شرکت خدمات مالی لویدز لندن ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۶:۰۲    
در لایحه پیشنهادی دولت به صراحت ذکر شده بود که حل اختلاف موضوع این ماده برای ایران لازم الرعایه نمی باشد، اما در جریان تصویب در مجلس ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۲    
برگزاری رزمایش مشترک قطر، انگلیس و آمریکا/ادعاهای جدید وزیر مشاور در امور خارجی امارات علیه ایران/شلیک موشک زلزال2 ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۲    
با انتصاب رسمی حجت الاسلام عباسی به عنوان رئیس جدید جامعه المصطفی العالمیه مراسم معارفه صبح روز شنبه هفته آینده برگزار می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۲    
صدوسی وسومین نشست سخنگوی قوه قضاییه عصر امروز با حضور نمایندگان رسانه ها برگزار شد و حجت الاسلام محسنی اژه ای به سوالات خبرنگاران درباره متهمین محیط زیست، ممنوع الخروج بودن سیف ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۲    
معمولاً برخی دانه ها مانند دانه کتان و چیا از نظر ارزش غذایی مورد توجه زیادی قرار دارند؛ اما تخمه های آفتابگردان دارای کیفیت زیادی هستند که ارزش آن را برجسته تر می کند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور به منظور افتتاح و بهره برداری از چند طرح و پروژه مهم عمرانی و صنعتی، فردا (دوشنبه) سفری دو روزه به استان خوزستان انجام خواهد داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۲    
گروه خودرو سازی سایپا درتازه ترین ابتکار خود به مشتریانش پیشنهاد کرد: به جای ساندرو پراید تحویل بگیرید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۲    
هر یک از افراد برجسته در حوزه های مختلف که با کانون های قدرت هماهنگ نباشند و یا اقداماتشان به نوعی موجودیت قدرت های بزرگ را به خطر اندازد، مشمول قاعده ی حذف می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۲    
گرچه می توان بدون پاسخ به این سوال ها ازدواج کرد، اما اگر هر کس، پیش از ازدواج، کلاس ازدواج خود را بشناسد و تا جایی که می تواند آن را ارتقا بسیار موثرتر و مفیدتر دهد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۲    
بهترین زمان مناسب برای کوتاه کردن موی نوزاد چه زمانی است ؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۲    
تعیین جنسیت لاکچری؛ شما چی فکر می کنید دختره یا پسر؟! ، چقدر شیرین است وقتی کوچولوت برای اولین بار راه می رود؛ مرسی از مهمون هایی که تو جشنمون شرکت کردند ، جشن هالووین مهشید جون در مدرسه و.. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۲    
برنده باش، با اجرای محمدرضا گلزار، مسابقه ای که قرار بود بیننده را با مطالعه و کتاب خوانی آشتی دهد، اما کتاب را به وسیله ای دم دستی و بی اهمیت تنزل داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۲    
یکی از سنت هایی که برخی از مردم به آن اعتقاد دارند رجوع به درب مساجد و کوباندن درب های آن و خبر دادن از پایان ماه صفر است؛ این دسته افراد بر این باورند که اگر این کار را انجام دهند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۲    
مخالفان قانون منع به کار گیری بازنشستگان در مجلس، استفساریه ای را مطرح کردند تا شهردار کلا ن شهرها، بالاخص شهردار تهران را از این قانون مستثنی کنند و در این راستا لابی هایی نیز صورت پذیرفت!
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۰۲    
700 هزار بشکه نفت خام به ارزش کلی 6 هزار و 500 میلیارد ریال عصر یکشنبه در دومین مرحله عرضه نفت در بورس انرژی به سه خریدار فروخته شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۵۲    
کارشناسان صنعت خودرو، به روز رسانی منطقی نرخ خودروها را راهکار اصلی خروج این صنعت از شرایط کنونی آن و رفع مشکلات میان خودروسازان و فعالان صنعت قطعه سازی می دانند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۰    
در اکتبر سال 2001جورج بوش خطاب به طالبان جمله ایی را به کار برد. او گفت شما می توانید فرار کنید، اما نمی توانید پنهان شوید . در سال 2018 هم عینا طالبان همین جمله را خطاب به آمریکایی ها به کار برد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۰    
یک تهیه کننده تلویزیون معتقد است که برنامه های اسپانسرمحور و پیام های بازرگانی تلویزیون مخاطب را به سمت زندگی تجملاتی سوق داده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۵۰    
لیست اسامی اعضای هیات مدیره شرکت های زیرمجموعه شستا از جمله تاپیکو که هفته قبل منتشر شد، از حضور ژن خوب و پیرمرد 82 ساله تا مدیران چند شغله و نماینده مجلس در راس این شرکت ها حکایت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۵۸    
دست اندرکاران صنعت داروسازی کشور، بر این عقیده اند که وضعیت کنونی صنعت به شدت بحرانی است و اگر نتوانیم از این شرایط خارج شویم، مشکلات عدیده ای متوجه صنعت دارو خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۸    
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری خود از صدور حکم اعدام برای دو مفسدی اقتصادی و صدور حکم قطعی برای یک جاسوس خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۸    
حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای قزوین خاطرنشان کردند: اگر روحیه جهاد و شهادت گسترش یابد، گرایش به شرق و غرب، و کفر و الحاد رخت برخواهد بست.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکرات هسته ای به درخواست خود آمریکایی ها آغاز شد، گفت: ترامپ ناگهان زیر میز توافق زد و تصور کرد با این برخورد می تواند ایران را بهم بریزد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۸    
به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مبارزات روز پایانی این دوره از مسابقات تیم ملی ایران در بخش کومیته تیمی و در مبارزه پایانی به مصاف ترکیه رفت و با برتری 3 بر دو به نشان طلا دست یافت ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۸    
سینمای ایران چند سالی است که تنها تولیداتی با موضوعات کمدی و اجتماعی دارد و همین موضوع باعث شده دیگر ژانرها از بین بروند و فیلم های روی پرده فقط سلیقه عده ای خاص را پوشش دهند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۸    
رئیس سازمان فضایی ایران از ایجاد 4 پارک گردشگری فضایی در مناطق کویری کاشان، دامغان، قشم و کرمان با هدف کشف اسرار خلقت و جذب توریست فضایی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۴۸    
دومین عرضه نفت خام در بورس انرژی برای فروش 700 هزار بشکه نفت خام با معامله سه محموله با قیمت 64.97 دلار به ازای هر بشکه به پایان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۶:۵۲    
پس از 635روز از بازداشت علیرضا زیبا حالت منفرد، کسی که از او به عنوان جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی یاد می شد، بالاخره کیفرخواست پرونده او صادر و به دادگاه ارسال شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۶:۵۲    
رئیس جمهوری آمریکا در یک پیام توئیتری مدعی تلاش مخالفان دولت این کشور برای سرقت آرای انتخاباتی در ایالت فلوریدا شد!
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۶:۳۲    
در پی ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان توسط رئیس جمهور در تاریخ 27 شهریور سال جاری، اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزارت کشور از ساختمان فاطمی خداحافظی می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۶:۳۲    
گزارش جدید صهیونیست ها از قدرت ویرانگر موشک ها و راکت های نیروهای مقاومت حزب الله و افزایش قابل توجه تجربیات رزمی و شمار نیروهای آن ها حکایت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۶:۳۲    
وزیر کشور اسبق انگلیس در مقاله ای با اشاره به اینکه در حال حاضر وزارت خارجه آمریکا را ایدئولوگ های جزم اندیش اداره می کنند گفته کشورش نباید از سیاست های واشنگتن علیه ایران پیروی کند.