پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۵    
به رغم تأکیدات ترامپ برای خروج نیروهای ارتش آمریکا از سوریه، شب گذشته این کشور شمار زیادی تسلیحات و مهمات از منطقه کردستان عراق، روانه شمال سوریه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۵    
خبرگزاری فرانسه روز یکشنبه در گزارشی با عنوان احیای دریاچه در معرض خطر ارومیه، نوشت: به نظر می رسد با توقف نهایی روند کاهش مساحت این دریاچه بزرگ ایران، احیای آن آغاز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۲    
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش فرآورده های نفتی از افزایش 67 درصدی ظرفیت تولید بنزین کشور نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: با راه اندازی فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس در پایان هفته ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۸    
طی هفته های اخیر، قیمت محصولات پروتئینی از جمله گوشت گوسفندی و گوشت مرغ در بازار افزایش بسیار چشمگیری داشته و اقدامات تنظیم بازاری دولت تاکنون نتوانسته رشد قیمت این اقلام را مهار کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۴    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: یک ریال از هر آنچه که از یارانه نقدی حذف می شود به تهران بازنمی گردد و برای همان استان خرج می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۸:۲۴    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: عملیات اجرایی حداقل 14 پروژه کلان میدان نفتی از بین 28میدان نفتی، در نیمه نخست سال آینده آغاز می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۷:۵۹    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار جمعی از هنرمندان و اصحاب قلم فعال در مبارزه با فتنه گفت: پای حق ایستادن سخت است و می دانم که اهالی سینما در سال 88 بیشترین هزینه را دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۷:۰۹    
دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی می گوید : در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ها، باید مسئولان وزارت ورزش طرح و پیشنهاد خود را ارائه دهند تا با استفاده از نظرات همه کارشناسان و رعایت موازین شرعی بررسی شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۶:۵۴    
رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه با شجاعت اعلام می کنیم که عذر می خواهیم، گفت: باید تلاش خود را مضاعف کنیم و به زودی اقدامات لازم انجام می شود ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۳:۰۹    
علی احمدی از مدیرعاملی موسسه تصویر شهر استعفا کرد و هاشم میرزاخانی جایگزین او در این سمت شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۲:۰۹    
سازمان هواشناسی اعلام کرده در مناطق وسیعی از جنوب و همچنین در شمال غرب کشور شاهد بارش باران و در ارتفاعات شاهد بارش برف خواهیم بود که منجر به آبگرفتگی، کاهش دید و اختلال ترافیکی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۱:۰۹    
نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور هنرمندان و مخاطبان علاقمند این رویداد در آیین افتتاحیه، رسماً آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۹    
به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از قطر، کارلوس کی روش در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و قطر ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۳:۰۴    
هر دلار کاهش قیمت نفت در سال آینده، سبب کاهش بیش از 2.4 هزار میلیارد تومانی منابع بودجه 98 خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۲:۰۴    
حماسه 9 دی در تقویم سیاسی ایران ثبت شده است و فراموش نخواهد شد چراکه دستاوردهای زیادی برای داخل و خارج از کشور به همراه داشت و قطعاً تقویت اقتصاد کشور می تواند مهمترین دستاورد آن باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۴    
رژیم صهیونیستی با سپر قرار دادن هواپیماهای مسافربری در حریم هوایی لبنان برای حملات خود به سوریه جان غیرنظامیان را در معرض خطر قرار می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۰    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آیت الله آملی لاریجانی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۹:۰۰    
ابوالقاسم طالبی در پاسخ به این سوال که آیا بازیگرهای فیلم تان از بازی در قلاده های طلا پشیمان شدند، تاکید کرد: من نشنیدم کسی گفته باشد از بازی در فیلم من پشیمان است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۰    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: هر گونه همکاری با تلگرام در راه اندازی گرام اقدام علیه امنیت ملی است و به عنوان اخلال در نظام اقتصادی کشور با آن برخورد خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد طی تماس تلفنی با رئیس جمهور چین توانسته است درباره روند مذاکرات تجاری بین 2 کشور توافق کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۵    
روایت حجت الاسلام والمسلمین اژه ای از گفت وگوهایش با کروبی و موسوی و اقدامات وزارت اطلاعات پیش و پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 در کتاب جدیدی به نام فتنه تغلب آمده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان رسانه دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه میراث دار ابنیه و ساختمان هایی است که در بالای ارتفاع 1800 متر ساخته شده اند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۵    
بین ساعات 5:30 تا 6:30 سحرگاه 9 دی 85 مقدمات پایان دیکتاتور غرب آسیا فراهم شد و صدام ساعت 6:30 دقیقه 9 دی را ندید و اعدام شد. این سرنوشت شوم فردی بود که به راحتی مخالفانش را از سر راه برمی داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۵    
در پاسخ به اقدام کی یف در اعمال محدودیت بر واردات کالاهای روسی، مسکو هم واردات 510 میلیون دلار کالا از اوکراین را ممنوع کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۵    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از جزئیات جلسه 4 نفره وزیر جهاد، رئیس مجلس، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد که توافق شده قیمت خرید تضمینی گندم در بودجه، 1700 تومان تعیین شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۵    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فتنه 88 عامل تحریم کشور بود، لذا ملت ایران هم چنان از آن فتنه خطرناک رنج می برد .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
انتخابات پرشور و منحصر به فرد سال 88 با یک شایعه بزرگ به اسم تقلب به انحراف کشیده شد و سپس با شایعه کشته سازی به بحران رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
آقای موسوی گفت: ببینید آقای خاموشی! امام آن موقع ولی فقیه و رهبر بودند؛ من نخست وزیر بودم و آقای خامنه ای رئیس جمهور. ما اختلافات را تبیین می کردیم؛ گاهی هم داوری را پیش امام می بردیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
هیأت هواپیمایی امارات اعلام کرد کمیته اعزامی این هیأت در حال بررسی وضعیت فرودگاه دمشق برای ازسرگیری پروازها میان دمشق و ابوظبی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
دفتر هماهنگی امور کمک های بشری سازمان ملل متحد از شهادت 295 فلسطینی در سال جاری میلادی خبر داد و در ادامه میزان تعرض های صهیونیست ها به املاک و مزارع آنها و نیز تخریب منازل شان را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
هلهله یزیدیان زمان در ظهر عاشوای 88 هیچ گاه از خاطر مردم پاک نخواهد شد؛ حتی اگر سال های سال بگذرد، باز هم 9 دی مرهم زخم دل این مردم حسینی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۵    
روزنامه گاردین با اشاره به تحولات ماه های اخیر در سوریه، نوشت سال 2018 در حالی به پایان می رسد که بشار اسد رئیس جمهور سوریه توانسته قاطعانه جایگاه خود را تثبیت کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۸    
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از کاهش دو دقیقه ای فاصله حرکت قطارها در خط 3 مترو خط خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۸    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: در بسیاری از موارد که تروریست ها در محاصره قرار می گیرند بالگردهای برخی کشورهای غربی به آنها کمک لجستیکی می رسانند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۳    
کارشناس مسائل افغانستان و سخنگوی سابق دولت این کشور، گفت: به زودی شاهد صلح در افغانستان خواهیم بود، طالبان به دنبال تقسیم قدرت نیست بلکه بیشتر به دنبال تشکیل حکومت محلی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۳    
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران گفت: برخی واردکننده ها، عمده فروش ها یا واحدهای صنفی برای فرار از مالیات و دور زدن اداره دارایی از صدور و دریافت فاکتور فروش کالا ممانعت می کنند در حالیکه ارایه ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۷    
یک کارشناس اقتصاد مسکن پیشنهاد داد: برای جلوگیری از انحراف در هزینه کرد منابع در نظر گرفته شده برای بخش مسکن در لایحه بودجه 98، صندوق قرض الحسنه ساخت از اقساط برگشتی مسکن مهر ایجاد شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۷    
مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی با حضور گسترده مردم بصیر و ولایت مدار تهران در میدان امام حسین(ع) و به طور همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۷    
پس از انتقاد محمد سالاری به نحوه اداره شورا توسط محسن هاشمی، وی صحن شورا را ترک کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۷    
یک کارشناس انرژی گفت: برای تشویق شرکت های خارجی به خرید نفت ایران از بورس انرژی، باید در زمینه دیپلماسی اقتصادی بین وزارت خارجه، بورس، وزارت اقتصاد، وزارت نفت همگرایی ایجاد شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۲    
کارشناسان می گویند خسارت های انتقال آب خزر بسیار بزرگ است. آیا حذف نام این طرح از سخنان روحانی به معنای پذیرش واقعیت است یا روحانی انگیزه هایی بزرگ تر از سمنانی بودن دارد؟
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۲    
وزیر علوم تحقیقات و فناوری درباره پذیرش معدل بیست ها در رشته های پرطرفدار کنکور گفت: معمولا در مدارس، تعداد زیادی دارای معدل 20 هستند و اگر مبنا فقط معدل باشد، این کار امکان ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قدرت ملت در 9 دی ماه به اغواگری ها و شیطنت های بیگانگان سیلی محکم زد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۲    
علیرضا جهانبخش در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر به قطر، درباره اتفاقات چندماه اخیر پیرامون خود و تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۵۲    
سفر غیرمنتظره رئیس جمهوری آمریکا به عراق با پاسخ قاطعانه تمامی اقشار این کشور همراه شد؛ پاسخی که انتظار می رود ترامپ در تعیین خط مشی سیاسی خود در قبال عراق، از آن عبرت گرفته باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۱۰:۲۷    
بررسی رقم کنونی بدهی عمومی آمریکا نشان می دهد در سال 2018 رقم 1.37 تریلیون دلار به بدهی عمومی آمریکا اضافه شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۷    
تحلیل گران غربی با بروز فتنه 88 به این باور رسیده بودند که ایران در داخل تضعیف شده و قدرت چانه زنی خود را در میز مذاکره از دست داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۷    
"در روابط بین الملل هیچ دوست یا دشمن دائمی وجود ندارد". این سیاستی بود که اول بار توسط انگلیسی ها مطرح شد و مباحث ارتباطات بین المللی را به نوعی تحت الشعاع خود قرار داده است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۲۷    
به گزارش خبرگزاری فارس، شمارش معکوس برای آغاز جام ملت های آسیا آغاز شده است. تیم ملی دوشنبه آینده در اولین مسابقه به مصاف تیم یمن خواهد رفت اما در این فرصت 8 روزه تیم ملی زیر نظر کارلوس کی روش آخرین ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۲۲    
فتنه ی سال 88 برای ما یک بیدارباش بود. ما را بیدار میکند؛ می گوید: به خواب نروید، غفلت نکنید، خطرهائی در مقابل شما وجود دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۲۲    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ادعای تقلب در انتخاباتی مانند 88 بازی کردن با واژه ها است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۱۲    
مرگ کودکان 7 و 8 ساله دو خانواده پناه جوی اهل گواتمالا به تازه ترین موضوع برای کشمکش های سیاسی رئیس جمهور آمریکا و سیاستمداران دموکرات در این کشور تبدیل شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۰۷    
اسرار کربلای 4؛ هیچگاه در شرایط اضطرار با آمریکا مذاکره نمی کنیم؛ خریداران سکه و طلا صبر کنند و قاچاق خاک در پوشش صادرات سیمان و گلدان؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۷:۰۷    
حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی به جمع بازیگران سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی پیوست.