پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۳۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1397 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 اردیبهشت 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 خرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 بهمن 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 دی 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 دی 1397 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۱۴:۲۰    
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش تر؛ می خواهیم با بخش خبری فوتونیوز ، مقامات با شما بی روتوش و رو در رو سخن بگویند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۹:۴۰    
انسان موجودی است که سرزمین وجود او را غریزه های مختلف و پیچیده ای در بر گرفته است، یکی از این غریزه های مهم غریزه خشم و غضب است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۲۰    
سامان گلریز معتقد است که اگر به متولیان امر یاد می دادیم که در عرصه تجارت، جهانگردی و صادرات فرهنگ، ثروتی بی نهایت گسترده تر و عمیق تر از نفت و گاز وجود دارد و درها را به روی آنها باز کرده می کردیم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۲:۱۵    
اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 98 کل کشور به تفکیک کمیسیون ها مشخص شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۵    
آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید با بیان اینکه مشکل اساسی کشور آن سرطان فکری است که امروز با آن درگیر هستیم گفت: همه امکانات و منابع در این مملکت وجود دارد با این حال سرطان اختلاس ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۵    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد سال 2018 دست کم 20 قطعنامه در محکومیت سوابق حقوق بشری، شهرک سازی های غیرقانونی و ادامه اشغال قدس شرقی توسط رژیم صهیونیستی تصویب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۵    
مقام بلندپایه نظامی چین با اشاره به نقطه ضعف های آمریکا گفت، پکن با توجه به قابلیت هایی موشکی خود می تواند ناوهای هواپیمابر آمریکا را غرق کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۵    
کمک رسانی بانوی محجبه ساکن منچستر به مجروحان حادثه چاقوکشی ایستگاه قطار، با واکنش های مثبت و ستایش از وی به عنوان نمادی از جامعه مسلمانان مواجه شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۷:۱۰    
وزیر خارجه ایران به تصمیم رئیس جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی برای خروج از سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۳:۴۰    
موسسه ای در یکی از استان های کشور با عنوان نذر اشتغال با تبلیغات گسترده به دنبال تصویب طرح یکی از نمایندگان همان استان برای حذف مکانیزم حداقل دستمزد در روستاها است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۲:۳۵    
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت راه و شهرسازی گفت: قطع به یقین هیچ گونه منابع مالی از سوی دولت ایران به بازسازی سوریه اختصاص نمی یابد و همه هزینه های عمرانی را دمشق متقبل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۰۰:۳۹    
سفیر ایران در اتحادیه اروپا در یادداشتی اعلام کرد: برجام در سال 2019 به تار مویی بند است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۳:۳۹    
دریاچه نمک قم، عرصه کویری پوشیده از رسوبات نمک است که در همسایگی سه استان قم، اصفهان و سمنان واقع شده و در میان بی توجهی ها در سراشیبی مرگ تدریجی است، ظرفیتی که می توان از آن بهره زیادی برد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۹    
سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور گفت: زمانی که دستورالعمل فیلترینگ تلگرام صادر شد در واقع فیلتر این پیام رسان شامل پوسته های تلگرام نیز می شد اما شرایط دیگری درباره تلگرام طلایی و هاتگرام به ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۱:۳۹    
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: در 10 ماه اول سال97 تاکنون بیش از 390هزار نفر در دوره های اصلی سوادآموزی تحت پوشش رفته اند که معادل94 درصد اهداف کمی سالانه بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۲۰:۳۹    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نوشت: در حالی که آغاز سال نو میلادی خنده بر لبان میلیون ها نفر در سراسر دنیا کاشته، ائتلاف سعودی با ادامه حملات و کشتارهای خود، ملت یمن را غرق در مصیبت بیش تر کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۹    
سرنگونی هواپیمای جاسوسی متجاوزان در جیزان، ادامه بمباران صعده از سوی جنگنده های سعودی و دفع یورش ارتش عربستان در نجران از سوی ارتش و کمیته های مردمی یمن از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۳۴    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تأکید بر اینکه شبکه پیام رسان تلگرام با امنیت ملی ما همزاد نیست، گفت: ما نباید اجازه دهیم که 45 میلیون کاربر تحت تأثیر مؤلفه های این شبکه قرار گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۹    
رئیس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان جزئیات فرونشست زمین در مسکن مهر حبیب آباد و شمال اصفهان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۹    
دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد سفر به ایران در راستای روابط تاریخی ، صحبت درباره مسأله فلسطین و نیز چالش های منطقه ای صورت گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۹    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ضرورت تلاش بی وقفه در راستای رفع محرومیت از مناطق محروم و اهتمام مسؤولان برای حل مشکلات طبقات ضعیف جامعه تاکید کرد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۹    
شورای نگهبان پس از بررسی مصوبه اصلاح شده مجلس درباره الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم CFT ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۹    
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به تهدید اخیر مدیر برنامه جهانی غذا، از اقدام این نهاد در خرید مواد غذایی فاسد برای ملت یمن پرده برداشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۹    
تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: برای شهر علم و فناوری بیش از یک سال با کارگروه های علمی کار شده، گاهی بیش از 20 دانشمند تراز اول کشور در جلسات آن صحبت کرده اند و کاری است که بیش از یک سال برای آن با ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۴    
مراسم رونمایی از اولین نسخه نسل جدید ایران چک پانصد هزار ریالی با حضور همتی رئیس کل بانک مرکزی و دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل سازمان تولید اسکناس و مسکوک برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۴    
دادگاه رسیدگی به اتهامات دو نفر از اخلاگران ارزی به نام های تیمور عامری و قربانعلی فرخزاد به ریاست قاضی موحد در دادگاه انقلاب تهران امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۴    
امروز در بازار تهران قیمت سکه طرح جدید 82 هزار تومان کاهش یافت و بهای دلار هم افت 300 تومانی داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۲۴    
عضو شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد: مصوبه حمایت از پیام رسان های بومی یک تکلیف است که قطعا باید اتفاق بیافتد و روی آن تمرکز صورت گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۹    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس مطالبه مردمی ثبت شده در فارس من توسط خریداران خودرو را با تهیه و تدوین سوالی از رضا رحمانی وزیر صنعت پیگیری می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۹:۱۹    
سازمان ملل متحد در آخرین به روزرسانی آمار خود اعلام کرد شاخص توسعه انسانی در ایران 0.798 است که این کشور را در جایگاه نخست منطقه قرار می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۸:۴۴    
محققان کشور موفق به طراحی و ساخت پیچ زیست تخریب پذیر شدند که برای تثبیت رباط صلیبی قدامی در آسیب دیدگی های زانو کاربرد دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۷:۴۴    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تلاش برای لغو یا کاهش قیمت روادید عراق خبر داد و گفت: هرچند این موضوع امری دو سویه است، اما تلاش هایی از سوی وزارت خارجه انجام شده و در دستور کار قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۴    
رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران، از کاهش قیمت تخم مرغ به زیر نرخ تمام شده خبر داد و گفت: دولت باید جلوی واردات را گرفته و اجازه صادرات آن را بدهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۴    
سازمان هواپیمایی کشوری با انتشار گزارش تاخیر شرکت های هواپیمایی، از کاهش بیست درصدی حجم پروازهای داخلی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۴:۴۴    
نماینده پارلمان اردن اعلام کرد: تا زمانی که فلسطین تحت اشغال باشد، ما پرچم رژیم صهیونیستی را لگدمال خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۴    
رئیس امور سلامت سازمان برنامه گفت: اعتبارات بودجه عمومی سلامت در قوانین بودجه کشور از رقم 16000 میلیارد تومان در سال 1391 به رقم 75900 میلیارد تومان در سال 98رسیده که بیش از4برابر رشد دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۵۹    
منابع خبری دوشنبه شب از تعیین مدیر شبکه العربیه به عنوان سفیر جدید عربستان در امارات خبر دادند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۴    
رئیس جمهور روسیه در پیام سال نو خود به مردم روسیه گفت این کشور به جز اتحاد و یکپارچگی بین آحاد ملت خود، هیچ یاوری نداشته و نخواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۹    
در آغاز معاملات امروز سه شنبه 11 دی ماه در صرافی های بانکی، نرخ ارز بدون تغییر باقی ماند و هم اکنون هر دلار آمریکا 10 هزار و 800 تومان فروخته می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
بررسی لایحه بودجه سال 1398 نشان می دهد که دولت سهم نهادهای فرهنگی در بودجه سال آینده را نسبت به کل بودجه، به کمتر از نیم درصد کاهش داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
تبریز – انتشار فیلم و عکس هایی از کامیون های حامل درختان قطع شده ارسباران در رسانه ها طی روزهای اخیر باعث اعتراض فعالان محیط زیست شده و در این بین عاملان قطع درختان در استان مشخص نیستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به پایان مهلت مقرر، در صورتی که صادرکنندگان تاکنون نسبت به بازگشت ارز صادراتی اقدام نکرده اند، می بایست این کار را تسریع کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار سخنان ضد ایرانی خود گفت: برخی کشورهای عربی اسرائیل را هم پیمان خود در مبارزه با ایران می دانند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
سه فیلم کوتاه دریای تلخ ، گسل و رورانس از سوی انجمن فیلم کوتاه ایران به دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴    
ترامپ با عقب نشینی از درخواست خروج فوری از سوریه، به فرماندهان ارتش آمریکا چهار ماه فرصت داده تا روند خروج نظامیان این کشور از سوریه را تکمیل کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۹    
دادگاه رسیدگی به اتهامات قربانعلی فرخزاد از متهمان به اخلال در نظام ارزی به صورت علنی و در شعبه اول دادگاه ویژه مفاسد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۹    
با تصمیم جدید دولت، اولویت بندی های کالایی لغو شده و کالاهای مجاز برای واردات، در دو گروه کالاهای اساسی و سایر طبقه بندی شدند تا مکانیزم تخصیص ارز به آنها روان شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۷:۳۴    
حجت الاسلام حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران شد؛ واردات اتوبوس دست دوم خیانت است؛ رونقی که هنوز به بازار برنگشته و دولت ضدکارگر؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه های امروز کشورند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۷:۳۴    
بازیگر نقش عماد در سریال مینو گفت: عماد نقشی نیست که دوستش نداشته باشم و پنج ماه با او زندگی کردم و خصوصیات اخلاقی اش را به خوبی می شناسم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۷:۳۴    
با پایان مأموریت جیمز متیس به عنوان وزیر دفاع آمریکا، دوشنبه شب سخنگوی پنتاگون هم اعلام کرد که از سمت خود کناره گیری می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۷:۲۹    
سازمان برنامه و بودجه در گزارشی اعلام کرد: یکی از چالش های شبکه بانکی کشور، عدم تناسب بین نرخ سود پرداختی به سپرده گذاران ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۷:۲۹    
رهبر کره شمالی در پیام سال نو میلادی، از عزم خود برای بهبود روابط با کره جنوبی و آمریکا صحبت کرد، اما گفت اگر واشنگتن به وعده های خود عمل نکند، پیونگ یانگ راه دیگری در پیش می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۰۷:۲۹    
هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی حکم نهایی پرونده درازهی نماینده سراوان را صادر کرد.