پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۷:۲۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 مهر 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۴:۲۴    
تهران- ایرنا- تیم ملی والیبال ایران دفاع روی تور، زدن سرویس و حمله روی توپ های برگشتی عملکرد ضعیف تری مقابل مصر داشت. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۹    
تهران- ایرنا- تظاهرات و تجمعاتی که طی 5 سال گذشته به امری عادی در بغداد تبدیل شده بود، روز سه شنبه این هفته به طرز مشکوکی به خشونت کشیده شد ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۴۹    
ری- رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر ضرورت ایجاد تغییرات در محتوای نظام آموزشی گفت: به غلط این موضوع رواج پیدا کرده که یادگیری هر علمی برای انسان مناسب و با فایده است .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۱۹    
بوق های تبلیغاتی و بنگاه های خبری وابسته به بیگانگان به منظور فریب افکار عمومی و تحت الشعاع قرار دادن فعالیت های ثبات زای جمهوری اسلامی ایران در منطقه موج جدیدی را علیه تهران کلید زده اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۴۹    
رؤسای گمرکات ایران و ترکیه با ابراز علاقه نسبت به توسعه تجارت و بهبود روابط گمرکی به توافق های تازه ای دست یافتند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۱:۱۹    
پسر دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه زندگی پدرش با ملاحظه جوانب امنیتی به صورت عادی در جریان است تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان در فهرست سیاه رذالت آمریکا و در فهرست سفید مقاومت منطقه قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۹    
آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که قانونگذاری مجلس کافی نیست، گفتند:مردم از نظر معیشتی در مضیقه هستند و گرانی مشکل جدی مردم است ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۹    
وزیر خارجه سوریه با بیان اینکه ایران در راس کشورهای حامی سوریه در برابر تروریسم قرار دارد ، گفت ایران از سوریه حمایت کرد، ولی برخی از برادران عرب ما از پشت به ما خنجر زدند .
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۹:۱۹    
مدیرعامل برق استان تهران از قانونی شدن فعالیت استخراج رمز ارزها طبق تصمیم هیأت وزیران خبر داد و گفت: تعرفه برق مصرفی مراکز تولید ارز دیجیتال با قیمت متوسط ریالی برق صادراتی با نرخ تسعیر سامانه نیما ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۹    
سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز و فردا بارندگی در برخی مناطق کشور از جمله ارتفاعات البرز و زاگرس ادامه خواهد داشت و با خنک شدن هوا، دمای هوای شهرکرد به 1 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۹    
گندمکاران در واکنش به تعیین نرخ 2200تومان برای گندم، می گویند که ادامه این روند، منجر به فروش گندم در کشورهای همسایه و شکست طرح خودکفایی خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۳۴    
وزارت راه و شهرسازی به منظور پوشش هزینه اجرای طرح های زیربنایی و روبنایی مسکن مهر درخواست تعیین تعرفه نقل و انتقال این واحدها را به هیئت دولت ارائه کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۲۹    
وزیر بهداشت در نامه ای به وزیر دادگستری، خواستار رسیدگی به موضوع ورود برخی مقامات قضائی استان چهارمحال و بختیاری به موضوع آلودگی تعدادی از اهالی روستایی به ویروس HIV شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۸:۱۹    
یک رسانه انگلیسی به نقل از منابع آگاه از افزایش موج نارضایتی ها از ولی عهد عربستان سعودی پس از حمله به آرامکو خبر داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۷:۴۵    
سفارت آمریکا در بغداد در بیانیه ای، نیروهای عراقی را به استفاده از خشونت علیه معترضان متهم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۶:۱۶    
سه روز است زمزمه شیوع ایدز در بین مردم یک روستا در چهارمحال و بختیاری خبر ساز شده تا جایی که امروز مردم این روستا با تجمع مقابل فرمانداری لردگان خواستار رسیدگی مسؤولان به این موضوع شدند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۵۶    
وینگو بگوویچ در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه به نظر می رسد از نتایج اخیر تیمش ناراضی است، گفت: نه ناراضی نیستم ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۵۱    
پس از اینکه آمارهای صنعتی یک کاهش شگفت انگیز در ذخایر نفت آمریکا نشان داد، قیمت نفت به 58.98 دلار در هر بشکه افزایش یافت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۵۱    
روزنامه وال استریت ژورنال عصر امروز چهارشنبه خبر داد سیگال مندلکر طراح تحریم های ایران در وزارت خزانه داری آمریکا ظرف چند هفته آینده به کار خود در دولت دونالد ترامپ پایان می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۴۱    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز دوست و دشمن دریافته اند ظرفیت های بازدارندگی انقلاب اسلامی به اوج خود نزدیک شده است، گفت: هر جنگ جدیدی به محو رژیم صهیونیستی از جغرافیای سیاسی عالم منجر خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۴۱    
رئیس پلیس راه کشور از سامان دهی 200 تیم پلیس راه در طرح اربعین امسال به منظور افزایش ایمنی و عبور و مرور در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۳۱    
سازمان انرژی اتمی در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در بیانیه ای اعلام کرد که این سازمان ضمن ادامه کاهش تعهدات برجامی ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۳۱    
سخنگوی وزارت خارجه ایران از آلمان خواست با قطع حمایت از جنایات ویرانگر رژیم صهیونیستی، انتظارات موجود درباره نقش موثر و سازنده در مسیر کمک به استقرار صلح و ثبات پایدار در منطقه را مورد توجه بیشتر ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۰۵:۳۱    
وزیر خارجه فرانسه از ایران و آمریکا خواست قبل از فرا رسیدن موعد اقدام بعدی تهران برای کاستن از تعهدات خود ذیل برجام با یکدیگر مذاکره کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۹:۴۷    
محاکمه گروه عظام به اتهام قاچاق سازمان یافته و حرفه ای قطعات خودرو آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۸:۴۷    
فریبا متخصص گفت: وقتی من می دانم بسیاری از کسانی که برنامه های ما را در رادیو می شنوند نابینا هستند، برایم لذت بخش تر است که کاری برای شان انجام بدهم و به عشق اینکه آنها ما را می شنوند این کار را می ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۷:۴۷    
معاونت مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر به 6 هزار روستا در کشور با تانکر آبرسانی می شود، گفت: تعداد شهرهای دارای تنش آبی از 330 شهر به 220 شهر کاهش یافته است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۶:۴۷    
وزیر خارجه آمریکا که ظاهرا آینده سیاسی خود را در معرض خطر می بیند، کارکنان تحت امرش را برای خودداری از همکاری با روند استیضاح ترامپ تحت فشار قرار داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۵:۴۷    
تلاش رژیم اشغالگر قدس در مسابقات جهانی دو و میدانی 2019 قطر برای هویت بخشیدن به هویت جعلیشان با شکست مواجه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۷    
محمد شریعتمداری گفت: تعدیل کارگران هفت تپه باید متناسب با قانون کار باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۷    
وزیر نفت در آستانه ورود به مسکو گفت بازارهای جهانی نفت پس از حملات پهپادهای یمنی به تاسیسات نفتی عربستان در اوایل این ماه، در شرایط عادی به سر می برند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۲    
سفیر جمهوری آذربایجان در ایران از تولید خودروسواری خزر توسط کارخانه مشترک ایران و جمهوری آذربایجان در باکو خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۷    
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در گفت وگوی تفصیلی با فارس درباره تغییر کارنامه دبستانی ها، اجرای سراسری طرح بازی و یادگیری ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۲    
رئیس جمهور با اشاره به اینکه راه مذاکره بسته نیست، تصریح کرد: معتقدم هرچه ما داریم از مقاومت ملت ایران است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۲۲    
نماینده اسبق مجلس از فرار یک متهم اختلاس 3 هزار میلیاردی از کشور خبر داد و گفت: برای مبارزه با مفاسد اقتصادی 4 لایه باید در نظر گرفته شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۷    
روزنامه لبنانی الأخبار در ادامه پرونده سعودی لیکس و افشای طرح پیشنهادی عربستان به آمریکا برای براندازی در ایران طی مدت سه سال، جزئیاتی از دو طرح نمرود و عنکبوت را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۷    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: غیبت یک هفته ای دانش آموزان و فرهنگیان برای پیاده روی اربعین موجه است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۲    
حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر اینکه آمریکایی ها در سیاست فشار حداکثری شکست خوردند، خاطرنشان کردند: در مسأله هسته ای، ما کاهش تعهدات را ادامه خواهیم داد و مسئولیت هم بر عهده سازمان انرژی اتمی است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۷    
دولت عربستان سعودی در طول یک سال گذشته و از زمان کشته شدن جمال خاشقچی با جدی ترین بحران دوران استقرار خود روبه رو شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۰:۱۹    
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: ثبت نام تک جلدی کتاب درسی برای معلمان از اول مهر در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی فعال شده است و از 16 مهر نیز این سرویس برای دانش آموزان فعال می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۹    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی الف ویژه به کارگردانی کمال تبریزی به چرخه تولید افتاد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۱۵    
به گزارش خبرگزاری فارس، دومین روز از رقابت های جام جهانی والیبال 2019 با دیدار تیم های ملی ایران و مصر از ساعت 5 ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۱۰    
31 طرح ملی فناورانه با هدف خودکفایی علمی کشور توسط صندوق توسعه ملی حمایت می شوند؛ اعتبار طرح ها طبق پیشرفت فیزیکی پروژه در حال واریز است و تا 2 سال آینده 30 میلیون یورو پرداخت خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۰۸:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا در جلسه ای در دفتر کارش پیشنهاد داده نیروهای نظامی به سمت مهاجرانی که قصد دارد به آمریکا بیایند شلیک کند.