چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۸Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 30 مهر 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 دی 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 مهر 1395 هدانا 2 مهر 1395 هدانا 3 مهر 1395 هدانا 4 مهر 1395 هدانا 5 مهر 1395 هدانا 6 مهر 1395 هدانا 7 مهر 1395 هدانا 8 مهر 1395 هدانا 9 مهر 1395 هدانا 10 مهر 1395 هدانا 11 مهر 1395 هدانا 12 مهر 1395 هدانا 13 مهر 1395 هدانا 14 مهر 1395 هدانا 15 مهر 1395 هدانا 16 مهر 1395 هدانا 17 مهر 1395 هدانا 18 مهر 1395 هدانا 19 مهر 1395 هدانا 20 مهر 1395 هدانا 21 مهر 1395 هدانا 22 مهر 1395 هدانا 23 مهر 1395 هدانا 24 مهر 1395 هدانا 25 مهر 1395 هدانا 26 مهر 1395 هدانا 27 مهر 1395 هدانا 28 مهر 1395 هدانا 29 مهر 1395 هدانا 30 مهر 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۶    
مسابقات روز نخست مرحله دوم لیگ کشتی باشگاه های کشور با برگزاری شش دیدار امروز به پایان رسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۶    
کانگوروی عصبانی به کبوترهای مزاحم قفسش درسی داد که دیگر فراموش نکنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۳    
لندن - فرودگاه 'سیتی لندن' عصر روز جمعه به دنبال یک انتشار گاز شیمیایی که ناشی از یک 'حادثه شیمیایی' در مجاور این فرودگاه بوده است، تخلیه و فعالیت آن متوقف شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۳    
سخنگوی کاخ سفید روز جمعه بار دیگر روسیه را به تحریم، بر سر حوادث سوریه تهدید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۰    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمن برای تضعیف نظام در حوزه سایبری دست به تلاش می زند و در این باره وظایف سنگینی بر عهده ما قرار دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۷    
بازیکن تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: مسئولان تیم هیچ کدام بر وعده هایشان عمل نکردند و تمام صحبت ها وعده های تو خالی بوده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۷    
روسیه از تمدید توقف حملاتِ هوایی در حلب سوریه با هدف ارسال کمک های بشردوستانه و فراهم آمدن امکان خروج غیرنظامیان و معارضان مسلح در این شهر خبر داده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۴    
آمارهای منتشر شده از سوی شرکت فرودگاه ها نشان از آن دارد که همچنان نگرانی بزرگ وزارت راه و شهرسازی مبنی بر بلااستفاده ماندن بسیاری از فرودگاه های ایران بر جای خود باقی است ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۴    
بازی تیم های ایران و سوئد از دقایقی پیش آغاز شده و تیم میزبان در ورزشگاه گوته بورگتا تا دقیقه 70 با 7 گل از ایران پیش افتاده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۱    
بلگراد-ایرنا- رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین درنشستی با سفیر کشورمان در سارایوو گفت: قدردانی ما از جمهوری اسلامی ایران همیشگی است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۱    
یک مرجع تقلید گفت: فضای مجازی خطرات بسیاری برای جوانان دارد و دشمن از این طریق درصدد فروپاشی نظام از درون است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۸    
کاربر فعال و مشهور عربستانی شبکه های اجتماعی، اطلاعاتی اختصاصی را درباره امضای قرارداد خرید چندین فروند پهپاد بین عربستان و رژیم اسرائیل با واسطه گری افریقای جنوبی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۸    
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اذعان داشت که کلودیو براوو در آینده توانایی های خود را به اثبات خواهد رساند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۵    
مدیر عامل تیم سیاه جامگان گفت: در ادعای عجیب خود گفت بازیکنان تیم بفهمند چه حرف هایی را در مورد مدیر عامل مطرح می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۵    
همدان - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهار گفت: بر اثر برخورد 2 دستگاه خودروی سواری پژو روا و پیکان در جاده همدان - سنندج 2 نفر فوت و پنج نفر مجروح شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۲    
رئیس جمهور با صدور پیام های جداگانه ای از خدمات وزرای سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش تقدیر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۶    
ایتالیا در نظر دارد با کویت قرارداد تسلیحاتی منعقد کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۶    
وزیر خارجه آمریکا ابراز امیدواری کرد که حمایت رئیس جریان المستقبل لبنان از میشل عون منجر به انتخاب رئیس جمهور برای این کشور شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۳    
گرگان – مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: مرحله نهایی نخستین دوره رقابت های ورزشی جام روستا قهرمان استان گلستان یکشنبه دوم آبان آغاز می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۳    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از پی گیری ایجاد ستاد ملی نجات زاینده رود خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
قم - ایرنا - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این که اقتدار نظامی کشور امروز به خوبی برای دشمن مسلم و مسجل شده است، گفت: اگر آمریکا در محاسباتش احتمال پیروزی در جنگ با ایران را می داد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۰    
اراک - ایرنا - استان مرکزی در دوم و سوم آبان ماه جاری میزبان کابینه یازدهم و کاروان تدبیر و امید است و به همین بهانه در میزگرد تخصصی با طیف های مختلف زنان استان مرکزی دیدگاه ها ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۷    
هفته ششم لیگ برتر با برگزاری دیدار شهروند ساری و دبیری تبریز در ساری پیگیری شد که این دیدار پرهیجان با ترک زمین توسط تبریز ها نیمه تمام رها شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۷    
تیم منتخب فوتبال بانوان کشورمان در قالب یک بازی دوستانه به مصاف سوئد رفت و نیمه اول را به این تیم واگذار کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۴    
به درخواست نعیم سعداوی و در راستای افزایش آمادگی بیشتر بازیکنان فولاد خوزستان ممنوع المصاحبه شدند
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۴    
خبرگزاری فرانسه روزجمعه گزارش داد : اسرائیل درصدد خرید سه زیردریایی پیشرفته از آلمان است که توانایی حمل کلاهک های هسته ای را دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۸    
شورای حقوق بشر سازمان ملل تحقیقات درباره جرائم جنگی در حلب را آغاز کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۸    
نوشهر - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نور اعلام کرد که پیکر بی جان کودک سه ساله نوری عصر جمعه در کنار ساحل این شهر کشف شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
بازی تیم های ایران و سوئد از دقایقی پیش آغاز شده و تیم میزبان در ورزشگاه گوته بورگتا دقیقه 30 با 4 گل از ایران پیش افتاده است
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۵    
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، انجام موفق و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت را به فرمانده نیروی هوایی ارتش، خلبانان ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۲    
کارل هاینس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در اظهارنظری عجیب عنوان داشت که رفتار باشگاه های انگلیسی در قبال بازیکنان جوان مانند آدم ربایی است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۳:۰۲    
کیب تاون / 21 تشرین الأول/ اکتوبر/ ارنا – إفتتح مکتب التجارة بین إیران وجنوب أفریقیا الیوم الجمعة فی مدینة کیب تاون العاصمة البرلمانیة لهذا البلد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۹    
رشت- ایرنا -رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رضوانشهر گفت: با عملیات های منسجم از ابتدای سال تا امروز 56 فقره رفع تصرف اراضی ملی در این شهرستان صورت گرفته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۹    
یادواره 2 هزار نفری شهدای مدافع حرم یگان فاتحین عصر امروز در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۶    
تیم ملی کبدی ایران با غلبه بر کره جنوبی در نیمه نهایی رقابت های کبدی به فینال این مسابقات راه یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۶    
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به آنچه بررسی جرایم جنگی در شهر حلب سوریه خوانده شده، رأی مثبت داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۳    
تهران -ایرنا- یک خبرنگار عراقی در شهر کرکوک واقع در شمال عراق توسط یکی از تیراندازان گروه تروریستی داعش به قتل رسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۰    
دولت کویت با اشاره به آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل و ادامه روند مبارزه با تروریسم، بر همبستگی مردم عراق برای برقراری انسجام و ثبات در این کشور تأکید کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۵۰    
مذاکرات فشرده وزیر تجارت کانادا و نماینده اتحادیه اروپا با دولت محلی منطقه والونی بلژیک که تنها مخالف انعقاد پیمان تجارت آزاد کانادا و اتحادیه اروپا (CETA) است، بدون نتیجه پایان یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۷    
شهردار تهران گفت: امام راحل (ره) یک مرد الهی بود و فرهنگ عاشورایی را در فرهنگ جامعه احیا کرد و موجب عزت و افتخار ایران و مسلمین جهان شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۷    
قم ایرنا دیدار تیم های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز که با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، با حاشیه هایی همراه بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۴    
رشت - ایرنا - رئیس فدراسیون نجات غریق گفت: تعداد مغروقین سواحل شمالی کشور در سال جاری 10 درصد کاهش یافته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۴    
با برگزاری 4 دیدار تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی فوتبال ساحلی بانوان مشخص شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۱    
نیویورک- ایرنا- مدیر امنیت ملی آمریکا نگرانی های مردم کشورش در مورد احتمال آشفتگی و خرابکاری در جریان این دوره از انتخابات آمریکا و نتایج آرا را موجه و قابل فهم توصیف کرد اما به آنها اطمینان داد که ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۴۱    
شبکه روسیا الیوم گزارش داد: مصری ها تصاویر بزرگی از آیت الله خامنه ای را در قالب بیلبوردهای شهری در خیابان های اصلی شهر قاهره نصب کرده اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۸    
تظاهرات کنندگان فیلیپینی در ادامه اعتراضات ضد آمریکایی خود در پایتخت این کشور، پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۸    
آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی پرگل برابر ماشین سازی تبریز گفت: نوع بازی تیم صنعت نفت به گونه ای بود که می توانستیم بیش از سه گل به حریف بزنیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۵    
شیراز - ایرنا- یک واحد نانوایی به علت عدم رعایت موازین و قوانین به دستور فرمانداراستهبان پلمب شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۵    
تارنمای رادیو صدای آلمان (دویچه وله) گزارش داد: طبق دو قانون تازه فعالیت دستگاه های امنیتی آلمان محدودتر می شود و این در حالی است که احزاب سبزها و چپ های آلمان با انتقاد از این مصوبه آن را غیرمناسب ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۲    
اراک - ایرنا - نمایشگاه عکس با عنوان 'این شهر صنعتی است' شامگاه روز جمعه در محل نگارخانه ماندگار اراک گشایش یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۳۲    
ساری - ایرنا - برترین های مسابقه اتومبیلرانی آفرود مازندران برای شرکت در مسابقات کشوری روز جمعه با برگزاری مسابقه ای در سه کلاس در قائمشهر مشخص شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۹    
مشهد- ایرنا- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تبیین مبانی حرکت عظیم راهپیمایی اربعین برای مردم دنیا در مقابل سانسور این حرکت توسط رسانه های غربی ضروری است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۶    
رشت - ایرنا - چهارمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام دوستی ، عصر جمعه با قهرمانی شطرنجبازی از استان گیلان در رشت پایان یافت .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۶    
اربیل- ایرنا- درگیری نیروهای امنیتی شهر کرکوک در داخل این شهر با تروریست های تکفیری داعش ادامه دارد و هنوز شهر از تروریست ها پاکسازی نشده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۳    
دهلی نو- ایرنا- محبوبه مفتی سر وزیر ایالت جامو و کشمیر هند گفت: موفقیت مذاکرات دو جانبه هند و پاکستان به پایان حمایت اسلام آباد از تروریسم بستگی دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۳    
سازمان ملل درباره تلاش گروه تکفیری تروریستی داعش در استفاده از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی هشدار داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۰    
در حالی که پیش از این یک منبع مطلع از شهادت یکی از مجروحان حادثه تروریستی روز جمعه در کرکوک در اثر شدت جراحات خبر داده بود اما عصر امروز این منبع تایید کرد که این فرد زنده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۲۰    
به دنبال بروز مشکلات مالی برای بانک معتبر 'دویچه' آلمان و اختلافات گسترده با واشنگتن بر سر مسایل اقتصادی، سرمایه داران سرشناس در کشوهای عربی حوزه خلیج فارس دارایی های خود را از این بانک خارج می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۷    
دیدار دوستانه تیم منتخب فوتبال کشورمان برابر سوئد را داورانی از کشور اسلواکی قضاوت می کنند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۷    
آبادان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از پیروزی پرگل برابر ماشین سازی تبریز گفت: نوع بازی تیم صنعت نفت به گونه ای بود که می توانستیم بیشتر از سه گل به حریف بزنیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۴    
نخست وزیر بریتانیا خواستار در نظر گرفتن همه گزینه ها از سوی اتحادیه اروپا برای اعمال فشار بر روسیه و دولت بشار اسد برای پایان دادن به حملات به شهر حلب شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۴    
قم - سرمربی تیم فوتبال صبا با بیان این که اخراج 2 بازیکن تمام برنامه های ما را تحت تأثیر قرار داد، گفت: بازیکنی داریم که 20 روز هم با صبا تمرین نکرده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۱    
قم - سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تساوی برابر صبا برای ما راضی کننده نیست و باید از فرصت های گلزنی خود استفاده می کردیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۱۱    
تهران -ایرنا- دولت کویت اعلام کرد در راستای راهبرد جدید خود در توسعه روابط با سازمان ناتو وهمچنین پیگیری مراودات سیاسی با ایالات متحده برای برگزاری نشست گفتمان استراتژیک با ایالات متحده هیأتی عالی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۸    
تکنسین های اورژانس تهران سه مصدوم انفجار امروز را به بیمارستان انتقال دادند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۸    
مربی استقلال تاکید کرد این تیم یکی از بهترین مدل های فوتبال در لیگ برتر را به نمایش می گذارد و همه از شرایط آبی پوشان راضی هستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۲    
دبیرخانه جایزه مهرگان ادب فهرست نامزدهای دریافت جایزه مهرگان ادب (دوسالانه 93-1392) را در بخش بهترین رمان اعلام کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۲    
مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: خط حمله تیم ما راضی کننده بازی نکرد و موقعیت های بسیاری را از دست داد به همین خاطر رضایتی از مهاجمان ندارم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۹    
بازیکن تیم فوتبال استقلال، گفت: برخلاف شایعات مطرح شده اصلا از تعویض خود ناراحت نبودم و قهر نکردم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۹    
گرگان – اسکواش باز گلستانی قهرمان مسابقات کلوز ستلایت با بیان اینکه قرعه دشواری به من خورده بود گفت: در مدت سه ماه اخیر اسکواش گلستان را متحول کرده ام.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۶    
آبادان - سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان نفت برای بهتر شدن و کسب رتبه خوب در جدول رده بندی باید مورد حمایت قرار بگیرند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۶    
کادرفنی تیم فوتبال استقلال زمان تمرین تیم خود را پس از پیروزی مقابل تیم سایپا مشخص کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۳    
تیم ملی کبدی ایران در مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان با پیروزی بر کره جنوبی به فینال این مسابقات دست یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۳    
رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کارگران کشور گرامی داشت هفته تربیت بدنی عصر امروز جمعه 30 مهرماه با قهرمانی بالاست راه آهن تهران پایان یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۵۰    
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران با تاکید براینکه مشکلی با تعویض شدن ندارد، گفت: تمام هدفم کمک کردن به استقلال برای رسیدن به جایگاه واقعی تیم است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۷    
خرمشهر - ایرنا - استاندار خوزستان گفت:نظارت بهداشتی بر مواکب خدمات رسان به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه به عنوان یکی از خروجی های اصلی زائران باید در اولویت کاری قرار گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۷    
مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه حسین حسینی بنا به صلاحدید بابازاده در رختکن مانده بود، گفت: حسینی قهر نکرده و این تنها یک شایعه است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۱    
مربی تیم استقلال با بیان اینکه تیم در ایجاد موقعیت موفق ظاهر شده است گفت: این که بازیکنان ما نمی توانند گلزنی کنند مقصر ما هستیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۴۱    
شیراز- ایرنا- ساره جوانمردی بانوی پرافتخار شیرازی موفق شد عنوان نخست نظرسنجی تارنمای رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک را برای بهترین ورزشکار زن ماه سپتامبر بدست آورد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۸    
دروازه بان سایپای تهران با بیان اینکه بازی قابل قبولی را از خود ارائه دادیم، گفت: تنها مشکل ما در لیگ شانزدهم گل نزدن است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۸    
مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه به دنبال آقای گلی در لیگ نیستم، گفت: مهم پیروزی استقلال است که توانستیم آن را به دست بیاوریم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۵    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: هنوز به آن چیزی که مدنظر ما و هواداران است نرسیده ایم، ولی تلاش می کنیم تا بتوانیم بازی های زیبایی را به نمایش بگذاریم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۵    
هافبک تیم فوتبال استقلال معتقد است تیم فوتبال سایپا در نیمه نخست دیدار با استقلال بهتر از این تیم ظاهر شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۳۲    
مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال شایعه قهرش در دیدار با سایپا را تکذیب کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۹    
ابراهیم صادقی معتقد است که شکست این تیم در مقابل استقلال روی درخشش رحمتی و بدشانسی تیمش رقم خورده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۹    
کوالالامپور – ایرنا – یک راکابزن مالزیایی روز جمعه در مرحله چهارم تور 'جلاجاح' این کشور مقام نخست این مرحله را کسب کرد، اما دوچرخه سواران تیم پیشگامان کویر همچنان رتبه های نخست تیمی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۶    
ستاد برگزاری بیست ودومین نمایشگاه مطبوعات، طرح اولیه نقشه گروه بندی شده نمایشگاه را برای رویت متقاضیان منتشر کرد و از متقاضیان خواست برای صدور کارت مسئول و متصدیان هر غرفه ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۶    
دروازه بان تیم فوتبال سایپا تیمش را مستحق پیروزی در دیدار با استقلال دانست.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۳    
شیراز- ایرنا- تیم ارژن شیراز در رقابت های فوتسال برتر کشور باز هم در خانه شکست خورد و بازی را به تیم یاسین پیشرو قم واگذار کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است دیدار تیمش برابر ماشین سازی بسیار سنگین بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۵    
تیم های فوتبال صبا قم و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران به تساوی بدون گل رسیدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۲    
سرمربی سایپا گفت: می توانستیم برنده بازی با استقلال باشیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۲    
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی به تمجید از ژوزه مورینیو پرداخت و او را فرد پرافتخاری در دنیای فوتبال خطاب کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۹    
دمای هوای شهر سئول پایتخت کشور کره جنوبی 20 درجه سانتی گراد همراه با آسمانی ابری است .
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۹    
مدیرعامل باشگاه استقلال از پرداخت پاداش به بازیکنان این تیم پس از پیروزی برابر سایپا خبر داد
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۶    
هفته ششم لیگ برتر فوتسال با تداوم صدرنشینی گیتی پسند همراه بود و تیم مدعی تاسیسات دریایی شکست خورد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۶    
هواداران استقلال در پایان دیدار تیم محبوب شان مقابل سایپا، به تشویق سرمربی و همچنین حریف پرسپولیس در جام حذفی پرداختند.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۳    
رییس مرکز آمار ایران اعلام کرد ، میزان مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 1395 تا ساعت شش بعدازظهر امروز(جمعه سی ام مهرماه) به 45 ...
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد مطالبات بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه در هفته پیش رو پرداخت خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۰۷/۳۰ - ۲۰:۵۰    
استقلال خوزستان با گلی که مقابل پرسپولیس دریافت کرد، آمار گل های دریافتی خود را در 810 دقیقه به 14 گل رساند.