پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۳۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هدانا 13 دی 1395 - hodana.ir

هدانا 29 اسفند 1393 هدانا 29 اسفند 1394 هدانا 31 فروردین 1395 هدانا 31 اردیبهشت 1395 هدانا 31 خرداد 1395 هدانا 31 تیر 1395 هدانا 31 مرداد 1395 هدانا 31 شهریور 1395 هدانا 30 مهر 1395 هدانا 30 آبان 1395 هدانا 30 آذر 1395 هدانا 30 بهمن 1395 هدانا 30 اسفند 1395 هدانا 1 دی 1395 هدانا 2 دی 1395 هدانا 3 دی 1395 هدانا 4 دی 1395 هدانا 5 دی 1395 هدانا 6 دی 1395 هدانا 7 دی 1395 هدانا 8 دی 1395 هدانا 9 دی 1395 هدانا 10 دی 1395 هدانا 11 دی 1395 هدانا 12 دی 1395 هدانا 13 دی 1395 هدانا 14 دی 1395 هدانا 15 دی 1395 هدانا 16 دی 1395 هدانا 17 دی 1395 هدانا 18 دی 1395 هدانا 19 دی 1395 هدانا 20 دی 1395 هدانا 21 دی 1395 هدانا 22 دی 1395 هدانا 23 دی 1395 هدانا 24 دی 1395 هدانا 25 دی 1395 هدانا 26 دی 1395 هدانا 27 دی 1395 هدانا 28 دی 1395 هدانا 29 دی 1395 هدانا 30 دی 1395 
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۴:۴۹    
تبلت همسرم روشن بود و عکس زنان عریان توجه مرا به خود جلب کرد ، او در کمال وقاهت فریاد کشید و شروع به فحاشی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۳:۰۰    
بندرعباس- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:امسال بخش قابل توجهی ازاجرای برنامه های نمایشگاه کتاب هرمزگانتوسط نهاد های مردمی و مشارکت نهادهای خصوصی اجرا می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۲:۳۳    
بندرعباس- ایرنا- مدیر اجرایی دومین جشنواره ملی شتر گفت: براساس هماهنگی ها و برنامه ریزی های انجام شده این جشنواره با حضور ساربانان از 20 استان کشور به میزبانی شهرستان سیریک برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۰:۵۷    
شاگردان کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عصر پنجشنبه نیز در اردوی آماده سازی تمرینات خود را در باشگاه ایرانیان دوبی پیگیری کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۷    
اردبیل - ایرنا - رییس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات المپیاد ورزشی زیر 16 سال با شرکت ورزشکاران پنج استان شمال غرب کشور در اردبیل برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۵    
مبارکه، اصفهان- ایرنا- معاون فرماندار مبارکه گفت: کیفیت آرد در سطح شهرستان مطلوب نیست و باید کارگروهی به منظور بررسی و رفع مشکلات این حوزه تشکیل شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۵۳    
آنکارا- ایرنا- نعمان کورتولموش معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت آنکارا به صراحت گفت: سیاست ترکیه در قبال سوریه از همان اول اشتباه بود و اکنون می خواهیم این خطاها را جبران کنیم.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۹:۱۸    
سنندج- ایرنا- مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در راستای توسعه گازرسانی به استان، گازرسانی به 84 روستا در حال اجرا است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۲    
ارومیه- ایرنا- فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیای ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سه هزار و 700 نقطه پدافند هوایی در 6 سال گذشته در کشور ایجاد شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۲۳:۲۸    
همدان-ایرنا- شانزدهمین نمایشگاه کالای خانگی، بازرگانی و هم زمان با آن هشتمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت، کف پوش و صنایع وابسته عصر چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان گشایش یافت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۵    
بوشهر- ایرنا- گردهمایی 'تجدید میثاق با ولایت' همزمان با سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به شهر دلوار برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۰    
تبریز - ایرنا - فرماندار ورزقان از رفع مشکل اماکن روستایی احداث شده در خارج از محدوده روستاهای زلزله زده این شهرستان خبرداد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۲۰    
یاسوج- ایرنا- نخستین بازارچه محلی شهروند با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در منطقه کم برخوردار غرب یاسوج بهره برداری شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۵    
ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد هزینه سفر به عتبات عالیات تحت تاثیر نرخ ارز در بازار داخلی تعیین می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۳:۰۵    
پنجمین نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی پارالمپیک با حضور اعضا در محل این کمیته برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۵۰    
سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان از آغاز فعالیت شورای ساماندهی سبک های رزمی و رشته های نوین ابداعی بعد از یک سال و نیم وقفه خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۲:۰۸    
روزنامه جوان نوشت: ماجرای نقش گرفتن و بازی کردن برخی از بازیگرها در تلویزیون ماجرای جالبی شده است؛ پر از تناقض و حرف های ضد و نقیض ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۵۹    
فروشنده سکه های تمام بهار آزادی مردی بود که با نقشه ای حساب شده و تجهیزات قوی، سکه های تقلبی تهیه می کرد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۵۷    
ائتلاف آمریکایی موسوم به ضد داعش روز دوشنبه با انتشار گزارشی رسماً اعلام کرد؛ از سال 2014 تاکنون دست کم 188 غیرنظامی در حملات هوایی این گروه به مواضع تروریست های تکفیری در عراق و سوریه جان خود را از ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۵۴    
سرمایه گذاری های خارجی در عربستان سعودی در سه ماه چهارم سال 2016 شاهد افزایش بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۵۱    
تهران – ایرنا – دولت آلمان یک مهاجر اهل سوریه را که دو سال پیش به آن کشور وارد شده بود به ظن تلاش برای اخذ پول از گروه تروریستی داعش برای خرید کامیون حاوی بمب و حمله به مردم بازداشت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۴۸    
تهران – ایرنا – 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری منتخب آمریکا در پیامی که در توئیتر منتشر کرد، با اشاره به آمار بالای جنایت های مسلحانه در شهر شیکاگو، گفت: اگر شهردار نمی تواند امنیت را برقرار کند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۴۸    
لندن - ایرنا - روزنامه دیلی میرور روز یکشنبه در گزارشی نوشت: مرکز امنیت سایبری ملی انگلیس (NCSC) روزانه حداقل 2 حمله سنگین سایبری علیه نهادها و مراکز نظامی، امنیتی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۴۵    
شیخ عشایر بکاره در استان دیرالزور سوریه و از مخالفان سیاسی داخل این کشور پشت پردۀ بحران سوریه و واقعیت های مربوط به مخالفان مسلح و اهداف آنان را تشریح کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۴۵    
مادرید - ایرنا - جامعه مسلمانان اسپانیا روز دوشنبه حمله تروریستی شنبه شب به یک باشگاه شبانه در استانبول را به شدت محکوم کرد .
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۲۴    
بوشهر-ایرنا- جانشین رئیس سازمان بسیج طلاب گفت: هم اینک یکهزارو 533 پایه و حوزه بسیج در مدارس حوزه های علمیه فعال است که از این شمار 1415 پایگاه مقاومت است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۲۴    
سخنگوی شورای نگهبان دستور جلسه چهاوشنبه شورای نگهبان را تشریح کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۲۱    
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله الدقاق گفت: عمر رژیم ال خلیفه روبه پایان است و این رژیم اخرین زمان های عمر خود را سپری می کند. ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۲۱    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از دیدار جمعی از نمایندگان و برخی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با مدیرکل دفتر موسیقی و دبیر جشنواره موسیقی فجر خبر داد و گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۱۸    
سمنان-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به نقش رسانه ها در جذب حداکثری مردم برای حضور در انتخابات سال آینده، گفت: رسانه ها ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۱۵    
وزیر کشور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری انتخابات گفت : در ملاقاتی که با ایشان داشتم رهبر معظم انقلاب فرمودند تلاش کنید همچون دوره های گذشته انتخابات در سلامت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۰۰:۱۵    
رییس دفتر رییس جمهور در پیامی درگذشت عالم مجاهد آیت الله محمدعلی شرعی را تسلیت گفت و برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۷    
رونالد کومان سرمربی مشهور هلندی اورتون پس از پیروزی درخشان برابر ساوتهمپتون گفت به طور حتم اکنون فرهاد مشیری مدیر عامل این تیم شادترین فرد لیگ برتر انگلیس است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۷    
جوزپه گوآردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت نهایت دوران مربیگری من تا 60 سالگی خواهد بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۴    
ساری - ایرنا - رئیس هیات تکواندو مازندران گفت که مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در 2 بخش مردان و زنان اواخر فروردین ماه سال آینده در ساری برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۱    
تبریز - هافبک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پس از جدایی از این تیم راهی تیم پرسپولیس تهران خواهد شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۵۱    
منچستر یونایتد موفق در دیداری جذاب و پرحاشیه با 2 گل از سد وستهام گذر کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۴۸    
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اعتراف کرد قرار نیست تا 65 سالگی مربیگری کند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۰    
شهرری ایرنا جشن شب میلاد حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور مجاوران و زائران ایشان اعم از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در مصلای بزرگ ری برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۳:۰۰    
جدیدترین اخبار گوناگون را در تابناک با تو از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۷    
رئیس خانه احزاب ایران از تصویب آئین نامه استانی خانه احزاب خبر داد و گفت: هیچ استانی حق تشکیل خانه احزاب به صورت مستقل را ندارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۷    
پلیس ترکیه 8 نفر را در ارتباط با حمله به باشگاه شبانه در استانبول که به کشته شدن 39 نفر منجر شد، بازداشت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۴    
آیت الله مکارم شیرازی با صدور پیامی درگذشت آیت الله شرعی را تسلیت گفت و بیان کرد: آن فقید سعید در برابر منکرات بسیار حساس بود و در مبارزه با مفاسد اخلاقی و شرعی هیچگاه کوتاهی نمی کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۱    
رئیس اقلیم کردستان عراق در نشست خبری با رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که آزادسازی موصل به معنای پایان تهدید تروریسم نیست.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۵۱    
رئیس کمیته تدوین سیاستهای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: منشور انتخاباتی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان تدوین شده است و به زودی منتشر می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۸    
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز دوباره اعزام کاروان های زیارتی ایران به سامرا از ابتدای هفته آینده خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۵    
دانلود روزنما
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۲    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدیران مدارس باید رهبران آموزشی باشند، خاطر نشان کرد: تا زمانی که مدیران مدارس در نقش کارمندان اداری وظیفه پاسخ دهی به بخشنامه ها را داشته باشند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۴۲    
سنندج- ایرنا- مدیر حوزه هنری انقلاب اسلامی بیجار گفت: دیار بیجار گروس مهد هنرمندان مشهور سینما و تئاتر است و اکنون بعد از 35 سال تلاش، با همت حوزه هنری چراغ سالن سینما در آن روشن می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
اولین همایش تجلیل از خادمان قرآنی اربعین حسینی با حضور شماری از مسوولان قرآنی کشور ، قاریان بین المللی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۹    
خمین- ایرنا - یک واحد خانه عالم در شهر قورچی باشی از توابع شهرستان خمین عصر روز دوشنبه با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۳    
سازمان هواشناسی اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها درباره ممنوع التصویر شدن یکی از کارشناسان تلویزیونی در پی ابراز نظر سیاسی را تکذیب و اعلام کرد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۳    
گرگان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای جبران کمبود گاز ناشی از قطع صادرات ترکمنستان به ایران گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۰    
کرمان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمان در بازدید از واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی بخش ماهان گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۲:۰۰    
اردبیل- ایرنا- جهاد کشاورزی خلخال گفت: آورده تولید بخش کشاورزی و دامی این شهرستا ن سالانه بالغ بر سه هزار میلیارد ریال است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۷    
یاسوج - ایرنا - رئیس آب و فاضلاب شهری کهگیلویه گفت: طرح جمع آوری فاضلاب مسکن مهر دهدشت مرکز این شهرستان 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۴    
ساری-ایرنا-معاون عمرانی استاندارمازندران گفت :با مدیریت و بهینه سازی درمصرف گاز مشکلی برای تامین گاز خانگی در این استان نخواهیم نداشت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۴    
اصفهان - ایرنا - رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فریدن اصفهان از خسارت دیدن 98 واحد مسکونی در این شهرستان بر اثر بارندگی خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۵۱    
تبریز - رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتای ناجا از فعالیت 280 هزار کانال فارسی زبان در تلگرام خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۴    
تبریز - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری تبریز بازی را به مهمان خود شیمیدر تهران واگذار کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۴    
همدان- ایرنا- تیم شهرداری همدان با پیروزی پرگل برابر آلومینیوم هرمزگان همچنان در صدر جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۲۱    
دبیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از آغاز دوباره اعزام کاروان های زیارتی ایران به سامرا از ابتدای هفته آینده خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۸    
اراک - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری اراک عصر دوشنبه در جریان رقابت های هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشور با قدرت، شهرداری گرگان را شکست داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۸    
مشهد- ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دعوت و حضور حداکثری مردم و اتباع خارجی جهان اسلام در مشهد را در سال 2017 مورد تاکید قرارداد و گفت ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۵    
ارومیه- ایرنا- تیم فوتبال شهرداری ارومیه در هفته پانزدهم رقابت های گروه 2 لیگ دسته 2 باشگاه های کشور در دیداری خانگی مقابل تیم بادران نوین تهران شکست خورد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۵    
شیراز- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: اعضای مجمع هیات های ورزشی حق انتقاد دارند و این امر برای بهبود روند کار در هر رشته ای صورت می گیرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۱۲    
آبادان - ایرنا - تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر موفق شد نیروی زمینی تهران را دهد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۹    
مدیر عامل اتحادیه تشکّل های قرآنی کشور از اجرای 109 محفل انس با قرآن توسط قاریان ایرانی در مراسم اربعین امسال خبرداد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۹    
نشست معرفی، نقد و بررسی آلبوم موسیقی آن روزها به آهنگسازی احسان ذبیحی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۶    
مشهد – ایرنا – پایگاه خبری صبح توس 13 دی ماه گزارشی با عنوان 'عطاری هایی که بویی از درمان نمی دهند' منتشر کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۶    
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با بیان اینکه زیارت اربعین و قرائت قرآن عینیت واحد و پیوندی وجودی بین قرآن نازل و قرآن ناطق است، گفت: رسالت قرآن و عترت، حیات بخشی به جامعه است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۳    
اهواز- ایرنا- همسر شهید حامد جرفی گفت: مهمترین ویژگی شهید جرفی اخلاص و از دیگر خصایص او ایمان و همچنین وفای به عهد او بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۱:۰۰    
نشست تجلیل از کاروان قرآنی شرکت کننده در مراسم اربعین حسینی با حضور مسئولان قرآنی کشور در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
مشهد-ایرنا- مدیرکل بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی گفت:در حال حاضر 9هزار دانشجوی خارجی در 100واحد وابسته به این دانشگاه در سطح کشور در رشته ها و مقاطع مختلف تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۵۷    
شاعر جوان و با استعداد کشور به مناسبت اولین سالگرد شهادت شیخ نمر شعری سرود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۵    
به مناسبت چهارمین سالگرد رحلت عالم اخلاق مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهرانی نگاهی داریم به صحبت های برخی از اساتید حوزه و علما درباره ایشان.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۵    
رسول خدا صلی الله علیه و آله پیروان دین اسلام را از غیبت کردن بر حذر داشته اند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۴۲    
اعضای گروه موسیقی دنگ شو امشب مهمان خندوانه می شوند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۹    
شرکت ملی نفت ایران از میان شرکت های متقاضی حضور در مناقصه های بالادستی صنعت نفت، 29 شرکت اکتشاف و تولید نفت و گاز خارجی را تعیین صلاحیت کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۹    
معاون وزیر جهاد کشارزی گفت: وزارتخانه در راستای تعادل بخشی به بازار گوشت طرح توزیع گوشت قرمز تازه گوسفندی را در دستور کار خود قرار داده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۹    
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که تامین آب شرم مردم سراسر کشور از مهمترین اولویت های دولت است گفت: لازم است وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه کشور ظرف دو هفته ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۶    
با تغییر نگاه به خود و دنیای اطراف، می توان تفکر خلاق را گسترش داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۳    
اهواز - ایرنا - تعدادی از کشاورزان شهرستان رامشیر روز دوشنبه با حضور در فرمانداری این شهرستان خواستار تخصیص آب برای کشت محصولاتشان شدند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۰    
ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از بکارگیری 540 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های حوزه اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۳۰    
تبریز - ایرنا - فرماندار هریس گفت: با اجرای سیاست های حمایتی دولت تعداد واحدهای فعال ناحیه صنعتی زرنق این شهرستان از 7 واحد در سال 92 به 18 واحد در سال جاری افزایش یافته است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۴    
بجنورد- ایرنا- مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: امسال احداث 10 هکتار گلخانه در دستور کار قرار دارد که منابع اعتباری بانکی از محل تسهیلات تلفیقی صندوق توسعه ملی و منابع داخلی ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۴    
مالک نمایشگاه ماشین در دبی با انتشار عکسی از محمدرضا گلزار از خرید ماشین جدید توسط این سوپراستار سینما داد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۴    
سازمان خصوصی سازی در اطلاعیه ای، از مذاکره اعتماد مبین با رئیس جمهور در خصوص فسخ خرید مخابرات خبر داد و اعلام کرد: این سازمان به طور موقت از انتقال سهام شرکت منع شده است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۱    
دریک خواننده 30 ساله ایست که مدتی قبل رابطه اش با ریحانا را به اتمام رساند و حالا عشق جدید جنیفر لوپز 47 ساله شده است! دلایل شروع رابطه جنیفر و دریک چیست؟
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۱    
خرم آباد - ایرنا - فرماندار کوهدشت گفت: سیل، 46 میلیارد و 500 میلیون ریال به زیرساخت های شهرستان کوهدشت خسارت وارد کرده است که در صورت احداث سد از این خسارت ها جلوگیری می شد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۲۱    
اصفهان - ایرنا - کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: آسمان استان تا روز چهارشنبه هفته جاری با جوی به نسبت ناپایدار همراه است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۸    
یزد - ایرنا - معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد مجموع اعتبارات امسال استان اعم از ملی و استانی را افزون بر یک هزار و 400 میلیارد تومان اعلام کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۵    
سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای درباره فسخ قرارداد واگذاری سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: اگر تا 20 دیماه شرکت توسعه اعتماد مبین همه بدهی خود را پرداخت کند ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۵    
رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان املش گفت: پرهیز از حرکت های عجولانه و اتخاذ تصمیمات مدبرانه، از رویکردهای دولت یازدهم است.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۲    
سولماز اصغری گوینده سابق خبر درباره گویندگی خبر و شرایط این کار به بیان توضیحاتی پرداخت و خاطرات جالبی از دوران کاری خود تعریف کرد.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۱۲    
آبادان - ایرنا - جمعی از کسبه بازار مرکزی آبادان روز دوشنبه در اعتراض به آنچه اقدام شهرداری برای جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی شهر می خواندند، با حضور در ساختمان شورای شهر به این اقدام اعتراض کردند.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۹    
پرونده قتل پدر خانواده بعد از بازجویی از مهری و دو فرزندش به جریان افتاد . اعترافات اعضای خانواده مقتول از مسائل غیراخلاقی گفت که زندگی آنها را به هم ریخته بود.
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۳    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در خصوص عدم همکاری شهرداری تهران برای نصب بنرهای دومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۲۰:۰۰    
به گزارش منابع خبری، روز دوشنبه مورخ 13 دی، فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه به بغداد سفر کرده و با حیدر العبادی دیدار و گفتگو خواهد کرد ...
هدانا   ۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۹:۵۷    
بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: پدافند غیرعامل از جمله نیازهای جامعه کنونی به شمار می رود که برای رسیدن به وضع مطلوب در این خصوص به اراده جمعی نیاز است.