پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۲:۲۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمزبان 21 دی 1395 - hormozban.ir

هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۲    
مادر شهید احمدی روشن گفت: حضرت آقا خامنه ای گفتند شهید احمدی روشن دارای دو وجه است هم اینکه عالم و دانشمند بودند و هم اینکه مومن و متعهد و ایشان دارای دو بال می باشد که در روز قیامت شما را هدایت می ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۸    
کارشناس ارشد محیط زیست گفت: استفاده از ماسک m3، نخوردن غذاهای چرب، نوشیدن آب زیاد، مصرف سبزیجات و لبنیات ازجمله مواردی است که برای کاهش تأثیرات آلودگی هوا بر بدن ضرورت دارد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۷    
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی گفت: هوای شهر تبریز برای بیست و یکمین روز متوالی در زمستان در شرایط ناسالم برای گروه حساس قرار دارد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۷    
اردبیل – مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اردبیل گفت: با وجود تیمار سالانه حداقل 200 پرنده کلینیک حیات وحش استان با کمبود امکانات مواجه است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۶    
بندرعباس – نماینده ولی فقیه درهرمزگان با تاکید بر ضرورت نهادینه کردن مصرف بهینه آب، هشدار داد: اگر با این رویه و بی توجه به محدودیت منابع آبی پیش برویم در حقیقت به مثابه جنگ با آب است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۷:۵۵    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: آیت الله هاشمی در طول حیات 82 ساله خود بر طریقت ایمان و اخلاق اسلامی رفتار کرد و رمز ماندگاری وی نیز همین ویژگی بود.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۱ - ۰۰:۱۴    
معاون اداری و مالی زندان های هرمزگان از کانون اصلاح و تربیت بندرعباس بازدید کرد.