سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۲:۳۲Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمزبان 26 دی 1395 - hormozban.ir

هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ارتش برای رشد ظرفیت های بهداشتی و درمانی استان هرمزگان و از جمله کارکنان خود در استان هرمزگان نسبت به ایجاد دو بیمارستان تخصصی در این استان اقدام خواهد کرد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۱۴    
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه کتاب بندرعباس گفت: در سال جاری تعداد 60 هزار عنوان کتاب ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۹:۰۴    
جمعی از روحانیون شهر بندرعباس طی نامه ای خطاب به مسؤولان هرمزگان نگرانی خود را از برگزاری مکرر کنسرت در این شهر اعلام کرده و خواستار لغو آن شدند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۲:۴۴    
رئیس کارگروه آسیب های اجتماعی دفتر مقام معظم رهبری بر رصد لحظه ای آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: میان آسیب های اجتماعی پیوستگی وجود دارد؛ آسیب ها با هم تعامل دارند و هم افزایی می کنند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۰:۴۴    
ظاهرا قرار است شرایط تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با تشکیل هیات امنا بهتر شود تا حداقل در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور بماند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۰۰:۰۴    
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تشکیل کمیته مشترک جهاد کشاورزی با وزارت نیرو برای توزیع عادلانه زمین و آب تأکید کرد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۵۸    
از مهر امسال در محاسبه قیمت گاز، قیمت پلکانی حذف و همه مشترکان اعم از پرمصرف و کم مصرف به ازای مصرف هرمترمکعب گاز 150تومان می پردازند ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۸    
شفت- رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شفت از مشاهده و حضور 20 قطعه اردک چشم طلایی برای نخستین بار در تالاب های این شهرستان خبر داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۴۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هرمزگان گفت: می توان به صورت منطقه ای نسبت به سرمایه گذاری و احداث کشتارگاه های مکانیزه در هرمزگان اقدام کرد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۳۸    
مسؤول سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش قشم گفت: به منظور بررسی عملکرد مدارس در حوزه سنجش و امتحانات، بازدیدهای دوره ای از تمامی مدارس قشم انجام خواهد شد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۲:۱۸    
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه در یک سالگی اجرای برجام، تقریبا هیچ عائدی نصیب ایران نشده، معتقد است، آنچه اتفاق افتاده، دُرّ غلطانی است که ایران داده و در مقابل ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۵۷    
گروه اجتماعی: در هفته جاری 745 طرح محرومیت زدایی و مردم یاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و به همت قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق در مناطق محروم استان سیستان وبلوچستان به بهره برداری می رسد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۱:۲۶    
گروه اجتماعی: رئیس اداره محیط زیست شهرستان ابهر گفت: یک فرد متخلف که اقدام به زنده گیری یک بحله شاهین در شهرستان ابهر کرده بود باید مبلغ 60 میلیون تومان جریمه به حساب خزانه واریز کند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۵    
میناب -برداشتهای بی رویه وغیر معقولانه آب از سداستقلال و دشت بحران زده میناب وضعیت تامین آب بندرعباس را در وضعیت قرمز قرار داد از این روضرورت شیرین سازی آب باید در دستور کار دولت قرار گیرد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۵    
گروه حوزه های علمیه: معاون تبلیغ حوزه تصریح کرد: پژوهش های مورد تاکید مقام معظم رهبری آن است که ناظر به نیاز باشد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۵    
کنفرانس ملی مهندسی و تکنولوژی های سبز برای آینده پایدار از طرف دانشگاه صنعتی امیرکبیر در روزهای 28 و 29 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۵    
موافقتنامه پاریس نه تنها نمی تواند منجر به بهتر شدن وضعیت آلودگی هوا در ایران شود بلکه این موافقتنامه حتی در راستای شعار جلوگیری از گرم شدن دمای زمین هم نیست و نتیجه اجرای مفاد آن می تواند اقتصاد ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۵    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ریگان گفت: بر اثر تداوم گرما در ریگان درختان بادام کوهی و گل های نرگس به شکوفه نشستند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۵    
رئیس مرکز پژوهش های فرهنگ اسلامی دانشگاه شیراز گفت: سومین نشست مقدماتی همایش بین المللی نقش ادیان در اخلاق، صلح و عفو و دوستی، سه شنبه همین هفته در شیراز برگزار می شود.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۵    
سرویس اقتصاد مشرق- احمد میدری، معاون رفاه اجتماعی وزارت کار دولت یازدهم با اشاره به سال پایانی دولت گفته است: می توان با دادن امتیازاتی به بازنشستگان، در انتخابات آرا را جابه جا کرد. * آرمان ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۱۵    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان طالقان بر ضرورت تبیین ارزش های دوران انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: بازگو کردن وقایع انقلاب اسلامی برای نسل امروز از مهمترین ضروریات است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۴    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اجرای بند 10 ابلاغیه ارزی معاون اول محترم رئیس جمهوری و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۴    
طولانی ترین خط ساحلی در بین استان های جنوبی کشور متعلق به هرمزگان است اما محروم ترین استان در زمینه توسعه ظرفیت های دریایی است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۰:۰۴    
بشاگرد – رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان بشاگرد از توزیع هدایای مقام معظم رهبری دربین دانش آموزان این شهرستان خبر داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۴    
بخشدار ارژن از حرکت زیبای یک خیر در روستای پسکوهک این بخش در راستای حفظ محیط زیست خبر داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۴    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: طرح ساماندهی مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در این استان آغاز شد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۹:۰۴    
گروه معارف: سرپرست تبلیغات اسلامی هرمزگان، راه اندازی سامانه طوبی را برای رصد کردن فعالیت مداحان مهم برشمرد و ابراز کرد: در این سامانه علاوه بر مداحان و شعرای آیینی، انجمن های اسلامی ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۷:۱۴    
دلیل پیشرفت های علمی و صنعتی آمریکا در 150 سال اخیر، به کارگیری اقتصاد مقاومتی است... البته آمریکایی ها این اندیشه را در جهت مادی گری و پول به کار گرفتند اما همین تجربه ی پذیرفته شده ی جهانی را می ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۶:۲۴    
زمین لرزه ای 3٫1 ریشتری حوالی ساعت 22 و 15 دقیقه شنبه شب شهر رویدر در غرب هرمزگان را لرزاند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۰۶:۲۴    
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان هرمزگان از تجهیز سالن بدن سازی این هیات خبر داد.