شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمزبان 1 اسفند 1395 - hormozban.ir

هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۵۵    
هرمزبان:بندرعباس – مدیرکل هلال احمر استان هرمزگان گفت: بیش از دو هزار واحد مسکونی در استان هرمزگان بر اثر سیل دچار آبگرفتگی شده است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۵    
هرمزبان:دانشگاه معارف اسلامی برای نیم سال دوم سال تحصیلی 97-96 از طریق آزمون اختصاصی دکتری از میان برادران و خواهران طلبه واجد شرایط دانشجو می پذیرد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۴    
هرمزبان: مردم روستای حسن لنگی با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن، حمایت خویش را از نظام اسلامی اعلام نموده و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیدند. / عکاس: امید شجاعی حسن لنگی (کافی نت امید)
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۰    
هرمزبان:سخنگوی جبهه یکتا از معرفی رستم قاسمی و حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان کاندیدای جبهه یکتا به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۰    
هرمزبان:استاندار لرستان گفت: خبرهایی مبنی بر اینکه پول های اقتصاد مقاومتی خرج خرید خودروهای شیک و مسکن در مرکز کشور شده اند ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۰    
هرمزبان:ساوه- استاندار مرکزی گفت: توسعه روستاها و ایجاد اشتغال در این مناطق ازمباحثی است که باید موردتوجه قرارگیرد وستاد اقتصادمقاومتی استان از این پس موضوع اشتغال خُرد و روستایی را دنبال خواهد کرد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۰    
هرمزبان:رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور از آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی انتخابات 96 شوراها در 10 هزار شعبه اخذ رای خبر داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۰    
هرمزبان:اریک سولهیم معاون دبیرکل و مدیر اجرایی برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد 8 اسفند در پردیس علوم دانشگاه تهران سخنرانی می کند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
هرمزبان:منطقه خلازیر در حاشیه جنوب غربی تهران، به دلیل نبود امکانات و وجود کوره ها، بازارهای مکاره و دست دوم فروشی محلی برای تجمع معتادین شده است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۰    
هرمزبان:میترا حجار با انتشار عکس سلفی خود که در اهواز خاک آلود گرفته است نسبت یه این پدیده و بحران زیست محیطی واکنش نشان داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
هرمزبان:عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: از منظر مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد برای کشور ما یک اولویت است و بنابراین ما نباید تنها در حوزه علم متوقف شده و باید وارد صحنه عمل شویم.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۰    
هرمزبان:مجتمع ورزشی پاس نیروی انتظامی در شهر بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۰    
هرمزبان:معاون پرورشی و تربیت بدنی قشم گفت: با مشارکت 67 دانش آموز دختر و پسر این جزیره، مسابقات شنای دهه فجر با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۰    
هرمزبان:کرج – استاد جغرافیای سیاسی دانشگاه خوارزمی بابیان این که با امنیت انسانی نباید برخورد جناحی و سیاسی کرد، گفت: توسعه کلان شهرها در ایران تابع معیارهای شهرسازی نیست.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
هرمزبان:بارندگی روزهای اخیر در هرمزگان به ویژه در منطقه غرب استان بی سابقه بود به طوری که تمامی سدهای پارسیان سرریز شد و اکثر رودخانه ها و سد بردول بارها طغیان کردند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۰    
هرمزبان:مدیر ارشد وزارت ارتباطات در استان هرمزگان بر ضرورت سرمایه گذاری در زمینه ایجاد فضاهای رایانش ابری در این استان تأکید کرد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
هرمزبان:آقای وزیر اگر خبر ندارید خبردار شوید امروز در مدیریت شما 1844 بسته شیر فاسد و 2 هزار و 500 کیلوگرم برنج تاریخ مصرف گذشته بین دانش آموزان رودانی توزیع شده است ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
هرمزبان:مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: برای رسیدگی به مسائل حساس آموزشی و تربیتی دانش آموزان، این ناحیه آموزشی نیازمند تأمین 10 نیروی مشاوره در مقاطع متوسطه دوره اول و دوم است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۵۰    
هرمزبان:پس از دروغ دوم و توهین دیگر به شعور مردم، بازی دیگر ایرلاین شروع می شود و تابلوی گیت سوار شدن به هواپیما روشن می شود و ملت را جهت سوار کردن به صف می کنند تا زمان بگذرد و مردم ساکت شوند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
هرمزبان:گروه اجتماعی: رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی، الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) را یک ضرورت مهم برای همه زنان و مردان آزاده جهان دانست و اظهار امیدواری کرد ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
هرمزبان:ورامین-بیش از 100 مدرسه ابتدایی در شهرستان ورامین وجود دارد که به هزاران دانش آموز و آینده ساز ایران اسلامی خدمات آموزشی ارائه می دهد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۴۰    
هرمزبان:گروه اجتماعی: استاندار آذربایجان شرقی، گفت: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی وارد ماموریت جدیدی به نام تبریز 2018 می شود و هر دستگاهی باید برنامه خود را در این خصوص داشته باشد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۳۰    
هرمزبان:علیرضا بهشتی، از فعالان اصلاح طلب با سیاه نمایی از اوضاع ایران اسلامی گفته است: مشارکت مردم در ایران رو به افول است!
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۰    
هرمزبان:رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: بودجه برآوردی ما برای برگزاری جشنواره تئاتر بسیج در بندرعباس 750 میلیون تومان بود و آنچه مصوب شد 550 میلیون تومان است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۰    
هرمزبان:فرماندار شهرستان بستک گفت: گروه امداد و نجات به دلیل بالا بودن سطح آب هنوز قادر به از سرگیری جستجو برای یافتن جسد جوان 16 ساله اهل جناح نیست و کماکان منتظر کمتر شدن آب هستیم.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۷:۵۰    
هرمزبان:دادستان شهرستان رودان گفت: طی بازدید به عمل آمده توسط شبکه بازرسان شبکه بهداشت رودان، بیش از 98 هزار پاکت شیر فاسد و بیش از 2 هزار و 500 کیلوگرم برنج تاریخ مصرف گذشته از سطح مدارس رودان کشف و ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۰    
هرمزبان:فرماندار پارسیان با بیان اینکه از پایان روز گذشته اوضاع این شهرستان به حالت عادی خود بازگشته است ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۶:۴۰    
هرمزبان:کارشناسان معتقدند نقطه عزیمت نهضتهای معاصر، مسائل اقتصادی بوده و علما نقش بارزی در مبارزه با استعمار اقتصادی داشته اند. در این باره با محمدحسن رجبی دوانی و محمدرضا کائینی به گفتگو نشسته ایم.