پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمزبان 2 اسفند 1395 - hormozban.ir

هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۵    
هرمزبان:بندرعباس – معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: نانوایان ملزم به استفاده از سبوس در نان هستند و نانوایی های هرمزگان باید تا پیش از پایان سال میزان استفاده از سبوس را در نان اعلام کنند
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۵    
هرمزبان:گروه شبکه های اجتماعی: کتاب و نسخه دیجیتال فلسطین توسط انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین رونمایی می شود.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۵    
هرمزبان:گروه جامعه: نخستین دوره آموزشی خانواده برتر از سوی مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی به مرور اندیشه های مقام معظم رهبری و سیاست های کلی خانواده می پردازد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۰۰:۵۵    
هرمزبان:در آخرین روز بهمن ماه 1395، خبری در فضای مجازی انتشار یافت که حکایت از نامزدی حمید بقایی معاون رئیس جمهور در دولتهای نهم و دهم خبر می داد ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۴:۱۵    
هرمزبان:حمید چیت چیان و وزیر انرژی روسیه دقایقی قبل برای حضور در مراسم کلنگ زنی نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک وارد فرودگاه بندرعباس شدند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۵    
هرمزبان:مدیرکل جمعیت هلال احمر هرمزگان از فعالیت مستمر بالگرد امدادی این استان طی دو روز اخیر برای رساندن اقلام مختلف به مردم روستاهای در محاصره سیل خبر داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۵    
هرمزبان:بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) از وزیر علوم خواست تا با حضور در بین دانشجویان و تلاش جهت رفع ابهامات و شنیدن انتقادات و دغدغه های دانشجویی ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۴۵    
هرمزبان:نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: دولت لایحه دوفوریتی به مجلس برای برداشت از صندوق توسعه ملی جهت حل مشکل حوادث اخیر ارسال کند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۵    
هرمزبان:نماینده شیروان در مجلس با بیان اینکه متأسفانه برخی از بازنشستگان با حقوق زیر یک میلیون تومان زندگی می کنند ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
هرمزبان:فرماندار سیریک از ایجاد اشتغال برای بیش از 3500 نفر از مردم این منطقه و استان هرمزگان با آغاز عملیات اجرایی نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک خبر داد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۲:۰۵    
هرمزبان:قزوین- تیم فوتبال کاسپین برای بقاء در لیگ دو فردا به مصاف آلومینیوم هرمزگان می رود.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۵    
هرمزبان:کلنگ نیروگاه 1400 ماگواتی سیریک، بعد از ظهر امروز با حضور وزیر نیروی کشورمان و وزیر انرژی روسیه به زمین زده می شود.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۵    
هرمزبان:وضعیت روحانی در حال حاضر چندان قابل اطمینان نیست و در بین مردم چندان اقبال عمومی ندارد.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
هرمزبان:عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: باید از حضور مسؤولان صنایع مختلف در شورای شهر و تمایل آنها به همکاری با شهرداری و شورای شهر، ظرفیتی برای ساختن شهر بسازیم.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
هرمزبان:بندرعباس-مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: جمعیت دانش آموزی قشم با پیش دبستانی ها بیش از 21 هزار نفر است و این در حالی است که فقط پنج نیروی مراقب سلامت در اختیار داریم..
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۵    
هرمزبان:بندرعباس-مدیر آموزش وپرورش قشم گفت: در نوروز 95 بیش از 117 هزار نفر روز در 340 مدرسه قشم اسکان یافته اند که در نوروز 96بیش از 200 نفر روز نیز به ظرفیت پذیرش اضافه می شود.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۵    
هرمزبان:نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت غیر از بودجه و برنامه یک طرح ضرورت اشتغال باید بیاورد، متاسفانه در بودجه هم این مساله را نمی بینیم.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۴    
هرمزبان:رئیس هیأت ورزش های کارگری بندرعباس گفت: ورزش کارگری زمینه ساز ارتقای سلامت و کیفیت کار در فضاهای صنعتی است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۰:۲۴    
هرمزبان:عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از بودجه آموزش و پرورش در لایحه بودجه 96 گفت: در سال 96 نیز تراژدی فرهنگیان تکرار شده است.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۴    
هرمزبان:رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اختلاف مرحوم هاشمی و روحانی در جلسه مجمع گفت: روحانی معتقد بود برنامۀ توسعه جزو وظایف رئیس جمهوری است و دلیلی ندارد مجمع آن را تدوین کند ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۴    
هرمزبان:بازیگر فیلم “انزوا” گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی “همچنان که میمردم” به تهیه کنندگی “عباس عموری” و کارگردانی “مصطفی سیاری” در بندر تاریخی لافت (قشم) هستم که به زودی به پایان می ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۴    
هرمزبان:امیر محمد حسن نامی با اشاره به حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آبهای اقیانوس اطلس اظهار کرد ...
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۷:۲۴    
هرمزبان:رئیس دادگستری رودان گفت: با توجه به کلاهبرداری هایی که ممکن است در برخی از معاملات اموال غیرمنقول صورت گیرد شهروندان در خرید و فروش اموال غیرمنقول دقت لازم را داشته باشند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۶:۵۴    
هرمزبان:مسؤول اطلاع رسانی نمایشنامه فصل شیدایی در هرمزگان گفت: سال گذشته طی 10 شب اجرای نمایشنامه فصل شیدایی در بندرعباس، حدود 70 هزار نفر از مردم سراسر هرمزگان از این کار بزرگ و فاخر دیدن کردند.
هرمزبان   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۳:۵۴    
هرمزبان:ظهور مفاهیم جدید امنیتی و اطلاعاتی و سرعت تغییرها که تابعی از رشد فناوری اطلاعاتی است، نحوه فعالیت این سازمان ها را با پیچیدگی مواجه نموده است.