پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایبنا 8 مهر 1397 - ibena.ir

ایبنا 30 اسفند 1395 ایبنا 29 اسفند 1396 ایبنا 31 فروردین 1397 ایبنا 31 اردیبهشت 1397 ایبنا 31 خرداد 1397 ایبنا 31 تیر 1397 ایبنا 31 مرداد 1397 ایبنا 31 شهریور 1397 ایبنا 30 آبان 1397 ایبنا 30 آذر 1397 ایبنا 1 دی 1397 ایبنا 1 بهمن 1397 ایبنا 1 اسفند 1397 ایبنا 1 مهر 1397 ایبنا 2 مهر 1397 ایبنا 3 مهر 1397 ایبنا 4 مهر 1397 ایبنا 5 مهر 1397 ایبنا 6 مهر 1397 ایبنا 7 مهر 1397 ایبنا 8 مهر 1397 ایبنا 9 مهر 1397 ایبنا 10 مهر 1397 ایبنا 11 مهر 1397 ایبنا 12 مهر 1397 ایبنا 13 مهر 1397 ایبنا 14 مهر 1397 ایبنا 15 مهر 1397 ایبنا 16 مهر 1397 ایبنا 17 مهر 1397 ایبنا 18 مهر 1397 ایبنا 19 مهر 1397 ایبنا 20 مهر 1397 ایبنا 21 مهر 1397 ایبنا 22 مهر 1397 ایبنا 23 مهر 1397 ایبنا 24 مهر 1397 ایبنا 25 مهر 1397 ایبنا 26 مهر 1397 ایبنا 27 مهر 1397 ایبنا 28 مهر 1397 ایبنا 29 مهر 1397 ایبنا 30 مهر 1397 
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۵:۲۰    
معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در اطلاعیه شماره 3 از تسویه بدهی همه اشخاص متقاضی مشمول به بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی از طریق تهاتر با مطالبات از دولت، با صدور اسناد تسویه خزانه خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۲    
معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: تعداد 534 هزار کد جدید سهامداری در نیمه نخست امسال در بازار سرمایه صادر شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۷    
بانک مرکزی میزان تامین ارز برای واردات و مجموع فروش ارز حاصل از صادرات را تا پایان معاملات روز یکشنبه هشتم مهر ماه اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۰    
مدیرعامل فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: اعتقاد ما این است که اسنپ، تپسی و ماشین های پلاک سفید مسافربری نباید در فرودگاه حضور داشته باشند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۰۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از درخواست 55 نماینده از هیات رییسه برای در دستور کار قرار گرفتن دوباره لایحه تفکیک 3 وزارتخانه صمت را با شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۶    
مدیرعامل بانک مسکن با تشریح روش های تامین مالی مسکن اقشار کم درآمد، خواستار کمک دولت در زمینه انتشار اوراق بهادار رهنی در این راستا شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۲    
معاون اول قوه قضاییه با اشاره به محکومیت 35 نفر در دادگاه های ویژه گفت: سه نفر محکوم به اعدام و 32 نفر به حبس محکوم شدند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۲    
مدیرکل اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه رونق ایجاد شده در بازار مسکن کوتاه مدت است، گفت: در شرایط فعلی که ثبات اقتصادی حاکم نیست، افزایش سقف تسهیلات مسکن پیشنهاد نمی شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۷    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور پولی و بانکی اعلام کرد: سهم وام از قیمت مسکن به کمتر از 20 درصد رسید.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۱    
هیات مدیره سازمان بورس در مصوبه ای، علی صحرائی را به عنوان مدیرعامل و سکاندار جدید بورس تهران معرفی کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۶    
مدیر عامل بانک ایران زمین در مراسم افتتاح شعبه تمام دیجیتال از انجام 97 درصد تراکنش های بانکی این بانک بدون حضور مشتریان در شعبه خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۲:۰۲    
نمایندگان مردم در خانه ملت عضو ناظر در هیات نظارت چاپ و تحویل اوراق بهادار را انتخاب کردند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی از فروش ارز خدماتی با ساز و کار جدید در 11 بانک عامل خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
دونالد ترامپ در تماس تلفی با پادشاه عربستان خواستار ثبات بخشیدن به عرضه نفت به منظور جلوگیری از افزایش بیشتر قیمت آن شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر گفت: با استفاده از بستر بانکداری الکترونیک و افتتاح شعب الکترونیکی می توان خدمات مناسب تر و کم هزینه تری را به مشتریان ارائه داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
سخنگوی هیات رییسه مجلس در تشریح جلسه غیر علنی امروز مجلس از اقدامات پنج گانه بانک مرکزی برای تعدیل قیمت ارز خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بار دیگر محمدرضا تابش و الیاس حضرتی را به عنوان اعضای ناظر خود در شورای پول و اعتبار انتخاب کردند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
شرکت ویزا کارت اعلام کرد در سه ماه سوم سال مالی این شرکت مجموع پرداخت های انجام شده از طریق کارت های اعتباری ویزا به رکورد 2.1 تریلیون دلار رسید.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
بانک سینا با انتشار یک اطلاعیه رسمی شفاف سازی در سامانه کدال آخرین وضعیت سهام خود را تشریح کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
ورشکستگی بانک ها از جمله مباحثی است که هر چند وقت یکبار از سوی برخی اعلام و شایعاتی در اینباره منتشر می شود که اینبار نیز در جنگ اقتصادی فعلی، قرعه به نام بانک قرض الحسنه رسالت افتاد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه ای، تکالیف قانونی صاحبان کسب و کارهای مجازی را اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۵۰    
نمایندگان مجلس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز را موظف کردند با همکاری وزارتخانه های صمت، اقتصاد، بانک مرکزی و دستگاه های ذیربط، نسبت به تهیه سامانه شناسایی و مبارزه با کالا و ارز قاچاق اقدام کنند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۹    
نمایندگان مجلس، وزارت صمت را موظف به راه اندازی سامانه مقررات تجاری ظرف مدت 3 ماه پس از تاریخ لازم الاجرا شدن قانون اصلاح مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۴    
ارزش پول چین در برابر دلار برای ششمین ماه پی در پی با کاهش روبرو شد که این دوره نزولی از سال 1992 میلادی به بعد بی سابقه گزارش می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: کوپن الکترونیک می تواند تا با هدف تضمین تغذیه مردم کالاهای اساسی را با قیمت ارز دولتی در اختیار مردم قرار دهد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۳    
برای نخستین بار سود سهام بورس انرژی از طریق اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان سجام میان سهامداران این بورس توزیع شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۸    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، از ارائه بسته حمایتی دولت به عنوان جایگزین یارانه ها که یازده میلیون نفر را تحت پوشش قرار می دهد، خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۸    
رییس کل بیمه مرکزی در حکمی غلامعلی جهانگیری را به عنوان سرپرست معاونت اتکایی نهاد ناظر بیمه ای کشور منصوب کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۳    
بانک های بزرگ بریتانیایی به دلیل مشکلات بوجود آمده در بخش فناوری اطلاعات قادر به ارائه خدمات اینترنتی به میلیون ها نفر از مشتریان خود نشدند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۵۳    
مرکز پژوهش های مجلس با بررسی اصلاح برخی مواد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، 19 اقدام جدید در زمینه بهبود کارکرد قوانین موجود در این بخش را اعلام کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۸    
رییس کل بانک مرکزی با ابلاغ بخشنامه ای، بانک ها را ملزم به تسویه مانده اضافه برداشت از حساب جاری نزد این بانک کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۳    
یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه از تصمیم گیری های امروز تا اجرایی شدن آن فاصله زیادی وجود دارد، تصریح کرد: تاثیرگذاری و اجرای قوانین کنترل تورم نیاز به زمان دارد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۴۳    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی از افزایش ارزش هر برگ سهام عدالت به 3.5 میلیون تومان خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۸    
اینترنت اشیاء (IOT) به ارتباط اشیا با یکدیگر در بستر اینترنت و بدون واسطه انسانی اشاره دارد که بهره گیری از آن در صنعت بانکداری مزایای فراوانی دارد ومنجر به رشد اقتصادی دو برابری تا سال 2020 می شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۳۳    
بانک مرکزی به منظور تضمین اصل سرمایه و سود سپرده های ارزی به سپرده گذاران ارزی تضمین کاغذی ارائه می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۳    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اختیاراتی که سران قوا به بانک مرکزی برای آرامش در بازار ارز داده اند، گفت: سران قوا با پیشنهاد بانک مرکزی برای مداخله براساس چارچوب عملیات کنترلی موافقت کرد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۸    
بانک مرکزی ترکیه اعلام کرد که مجموع ذخایر این بانک در ماه گذشته میلادی با 11.8 درصد روند نزولی به 88.9 میلیارد دلار رسید.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۶    
یوزانس ها 3 مرحله دارند، یکی در مرحله گشایش اعتباری پیش پرداخت، دوم زمانی که کالا وارد می شود که روز سررسید معاملات اسناد است و در نهایت باید پول از طرف بانک گشایش کننده به بانک خارجی پرداخت شود.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۶    
سخنگوی تعزیرات: 668 پرونده با موضوع احتکار به ارزش 10 هزار میلیارد تومان در 6 ماه نخست امسال تشکیل شد.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۶    
شاخص بورس در شهریورماه امسال در حالی 13 روز را مثبت سپری کرده که این آمار در مدت مشابه پارسال 16 روز مثبت برای شاخص بوده است.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۶    
فرصت های سودآوری که ثروت نفت به وجود آورده با توجه به تمرکز قدرت در ایران به دلیل ساخت بروکراتیک و عریض و طویل موجود در دولت سبب می شود تا گروه های ذینفعی حول قدرت متمرکز شکل بگیرند.
ایبنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۴۶    
رییس دفتر رییس جمهور با بیان اینکه تنها یک درصد ارز در کوچه پس کوچه ها معامله می شود، گفت: دولت در حال مطالعه برای انتخاب وزیر اقتصاد و کار است و این کار یک شبه امکانپذیر نیست.