چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۲۲Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1398 - ibna.ir

خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری کتاب ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کتاب ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 مرداد 1398 خبرگزاری کتاب ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 مهر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 دی 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کتاب ایران 1 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 2 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 3 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 4 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 5 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 6 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 7 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 8 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 9 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 10 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 11 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 12 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 13 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 14 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 15 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 16 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 17 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 18 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 19 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 20 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 21 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 22 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 23 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 24 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 25 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 26 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 27 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 28 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 29 آبان 1398 خبرگزاری کتاب ایران 30 آبان 1398 
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۰:۳۶    
کوثری در همایش نقش علم اصول در تفسیر قرآن با اشاره به بحث حجیت ظواهر قرآن از منظر علامه طباطبایی گفت: ایشان به دلایلی از جمله آیات دعوت به تعقل در قرآن شبهه عدم فهم قرآن را رد می کند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۶    
رییس اداره کتابخانه موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک گفت: مرکزها و کتابخانه ها همگی در حفظ آثار می کوشند اما آسیب های ناخواسته برپایه روال های گذشته به نسخه های قدیم وارد می آید.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان از ادامه عملیات ساخت و احداث 13 باب کتابخانه با میانگین پیشرفت فیزیکی 40 تا 50 درصدی در این استان خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۹/۰۱ - ۱۱:۰۷    
در آخرین روز بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، در مراسمی در خرم آباد، از خدمات خادمان نشر استان لرستان تقدیر شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۲۰:۵۳    
کتابگردان در پایان مسیر خود در کتابگردی 98 با حضور در نشر چشمه با حسن کیائیان و جمعی از اهالی فرهنگ و ادب، دیدار و گفت وگو کردند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۴    
بخش کودک و نوجوان انتشارات گویا همزمان با روز کتابگردی آغاز به کار کرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۵    
حجت الاسلام نقویان در روز کتابگردی در حاشیه بازدید از خانه فرهنگ و هنر گویا بر کتابخوان کردن مردم به هر طریق ممکن تاکید کرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۵    
احمد مسجدجامعی در بازدید از کتابفروشی نشر ثالث در گفت وگو با چیت چیان، وزیر اسبق نیرو به ذکر خاطراتی شیرین از بیوک چیت چیان، کتابفروش 98 ساله کوچه حاج نایب پرداخت.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۰    
آیین رونمایی و جشن امضای کتاب خرس ها و دیگر گوشت خواران سومین جلد از مجموعه پستانداران ایران تالیف علی گلشن در فروشگاه محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۵    
احمد مسجدجامعی با حضور در اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در گفت وگو با هومان حسن پور، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان گفت ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۵۵    
محمدجواد حق شناس گفت: ما اهالی فرهنگ و دوستداران کتاب در هفته کتاب حال خوبی داشتیم اما امسال متاسفانه بابت قطعی اینترنت مشکلات بسیاری در فضای مجازی به وجود آمد و این رویداد ارزشمند غریبانه برگزار شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۷:۴۵    
اهالی فرهنگ در روز کتابگردی با حضور در خیابان کریم خان از کتابفروشی های این خیابان بازدید کردند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱    
احمد مسجدجامعی در حاشیه ششمین پویش کتابگردی گفت: فضای کتابگردی را با توجه به شرایط عمومی و مشکلات اقتصادی رضایت بخش دیدم.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱    
قطعی مجازی در هفته کتاب بیش از هر زمانی خودش را در روز کتابگردی نشان داد. روزی که خیلی ها حتی از آن اطلاعی هم نداشتند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۱    
مدیرکل حوزه وزارتی و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی این وزارتخانه، در روز کتابگردی از تعدادی از کتابفروشی های مشهد بازدید کردند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۱    
سه عنوان کتاب دفاع مقدس در همایش سالانه مجمع بسیج شهرستان دامغان رونمایی شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۶    
کوچه حاج نایب با آنکه تاریخ 50 ساله در کتاب و کتابخوانی دارد اما در روز کتابگردی هم در سکوت و خاموشی کار خود را ادامه می دهد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در روز کتابگردی، از کتابفروشی های مرکز استان در شهرکرد بازدید کرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۱    
جمعی از اعضای صنفی زنان ناشر در حاشیه ششمین پویش کتابگردی با محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران به گفت وگو نشستند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۴۱    
اسامی پنج برگزیده پایانی بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی منطقه چهار کشور در کانون پرورش فکری استان خراسان رضوی اعلام شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۳۱    
نادر قدیانی، مدیر انتشارات قدیانی، می گوید: کتابگردی در سال های اخیر رونق گرفته و بسیاری از مسئولان به همراه مردم در این برنامه شرکت می کنند و کتابفروشی ها در این روز مانند قنادی ها در شب عید شلوغ می ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۱    
احمد مسجد جامعی در جریان بازدید از کتابفروشی موسسه خانه کتاب و گفت وگو با رضا ساکی، مسئول هفته کتاب پلدختر، نسبت به اهدای 10 هزار عنوان کتاب به کتابفروشی های شهر پلدختر قول مساعدت داد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۱    
در آخرین روز هفته کتاب، جمعی از مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر استان کردستان با حضور در تعدادی از کتابفروشی های شهر سنندج، حال خوش خواندن را با یکدیگر تقسیم کردند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۶    
یزد تا چند ماه دیگر باید عنوان پُرطُمطراق پایتخت کتاب ایران را تحویل یکی دیگر از شهرهای دوستدار کتاب کشور بدهد ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۱۱    
حمیدرضا توکلی گفت: به تعبیر منتقدان معاصر شمس تبریزی در روایت مشترک او و عطار درباره لحظه از دنیا رفتن بایزید ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۶    
برنامه تقاطع فرهنگ با حضور مهرشاد کاظمی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به بررسی کتابگردی می پردازد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۱    
گروه کتابگردی در ادامه مسیر خود در روز کتابگردی به کتاب فروشی اندیشه مهرآرا واقع در پاساژ بوستان رفتند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۶    
یک منتقد در نشست نقد و بررسی کتاب یک محسن عزیز گفت:اثرگذارترین آثار درباره شهدا را در آثاری می بینیم که نویسنده توانسته با روح شهید ارتباط برقرار کند و معتقدم این کتاب عرفانی است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۶    
کتابداران نمونه و فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در استان قم در آئینی در هفتمین روز هفته کتاب، تجلیل شدند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۶    
جمعی از مسئولان شهری و فرهنگی در چهارمین مسیر کتابگردی خود به کتابفروشی آفرینش رفتند و مسجدجامعی در این بازدید بر اهمیت تقویت شبکه های توزیع کتاب تاکید کرد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۱    
نیکنام حسینی پور می گوید: با برگزاری جشنواره پوپک دانا توانستیم استعدادهای نهفته کودکان و نوجوانان در نقاط مختلف کشور را شناسایی کنیم و برای هدایت و پرورش به نهادهای مربوطه معرفی کنیم.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۱    
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شاهرود اعلام کرد: در راستای اجرای یکی از برنامه های هفته کتاب، بیش از 1300 نفر رایگان عضو کتابخانه های عمومی این شهرستان شدند.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۱    
به گفته مدیرکل کتابخانه های عمومی قزوین، در این استان به ازاء هر 100 هزار نفر 75 جلد کتاب وجود دارد که از رقم میانگین کشوری که 400 جلد کتاب است، بسیار پایین تر است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۶    
در حاشیه برگزاری ششمین پویش مردمی کتابگردی با حضور اهالی حوزه کتاب و نشر از اولین تابلوی نشان کتابفروشی در نشر آموت رونمایی شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۱    
چرخ تولید در صنعت نشر، زمانی روان می چرخد که تمام حلقه های این زنجیره، شرایط مناسبی داشته باشند؛ این در حالی است که همچنان فعالان صنوف وابسته به کتاب با مشکلاتی مواجه است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۶    
جمعی از مدیران شهری و فرهنگی کشور در دومین مقصد کتابگردی از کتابفروشی ابن سینا بازدید کردند و در این بازدید، دغدغه اهالی کتاب درباره گرانی کتاب مطرح شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۱    
قباد آذرآیین با اشاره به ضرورت جوان گرایی از شرکت در مرحله نهایی بخش داستان بلند و رمان جایزه جلال انصراف داد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۶    
محمد رایجی، معلم بازنشسته بیش از 40 سال برای تحقق رویای خود که تاسیس یک کتابخانه در روستای زادگاهش بود ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۶    
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از نصب تابلوی راهنما برای کتابفروشی ها و بارگذاری نشانی کتابفروشی های محلی در سایت Tehran.ir خبر داد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۲    
رسول کشت پور، شهردار منطقه دو تهران ضمن اشاره به رونمایی از اولین نشان راهنمای کتاب فروشی در روز کتابگردی ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۲    
کتابخانه روستایی ملک الشعرای بهار در روستای بیدک از توابع بجنورد به بهره برداری رسید.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۲    
کتابفروشی شهر سئول پایتخت کره جنوبی به سئوجوک نیز مشهور است تقریباً مرکز فعالیت های فرهنگی و علمی دانشجویان این شهر محسوب می شود.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۷    
هم زمان با آخرین روز از بیست وهفتمین دوره از هفته کتاب، ششمین دوره پویش مردمی کتابگردی از دفتر نشر معارف انقلاب آغاز شد.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۷    
لولئین خانه های دوره قاجار در تهران مانند مستراح های عمومی امروز وضعیت هولناکی از نظر بهداشت داشتند. منابع تاریخی نوشته اند که یکی از قوانین مهم سیدضیاء پس از کودتا ممنوع کردن قضای حاجت و دفع بول و ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۲    
نیکنام حسینی پور، کتاب گردی را پویش اجتماعی به بلوغ رسیده توصبف کرد و گفت: خوشبختانه کتاب فروشی به عنوان یکی از کالبد های فرهنگی شهری، امروزه مورد توجه مردم و مسئولان قرار گرفته است.
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۲۰    
برنده جایزه بیلی جیفورد، که بزرگداشت آثارغیرداستانی است، اعلام شد و هالی روبن هولد با داستان پنج: زندگی ناگفته زنانی که توسط جک ریپر به قتل رسیدند موفق شد جایزه 50 هزار دلاری بیلی جیفورد امسال را به ...
ایبنا   ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۰۱:۰۰    
ایان ویلیامز با داستان بازتولید برنده جایزه گیلر، که مهم ترین جایزه ادبی کانادا است، شد و موفق جایزه صد هزار دلاری را به خانه ببرد.