جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۴:۵۳Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 16 آذر 1395 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 31 فروردین 1395 خانه ملت 31 اردیبهشت 1395 خانه ملت 31 خرداد 1395 خانه ملت 31 تیر 1395 خانه ملت 31 مرداد 1395 خانه ملت 31 شهریور 1395 خانه ملت 30 مهر 1395 خانه ملت 30 آبان 1395 خانه ملت 30 دی 1395 خانه ملت 30 بهمن 1395 خانه ملت 2 اسفند 1395 خانه ملت 1 آذر 1395 خانه ملت 2 آذر 1395 خانه ملت 3 آذر 1395 خانه ملت 4 آذر 1395 خانه ملت 5 آذر 1395 خانه ملت 6 آذر 1395 خانه ملت 7 آذر 1395 خانه ملت 8 آذر 1395 خانه ملت 9 آذر 1395 خانه ملت 10 آذر 1395 خانه ملت 11 آذر 1395 خانه ملت 12 آذر 1395 خانه ملت 13 آذر 1395 خانه ملت 14 آذر 1395 خانه ملت 15 آذر 1395 خانه ملت 16 آذر 1395 خانه ملت 17 آذر 1395 خانه ملت 18 آذر 1395 خانه ملت 19 آذر 1395 خانه ملت 20 آذر 1395 خانه ملت 21 آذر 1395 خانه ملت 22 آذر 1395 خانه ملت 23 آذر 1395 خانه ملت 24 آذر 1395 خانه ملت 25 آذر 1395 خانه ملت 26 آذر 1395 خانه ملت 27 آذر 1395 خانه ملت 28 آذر 1395 خانه ملت 29 آذر 1395 خانه ملت 30 آذر 1395 
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۵۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروه مشترکی بین صنعت بیمه و کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت: باید به موضوع رتبه بندی شرکت ها در صنعت بیمه توجه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۲:۴۷    
وزیر کشور در دیدار با حشمتیان تاکید کرد: همچنان از خانه احزاب حمایت می کنیم و کمبودها را برطرف و یارانه احزاب را از طریق مجلس دنبال خواهیم نمود
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۳۸    
وزیر بهداشت با بیان اینکه امروز گرفتار رسانه هایی هستیم که مدعی اند اخلاق جزو اهداف شان است، گفت: اما در عمل می بینیم که اخلاق را رعایت نمی کنند و آنها بیشترین ضربه را به منافع ملی وارد می کنند و ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۱:۲۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: توجه به کتاب و کتابخوانی یکی از نشانه های توسعه یافتگی یک جامعه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۲۰:۰۱    
نشست اعضای کمیسیون تلفیق مجلس امروز سه شنبه 16 آذرماه برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۹:۴۴    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از بازدید اعضای کمیسیون صنایع از سیستم و نرم افزار نظارتی جدید گمرک فرودگاه مهرآباد خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۹:۳۶    
دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 16 آذرماه با رئیس صلیب سرخ جهانی دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۹:۰۴    
نشست اعضای کمیسیون عمران مجلس امروز سه شنبه 16 آذرماه با حضور عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۸:۵۹    
بانوان کمیسیون فرهنگی مجلس در یادداشتی بر اینکه باید در چارچوب قانون برای طراوت وسیاسی بودن و سیاسی ماندن دانشگاه تلاش کنیم تا از این طریق از جامعه و نسل جوان پیشرو آن عقب نمانیم تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۸:۵۲    
نشست اعضای کمیسیون کشاوری مجلس امروز سه شنبه 16 آذرماه با حضور محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۸:۴۰    
نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس امروز سه شنبه 16 آذرماه با حضور علی طیب نیا، وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۸:۲۷    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوعش گفت: محمد جواد فتحی از پاسخ وزیر نیرو قانع شد و سوال حسینعلی شهریاری و شمس الله شریعت نژاد با تشکیل کمیته برای بررسی های بیشتر مراعی ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۸:۲۵    
عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: موضوع کمبود سالن های سینمایی و میزان تولید آثار فاخر سینمایی در کمیسیون فرهنگی مجلس و با حضور رئیس سازمان سینمایی مورد بررسی قرار گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه وزیرکشاورزی امروز مهمان کمیسیون متبوعش برای پاسخگویی به سوالات 12 نماینده مجلس شورای اسلامی بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۸:۱۳    
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از بررسی اجرای قانون مصوب مجلس درباره بخشش سود تسهیلات زیر 100میلیون تومان، گفت: دولت هنوز به این مصوبه عمل نکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۸:۰۸    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر اقتصاد در نشست امروز کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۹    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری حضور وزیر نفت در نشست امروز این کمیسیون از توافق وزارت نفت با کمیسیون اجتماعی برای جذب و استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه نفت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۷    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از ارائه گزارش کمیسیون متبوعش و نامه وزیر علوم، تحقیقات وفناوری به هیأت رییسه مجلس در خصوص استیضاح وزیر علوم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۴    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از معافیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسی در شوراهای حل اختلاف خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از حضور وزیر راه و شهرسازی برای بررسی تصادف دو قطار سمنان در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۷:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی از اعلام گزارش کمیسیون عالی سوانح راه آهن خبر داد و گفت: یک نفر از جانباختگان حادثه قطار سمنان امروز شناسایی شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۷:۱۳    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، گفت: در نشست امروز مقرر شد که نشستی متشکل نمایندگان شورای نگهبان ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۷:۱۰    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی سوال از وزیر بهداشت در مورد نحوه هزینه کرد طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۰    
نماینده مردم کاشمر در مجلس با بیان اینکه درخواست ضامن های کارمندی از مشکلات طرح توسعه اشتغال روستایی است،گفت: افزایش سه برابری نرخ بیمه کشاورزی در قبال عدم افزایش تعهدات بیمه کشاورزی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۹    
این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: شکایت از افراد حق دولت است، اما لااقل دیگر دولت نباید ادعای آزادی بیان و مجاز بودن افراد برای نقد را داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۲    
اینستا ملت مجموعه ای از تصاویر و نوشته های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی اینستاگرام ایشان است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون برای تقویت بنیه دفاعی در برنامه ششم پیشنهادهایی ارائه کرد که تصویب شد و از سوی دیگر لازم می دانیم به وضعیت اقتصادی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۶    
ذواکیفلی حسن رئیس مجلس مشورتی خلق اندونزی امروز سه شنبه 16 آذرماه 95 با آیت الله العظمی مکارم شیرازی، صادقی استاندار قم و جمعی از دانشجویان طلبه اندونزیایی در قم دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۶    
عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی در مجلس شورای اسلامی در خصوص در خصوص احراز هویت الکترونیکی شرکت کنندگان در انتخابات گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۱    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس معتقد است عربستان سعودی اقدام به اشغال یک کشور مستقل کرده و در این خصوص در سطح جهانی متهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۱۱    
رییس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:راهکارهای مقابله لازم با تمدید تحریم های داماتو در مصوبه الزام دولت به اقدام متناسب و متقابل در اجرای برجام آمده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۸    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن استیضاح وزیر اقتصاد خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۶    
نماینده مردم شیراز در مجلس با تاکید ب وجود 200 هزار حاشیه نشین در کلان شهر شیراز، از بی توجهی نسبت به مدیریت معضل حاشیه نشینی در برنامه های چهارم و پنجم توسعه انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۶    
نماینده مردم اردکان در مجلس معتقد است باید زمینه حضور دانشجویان در تصمیم گیری ها و قبول مسئولیت های سترگ در آینده به دست پرتوان آنان فراهم شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برخی اظهارات علیه تیم مذاکره کننده و وزیر امورخارجه در شرایط تمدید تحریم های داماتو توسط مجلس سنای آمریکا انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۶:۰۵    
دلار طی هفته های اخیر در بازار آزاد یک نفس تاخته و روند صعودی آن تاکنون تقریبا به طور بی وقفه ادامه داشته است،حال این سوال مطرح می شود که آیا بودجه سال 96 نرخ دلار را یکسان می کند?
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۷    
شجاعت دانشجویان برای افشاگری روابط حکومت وقت در آذر 1332 اگرچه به قیمت خون آنان تمام شد ولی بعد از گذشت شصت سال همچنان در تاریخ به یادگار مانده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دیپلماسی و دیپلماسی اقتصادی باید در برنامه توسعه ششم دیده شود تا بتواند از ظرفیت های به وجود آمده در عرصه بین المللی بهترین بهره را ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۹    
نماینده مردم اسلام آباد غرب ودالاهو در مجلس، از پیگیری طرح تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: این طرح باید به کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع و اعضای آن تعیین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۱    
سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس با تاکید بر اینکه انتخاب روسای بنیاد شهید از جامعه هدف عملیاتی و منطقی نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۰    
نماینده مردم شاهین دژ و میاندوآب در مجلس گفت: چینی ها که به عنوان دوستان روزهای تحریم ایران نقش مهمی در رفع تحریم های ظالمانه داشته اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۹    
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس قرار است به صورت متمرکز نظرات نظام را اعمال کنیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۱۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجویان پیاده نظام احزاب سیاسی نیستند؛ بلکه مغز متفکر و فرهیختگان جامعه به شمار می روند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۸    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:پیشنهاد ترکیه مبنی برحذف دلار از مبادلات اقتصادی دوکشور به توسعه روابط اقتصادی منتهی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شعارهای رئیس جمهور آمریکا در زمینه مبارزه با داعش و تروریست را ارزیابی کردند، آنها معتقدند که ترامپ بر سر دوراهی حامیت یا مخالفت با داعش و تروریست مانده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۵    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از اینکه سن ابتلا به ایدز کاهش یافته است، گفت: در این میان وزارت بهداشت باید برنامه پیشگیرانه برای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری را در ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۵    
نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه آمایش سرزمینی باید در اولویت تولید چغندر قند قرار بگیرد،گفت:تامین شکر مصرفی کشور در مناسبت ها نیازمند انبارداری بهینه چغندر قند و شکر توسط دولت است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۱    
نماینده کاشان،آران و بیدگل مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجو باید اوضاع و احوال جامعه را رصد و به موقع آگاه سازی و مطالبه کرده و زمانی که در عملکردها نقصی را مشاهده می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۱    
نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: جنبش دانشجویی کشور یکی از مهمترین و پایدارترین جنبش های دانشجویی جهان به شمار می رود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۵:۰۰    
نماینده مردم اصفهان در ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه از آمریکا جدا بشویم از شر و فساد دورتر شده ایم. بگذارید آن ها تحریم کنند ولی ما باید در قبال تحریم های تمدید شده جشن بگیریم.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۸    
اسامی ناطقان میان دستور در نشست علنی امروز (سه شنبه 16 آذرماه) مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل است: نظر افضلی- حبیب اله نیکزادی پناه - محمدمهدی برومندی- شادمهر کاظم زاده - زهرا ساعی
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۴    
نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز دانشجوپیامی صادر کرد
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۵۲    
جلسه علنی امروز سه شنبه 16 آذر ماه مجلس شورای اسلامی با ریاست دکتر علی لاریجانی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۹    
نایب رئیس فراکسیون محیط زیست وتوسعه پایدار مجلس برلزوم ساماندهی مراکز نگهداری حیوانات و باغ وحش ها تاکید کرد وگفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۸    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و پیشرفت علمی کشور نیازمند حمایت از دانشگاه ها و مراکز علمی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۴۴    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از ارائه طرح تحقیق و تفحص از سازمان حج و زیارت با محوریت سفرهای زیارتی عتبات عالیات و حج به هیات رییسه مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۳۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشجو همواره عنصر پیشگام و پیشرو در جامعه بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۹    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس در یادداشتی به مناسبت روز دانشجو بر استفاده از ظرفیت جوانان نخبه در شرکت های دانش بنیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینی نخبگان جوان برای رسیدن به یک طراحی داخلی ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۲۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با اشاره به مشارکت امارات در ساخت رزم ناو صهیونیستی گفت: نفوذ نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به شورای همکاری خلیج فارس اقدامی در جهت تهدید منافع ملی ایران است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۴:۰۵    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه به صورت جدی پیگیر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری از سوی دولت هستیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۷    
نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس تاکید کرد: برجام چهره زر و زور استکبار را به نظام بین المللی نشان داد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تبعیض در تقسیم بودجه دانشگاه ها در لایحه 96 به اوج خود رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۲۵    
عضوکمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از توضیحات "مصطفی پورمحمدی" وزیر دادگستری قانع شد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۱۶    
نماینده مردم چناران در مجلس گفت:دولت مکلف است قانون جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در مجلس نهم به تصویب رسید را تمام و کمال اجرا کند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۳:۰۵    
وزیردادگستری با بیان اینکه 5 درصد کالاهای قاچاق شناسایی می شوند گفت: با 5 درصد کشف و شناسایی کالاهای قاچاق نمی توان با قاچاق کالا و ارز مبارزه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۸    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با بیان اینکه تجمیع صندوق های دولتی درمان، جلوی سوء استفاده ها را می گیرد، گفت: با تجمیع این صندوق های دولتی، قطعا خدمات رسانی به بیماران ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۵    
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید فضای دانشگاه ها برای مخالفین و موافقین دولت باز باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۴    
نمایندگان مردم در خانه ملت از پاسخ های وزیر دادگستری به سوال قاضی پور قانع شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۲    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار، سنگرهای زیادی برای تداوم سلطه ظالمانه اش درست کرده بود اما انقلاب اسلامی این سنگرها را فروریخت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۴۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مجموعه ای از عوامل داخلی و خارجی را علت بروز نوسانات اخیر در بازار ارز و افزایش نرخ دلار عنوان کرد و برای سامان دادن این وضع ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۴۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تامین اجتماعی به نیازهای درمانی مردم توجه ندارد و تنها در برخی شهرهای بزرگ، بیمارستان مجهز احداث کرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۴۲    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی امروز نهاد قانونگذاری را به صدا در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۲:۱۶    
عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس،ایجاد جنگ در بین کشورهای اسلامی و حاشیه امن برای رژیم نامشروع صهیونیستی را از جمله راهبردهای اساسی آمریکا دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۵۸    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر دادگستری باید زمانی که در سال 92 متوجه تخلفات شرکت پدیده شد،جلوی آن را می گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۵۲    
وزیردادگستری با تاکید بر اینکه پدیده شاندیز با مشکلات عدیده اش یک پدیده است،گفت:مسئولان نباید اجازه بروز چنین تخلفاتی را در کشور بدهند،زیرا حل آن ها ساده نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۶    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت 16 آذر، روز دانشجو این روز را نماد مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر نظام سلطه دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۶    
نماینده مردم بم ،ریگان ، فهرج و نرماشیر درمجلس گفت: لازم است دولت برای مقابله با نقض برجام با توسعه دیپلماسی اقتصادی در دوران پسابرجام و لحاظ کردن عمق بخشی و درنظرگرفتن بحث اقتصادمقاومتی اقدامات لازم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۴    
نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه باید با برخورد لازم با مقصران فاجعه برخورد دو قطار مسافربری در سمنان صورت گیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۳۰    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه، 16 آذر ماه) در مصاحبه مطبوعاتی با اصحاب رسانه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته مجلس گفت: معمولاً به دلیل شهادت مرحوم مدرس که روز مجلس نامگذاری شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۸    
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: در 15 سال گذشته 38 درصد روستاهای استان خراسان جنوبی خالی از سکنه شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۲    
عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تقریبا برای هیچکدام از برنج های ایرانی درکشور تبلیغات انجام نمی شود، گفت:رفع فرسودگی کارخانجات شالیکاری برای بهبود وضعیت برنج ایرانی الزامی است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۷    
نمایندگان مردم در مجلس معتقدند که ناهنجاری های اجتماعی واقتصادی موجب افزایش جمعیت زندانیان زن جرایم غیرعمد شده که به دلیل شرایط خاص این گروه ضرورت دارد مجازات جایگزین حبس برای این گروه در دستور کار ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۷    
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی از انتخاب سید قاسم جاسمی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خبر داد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششمم با بیان اینکه دولت با کمک های اعطایی سقف درآمدها را به 48 هزار میلیارد تومان می رساند، گفت: در این صورت اگر 41 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی را کم کنیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۱    
رئیس مجلس گفت: اقدام آمریکا در تجدید تحریم های ده ساله مکاری بود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۵۱    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خواستار حذف حضور 9 نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در کمیسیون تلفیق شد که رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به آن تصریح کرد که آئین نامه مجلس بر عدم تصویب ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی آمریکا در قابل ایران مشخص است، آمریکا در مورد ایران، استراتژی مبارزه، تضعیف و ساقط کردن را دنبال خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۲    
نماینده مردم اصفهان در مجلس طرح دوفوریتی ممنوعیت استفاده از کالاهای مصرفی آمریکایی را در راستای سناریوی مکانیزم برگشت پذیری متقابل عنوان کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۰    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد که هیچ فردی حق توهین به اعضای کمیسیون برنامه و بودجه را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۶    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، عبرت های امروز و تکرار خیانت های استعمار را بهترین دلیل برای تداوم راهی دانست که حماسه خونبار 16 آذر پیش روی جنبش دانشجویی ایران قرارداده است.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۶    
عضو هیات رییسه مجلس اسامی ناطقان میان دستور جلسه علنی را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۳    
عضو هیات رئیسه مجلس سوال 14 نماینده از وزیر نیرو را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۰    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه علنی امروز را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۵    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،با بیان اینکه باید اعدام بابک زنجانی با رمزگشایی اطلاعات باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس در پیامی روز دانشجو را روز استقلال طلبی، روز آزادی خواهی و روز ایستادگی نخبگان ملت و دانشجویان در برابر استعمار و استبداد خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۹    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حالا زمان آن رسیده که آمریکایی ها بعنوان مبارزه با تروریسم داعش را از بین ببرند، زیرا این گروه تروریستی در اروپا و آمریکا نیز می تواند دردسر ساز شود.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۳    
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز دانشجو مظهر شکوفایی جنبش های دانشجویی است، از دانشجویان خواست خود از دستاورد بزرگ این روز که همان مطالبه گری است، دفاع کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۷    
نمایندگان مردم در مجلس شرایط حضور نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس را مشخص کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۷    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه برای بررسی پرونده زنان زندانی جرایم غیرعمد باید نگاه تسهیل گرایانه با رویکرد خانواده محوری داشت ...
خانه ملت   ۱۳۹۵/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه عوامل متعددی به غیر از سنگ اندازی ذی نفعان برگزاری کنکور در عدم اجرای "قانون حذف کنکور" دخیل است، گفت: متاسفانه هنوز زیرساخت های لازم فراهم نیست.
  • ۱