پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 4 اردیبهشت 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 1 اردیبهشت 1396 خانه ملت 2 اردیبهشت 1396 خانه ملت 3 اردیبهشت 1396 خانه ملت 4 اردیبهشت 1396 خانه ملت 5 اردیبهشت 1396 خانه ملت 6 اردیبهشت 1396 خانه ملت 7 اردیبهشت 1396 خانه ملت 8 اردیبهشت 1396 خانه ملت 9 اردیبهشت 1396 خانه ملت 10 اردیبهشت 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 12 اردیبهشت 1396 خانه ملت 13 اردیبهشت 1396 خانه ملت 14 اردیبهشت 1396 خانه ملت 15 اردیبهشت 1396 خانه ملت 16 اردیبهشت 1396 خانه ملت 17 اردیبهشت 1396 خانه ملت 18 اردیبهشت 1396 خانه ملت 19 اردیبهشت 1396 خانه ملت 20 اردیبهشت 1396 خانه ملت 21 اردیبهشت 1396 خانه ملت 22 اردیبهشت 1396 خانه ملت 23 اردیبهشت 1396 خانه ملت 24 اردیبهشت 1396 خانه ملت 25 اردیبهشت 1396 خانه ملت 26 اردیبهشت 1396 خانه ملت 27 اردیبهشت 1396 خانه ملت 28 اردیبهشت 1396 خانه ملت 29 اردیبهشت 1396 خانه ملت 30 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 اردیبهشت 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۳    
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی برای جوانانی که در دانشگاه های دولتی پذیرفته نشده و از ادامه تحصیل محروم بودند، فضایی پیدا شد که ادامه تحصیل دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۴    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از تعداد 950 هزار و 162 کارت صادر شده برای کنکور کارشناسی ارشد سال 96 تعداد 772 هزار داوطلب تاکنون کارت آزمون خود را دریافت کرده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۱:۴۲    
یک نماینده مجلس با اشاره به این که یکی از موضوعات تاثیرگذار در حوزه زنان بحث سیاست گذاری است، گفت: لازم است در کشور قوانینی داشته باشیم که عدالت در حوزه زنان برقرار شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست منطقه ای نمایندگان جوان مجالس آسیا –اقیانوسیه حضور دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۷    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رئیس ولسی جرگه جمهوری اسلامی افغانستان از وقوع حادثه تروریستی در شهر جلال آباد ولایت ننگرهار ابراز تاسف کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰۰:۵۶    
دبیرستاد انتخابات کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری در 269 شعبه اخذ رای در 102 کشور و 131 نمایندگی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۳:۰۳    
رییس فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی روز رادیو را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۲۰:۵۵    
محمودزاده در ادامه با تاکید بر ضرورت وحدت مسلمانان در مقابل دشمنان امت اسلامی گفت: دشمنان اسلام در صدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان جهان هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود نائل شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۴۴    
چینی بای تور سونبکوف رئیس مجلس قرقیزستان عصر امروز با شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۹:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فصل انتخابات برخی افراد ادعا می کنند که این مقدار پول می دهیم؛ گفت: آیا با این پول دادن ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۳۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس از قانع شدن تعدادی از نمایندگان سوال کننده از وزیر فرهنگ خبر داد و گفت: در این میان آقایان ادیانی و مطهری نیز از پاسخ های صالحی امیری قانع نشدند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۸    
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر تغییرات قابل توجه در حوزه سلامت و کاهش هزینه درمان بیماران، بخصوص بیماران خاص در دولت یازدهم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۱۵    
نماینده مردم فیروزآباد در مجلس با اشاره به به ابعاد سفر دکتر لاریجانی به استان فارس گفت: در این دیدار از پروژه های عمرانی فیروزآباد شامل جاده، تونل و سدهای این شهرستان بازدید به عمل می آید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۸:۰۶    
شیوخ اهل تسنن هند عصر امروز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه 96 با محمودزاده رئیس فراکسیون اهل تسنن مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۵۳    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت دارد تا به منظور شناخت زمینه های فعالیت تجاری، اتاق بازرگانی دو کشور با یکدیگر مذاکراتی داشته باشند و دراین زمینه به تجار خود توصیه های لازم را بنمایند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۷:۳۴    
بانوان کمیسیون فرهنگی در پیامی عید مبعث را تبریک گفتند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دولت با نگاه توسعه ای به زیرساخت های بخش سلامت، 6 هزار میلیارد ریال اعتبار در سال جاری برای تکمیل بیمارستان های در دست ساخت اختصاص داده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
آمار شرکت ملی نفت کره جنوبی نشان داد ایران، دومین صادرکننده نفت به کره جنوبی در سه ماهه نخست سال 2017 شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۷    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۵    
هفتمین نشست کمیسیون مشترک ایران و کشورهای 1+5 فردا - سه شنبه - در وین به ریاست عراقچی - اشمید برگزار می شود. این نخستین نشست کمیسیون در زمان روی کار آمدن دولت جدید آمریکاست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۴    
مدیرعامل اتحادیه تکثیر، پرورش و صادرات آبزیان کشور اظهار داشت: خوشبختانه بعد از توافقاتی که با 1+5 صورت گرفت صادرات محصولاتی مثل میگو به اتحادیه اروپا داریم بر می گردیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
رییس جمهور با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های گسترده ایران و پاکستان در بخش های مختلف، بر ضرورت تلاش در راستای توسعه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
وزیر علوم،تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه 131 آزمایشگاه مرکزی در دانشگاه ها و مراکز علمی با محصولات تولید داخل تجهیز و راه اندازی می شوند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
اولین نشست "مجمع تمدن های کهن" با حضور محمد جواد ظریف و نمایندگان 9 تمدن باستانی دیگر در آتن آغاز به کار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی شورای سیاستگذاری سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مصوبه شورای سیاست گذاری نمایشگاه با موضوع انتخابات را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه، برخورد غیر اصولی با خبرنگاران و رسانه ها را بر دستیابی اهداف مد نظر دستگاه های اجرایی تاثیرگذار دانست و گفت: میثاق اخلاق حرفه ای رسانه ها اقدام و گامی بلند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: در راستای افزایش توان رقابتی، با جدیت و همکاری پژوهشگاه صنعت نفت کشور پیگیر طراحی سیستم اختلاط نفت خام در پایانه های نفتی ایران هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مهمترین کار در تداوم راه شهدا تبعیت از ولی فقیه و انقلابی عمل کردن است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: حجاج ایرانی طی یک بازه زمانی یک ماهه از ابتدای مرداد ماه به سرزمین وحی مشرف می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: بودجه اختصاصی بخش سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان در دولت تدبیر و امید حدود 43 برابر شد و از 70 میلیارد ریال در سال 92 به سه هزار میلیارد ریال ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
طیبه سیاوشی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، برگزاری سی چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن را یک رویداد بزرگ فرهنگی در سطح بین المللی و دیپلماسی نرم عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ارسال لایحه مالیات بر ارزش افزوده از سوی دولت به قوه مقننه خبر داد و گفت: در این لایحه مالیات بر ارزش افزوده از کل مصنوعات طلا و جواهر 3 درصد تعیین شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به وضعیت محور پرحادثه داودآباد به اراک، به منظور تکمیل هر چه سریع تر طرح تعریض و اصلاح نقاط حادثه خیز آن ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۵۰    
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر من این است که در بازدیدها وقتی مسئولی می آید باید به جاهایی برود که مشکل دارد و نیازمند مساعدت هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
معاون اول رییس جمهور با تأکید بر نیازمندی اقتصاد مقاومتی به نوآوری گفت: اقتصاد مقاومتی باید دانش بنیان شود و دانشگاه ها نیز اصلی ترین کانون های دانش بنیان کردن اقتصاد هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
صنعت برق در جهان به عنوان زیرساخت توسعه شناخته می شود، مسیر خوداتکایی صنعت برق در ایران اسلامی نیز با تولید بیش از 90 درصد از فناوری مورد نیاز کشور در داخل و کاهش تلفات توزیع برق از 15.5 درصد به 11 ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: حل نشدن مسائل و موضوعات مربوط به زنان و بازخوانی نشدن آن، باعث بروز مشکلات جدی و ناهنجاری های اجتماعی همچون طلاق و بزه های سازمان یافته در حوزه زنان می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
دومین جلسه هیات اجرایی مرکزی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز (دوشنبه) به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: باید تلاش شود تا زنانی توانمند، متخصص و کارآمد در حوزه مدیریت شهری و روستایی وارد شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه امسال با تزریق بودجه 2200 میلیارد تومانی، کف حقوق بازنشستگان را به یک میلیون و 150 هزار تومان رساندیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 68 هزار کلاس درس ناایمن در کشور داریم, گفت: حذف مدارس ناایمن و مقاوم سازی مدارس به 18 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
رئیس فراکسیون معلولان مجلس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه این فراکسیون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
نماینده مردم سبزوار و عضو کمیسیون صنایع مجلس درباره ارتباط آلودگی هوا با بخش صنعت اظهار کرد: در برنامه پنجم تاکید شده بود که استفاده از موتورسیکلت برقی مورد توجه قرار گیرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۳    
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: با فعالیتهای دولت تدبیر و امید یک ثبات و آرامشی را در کشور شاهد هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
گزارش های سازمان بهداشت جهانی از وضعیت بهداشت و سلامت در ایران بیانگر آن است که کاهش 96 درصدی نرخ مرگ و میر مادران در این کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
وزیر ارتباطات درباره دسترسی به شبکه های اجتماعی گفت: دولت درباره مسائلی که غیراخلاقی، خلاف دیدگاه های اسلام و نظام باشد حرفی ندارد و با همین رویکرد در برابر مسدود شدن شبکه های اجتماعی ایستادگی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
سخنگوی وزارت کشور گفت: فضای رسانه ای و مجازی در استانه انتخابات رصد می شود و به موارد تخلف با همکاری قوه قضاییه رسیدگی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
مسئول برنامه فعالیت بدنی وزارت بهداشت از آغاز گام به گام اجرای این برنامه در سازمان های مختلف برای کارمندان، کارگران و دانش آموزان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مردم روستاهای هرمزگان از صنعت نفت انتظار کمک و یاری دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۱    
رئیس ستاد انتخابات کشور، به ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و هواداران آن ها توصیه کرد در جریان تبلیغات، اخلاق و قانون را رعایت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۴    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی قوانین و نحوه فعالیت های مرتبط با حرفه حسابرسی در بخش های دولتی و غیر دولتی و تاثیر آثار این قوانین براقتصاد در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۶:۱۴    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به رییس مجلس مردمی جمهوری عربی سوریه فرارسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۵۳    
جلسه شورای پژوهشی مرکز پژوهش های مجلس در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پس از انتخاب اعضا از سوی هیات امنای مرکز (هیات رییسه مجلس) امروز با حضور کاظم جلالی، محمد جعفری، سیدهادی بهادری، حیدرعلی عابدی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۴۶    
عضو هیات رئیسه مجلس معتقد است عمده مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور به دلیل مشکلات فرهنگی است لذا نبود محور فرهنگی در مناظره های تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نشان می دهد خانه از پایبست ویران ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۶    
تفاهم نامه همکاری مشترک میان ایران و قرقیزستان ظهر امروز به امضای دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس قرقیزستان امضاء شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۴    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، برداشت بی رویه از سفره های زیرزمینی و حفر چاه های غیرمجاز را در فرونشست زمین در پایتخت موثر دانست و از پیگیری این موضوع در کمیته محیط زیست مجمع نمایندگان خبر ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از امکان بررسی طرح اصلاح قانون تعاون در مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۲    
نشست علنی امروز دوشنبه، 4 اردیبهشت ماه 96 به ریاست دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۱۱    
دیدار احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه با رئیس گروه دوستی پارلمانی قرقیزستان دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۳    
نشست خبری دکتر علی لاریجانی با همتای قرقیزستانی خود ظهر امروز برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۳    
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مسابقات بین المللی قرآن بانوان می تواند از داشته های فرهنگی جمهوری اسلامی حراست کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۲    
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ارسال لایحه مالیات بر ارزش افزوده از سوی دولت به قوه مقننه خبر داد و گفت: در این لایحه مالیات بر ارزش افزوده از کل مصنوعات طلا و جواهر 3 درصد تعیین شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۵۲    
عضو فراکسیون قرآن و عترت(ع) مجلس برگزاری مسابقات بین المللی قرآن بانوان را مطالبه و آرزوی زنان ایرانی و دیگر کشورهای اسلامی معرفی کرد و گفت: این اتفاق مبارک به حمایت و همراهی مسئولان نیاز دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است اعلام وجود تهدید داعش در عربستان نشان از ضعف امنیتی این کشور دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۱    
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از بی توجهی دولت ها به بخش مسکن، گفت: با ادامه روند فعلی بازارمسکن رونق و افزایش قیمتی را تجربه نخواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۴۰    
متن یادداشت تفاهم همکاری بین پارلمانی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان منتشر شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۸    
نماینده مردم تهران با بیان اینکه کاندیداها در رقابت های انتخاباتی نباید وعده های بی پشتوانه و بدون برنامه به مردم بدهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اختصاص 200 هزار میلیارد تومان به حوزه اشتغال، گفت: از دارایی های به خواب رفته دولت باید درجهت مقابله با بیکاری استفاده کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۴    
اسامی ناطقان میان دستور در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، به شرح ذیل است : محمدرضا امیرحسنخانی _ احمد مازنی _ ضیاءالله اغزازی ملکی _ اکبر رنجبرزاده _ غلامرضا کاتب
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۲۳    
رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه برخی از اظهارنظرها در خصوص بازار ارز سیاسی است، گفت:سیاست های بانک مرکزی به انتخابات مرتبط نیست .
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۷    
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه تکرار خودکفایی گندم با اصلاح بذر برنج امکان پذیر است،گفت: افزایش تولید برنج به طریق کیفی وکمی نیازمند تهیه بذر علمی و پرمحصول است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۵    
نماینده مردم اردستان با تاکید بر اینکه کاندیداها باید برنامه های دقیق و عملیاتی با پشتوانه اجرایی داشته باشند و این امر را در اولویت برنامه های رقابتی خود قرار بدهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۰۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: قانون انتخابات باید زمینه را برای جلوگیری از ثبت نام صدها نفر از هموطنان برای ریاست جمهوری و تایید یا رصد صلاحیت سلیقه ای ناظران فراهم سازد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۲    
نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه انحصار در واردات و رانت خواری از عوامل گرانی محصولات غذایی در بازار به شمار می آید ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۲    
رئیس مجلس قرقیزستان صبح امروز برای دیدار با مقامات بلندپایه کشورمان وارد فرودگاه امام خمسنی (ره) شد و مورد استقبال احمد امیرآبادی فراهانی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۸    
حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز با رئیس مجلس پاکستان دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۶    
یادداشت تفاهم همکاری بین پارلمانی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قرقیزستان امضا شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۲۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی از همکاری بین جمهوری اسلامی ایران و قزقیزستان برای مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از آسیب های آن خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۷    
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه شرایط پولی ومالی کشور به گونه ای است که بهترین کارخانه داران و سرمایه گذاران ما با پول ربا تولید می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۴    
نماینده مردم لاهیجان در مجلس خواستار افزایش تعرفه واردات برنج در جهت حمایت از برنج کاران داخلی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۱۲    
عضو کمیسیون قضایی حقوقی مجلس شورای اسلامی از مدیریت دانشگاه آزاد انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۹    
عضو هیات رئیس مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۳:۰۸    
مصادره شدن میراث معنوی ایران از سوی همسایگان یکی از مواردی است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس پاسخگوی آن باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۹    
نماینده مردم نی ریز در مجلس خواستار استفاده از پارک ملی بهرام گور به عنوان جاذبه صنعت گردشگری شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۸    
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه تشکیل سازمان اشتغال در کشور ضروری است، گفت: با شعار، پشت میز نشستن، اراده سست و اندک نمی توان به مطالبات مردم در حوزه اشتغال پاسخ داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۴    
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت اخلاق، عدالت، اتکا به قانون و تمکین در برابر قانون از ضروریات برگزاری انتخابات باشکوه است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۴    
دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با همتای قرقیزستانی خود دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۷    
103 نماینده مجلس با صدور بیانیه ای از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری با مدیریت خوب سازمان اوقاف و امور خیریه تقدیر و تشکر کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اصلاح نظام بانکی کشور تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۳    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس، ضمن اظهار امیدواری در خصوص خروج مسکن از رکود درسال جاری گفت : با توجه به گزارش وزیر راه و شهرسازی ، بحث ساخت گسترده مسکن از یکسو و موضوع خانه های خالی از سوی دیگر ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۲    
نماینده مردم تهران در مجلس خواستار تبدیل قیام دشت به شهرستان شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است در شرایطی که عربستان خسارات گذشته را جبران نکرده اعزام حجاج به عربستان صحیح نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۷    
نماینده مردم جیرفت با انتقاد از هیات دولت گفت: برخی از وزرا تحت تاثیر فضای انتخاباتی قرار گرفته اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۶    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی قانون اساسنامه مرکز تحقیقات راه و مسکن در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۲    
اعضای فراکسیون نمایندگان اهل سنت وروحانیون مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن قدردانی و تشکر از مواضع آیت الله مکارم شیرازی در راستای ایجاد وحدت، انسجام و محبت در جامعه اسلامی، از آن حمایت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۳۰    
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: نظام رتبه بندی معلمان از سوی دولت به مجلس ارائه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۵    
نماینده مردم تهران در مجلس از انتخاب هیات رئیسه فراکسیون معلولان مجلس دهم خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۲۴    
نماینده مردم لنگرود در مجلس با بیان اینکه واردات سه میلیون تنی برنج در سال باید متوقف شود،گفت: درحال حاضر نرخ خرید تضمینی چای با نرخ تورم اقتصادی کشور مطابقت ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به موضوع اخذ مالیات از خانه های خالی و تاثیر آن بر کاهش میزان ساخت و ساز مسکن گفت : با این شیوه دیگر کسی رغبتی برای ساخت و ساز خانه نخواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر پیگیری طرح جامع مدیریت شهری در مجلس تاکید کرد و گفت: عدم توسعه قابل قبول حمل و نقل ریلی مهم ترین مشکل در مدیریت جامع شهری است.
  • ۱