پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 2 مرداد 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 1 مرداد 1396 خانه ملت 2 مرداد 1396 خانه ملت 3 مرداد 1396 خانه ملت 4 مرداد 1396 خانه ملت 5 مرداد 1396 خانه ملت 6 مرداد 1396 خانه ملت 7 مرداد 1396 خانه ملت 8 مرداد 1396 خانه ملت 9 مرداد 1396 خانه ملت 10 مرداد 1396 خانه ملت 11 مرداد 1396 خانه ملت 12 مرداد 1396 خانه ملت 13 مرداد 1396 خانه ملت 14 مرداد 1396 خانه ملت 15 مرداد 1396 خانه ملت 16 مرداد 1396 خانه ملت 17 مرداد 1396 خانه ملت 18 مرداد 1396 خانه ملت 19 مرداد 1396 خانه ملت 20 مرداد 1396 خانه ملت 21 مرداد 1396 خانه ملت 22 مرداد 1396 خانه ملت 23 مرداد 1396 خانه ملت 24 مرداد 1396 خانه ملت 25 مرداد 1396 خانه ملت 26 مرداد 1396 خانه ملت 27 مرداد 1396 خانه ملت 28 مرداد 1396 خانه ملت 29 مرداد 1396 خانه ملت 30 مرداد 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۰    
عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مردم می توانند مصادیق سوءاستفاده گری از عناوینی چون عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد دانشگاه را با این کمیسیون در میان بگذارند تا کمیسیون موضوع را مورد پیگیری قرار ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۴۸    
نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس، از تحویل سایت مسکن مهر مهرآباد رودهن به شهرداری این شهر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۱۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تحریم ها و اظهار دشمنی های اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران تسلیم زورگویی های آمریکا نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۰۸    
نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: نباید اجازه بدهیم آب از سرشاخه های هلیل رود به سمت سد مخرنی برود و باید ساخت سد شهیدان امیرتیموری خود به خود تعطیل بشود چون آبی برای تجمیع وجود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به این که هم اکنون آمریکا کمترین پایبندی را نسبت به برجام دارد تاکید کرد که آمریکا برای اجرای تعهدات خود در برجام به عزم سیاسی نیاز دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکومیت حادثه تروریستی لاهور، توسل به خشونت و ترور را زائیده ایدئولوژی منحطی دانست که جز زبان زور و خشونت لجام گسیخته، سخنی و کلامی برای گفتن ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۶    
رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و روسیه گفت: مناسبات خوب دو کشور در عرصه سیاسی الگوی مناسبی برای توسعه ارتباطات فیمابین در سایر عرصه ها می باشد که می توان از آن استفاده کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۲    
گنادی اسکلار، رئیس گروه دوستی پارلمانی روسیه و ایران و عضو کمیسیون انرژی در دومای دولتی روسیه عصر امروز با حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۴۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تبدیل سازمان برنامه به وزارت محدود کردن اختیار رئیس جمهور است انتظار می رود رئیس جمهور معاونان خود را ملزم به پاسخگویی به مجلس کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۴۰    
رئیس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه وزارت شدن سازمان برنامه و بودجه خلاف قانون اساسی است، عنوان کرد: بعید است مجمع تشخیص چنین مصوبه ای را تایید کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه آمریکا برای حضور در منطقه و کسب منافع مالی از راه تقویت گروه های تروریستی و انعقاد قرار داده های نظامی سنگین با کشورهای خاورمیانه به دنبال تداوم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۶    
نماینده مردم شیراز گفت: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پیشنهادات خود را برای اصلاح قانون انتخابات شوراها جمع آوری کرده که می تواند در زمینه اصلاح قانون راه گشا باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۵    
نماینده مجلس دهم با یادآوری بدهی 8 ماهه بیمه ها به مراکز درمانی، گفت: بدون شک انباشت بدهی بیمه ها حوزه سلامت را با چالش مواجه خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۲۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عدم اجرای آیین نامه های مربوط به مبارزه با قاچاق تاکید کرد: مبارزه با قاچاق باید منجر به رونق تولید شده باشد اما طی سال های گذشته نه تنها شاهد رونق نبوده ایم ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اردوغان اگرچه هویت اسلام سیاسی مورد نظر خود را در فعالیت های اخوان المسلمین می بیند اما به لحاظ اقتصادی نیازمند تعامل با عربستان است و همین موضوع نقطه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۵    
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته سینما سیار در شهرستان رزن راه اندازی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۴۴    
نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: شبکه توزیع برق دشتی و تنگستان تقویت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۹    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه رهبر انقلاب در انتخاب وزرا دخالت نمی کنند، تاکید کرد: در حوزه های راه و شهرسازی، اقتصاد و صنعت باید دیگر شاهد ناکارآمدی های فعلی نباشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اعتقاد دارد تکرار بیش از حد برخی برنامه های تلویزیونی و تولید برنامه های بی کیفیت سبب ریزش مخاطبان رسانه ملی می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۵:۱۰    
عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به طرح ساماندهی موسسات مالی گفت: این طرح قطعا مثمر ثمر خواهد بود و هم اکنون همکاران من در کمیسیون اقتصادی در حال نگارش دقیق آن هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۵    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: جهاد دانشگاهی امروزه به عنوان خط شکن و پیشرو در جبهه علمی در کشور شناخته می شود و این به جهت وجود روحیه جهادی و انقلابی این نهاد در کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۴    
عضو کمیسیون حقوقی وقضایی مجلس با تاکید بر اینکه مصوبه کمیسیون قضایی به معنای این نیست که دولت مواد مخدر در اختیار معتادان قرار می دهد گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هر 5 دقیقه یک حمله مغزی و هر ساعت چندین حادثه قلبی در هر شهر از جمله تهران رخ می دهد و گاهی ثانیه ها در نجات بیماران مهم است بنابراین تلاش وزارت بهداشت این است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۴۲    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به احتمال بروز زلزله در تهران، گفت: استانداردسازی ساختمان ها راه کار کاهش خطرپذیری زلزله تهران است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۷    
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی، از پیشنهاد طرحی به دولت خبر داد که با اجرای آن، مسیر ارتباطی گلستان به خراسان شمالی حداقل 100 کیلومتر کوتاه تر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۰    
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس، گفت: مانع و بازدارنده قانونی برای انتقال آب دریای خزر به این استان وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۴    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:وضعیت اجاره بهای مسکن در کشور تناسبی با درآمد خانوارها ندارد و قیمت بالای اجاره بها به تهران محدود نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۷    
عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس، معرفی محصولات ایرانی را نیازمند تبلیغات ارزان قیمت می داند که لازم است همه دستگاه ها به این حوزه ورود کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۹    
نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: برخی مدیران منطقه آزاد اروند به دنبال نابودی و از رونق انداختن بازار کالای همراه مسافر کنزل المال با دادن وعده های غیر حقیقی به بازاریان دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از موافقت احتمالی مجلس با حذف صفر از پول ملی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار است که قوای سه گانه کشور همگی در کنار دولت دوازدهم قرار گیرند و به تحقق شعارهای و برنامه های رئیس جمهوری در انتخابات کمک کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۴    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که دولت در چهار سال گذشته کمک های موثری در حوزه دفاعی و به ویژه به سپاه داشته است ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۱    
عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی، گفت: وکلا اجازه ورود در حوزه مسائل امنیتی به ویژه در مراحل مقدماتی را ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۹    
نماینده مردم قائم شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی، از وعده رئیس جمهور برای حل دو مشکل سد کسلیان و کارخانه کک سازی در حوزه انتخابیه خود خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۰    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد که دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور به خصوص در ابعادی همچون شفافیت در سیاستگذاری، کاهش نرخ بیکاری ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۲۹    
محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت از تصویب لایحه اصلاح قانون پولی بانکی در جلسه عصر یکشنبه هیات وزیران خبر داد و گفت: بر اساس این لایحه ، واحد پول رسمی کشور، تومان و معادل ده ریال تعیین شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۱۲    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: هنر تیم اقتصادی دولت جهش ویژه برای رسیدن به اهداف است، تا کشور را از شرایط رکود، بیکاری و برخی ناهنجاری های اجتماعی نجات دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۶    
سخنگوی صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آینده باید برنامه محور و استراتژیک باشد و وزرا معرفی شده قابلیت اجرای این برنامه ها را داشته باشند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۳    
رئیس کمیسیون تدوین آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: از دوره سوم مجلس به بعد همه دولت ها شعار ارائه لایحه جامع نظام انتخابات را سر داده اند ولی در نهایت هیچ کدام از آن ها عزم راسخی برای ارائه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۹:۰۹    
شهروندان منطقه منبع آب و کوی رمضان اهواز در حاشیه بازدید همایون یوسفی نماینده این شهر در مجلس مشکلات عدیده خود را اعلام کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۵    
نماینده مردم بندرلنگه،بستک،پارسیان وجزیره کیش در مجلس شورای اسلامی از اختصاص بخشی از منابع صندوق توسعه ملی به مناطق محروم استان هرمزگان خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۲۷    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی در مجلس معتقد است در شرایطی که آمریکا برای خروج از توافق برجام تلاش دارد، اروپا با آن مخالف است و همین رویکرد باعث ایجاد شکاف میان دو قاره شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۱    
کارشناسان معتقدند که بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در بخش تئوریک به بلوغ رسیده اما در بخش عملیاتی اقدام چندانی صورت نگرفته و اجرای آن برای شفاف سازی سیاست گذاری ها به تعامل مجلس و دولت نیازمند است.