پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۴۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 14 آبان 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 1 آبان 1396 خانه ملت 2 آبان 1396 خانه ملت 3 آبان 1396 خانه ملت 4 آبان 1396 خانه ملت 5 آبان 1396 خانه ملت 6 آبان 1396 خانه ملت 7 آبان 1396 خانه ملت 8 آبان 1396 خانه ملت 9 آبان 1396 خانه ملت 10 آبان 1396 خانه ملت 11 آبان 1396 خانه ملت 12 آبان 1396 خانه ملت 13 آبان 1396 خانه ملت 14 آبان 1396 خانه ملت 15 آبان 1396 خانه ملت 16 آبان 1396 خانه ملت 17 آبان 1396 خانه ملت 18 آبان 1396 خانه ملت 19 آبان 1396 خانه ملت 20 آبان 1396 خانه ملت 21 آبان 1396 خانه ملت 22 آبان 1396 خانه ملت 23 آبان 1396 خانه ملت 24 آبان 1396 خانه ملت 25 آبان 1396 خانه ملت 26 آبان 1396 خانه ملت 27 آبان 1396 خانه ملت 28 آبان 1396 خانه ملت 29 آبان 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۰    
عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:آمریکایی ها امروز ناچار شده اند که دست به دامن افرادی مثل سعد حریری شوند تا نقشه شان را اجرا کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۰    
رئیس کمیسیون عمران مجلس میزان نرخ قانونی بلیط هواپیما برای زائران اربعین حسینی(ع) را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۸    
عضوکمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت: بر اساس قانون مقابله با ماجراجویی های آمریکا هر جایی که دولت بخواهد با اقدامات خصمانه آمریکا مقابله بکند، مجلس حمایت می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۹    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس زمان پرداخت باقی مانده مطالبات گندم کاران از سوی دولت را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۴    
عضو مجلس خبرگان رهبری معتقد است نماز جمعه محل آشتی ملی ملت است و باید روش ها، شیوه هاو اندیشه های مختلف را در نماز جمعه آشتی داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۱    
مسئولان اگر در موضوع سپنتا نیکنام و موارد مشابه آن بخواهند به همین شکل پیش بروند، نه تنها مشکلی حل نمی شود بلکه نقاری جدید به وجود می آید و سرمایه اجتماعی جامعه کاهش پیدا می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۲    
عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: اقتدارگرایانی که هشت سال مجموعه اجرایی کشور را در اختیار داشتند، عملکردشان مشخص است. آنها باید از عملکردشان دفاع کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۴:۰۵    
سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد که دانیال محبی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان و اقبال عباسی به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری تعیین شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۳:۰۵    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اثربخشی اقدامات ارزشی منوط به تلاش در محتواپردازی است و توجه ویژه ای به این مهم در فعالیت های فرهنگی و دینی باید معطوف شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۰۶    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: سفیر ژاپن از ایجاد خط اعتبار ده میلیارد دلاری از سوی دولت این کشور برای شرکت های ژاپنی خواهان سرمایه گذاری، ایجاد پروژه های مشترک با ایران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۳۵    
قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه هر ماه باید 500 واحد تولیدی جدید در کشور راه اندازی شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۲:۰۵    
معاون عملیات نیروی زمینی سپاه گفت: امسال نیروی انتظامی در گلوگاه های مختلف گذرنامه ها و ویزاها را کنترل می کند و تا این لحظه حتی یک نفر بدون ویزا از مرزها عبور نکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۱۹    
رئیس ستاد ارتش پاکستان دقایقی پیش وارد تهران شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۲۰:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی تاکید بر مزیت رقابتی در کنار مزیت های نسبی را از سیاست های اصلی خود برشمرد و در عین حال دخالت دولت در قیمت گذاری را مانع توسعه بخش حمل و نقل و ترانزیت دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۵۸    
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز کارشناسی تر برگزار شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۵۵    
معاون علمی و فناوری رییس جمهور استارتاپ ها را پایه گذار حوزه جدیدی در ارائه خدمات همچون توزیع محصولات غذایی دانست که این ورود گام بزرگی برای حل مشکلات جامعه است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۵۰    
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: تغییر برخی مدیران در این استان ضرورت ویژه دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۴۷    
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم بازنگری طرح توسعه نهبندان تأکید کرد و گفت: اقداماتی که درگذشته برای این طرح انجام شده اقداماتی روتین بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۹:۱۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به شهادت مرزبانان کشورمان در منطقه مرزی چالدران خواستار پیگیری این موضوع و برخورد با مسببین این حادثه شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۸:۴۶    
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که میزبانی مطلوب از رویداد گردشگری تبریز 2018 مستلزم وجود فرمانده و برنامه ای دقیق است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۵۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی همزمان لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و لایحه اصلاح قانون امور گمرکی در کمیته بازرگانی این کمیسیون خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۴۷    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل با بیان اینکه هزینه نیروهای مسلح به دلیل پویایی و در حال تغییر بودن تهدیدات بالاست، گفت: نمی توان با تجهیزات چهل سال پیش با تهدیدات امروز مقابله کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۳۸    
سخنگوی قوه قضائیه در حاشیه مراسم ترحیم پدر سردار قاسم سلیمانی گفت: وجود سردار سلیمانی، محصول مدیریت و تربیت پدر مرحوم اوست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۷:۲۰    
فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری را به معاونت هماهنگ کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی را به فرماندهی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۲۲    
وزارت اطلاعات یک شبکه بین المللی قاچاق مواد مخدر در استان سیستان و بلوچستان را شناسایی و منهدم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۰۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس، گفت: ارایه لایحه بودجه سال97 روز 19 آذر به مجلس ارایه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد عربستان با چراغ سبز ایالات متحده اقدام به اعمال سیاست های آمریکایی – صهیونیستی در منطقه می کند اما در آینده عاقبت کارهای نادرستشان دامنشان را ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۸    
دبیرکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار و تبعات الحاق به FATF گفت: الزامات FATF بعد از یک سال از الحاق، هنوز در کشور بومی نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۴۷    
رئیس هیات نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای استان فارس گفت: مجلس نباید در انتخابات شوراها نظارت کند ولی بعد از برگزاری انتخابات، نمایندگان باید بر عملکرد شوراها نظارت داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۱۵    
دکتر لاریجانی در اینستاگرام شخصی خود طی پستی شهادت دلاوران هنگ مرزی چالدران را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۰۳    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مجمع نمایندگان تهران حتما در جلسه ای آلودگی هوا را مورد بررسی قرار می دهد گفت: یکی از مشکلات، واگذاری مسئولیت ها از نهادی به نهاد دیگر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۹    
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، فرایند تدوین لایحه نظام جامع رسانه را که این روزها واکنش های زیادی را از سوی اصحاب رسانه در پی داشته است، توضیح داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۴:۱۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از تاخیر 14 ماهه در پرداخت کارانه پزشکان و پرستاران از سازمان برنامه و بودجه خواست در این خصوص راهکاری اتخاذ کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۰    
نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس آخرین تحولات جهان اسلام را آغاز تهاجم سیاسی جبهه عربی عبری به محور مقاومت دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۰۴    
نماینده مردم تربت جام، تایباد، باخرز مجلس شورای اسلامی از وضعیت امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی مناطق حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۲:۴۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در فضای مجازی اعلام کرد: دولتی ها و مجلسی ها به جای وعده وعید دادن، باید نظم و انضباط را در کشور برقرار کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از ارایه لایحه بودجه سال97 در تاریخ 19 آذر به مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۴    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر که در حال تدوین آئین نامه ساماندهی کودکان کار هستند، از همکاری شش وزارتخانه بهداشت، امور خارجه، آموزش و پرورش، دادگستری ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۲    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به برنامه ای که آمریکا برای ما دارد و می خواهد با فشارهای اقتصادی و سیاسی ما را به زانو در بیاورد هر قدر در داخل متحدتر و مستحکم تر باشیم به نفع کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۸    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در تعیین نرخ خرید تضمینی گندم اظهار داشت: این نرخ را 2ساعته می توان تعیین و اعلام کرد اما دولت بهانه تراشی می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۵۱    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در پرنده زنجانی باید اولویت اول بازگردانی اموال به خزانه باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۲۴    
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه پزشک خانواده و سیستم ارجاع باید سریعتر در شهرهای مختلف اجرایی شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۸    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با اشاره به اینکه بحران ناشی از عدم ایمن سازی شهر تهران جدی بوده بر ضرورت اجماع سران قوای مجریه و مقننه برای ارائه راهکاری در جهت ارتقای مدیریت کلان شهری تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۷    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه این طرح حدود 18 هزار میلیارد تومان مطالبات دارد، گفت: به همین میزان نیز بدهی دارند که مربوط به قراردادهای شرکت های دارویی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۶    
عضو کمیسیون شوراها با بیان اینکه ایجاد دبیرخانه دائمی برای نظارت بر انتخابات و عملکرد شوراها ضروری است، گفت: نمایندگان در حوزه های انتخابیه، باید بر مسائل پیرامون شوراها نظارت داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۰:۱۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ما توانایی ساخت موشک با برد بیش از دو هزار کیلومتر را داریم اما علیرغم وجود چنین دانش و تکنولوژی در شرایط فعلی به آن نیازی نداریم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۳۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم بانک مرکزی مبنی بر کاهش نرخ سود بانکی را مثبت ارزیابی کرد و گفت:سیاست کاهش نرخ سود بانکی بصورت صحیح تبیین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۹    
معاون بیمه خدمات سلامت با تاکید بر اینکه برای کنترل هزینه ها دنبال کاهش بسته خدمتی نیستیم، گفت: هدف از پذیرش رایگان دارندگان بیمه سلامت در بخش دولتیو پرداخت هزینه در مراکز خصوصی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۴۱    
رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس با اشاره به تلاش این مرکز برای دیجیتال سازی 14میلیون برگ سند علمی،تاریخی و فرهنگی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۸:۱۰    
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری بخشی از واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر به کمیته امداد نیازمند قانون مصوب مجلس است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۴:۰۵    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: باید قبل از اینکه محصول تراریخته ای وارد کشور شود آزمایشات لازم نسبت به سلامت آن انجام شود زمانیکه اطمینان حاصل کردیم که این محصولات برای محیط زیست کشور ...