پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۲۱:۴۵Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 22 آبان 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 1 آبان 1396 خانه ملت 2 آبان 1396 خانه ملت 3 آبان 1396 خانه ملت 4 آبان 1396 خانه ملت 5 آبان 1396 خانه ملت 6 آبان 1396 خانه ملت 7 آبان 1396 خانه ملت 8 آبان 1396 خانه ملت 9 آبان 1396 خانه ملت 10 آبان 1396 خانه ملت 11 آبان 1396 خانه ملت 12 آبان 1396 خانه ملت 13 آبان 1396 خانه ملت 14 آبان 1396 خانه ملت 15 آبان 1396 خانه ملت 16 آبان 1396 خانه ملت 17 آبان 1396 خانه ملت 18 آبان 1396 خانه ملت 19 آبان 1396 خانه ملت 20 آبان 1396 خانه ملت 21 آبان 1396 خانه ملت 22 آبان 1396 خانه ملت 23 آبان 1396 خانه ملت 24 آبان 1396 خانه ملت 25 آبان 1396 خانه ملت 26 آبان 1396 خانه ملت 27 آبان 1396 خانه ملت 28 آبان 1396 خانه ملت 29 آبان 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۵۶    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حاج عباسقلی عابدی را تسلیت گفت
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۴ - ۱۵:۳۳    
علاء الدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با آقای مالیکوف ، قائم مقام سازمان امنیت اوکراین دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۳:۳۵    
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد به نمایندگی از ائمه جماعات استان تهران حادثه تلخ زلزله در غرب کشور را به هموطنان داغ دیده تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۲    
هیات اعزامی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۲:۰۰    
معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن ابراز همدردی با خانواده های آسیب دیدگان زمین لرزه اخیر، جان باختن جمعی از هموطنان مان در مناطق زلزله زده استان های کرمانشاه و ایلام را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:آنچه به نظر می رسد این است که این حادثه بیش از تلفات جانی که آن هم کم نیست، آوارگی و سرگردانی مردم و آسیب به شغل و زندگی آنها را به دنبال داشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۶:۰۵    
رئیس جمهور روسیه گفت: همکاری های روسیه، ترکیه و ایران درباره سوریه نتایج زیادی داشته است و می تواند به رسیدن به یک سازش سیاسی در سوریه کمک کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۴:۰۵    
فرمانده کل سپاه پس از بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به هموطنان زلزله زده، اطمینان داد که سپاه پاسدران انقلاب اسلامی پیرو تدبیر فرمانده معظم کل قوا تمام تلاش و همت خود را برای کاهش آلام ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۳:۰۵    
رئیس جمهوری سوریه در پیامی جان باختن شهروندان غرب ایران در حادثه زمین لرزه را به رئیس جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت و با مردم ایران ابراز همدردی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۲:۳۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بازگشت نخست وزیر مستعفی لبنان را به کشورش خواستار شده و این امر را اولویت تضمین ثبات و امنیت در لبنان برشمرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۲:۰۵    
نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، خواستار تسریع بازگشت خانواده های زلزله زدگانی که در عراق هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۱:۰۵    
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، گفت: بدون جذب سرمایه گذار نمایشگاه در حد یک مد باقی می ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۰:۳۵    
سرپرست اورژانس کشور اعلام کرد که دارو، تجهیزات و دپوی خون در مناطق زلزله زده به میزان کافی وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۰:۱۷    
وزیر کشور بر ضرورت حل مشکلات آب و برق زلزله زدگان تاکید کرد و گفت: باید فرمانداران، بخشداران و تمامی دستگاه ها هماهنگ کنند تا چادر به تمامی زلزله زدگان برسد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۳:۵۲    
وزیر بهداشت گفت: خیلی از زلزله زدگان دنبال غذا و چادر هستند و باید این اقلام اولیه برای آنها تامین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۳:۳۵    
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوی اسلامی ایران گفت: نخستین محموله امدادی ارتش با هواپیماهای ترابری نیروی هوایی به منطقه سرپل ذهاب ارسال شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۳:۳۵    
رئیس مجمع نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، باید ستاد پیگیری تحول بهداشت و درمان توسط خیرین بهداشت و سلامت تشکیل تا خدمات رسانی به قشر ضعیف جامعه بهتر انجام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۳:۳۱    
چهار تن از نمایندگان شهرهای مختلف استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی مطالبات و درخواست های خود در خصوص مناطق زلزله زده را مطرح کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۶    
وکلای مردم در خانه ملت با صدور پیام هایی مراتب تسلیت و همدردی خود با مردم زلزله زده غرب کشور را ابراز کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۳:۰۵    
مدیرعامل توانیر گفت: 50 درصد از زیرساخت های توزیع و فوق توزیع که آسیب دیده بودند، مورد بازیابی قرار گرفته و در خصوص منطقه سرپل ذهاب که بیشترین آسیب را دیده بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۲:۴۹    
محمدقسیم عثمانی در پیامی ضمن تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان زلزله غرب کشور، برای کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده اعلام آمادگی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۲:۴۱    
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماینده مردم دزفول در مجلس در پیامی حادثه زلزله غرب کشور را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۲:۳۵    
مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از توسعه همکاری با در حوزه حمل و نقل ریلی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۲:۲۹    
هیات دولت با صدور اطلاعیه ای فردا (سه شنبه) 23 آبان ماه را عزای عمومی در کشور اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۲:۲۵    
وزیر امور خارجه با ارسال نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد وضعیت یمن را در نتیجه تجاوز، کشتار غیرنظامیان و محاصره همه جانبه این کشور وخیم و نگران کننده دانست و از جامعه بین المللی خواست با اقدام موثر ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۲:۱۳    
نماینده مردم شهرستان های سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، در پیامی جان باختن و مصدومیت جمعی از مردم کشور در پی حادثه زمین لرزه را تسلیت گفت و با تمامی هموطنان غیرتمند و سربلند غرب کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۱:۱۰    
روز دوشنبه مصر همدردی خود را با بازماندگان قربانیان زلزله که در ایران نزدیک به 400 کشته برجای گذاشته است، اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۴۸    
یک مقام آگاه با رد مطلب درج شده توسط یکی از خبرنگاران خارجی مبنی بر عدم صدور مجوز از سوی وزارت کشور برای حضور در مناطق زلزله زده گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۴۵    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن ابراز همدردی با زلزله دیدگان شب گذشته در غرب کشور، تاکید کرد که بخشی از درآمدهای ناشی از افزایش قیمت نفت باید صرف مقاوم سازی می شد و نه مسکن مهر.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۲۶    
صبح فردا وزیر نفت به همراه رئیس جمهوری برای بازدید از وضعیت مناطق زلزله زده به کرمانشاه سفر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۵    
فرمانده نیروی دریایی ارتش از آمادگی کامل این نیرو برای اعزام بالگردها و تیم عملیات ویژه خود به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۷    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در مجلس شورای اسلامی گفت:دشواری تولیدکنندگان در دسترسی به تسهیلات بانکی برای تامین سرمایه در گردش یکی از مهمترین محورهای گزارش رئیس اتاق بازرگانی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۱۵    
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: واحدهای تولیدی باید به سمت صادرات حرکت کنند و عمده مشکلات کشور در بخش تولید در واحدهای کوچک تولیدی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۹    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش جدید خود پایبندی ایران به توافق هسته ای را تایید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۲    
وزیر کشور در جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان سرپل ذهاب گفت که تمامی امکانات کشور برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده بسیج شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۵۳    
آیت الله جنتی در پیامی ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده و آرزوی سلامت برای مجروحان این حادثه از مسئولان خواست همه اقدامات لازم را برای نجات هموطنان گرفتار زیر آوار و رسیدگی به مصدومین صورت دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۹    
دادستان کل کشور گفت: دادستان های عمومی و انقلاب مراکز استان های زلزله زده نظارت بر روند خدمت رسانی و امداد رسانی به مردم مناطق زلزله زده داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۴    
نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، عصر امروز، با حضور غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۴    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از آسیب برخی آثار و بناهای تاریخی در استان های کرمانشاه و ایلام در جریان زلزله شب گذشته خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۷    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس بهبود عملکرد پلیس را نیازمند ایجاد تغییرات اساسی در نحوه آموزش، گزینش و انتخاب پرسنل نیروی انتظامی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۲۵    
وزیر علوم در پیام تسلیت به مصیبت دیدگان زلزله شب گذشته اعلام کرد: دانشگاه های غرب کشور به یاری همه جانبه آسیب دیدگان بشتابند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۶    
نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه علی سلگی به عنوان شهردار ملارد گفت: شهر ملارد پایین ترین سرانه ها در استان تهران را دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از آغاز بررسی جزئیات لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۰۸    
فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه 4 تیپ مأمور آواربرداری در شهر زلزله سرپل ذهاب هستند، گفت: 600 مصدوم نیز با بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نشست این کمیسیون را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:شرایط سخت و دردناک زلزله زدگان تلنگری برای مدیران جدید شهر تهران است تا با همراهی دولت به نوسازی و مقاوم سازی بیمارستان های تهران و بافت های فرسوده شهری ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۶    
نشست اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی امروز با محوریت بررسی طرح کاداستر برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۴۱    
نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه 80 درصد از منازل مسکونی استان کرمانشاه در زلزله شب گذشته تخریب شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۷    
رئیس سازمان امور مالیاتی،گفت: جهت گیری آینده سازمان به این سمت است تا با تکمیل سامانه های اطلاعاتی و تعریف قواعد ریسک، مالیات بیش از 80 درصد مودیان بر اساس اطلاعات خوداظهاری وصول شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۵    
رییس مرکز پژوهش های مجلس درگذشت جمعی از هموطنان در حادثه زلزله کرمانشاه را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۴    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی خواستار جبران خسارت حادثه دیدگان کرمانشاه در کمترین زمان ممکن شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۳    
عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه مشوق صادراتی برای مرکبات پرداخت می شود گفت: محدودیتی برای صادرات وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در نشست امروز کلیات لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد تجاری و صنعتی و 12 منطقه ویژه اقتصادی بررسی و مقرر شد که شاخصه های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مشخص شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۸    
نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با اشاره به جلسه این کمیسیون گفت: مجلس مشکلات سر راه اجرای طرح کاداستر را بررسی می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۲۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت نظارتی بر ساختمان های مسکن مهر اظهار داشت: مسکن مهر سه استان مجوزهای نظارتی سازمان نظام مهندسی را دارا هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۱۳    
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: دستگاه های امدادرسان به کمک زلزله زدگان غرب کشور بپردازند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۰۰    
نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه ششم توسعه و بودجه 96 اعتبارات مربوط به ساخت و احداث یادمان شهدا در مناطق مختلف استان ها تعیین شده اما دولت در پرداخت آن با مشکلات مالی مواجه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۶:۲۷    
نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس تاکید کرد: تعداد کشته شدگان زلزله اخیر در منطقه سرپل ذهاب بیشتر از تعدادی است که در رسانه ها اعلام می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۶:۱۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه شهرداری چاره ای جز جمع آوری کودکان کار نداشت، از مسئولان خواست تا به جای تذکر به یکدیگر سهم خود برای رفع این معضل را به خوبی ادا کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۸    
سخنگوی دولت در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استان های غربی کشور بیان داشت: بدون تردید، تمامی ارگان ها و نهادهای مسئول کشور در کنار زلزله زدگان عزیز خواهند بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۷    
وزیر نیرو گفت: براساس اقدامات صورت گرفته نهایتا تا ساعت 19 برق روستاهای کرمانشاه وصل می شود. همچنین در خصوص آب نیز در حال حاضر بیش از 200 هزار بطری آب در حال توزیع است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۴۵    
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون اول قوه قضاییه و نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۳۶    
نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است مذاکره در حوزه دفاعی و موشکی با هر قدرت خارجی به معنای تسلیم بی قید و شرط در برابر دشمنان ملت بود و هرگونه اظهارات در این خصوص اقدام علیه امنیت ملی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۳۳    
رییس جمهور در پیامی با ابراز همدردی با همه آسیب دیدگان و داغدیدگان حادثه زلزله در استان های غربی کشور به ویژه در استان قهرمان پرور کرمانشاه ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۶    
فرمانده کل سپاه گفت: بر اساس تقسیم کاری که صورت گرفته، برادران ارتشی با توجه به پادگانی که در شهر سرپل ذهاب داشتند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۲۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: 50 هزار معلم داریم که کلاسی برای آنها وجود ندارد اما از آموزش و پرورش حقوق می گیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۹    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت که شهرستان های همجوار استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به مناطق زلزله زده مامور شده اند که احتمالا خدمت رسانی به استان های تهران و سمنان نیز خواهد رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه صرفه جویی در حوزه دارو بر عهده سازمان های بیمه گر است، گفت: متاسفانه سازمان های بیمه گر از خلاء تصمیم گیری رنج می برند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۰۰    
رئیس قوه قضاییه ضمن تسلیت و همدردی با داغدیدگان حادثه زلزله غرب کشور که موجب جان باختن و مجروح شدن عده ای از هموطنان عزیز شد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۹    
نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول، مهران و ملکشاهی در مجلس گفت: در استان ایلام خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم و مصدومان نیز سرپایی مداوا شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۵۱    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با خانواده های قربانیان زلزله ایران و عراق ابراز همدردی و حمایت خود را برای کمک رسانی اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۲۳    
رییس فراکسیون ولایی مجلس گفت: ما به دولت می گوییم که در برابر آمریکا تو هر چه بخواهی، ما فراهم خواهیم کرد؛ فقط در برابر آمریکا کوتاه نیا و این فلسفه حمایت های ما از دولت است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۲    
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس گفت که خوشبختانه در پی وقوع زلزله هیچ کدام از مردم شهرستان های سنقر و کلیایی مجروح نشده و جان خود را از دست ندادند تنها خسارات جزئی به این شهرستان ها وارد شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۳:۱۱    
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مسئولان فرهنگی استان های آذربایجان شرقی و قم، با تجلیل از پدیده با شکوه راهپیمایی اربعین و با آرزوی قبولی زیارت زائران، از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیشنهاد کرد که کمیته ای از سوی مجلس برای ارزیابی مسائل و مشکلات اربعین شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۷    
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه گزارش از سوی دولت برای تصمیم گیری بهتر در بودجه ریزی عملیاتی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۶    
نماینده مردم لنگرود در مجلس از واردات یک میلیارد و 100 میلیون دلار در سال جاری خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۳۳    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از وضعیت پرداخت پول خرید تضمینی گندم به کشاورزان انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۱۳    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ های علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قانع شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۲:۰۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نشست علنی امروز را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۴    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه کاهش بنگاهداری از برنامه های وزارتخانه ما است، گفت: نباید به وزارت کار نگاه اقتصادی داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس سوال ملی تعدادی از نمایندگان از وزرا را در صحن علنی مجلس اعلام وصول کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۲    
عضو هیأت رئیسه مجلس بیانیه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در پی وقوع زلزله در این استان را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۵۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از اعزام قریب الوقوع نمایندگانی از 4 کمیسیون عمران، شوراها، بهداشت و اجتماعی به مناطق زلزله زده خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۹    
عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بودجه ریزی باید با شفافیت و جامعیت و براساس ارزیابی عملکرد باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۴۰    
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر با اشاره به مطالبه کشاورزان حوزه انتخابیه اش مبنی بر رهاسازی بیشتر آب از سد مارون گفت: عدم تامین آب کشاورزی نابودی کشت پاییزه را در پی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۷    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی میهمانان جلسه علنی امروز پارلمان را قرائت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۳۲    
کارشناس ارشد مرکز پژوهش های مجلس گفت: بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد سبب مدیریت بهتر هزینه ها، بهبود کارایی و عملکرد خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: لایحه بودجه سال 97 براساس نظام بودجه ریزی بر مبنای عملکرد بوده و بودجه دستگاه ها براساس قیمت تمام شده به آن ها اختصاص می یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۱۴    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با انتقاد از ضعف اقدامات درمانی و امدادی در زلزله استان کرمانشاه، گفت: به طورحتم میزان تلفات جانی افزایش یافته و عمق فاجعه بسیارزیاد است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۲    
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در شهریور ماه سال گذشته حدود 25 هزار خودرو در کشور اسقاط شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۰:۱۲    
سخنگوی دولت از سوی رئیس جمهور و هیات وزیران وقوع زلزله در غرب کشور را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۸    
حسن قاضی زاه هاشمی وزیر بهداشت بر ضرورت تامین خون مورد نیاز مراکز درمانی مناطق زلزله زده تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۴    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز فرماندهان ارشد سپاه از جمله نیروی زمینی در مناطق زلزله زده حضور پیدا می کنند و در صورت نیاز در همان جا برای ساماندهی نیروهای امدادی تصمیم خواهند گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۵    
معاون اول رییس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران کرمانشاه، کردستان و ایلام ضمن اطلاع از آخرین میزان خسارات ناشی از زلزله شب گذشته ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۳۲    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی محورهای جلسه امروز فراکسیون خود را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت تغییر نظام بودجه ریزی گفت: نظام بودجه ریزی باید متناسب با عملکرد و تخصیص بودجه صورت گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:لازم است دراختیار قراردادن امکانات به آسیب دیدگان و مجروحین زلزله سرعت بیشتری یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۳۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش زنگ آغاز جلسه علنی مجلس را به صدا درآورد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۸:۱۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،گفت: اگر 8 میلیارد دلار در اختیارخودروسازان داخلی قرار می گرفت خودرو با کیفیت بهتر و با برند جدید تولید می شد.
  • ۱