پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۱۱:۵۳Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 27 آبان 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 1 آبان 1396 خانه ملت 2 آبان 1396 خانه ملت 3 آبان 1396 خانه ملت 4 آبان 1396 خانه ملت 5 آبان 1396 خانه ملت 6 آبان 1396 خانه ملت 7 آبان 1396 خانه ملت 8 آبان 1396 خانه ملت 9 آبان 1396 خانه ملت 10 آبان 1396 خانه ملت 11 آبان 1396 خانه ملت 12 آبان 1396 خانه ملت 13 آبان 1396 خانه ملت 14 آبان 1396 خانه ملت 15 آبان 1396 خانه ملت 16 آبان 1396 خانه ملت 17 آبان 1396 خانه ملت 18 آبان 1396 خانه ملت 19 آبان 1396 خانه ملت 20 آبان 1396 خانه ملت 21 آبان 1396 خانه ملت 22 آبان 1396 خانه ملت 23 آبان 1396 خانه ملت 24 آبان 1396 خانه ملت 25 آبان 1396 خانه ملت 26 آبان 1396 خانه ملت 27 آبان 1396 خانه ملت 28 آبان 1396 خانه ملت 29 آبان 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۳۸    
نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم از حوزه انتخابیه درگز روز گذشته بر اثر عارضه قلبی درگذشت
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۱:۰۵    
سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام اینکه امنیت مناطق زلزله زده زیر چتر پلیس است، تاکید کرد: پلیس با همه توان در کنار حادثه دیدگان است و تا استقرار کامل نظم و امنیت در مناطق زلزله زده می ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۰۰:۰۶    
رئیس ستاد مدیریت بحران کشور گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با دستگاه های مربوط سپاه پاسداران، ارتش، کمیته امداد با محوریت بنیاد مسکن کار بازسازی از روز سه شنبه به صورت رسمی آغاز می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۳:۵۸    
آئین سنتی خطبه خوانی شب شهادت امام رضا(ع) در بارگاه رضوی همزمان با شب شهادت امام هشتم شیعیان برپا شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۳:۳۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۳:۲۰    
خسارات ناشی از زلزله در شهرستان اسلام آباد غرب کرمانشاه به روایت دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۳:۰۵    
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به کاهش ذخایردریا و ظرفیت های موجود در استان بوشهر ترویج روش های نوین پرورش آبزیان در این استان ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۳:۰۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از احداث دو کریدور اصلی در نوار ساحلی جنوب کشور و همچنین شمال به جنوب در غرب کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۵۹    
وضعیت بخش ازگله ثلاث باباجانی کرمانشاه بعد از وقوع زلزله از زاویه دید دوربین خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۲:۳۵    
نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نبود کمیته ای برای جذب سرمایه، بر تمهید شرایط حضور و استقرار سرمایه گذاران در این شهرستان تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۴۰    
بانک مرکزی هفت بانک را به عنوان عامل پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت با مجموع رقم 767 میلیارد تومان به مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه معرفی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۱:۰۵    
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: هرچند تغییر بودجه بسیار سخت است اما با پیگیری نمایندگان برای ارتقاء جایگاه اعتباری استان اقدام شده و امسال شاهد اتفاق خوبی خواهیم بود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۰    
تارنمای اینترسپت در آمریکا گزارش داد که هیات منتخب شورای امنیت سازمان ملل، ادعای ائتلاف عربی و واشنگتن مبنی بر سازماندهی حمله موشکی به فرودگاه بین المللی ملک خالد در نزدیکی ریاض از سوی ایران را رد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است توهین به تصویر اردوغان حتی اگر خطای فردی باشد، توهین به ملت یک کشور است که بر اساس دموکراسی اداره می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۲    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه اسکان موقت و دائم مردم باید با محوریت بنیاد مسکن انجام شود گفت: اسکان کسانی که خانه هایشان بر اثر زلزله تخریب شده، باید با سرعت هر چه بیشتر انجام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۹:۱۱    
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی ضمن قدردانی از زحمات مجریان طرح ریجستری، این طرح را در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برشمرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۸:۳۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با اشاره به محاصره غذایی 17 میلیون یمنی و بحران انسانی در این کشور گفت: متاسفانه عربستان در مجامع بین المللی پول خرج کرده و یارگیری می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۷:۵۵    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: معاونان اول سه قوه قرار است موضوع ساماندهی مجموع صندوق های مرتبط با موسسات مالی و اعتباری اعم از کاسپین را در دستور کار خود داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۱    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه به تازگی پرونده ای درباره موسسات مالی و اعتباری در این کمیسیون در حال بررسی است، گفت: منابع، مصارف ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۸    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات بهداشتی و درمانی به بهترین شکل به مردم ارائه شده و وزارت بهداشت از روز اول تا به امروز با تمام توان در کنار مردم زلزله زده کرمانشاه بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۶:۰۳    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه برخورد با خاطیان و مجازات آنها در مورد سهل انگاری در ساخت و سازهای مسکن مهر می تواند درس عبرتی باشد گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۳۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دخالت رئیس جمهور فرانسه در موضوع موشکی ایران را به نفع مکرون و این کشور ندانست و با هشدار درخصوص مداخله در امور داخلی کشورمان به او توصیه کرد سعی کند مانند مارشال دوگل ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۷    
رفتار و جدل های مسئولان و حتی سران قوا در جامعه بازتاب بدی دارد. دشمنان در خارج ایران نیز با دیدن این مسائل بین مسئولان ما خوشحال می شوند و شرایط برای سواستفاده آنها به راحتی فراهم می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۵    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخریب برخی مراکز درمانی و ساختمان های دولت ساز گفت: متاسفانه فساد دارد در همه زمینه ها کار دست این کشور می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۵۵    
سخنگوی فراکسیون ورزش آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را تشریح و اعلام کرد که نباید دولت بدهی این دو باشگاه را می داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۸    
نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو با طرح این پیشنهاد که هلال احمر حسابی خاص برای ساخت و تامین مسکن مردم در مناطق زلزله زده اعلام کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۴:۴۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظارت بر ساخت و سازها در ایران رضایت بخش نیست، گفت: بسیار جای تاسف دارد که به خاطر بی اخلاقی و بی ایمانی عده ای پیمانکار ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۸    
تجری از عملکرد هلال احمر در توزیع چادر میان زلزله زدگان انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۳    
استاندار سمنان در دولت یازدهم درباره نصب کاشی ماندگار از سوی سازمان میراث فرهنگی بر سردر خانه پدری حسن روحانی گفت: رئیس جمهور و ورثه مرحوم "عزیزالله فریدون" پدر آقای روحانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۶    
نایب رییس کمیته زنان ، خانواده ، تربیت بدنی وجوانان مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها بازی های سیاسی را وارد میدان ورزشی کردند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۱:۱۳    
عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که طرح استیضاح وزیر کشور در شرایطی که در بحران بعد از وقوع زلزله کرمانشاه هستیم، منطقی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۱    
مسکن مهر سرپل ذهاب کرمانشاه پس از زلزله 21 آبان به روایت دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۵    
وضعیت زلزله زدگان روستای کوییک استان کرمانشاه بعد از گذشت 6 روز از وقوع زلزله از زوایه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۵۱    
وضعیت زلزله زدگان کرمانشاه از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۹:۳۰    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران با ارزیابی مثبت از تدوین طرح جامع آب در تهران تاکید کرد که این طرح باید برای مدیریت حوزه آب کل کشور تدوین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۸:۴۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برضرورت برطرف کردن خلاءهای قانونی و اجرایی در رابطه با سرقت در حوزه کتاب تاکید کرد و از مردم خواست با دزدی کتاب مانند دزدی های دیگر برخورد کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۸:۱۰    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس تاکید می کند که بخش خصوصی باید اعتماد دولت را برای برعهده گرفتن مسئولیت ها جلب کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۸:۱۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن، گفت: 4 تا 5 میلیارد نخ سیگار مورد نیاز کشور از طریق قانونی وارد می شود، اما مابقی نیاز کشور به صورت قاچاق تامین می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۰۸/۲۷ - ۰۸:۰۹    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با تاکید بر اصلاح قوانین دیوان عدالت اداری، گفت: بررسی پرونده دردیوان ازابتدا تا پیان دوسال زمان می برد.