چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۵Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 3 اسفند 1396 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 31 فروردین 1396 خانه ملت 11 اردیبهشت 1396 خانه ملت 31 خرداد 1396 خانه ملت 31 تیر 1396 خانه ملت 31 مرداد 1396 خانه ملت 31 شهریور 1396 خانه ملت 30 مهر 1396 خانه ملت 30 آبان 1396 خانه ملت 30 آذر 1396 خانه ملت 30 دی 1396 خانه ملت 30 بهمن 1396 خانه ملت 1 اسفند 1396 خانه ملت 2 اسفند 1396 خانه ملت 3 اسفند 1396 خانه ملت 4 اسفند 1396 خانه ملت 5 اسفند 1396 خانه ملت 6 اسفند 1396 خانه ملت 7 اسفند 1396 خانه ملت 8 اسفند 1396 خانه ملت 9 اسفند 1396 خانه ملت 10 اسفند 1396 خانه ملت 11 اسفند 1396 خانه ملت 12 اسفند 1396 خانه ملت 13 اسفند 1396 خانه ملت 14 اسفند 1396 خانه ملت 15 اسفند 1396 خانه ملت 16 اسفند 1396 خانه ملت 17 اسفند 1396 خانه ملت 18 اسفند 1396 خانه ملت 19 اسفند 1396 خانه ملت 20 اسفند 1396 خانه ملت 21 اسفند 1396 خانه ملت 22 اسفند 1396 خانه ملت 23 اسفند 1396 خانه ملت 24 اسفند 1396 خانه ملت 25 اسفند 1396 خانه ملت 26 اسفند 1396 خانه ملت 27 اسفند 1396 خانه ملت 28 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1396 
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۰۹:۵۹    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۱    
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار برخورد قاطع با مجرمین و آشوب طلبان حادثه پاسداران شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۰    
وقتی مقام معظم رهبری درباره مردم سالاری دینی صحبت می کنند، یعنی در چارچوب قانون و اسلام می توان در بعضی مسائل مهم رفراندوم برگزار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۹:۰۰    
گمرک ایران اعلام کرد: انواع خودرو وارداتی در 11 ماه امسال به 66 هزار و 196 دستگاه به ارزش یک میلیارد و 756 میلیون و 708 هزار دلار رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۵    
روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه ای از اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مستثنی نمودن استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از طرح ممنوعیت افزایش حقوق مقام ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۲:۰۰    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مادامی که منافع مان در برجام تامین شود در این توافق باقی خواهیم ماند، گرچه منافع ایران تاکنون تا حد قابل توجهی تامین شده اما کامل نبوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۲۶    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، گفت: شایسته است تا با توجه به نیازهای علمی و پائین بودن شاخص های آموزشی و پرورشی هرمزگان، مسئولان دانشگاه فرهنگیان توجه ویژه ای به این استان داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۱۱:۰۳    
معاون درمان وزارت بهداشت، گفت: اعتبار مالیات بر سیگار، برای توسعه زیرساخت مراکز درمانی بیماری های متاثر از مصرف سیگار به خصوص مراکز درمان تشخیص و درمان سرطان هزینه خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۰    
وزیر امور خارجه روسیه گفت: به مقاصد کشورهای غربی درباره سوریه مشکوک هستیم چرا که به جای مبارزه با تروریسم توجه خود را به سرنگونی حکومت سوریه متمرکز کردند و پیش نویس قطعنامه جدید شورای امنیت هم برای ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۷:۰۰    
نماینده آمریکا در سازمان ملل ضمن نادیده گرفتن حمایتهای کشورش از تروریست های تکفیری در سوریه، دمشق و مسکو را به کشتار غیرنظامیان در غوطه شرقی متهم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۶:۰۰    
رئیس مجلس سنای رومانی در دیدار 'حمید معیر' سفیر جمهوری اسلامی ایران در بخارست توافقنامه هسته ای (برجام) را در جهت حفظ صلح و امنیت منطقه ای به نفع همگان دانست و تاکید کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۴:۰۰    
نخست وزیر عراق گفت که بازسازی و توسعه اقتصادی همانند مبارزه با تروریسم نیازمند اتحاد عراقی ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۳:۰۰    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت به سمت توسعه و موفقیت نیازمند الگوی اسلامی و ایرانی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۲:۰۰    
آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه 3 بهمن (22 فوریه 2018) برای دهمین بار پایبندی ایران به مفاد توافق هسته ای برجام را تائید و همزمان اعلام کرد که ایران در خصوص ساخت پیشران هسته ای دریایی در ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۱:۳۰    
سفیر ایران در انگلیس با اشاره به سفر اخیر سیدعباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به لندن جهت شرکت در گفت و گوهای سیاسی ایران و انگلیس گفت: ایران و انگلیس بر حفظ برجام تاکید دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۵    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: اروپا برای پایبندی امریکا به تعهداتش در چارچوب برجام اعمال فشار کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۱:۰۰    
آذری جهرمی به مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور داد تا هزینه اقلام تبلیغاتی عید نوروز را صرف کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۱    
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: وزارت ورزش و جوانان خواهان و به دنبال توسعه فعالیت های ورزشی در آبادان و خرمشهر هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۵    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی امشب پنجشنبه 3 اسفند 1396 با خانواده شهیدان عبوری دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۱۵    
نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی اوضاع غوطه شرقی دمشق لحظاتی پیش آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۰    
رئیس سازمان بین المللی انرژی گفت:اعضای اوپک تا 2 سال دیگر مجبور به ادامه توافق کاهش تولید نفت هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۰    
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه دیدار و گفتگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۳۰    
آلفونسو داستیس وزیر خارجه اسپانیا امروز پنجشنبه گفت که دولتش به دنبال راه حل برای مشکل تامین مالی شرکت های اسپانیایی فعال در ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۶    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مدافعان مقتدر حریم امنیت اجازه تکرار نمایش هایی مانند خیابان پاسداران را نداده و با هر تهدیدی علیه امنیت شهروندان با قاطعیت برخورد خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۴    
سیدعباس عراقچی معاون امور سیاسی وزیر خارجه ایران با اشاره به اینکه برجام توافقی بین المللی و حفظ آن وظیفه جامعه جهانی به شمار می رود ، تصریح کرد که تقابل رئیس جمهوری آمریکا با این توافق ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۰    
نماینده دایم ایران در آژانس اعلام کرد: گزارش جدید آژانس برای دهمین بار از زمان اجرای برجام تایید می کند که اقدامات و فعالیت های هسته ای ایران کاملا منطبق با برجام است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۲    
آخرین شب عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی رحمه الله برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۰    
شهردار تهران گفت: دپارتمان ویژه ای را در شهرداری تهران به منظور جذب سرمایه گذاری خارجی راه اندازی کرده ایم و از شرکت های لهستانی و فعالان بخش خصوصی این کشور دعوت می کنیم برای حضور در پروژه های شهری ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۵    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: بانک ها با ممنوع خروج کردن افراد، حقوق شهروندی آنان را نقض می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۴    
آژانس بین المللی انرژی اتمی(IAEA) یک بار دیگر اعلام کرد که ایران به محدودیت های اصلی اعمال شده بر برنامه هسته ای خود در چارچوب برجام پایبند مانده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۸    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان با استانداردهای تخت بیمارستانی کشور فاصله دارد که این اختلاف باید در کوتاهترین زمان جبران شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۷    
جنگنده های ائتلاف سعودی - آمریکایی در 24 ساعت گذشته 19 شهروند یمنی را در مناطق مختلف این کشور به خاک و خون کشیدند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۰    
قائم مقام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: انقلابی ماندن در شرایط سخت کنونی در سایه ولایت پذیری و تکیه بر عنصر وحدت و بصیرت امکان پذیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۲    
معاون وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با خبرگزاری بی بی سی، بر پایبندی ایران به برجام و عدم ارتباط آن با مسائل دیگر تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان در دیدار با قائم مقام شرکت نوردکس آلمان تاکید کرد: سرمایه گذاری هایی که با انتقال فناوری همراه باشد، مورد توجه و حمایت مجلس است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۲    
نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اینکه نسبت به بخش کشاورزی حساسیت ویژه ای وجود دارد، افزود: دولت زمینه سازی مناسبی برای دسترسی مناسب و ارزان محصولات کشاورزی در برنامه کاری خویش قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۸    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: آشوبگران و شرارت آفرینان با هر نام و وابستگی، بدانند که پلیس انقلابی ایران اجازه ایجاد نا امنی و زیان به مردم را به آنها نخواهد داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۸    
رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: مجلس موضوع تصویب وزارت گردشگری را در سال 97 جزو اولویت های خود قرار می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۷    
نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد کنونی به مقوله کار و فعالیت بخش خصوصی در کشور نیازمند تغییر است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۵    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: برخی با شعار عدالت از ولایت عبور کردند و قطعا این افراطی گری منجر به مشکل خواهد شد چرا که مسیر اشتباهی را پیش گرفته اند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۷    
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس، ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی جوانان ایران در رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی جوانان جهان در آمریکا ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۰    
معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وحدت در انقلاب اسلامی یک ایدئولوژی بسیار کارساز است که آثار آن در حرکت 22 بهمن ماه امسال مشاهده شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۱    
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی خطاب به فرمانده نیروی انتظامی نوشت: اقدامات خردمندانه و صبورانه و درعین حال مقتدرانه نیروی انتظامی به فرماندهی جنابعالی بار دیگر جلوه ای از توان ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۸    
دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت: از نیروهای زبده دیگر نیز برای کابینه دعوت کردیم ولی این واقعیت است که بین هماهنگی که با اصلاحات و اعتدال وجود داشت این دولت شکل گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۳    
دادستان تهران از صدور کیفر خواست در مورد عامل شهادت سه نفر از ماموران ناجا خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن در تلاش است ناکارآمدی برخی مسئولان را به گردن نظام بیندازد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۲    
نماینده مردم سمیرم در مجلس می گوید با توجه به شرایط جوی و بدی آب و هوا در محل سقوط هواپیمای تهران-ساسوج، احتمال ادامه 2 تا 3 هفته ای عملیات انتقال اجساد وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تقابل بین جبهه حق و باطل در شرایط امروز با دوران گذشته تاریخ اسلام متفاوت است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۹    
معاونت امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی از حضور 50 شرکت در نخستین نمایشگاه بین المللی تخصصی طب سنتی، طب جایگزین، گیاهان دارویی و داروهای گیاهی در شهر آفتاب خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۲    
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد که باتوجه به وضعیت جوی نامناسب ارتفاعات محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، در حال حاضر امکان حضور نیروهای عملیاتی در این مناطق وجود ندارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به رهبر انقلاب، از پیام تسلیت بزرگوارانه ایشان تشکر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه محور اصلی استیضاح وزیر راه و شهرسازی در زمینه سقوط هواپیمای ATR 72 پرواز تهران-یاسوج است، گفت: آخوندی پس از سقوط هواپیما عذرخواهی نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: سپاه، ستون خیمه انقلاب اسلامی است که امروز تداوم انقلاب اسلامی به وجود آن وابسته است، اما برخی به بهانه های واهی و استدلال های ضعیف می خواهند آن را حذف کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۲    
نماینده مردم در مجلس دهم، موفقیت در اجرای طرح جدید پزشک خانواده را منوط به بهره مندی از نظر متخصصان و صعه صدر دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۰    
سازمان حج و زیارت اعلام کرد: دارندگان اسناد ثبت نامی حج تمتع تا پایان دی ماه 1385، برای تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۹    
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است برخی هنرمندان با اظهارات خود به دنبال این هستند که زمینه ای برای اخذ تابعیت و امتیاز کسب کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از دریافت 6000 میلیارد تومان از مطالبات این سازمان از دولت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: با دریافت این بخش از مطالبات سازمان ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انتخابات؛ مراجعه به آرای عمومی بود تصریح کرد: شما که اعتماد مردم را در انتخابات جلب کردید امروز باید بگویید در برابر اعتمادی که مردم به شما کردند در این چند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۲    
آیت الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی شهادت تعدادی از ماموران نیروی انتظامی و بسیج در اغتشاشات هفته اخیر را تسلیت گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۹    
دادستان کل کشور گفت: از رییس جمهور انتظار داریم همانطور که برای حوادث مختلف هیاتی تشکیل می دهند، برای شناسایی عناصر نفوذی و دو تابعیتی ها به جد وارد شوند و هیاتی را تشکیل دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۸    
شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال در بیانیه ای تأکید کرد: اعمال اخلال گرانه ای که نظم و اتحاد اجتمااعی را هدف گرفته، و آرامش عمومی را مخدوش می سازد ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۵    
رییس دادگستری استان تهران گفت: در دادگستری تهران ابلاغ شده که دادسرا و دادگاه با عموم کسانی که بابت اغتشاش دستگیر شده اند، برخورد جدی و قاطع و سریع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۴    
نماینده مردم تهران در مجلس از نبود قانون مدیریت بحران انتقاد کرد و گفت: براساس آمار پزشکی قانونی در سال 95 ، روزانه 41 نفر در سوانح جاده ای کشته می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۸    
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: در شورای تامین استان با حضور نماینده وزیر کشور تصمیم گرفته شد با افرادی که در آن محل حضور دارند و بارها به آنها تذکر داده شده بود، برخورد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۳    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: شرایط نامساعد هوا، بارش بیش از یک متر برف در محل حادثه، مه غلیظ و باد شدید امکان عملیات جست و جو و انتقال بقایا و پیکر جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۰    
نائب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه 124 ایران بین 194 کشور در گزارش بانک جهانی سهولت انجام کسب و کار شایسته کشور نیست و باید اقدامات اساسی و عملی برای بهبود این وضعیت انجام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۷    
سخنگوی شورای نگهبان در کانال شخصی اش نوشت: الان باید دید چه کسانی دنبال مهندسی انتخابات بودند؟ شورای نگهبان و یا مهندسی در کسوت مقام اجرایی.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۷    
معاون وزیر خارجه ایران امروز با سخنرانی در اندیشکده چتم هاوس به تشریح مواضع ایران درباره برجام پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه صبر و ظرفیت نظام بالا است اما در جای لازم هم برخورد قانونی می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۷    
معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رییس جمهور می گوید اعلام وصول سوال جدید از رییس جمهور در صحن علنی تشریفات قانونی خود را دارد و تا کنون وصول چنین موردی اعلام نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۰    
وزیر دفاع با بیان اینکه سیاست اصولی ایران برقراری روابط حسنه با تمام همسایگان است، گفت: جمهوری آذربایجان جایگاه ویژه ای در سیاست خارجی کشورمان دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۶    
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون نقطه استقرار جعبه سیاه این هواپیمای مشخص است اما امکان انتقال ان وجود داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۶    
بیش از 200نماینده مجلس در پیامی از رهبر معظم انقلاب به جهت انتصاب حجت الاسلام ابوترابی به عنوان امام جمعه موقت تهران تشکر کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۵    
نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس از نمایندگان مجلس و دولت درخواست کرد که هر چه در توان دارند، در جهت توقف جنایت های اردوغان در عفرین به کار ببرند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از عدم رعایت عدالت در تصویب مصوبه همسان سازی حقوق بازنشستگان در جریان بررسی لایحه بودجه 97 انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان گفت:تمام تلاش ما در سال های اخیر رسیدگی به ورزش از لحاظ زیرساختی و نرم افزاری بوده و کوشش می کنیم امکانات ورزشی مناسبی در سراسر کشور توزیع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با تولید قطره چشمی لوتپردنول ( لوترا ) و قرص پتاسیم سیترات 1080 میلی گرم ( آلکانف ) که به صورت قرص پیوسته 10میلی ' اکی والان ' تولید می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۳    
حسین امیری خامکانی، رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان امروز پنجشنبه 3 اسفند 1396 با قائم مقام شرکت نوردکس آلمان دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۴    
بیمارستان 174 تخت خوابی 9 دی منظریه خمینی شهر با حضور وزیر بهداشت و درمان افتتاح شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۱    
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: دراویش نعمت الهی تاکنون هیچ سوءسابقه ای نداشه و برخوردشان با حاکمیت مسالمت آمیز بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۰    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پرواز دایمی اردبیل - باکو از تعطیلات نوروزی دایر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۰    
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، در خصوص سه نرخی شدن قیمت بنزین گفت: مجلس نرخ گذاری نمی کند و تنها سیاست های کلان بودجه را ابلاغ می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۹    
عضو هیئت رییسه مجلس، از طرح سوال جدیدی با امضای 102 نماینده از رییس جمهور درباره مشکلات اقتصادی کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۱    
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مشخصات و اطلاعاتی از مختصات جعبه سیاه هواپیمای تهران- یاسوج توسط شرکت سازنده به تیم های کوهنورد اعزامی به محل سقوط هواپیما داده شده تا ضمن جست و جوی ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۱    
امیر حاتمی گفت: بحمدالله جمهوری اسلامی ایران توانست تمام تحریم ها را پشت سر گذاشته و امروز همه نیازمندی های نیروهای مسلح مان در داخل کشور و به وسیله نیروهای مسلح تولید می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۱    
وزیر کشور گفت: اخبار دقیقی داریم که افراطیون این جریان به دنبال کشته سازی بودندتا با دادن کشته بتوانند انگیزه لازم را برای تحریک ایجاد کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۴    
بیست و دومین جلسه بررسی لایحه بودجه سال 1397 کل کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه 3 اسفند 1396 برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۳    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، گفت: استان هرمزگان دارای مناطق خوبی برای کشاورزی است، اما تنها مشکل کمبود آب است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۴    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت امدادرسانی به هواپیمای سقوط شده تهران- یاسوج را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی در مجلس با اشاره به اینکه یکی از نتایج عدم عذرخواهی و استعفاء مدیران توسعه نیافتگی است، گفت: جامعه آماده پذیرش استعفاء و کنار رفتن مدیران ناتوان است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۲    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به قدمت فوتبال در شهر اهواز، خواستار تأسیس موزه تاریخ فوتبال در این شهر هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد پارک علم و فناوری وابسته به بخش خصوصی در استان کرمان ضروری است گفت: باید شتاب دهنده های بومی را در این استان ایجاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس گفت: این استان با داشتن هشت سد بزرگ ملی، از داشتن یک اسکله قایقرانی مناسب محروم است.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
برغم تلاش امدادگران کوهنورد برای ادامه عملیات تجسس و انتقال اجساد سرنشینان هواپیمایی تهران- یاسوج در پنجمین روز از حادثه سقوط ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۰    
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه عملیات شهری بسیار سخت است، گفت: جداسازی بین مردم و اوباشگران کار سختی است. در عملیات شهری تلاش می کنیم به مردم صدمه ای وارد نشود.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۹    
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حوادث اخیر در خیابان پاسداران تهران گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۵    
مجموعه حوادث، وقایع و رویدادها این مساله را به القا می کند که آستانه تحمل مردم پایین آمده است. واقعیت این است که یکی از علل اصلی پایین آمدن آستانه تحمل آحاد مختلف جامعه و افزایش برخورد خشونت آمیز در ...
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۳    
مشاورعالی رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: ایران به حمایت های قاطع خود از سوریه در مسیر مبارزه با تروریسم و کمک به مردم در بازسازی این کشور ادامه می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۶/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۸    
عملیات تجسس و انتقال پیکرهای حادثه دیدگان سقوط هواپیمای تهران – یاسوج در حالی در پنجمین روز ادامه دارد که نیمی از اجساد پیدا شده سرنشینان هواپیما به پایین کوه منتقل شده است.
  • ۱