جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 2 فروردین 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 فروردین 1397 خانه ملت 2 فروردین 1397 خانه ملت 3 فروردین 1397 خانه ملت 4 فروردین 1397 خانه ملت 5 فروردین 1397 خانه ملت 6 فروردین 1397 خانه ملت 7 فروردین 1397 خانه ملت 8 فروردین 1397 خانه ملت 9 فروردین 1397 خانه ملت 10 فروردین 1397 خانه ملت 11 فروردین 1397 خانه ملت 12 فروردین 1397 خانه ملت 13 فروردین 1397 خانه ملت 14 فروردین 1397 خانه ملت 15 فروردین 1397 خانه ملت 16 فروردین 1397 خانه ملت 17 فروردین 1397 خانه ملت 18 فروردین 1397 خانه ملت 19 فروردین 1397 خانه ملت 20 فروردین 1397 خانه ملت 21 فروردین 1397 خانه ملت 22 فروردین 1397 خانه ملت 23 فروردین 1397 خانه ملت 24 فروردین 1397 خانه ملت 25 فروردین 1397 خانه ملت 26 فروردین 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۷:۳۲    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گام نخست حمایت از تولید ایرانی را فرهنگ سازی و ارج نهادن به تولید داخل عنوان کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۶:۱۷    
رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی ایران خواستار بهبود فضای کسب و کار در ایران شد و گفت: ثبات در اقتصاد کلان و نرخ ارز از جمله پیش شرط های حمایت از تولید و مصرف کالاهای ایرانی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۵:۲۹    
دستیار ارشد رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل گفت: جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار از امنیت ملی کشور، امنیت جمعی منطقه و متحدین دفاع می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۱:۲۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: همت همه مسئولان دولتی در سال 96 بر تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۶    
وزیر دولت احمدی نژاد می گوید: اگر احمدی نژاد در رفتار خود تجدیدنظر نکنند و با این شیوه انتحاری پیش برود، طبیعی است که با او برخورد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۱:۳۱    
نماینده مردم ارومیه در مجلس با تاکید بر ضرورت منفی زدایی از مصرف کالای ایرانی در جامعه گفت: استفاده از کالای ایرانی باید در بین اقشار مختلف مردم به یک ارزش تبدیل شده و با این موضوع به شکل تعصبی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۷:۳۵    
نماینده مردم بندرلنگه در مجلس با تاکید بر لزوم برخورد با فساد در کشور گفت: با بگیر و ببند نمی توان با فساد مبارزه کرد و باید زمینه های آن در کشور برطرف شده و ریشه هایش خشکانده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۶:۲۳    
با وجود سیاست های بانک مرکزی به منظور تعدیل قیمت ها در بازار سکه اما همچنان این بازار با حباب قابل ملاحظه ای روبرو است و طبق آخرین وضعیت بازار قیمت سکه تمام رکوردشکنی کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۵:۲۳    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در مبارزه با قاچاق با هیچ فرد و دستگاهی رودربایستی نخواهیم، داشت و اگر دستگاه و شخصی بخواهد سوء استفاده کند اسم آنها را اعلام خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۴:۲۸    
رئیس گروه جامعه شناسی دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: مسئولان به جای برگزاری سخنرانی ها و سمینارها، عملاً حمایت از کالای ایرانی را در دستور کار خود بگذارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۳:۳۲    
با پایان یافتن هر انتخاباتی، تنها چند ماه فاصله لازم است تا احزاب و گروه های سیاسی به این فکر بیفتند که در کدام انتخابات پیش رو، کدامیک از مهره های خود را رو کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۲:۳۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت فرارسیدن سال جدید با حضور درآسایشگاه ثارالله تهران از جانبازان این مرکز عیادت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۲۸    
نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت: اگر ایران نبود شکست تکفیری ها در منطقه محقق نمی شد و ما امروز شاهد سلطه مرتجعین بر سوریه و عراق بودیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۴    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از ارائه طرح حمایت فرهنگی و اجرایی از کالای ایرانی پس از تعطیلات نوروز خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۴    
در اولین روز فروردین ماه 97شاهد اولین سانس فوق العاده فیلم های مصادره ، لونه زنبور و به وقت شام در پردیس سینمایی کورش بودیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۲    
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی کشور را در برابر تحریم ها، تکانه ها و التهابات بیمه می کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۳    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به دعوت سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برای پیوستن ظریف به چالش بی زباله این دعوت را پاسخ گفت و با پیوستن به چالش بی زباله همه هموطنان را به پیوستن به ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۹    
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس با بیان اینکه گلیم شیرکی پیچ سیرجان به ثبت جهانی رسیده است، گفت: بادگیر چپوقی سیرجان از منحصر به فردترین بادگیرهای جهان و ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است با برخی کشورها باید با پشتوانه قوی نظامی یا علمی وارد مذاکره شد تا آنها خود را مدیر مذاکره نپندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۸    
عضو مجمع نمایندگان تهران، با اعلام این خبر که تاکنون بیش از هشتاد درصد آلودگی آب تهران رفع شده و موضوع پسماندهای موجود در آب جنوب شهر نیز در حال پیگیری است از برگزاری نشست ویژه بررسی آب پایتخت در ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۵    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، آموزش و پرورش باید نیروهای خود را از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی جذب کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۴    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس کانون اقتصادمقاومتی را تکیه بر کالای ایرانی برشمرد و اقتصاد مقاومتی را علمی روز و مبتنی بر اقتصاد کشور دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۲    
عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: تسهیلات دهی بانک ها در حال حاضر برای اقشار متوسط و متوسط به بالا بوده و اساسا افراد با درآمدهای پایین با روش های متعارف تسهیلاتی صاحب خانه نمی شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۰    
حضور روح الله حضرت پور، نماینده مردم شریف اورمیه در مراسم تحویل سال 1397 مرزبانان در پاسگاه چیانه آذربایجان غربی در نقطه صفر مرزی از زاویه دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۸    
عضو مجمع تشخیص مصلت نظام گفت:اگر بخواهیم تولید ملی تقویت شود و محصول ساخت داخل را مردم با طیب خاطر بپذیرند باید مراکز تحقیق و توسعه تأسیس و راه اندازی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۵۷    
محمدرضا خاتمی می گوید: اصلاح طلبان هیچ وقت نگفته اند مردم رأی بدهید که ما چه کارهایی خواهیم کرد. آنها تنها گفته اند بیایید رأی بدهید چون کشور در شرایط خاص قرار دارد و ما فقط می خواهیم کشور را از این ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است بعد از حضور آمریکا در افغانستان هم تعداد گروه های تروریستی و هم میزان قاچاق مواد مخدر از این کشور افزایش یافته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به اینکه آمار بیکاری درسال 96 بیش از ارقام اعلامی از سوی دولت بود، گفت: اشتغالزایی برای هرفرد نیازمند اعتبار 70 تا 75 میلیون تومان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۱    
رئیس کمیسیون عمران مجلس،گفت: بسیاری از دستگاه ها در سواحل شمال کشور اقدام به ساخت ویلا کرده اند و این ساختمان ها دارای هزینه نگهداری بالایی هستند تا سالی یکبار از آن استفاده کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۱    
محمدعلی ابطحی می گوید:در اصلاح طلبی نیروی با توان برای ریاست جمهوری بدون دوپینگ خیلی بیشتر از جریان اصولگرا وجود دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۶    
نماینده مردم شادگان در مجلس با انتقاد از اینکه 50 درصد تالاب هورالعظیم خشک است، گفت: 50 درصد آب باقیمانده حاصل روانه کردن فاضلاب، پساب های تصفیه نشده کشاورزی و مزارع نیشکر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۲۷    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه هیچ دستگاه دولتی حق خرید کالای خارجی با بودجه دولتی را ندارد،گفت:این قانون را به صورت مصوبه دولتی در روزهای آینده به سایر دستگاه های اجرایی ابلاغ خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۲۶    
نماینده رباط کریم گفت: وزرای حوزه تولید و اشتغال کشور، نتوانستند در سال گذشته اقدامات درخوری انجام دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۷    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از افزایش جمعیت اجاره نشین در سال های اخیر خبر داد و گفت: بزرگ شدن حباب نرخ مسکن در بازار اجاره بها نیز تاثیر داشته و گرانی هایی را به این بازار تحمیل کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۵    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس معتقد است که نامه مهدی کروبی، حتما بخشی از آن ناشی از انتقال بیانات آقای ذوالنور است. به گفته او متن آن نامه نشان می داد که ایشان تحریک شده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۳    
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس با بیان اینکه مسئولین زیربنا و مقدمات حمایت از کالای ایرانی را برای مردم فراهم کنند،گفت:بخش قابل توجهی از واردات مربوط به کالاهای مصرفی و لوکس است .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۵۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به عدم تعریف شفاف تابعیت مضاعف و اقامت در قانون، گفت: اختلاف بین دولت، وزارت اطلاعات و برخی نهادهای امنیتی و نمایندگان مجلس ناشی از نبود تعاریف مشخص است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس، راهکار نظارت غیرمستقیم بر مجتمع های خدماتی- رفاهی میان جاده ای را ارایه مجوز افزایش این مجتمع ها از سوی دولت برای از بین بردن انحصار در آن ها دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۳۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بانک محور بودن، اقتصاد کشور انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۳۳    
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس دوری از سیاسی بازی، ثبات مدیریتی و دوری از حاشیه های جاری ورزشی را از جمله مزایای خصوصی شدن باشگاه های ورزشی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۲    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با انتقاد از تغییرات آنی در آموزش و پرورش، گفت: بیشتر از 10درصد سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اجرا نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۷    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، تصریح کرد: با وجود تبلیغات و سیاه نمایی ها همانطور که رهبری تأکید کردند تمامی مشکلات کشور قابل حل است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۹    
نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس با بیان اینکه باید از پتانسیل گردشگری در راستای خلق پول استفاده کرد، گفت: تیران و کرون سرسبزترین نقاط استان اصفهان هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه اروپایی ها از منافع برجام منتفع شدند، گفت: ادامه این بازی برد– برد ایران با اروپا و آمریکا به رفتار آمریکایی ها بستگی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۱    
رئیس فراکسیون زنان مجلس معتقد است حضور زنان در عرصه کاندیداتوری ریاست جمهوری باعث همگرایی جامعه و مشارکت در انتخابات می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۲    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با یادآوری اینکه تاکنون به دلیل نبود اعتبارات حتی نیمی از طرح مهم کاداستر هم اجرا نشده است، از تلاش نمایندگان برای تعیین بودجه ثابت سالانه برای اجرای آن خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۵    
عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از وجود برخی رانت های اطلاعاتی در حوزه دارو خبر داد و گفت: رانت تنها به معنای انجام سفارش خاصی در حوزه دارو نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۷    
مقام معظم رهبری با نامگذاری سال جاری تحت عنوان سال حمایت از تولید ایرانی فصلی تازه را در حوزه تولید و صنعت ایران گشودند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۳    
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به ضرورت به اجرا درآمدن گفت وگوی ملی گفت: در هر مقطعی گفت وگوی ملی ضروری است و اکنون با توجه به شرایط منطقه ای و داخلی این ضرورت بیشتر خود را نشان می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۳۲    
عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیامی در حمایت از کالای ایرانی منتشرکرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۶    
عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است که در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی باید مجلس و دولت جدیت بیشتری بر نظارت و اجرای قوانین و مقررات داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۷    
عضو فراکسیون امید مجلس درباره شعار سال که "حمایت از کالای ایرانی" گفت:باید تکلیف گلوگاه های قاچاق که بلای جان تولید داخلی شده هرچه زودتر روشن شود و برای اینکه از تخلفات در این گلوگاه ها جلوگیری شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۶    
نماینده مردم تهران در مجلس،گفت: رییس جمهور و وزرای اقتصادی باید تلاش کنند فضا را در اختیار تولیدکننده واقعی و بخش خصوصی قرار دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۵    
الله کرم گفت: بحث صدور دیدگاه های انقلاب به نحوی صورت گرفته و امروز می توانیم بگوییم از پایتخت های تهران، بغداد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۰    
نماینده مردم غرب استان هرمزگان، گفت: اظهارات غیرکارشناسی در خصوص مناطق آزاد نفس مدیران مناطق آزاد را می گیرد وباید بخش اعظمی از تلاش خود را صرف پاسخگویی به این اظهارات کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، تاکید کرد: آمریکا با اتهام زنی به دنبال افزایش فشار به ایران است تا رفتار جمهوری اسلامی در منطقه تغییر کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۷    
عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه توقف تقدیم بخشی از بازار مصرفی کشور به خارجی ها با تولید کالای با کیفیت کلید می خورد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۲۱    
دبیر شورای عالی فضای مجازی معتقد است اگر تلگرام بدون اعلام موقت بودن، فیلتر شود بسیاری از افراد به سمت پیام رسان های داخلی خواهند رفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از اینکه 30 درصد جمعیت کلانشهرها حاشیه نشین هستند، گفت: متاسفانه شاهد شیوع جرائم 30 گانه در مناطق حاشیه نشین هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۰    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه برخی مسؤولان نتوانستند در سنوات گذشته در تحقق شعار سال نمره قبولی کسب کنند، گفت: امسال کار به عهده مردم گذاشته شده است که قطعاً نتیجه بخش خواهد بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه وزیر امور خارجه جدید ایالات متحده فردی ضدایرانی و ضدبرجام است، گفت:کشورهای اروپایی تحت تاثیر آمریکا هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۱۰    
نماینده شاخص فراکسیون امید می گوید: انتظار و توقعم از رئیس جمهور در سال جدید صداقت داشتن با اصلاح طلبانی است که به آنها بدهکار است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۰۲    
یکصد و سی و هشتمین کنفرانس بین المجالس IPU با حضور هیأتی پارلمانی متککل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز شنبه آغاز به کار می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۵۹    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: وزارت صنعت هم برای ورود کالاهای خارجی که مشابه اش در داخل تولید می شود موانع تعرفه ای و غیرتعرفه ای درنظر بگیرد که کمک به افزایش تولید ملی باشد و ضمنا بر تولید ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس، تاکید دارد که امکان تبادل زندانیان دارای حکم جاسوسی با زندانیان ایرانی خارج از کشور که اغلب به دلیل اتهاماتی واهی بازداشت شدند، وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پیامی فرارسیدن نوروز و تحویل سال 97 را تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۴۱    
صنعت و بازار خودروهای تولید داخل و وارداتی در سال گذشته یکی از پرحاشیه ترین بخش های کشور بوده که اثرات آن به صورت مستقیم و غیر مستقیم در زندگی افراد جامعه قابل مشاهده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۹    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس،برضرورت افزایش سهم بیشتر ایران از کریدورهای بین المللی آبی تاکید کرد و گفت:بی توجهی به ظرفیت های دریایی و حمل و نقل کالا از آبراهه ها سالی 300 هزار شغل را از بین می برد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۰:۱۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به لزوم کاهش تنوع مدارس در کشور، گفت: طبقه بندی مدارس مغایر با اهداف سند تحول بنیادین است و ایجاد آنها اعمال سلیقه ای توسط مدیران آموزش و پروش سابق بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۵۱    
عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است گفت و گوی ملی باید میان احزاب و جریانات سیاسی باشد نه اشخاص حقیقی.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۰۹:۴۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری کمبود 170 هزار پرستار در کشور، گفت: سازمان امور استخدامی باید مجوز جذب پرستار را صادر کند.