پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 4 فروردین 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 فروردین 1397 خانه ملت 2 فروردین 1397 خانه ملت 3 فروردین 1397 خانه ملت 4 فروردین 1397 خانه ملت 5 فروردین 1397 خانه ملت 6 فروردین 1397 خانه ملت 7 فروردین 1397 خانه ملت 8 فروردین 1397 خانه ملت 9 فروردین 1397 خانه ملت 10 فروردین 1397 خانه ملت 11 فروردین 1397 خانه ملت 12 فروردین 1397 خانه ملت 13 فروردین 1397 خانه ملت 14 فروردین 1397 خانه ملت 15 فروردین 1397 خانه ملت 16 فروردین 1397 خانه ملت 17 فروردین 1397 خانه ملت 18 فروردین 1397 خانه ملت 19 فروردین 1397 خانه ملت 20 فروردین 1397 خانه ملت 21 فروردین 1397 خانه ملت 22 فروردین 1397 خانه ملت 23 فروردین 1397 خانه ملت 24 فروردین 1397 خانه ملت 25 فروردین 1397 خانه ملت 26 فروردین 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۲۰:۵۷    
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود چهار راهکار را برای کاهش تلفات جاده ای پیشنهاد داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آمریکا قطعا از ترفند تحریم ها برای متوقف کردن یا جلوگیری از رشد علمی مردم ایران طَرفی نخواهد بست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۴    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تولید با کیفیت و قابل رقابت با دیگر کالاهای مشابه خارجی را ضامن حمایت از تولید ملی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۵:۴۴    
مالک باغ وحش ارومیه از فراری 8 نوع حیوان وحشی بر اثر وزش تند باد شدید و شکستن دیواره های باغ وحش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۸    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی برندسازی، توجه به ویژگی های بازار و مصرف کننده ها، فرهنگ سازی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۸    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم توجه به تولیدات داخلی در عرصه تجهیزات پزشکی و جلوگیری از واردات بی رویه ابراز امیدواری کرد که امسال بدهی های شرکت های تجهیزات پزشکی زودتر پرداخت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۸    
ارتقای کیفیت تولیدات داخلی، مبارزه باقاچاق، ارائه تسهیلات بانکی و... لازمه حمایت از کالای ایرانی است
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه حوادث تروریستی روزهای اخیر در فروشگاهی در شهر ترِبِس در جنوب فرانسه، لشگرگاه در استان هلمند افغانستان و اسکندریه مصر را محکوم و با بازماندگان قربانیان این حوادث تروریستی ابراز ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۲    
نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی به تغییر قانون نیاز دارد اظهار کرد: صدا و سیما و سایر رسانه ها، مساجد، مدارس و معلمان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۵:۳۲    
شورای حقوق بشر سازمان ملل ماموریت گزارشگر ویژه این سازمان در امور حقوق بشر ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۶ - ۱۲:۱۴    
نایب رئیس اول مجلس درباره آرزوی مهمش در سال جدید می گوید: دلم می خواهد سیستم داده های کشور را به هم وصل کنیم تا بتوانیم جلوی اختلاس و رانت و فساد مالی را بگیریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۷:۱۷    
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس اعتقاد دارد تحقیق و تفحص مربوط به قاچاق کالا و کالای تملیکی و همچنین تعیین تکلیف سرنوشت 110 هزار میلیارد تومان تسهیلات مشکوک و مجهول الوصول می تواند به تحقق شعار ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۷    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۲۲:۳۷    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد که حمایت از کالای ایرانی ضرورت رشد پویای اقتصادی است
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۸:۴۹    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، معتقد است: ترامپ برای انحراف افکار عمومی از آشفتگی های داخلی آمریکا و خروج از برجام اقدام به انتصاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۳    
هیأت پارلمانی جمهور اسلامی ایران با حضور در یکصد و سی و هشتمین کنفرانس بین المجالس IPU در ژنو سوئیس در نشست PUIC مجالس کشور های عضو سازمان همکاری اسلامی شرکت کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد تصور ادامه برجام توسط اروپایی ها منهای آمریکا خیال واهی و بیهوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۴۰    
عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس در یکصد و سی و هشتمین نشست اتحادیه بین المجالس، تاکید کرد: بدون مشارکت فعال زنان در همه عرصه صلح، امنیت و توسعه پایدار نه ممکن و نه عادلانه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۷:۰۳    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس معرفی ظرفیت های گردشگری را متناسب با جذابیت های موجود در کشور ندانست و تصریح کرد: جذابیتی برای سرمایه گذاران به منظور ورود به بخش گردشگری ایجاد نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۸    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: 30 درصد باقیمانده طلب چغندرکاران تا پایان فروردین ماه 97 پرداخت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۳۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: وزارت اقتصاد و دارایی به عنوان متولی گمرک باید واردات کالاهایی که ظرفیت تولید 50 درصد آن در داخل کشور وجود دارد را ممنوع کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی از عملکرد کشور در توسعه صادرات در سال 96 انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۵۸    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: منشور حقوق شهروندی را می توان همان حقوق ملت مندرج در قانون اساسی دانست که با جزئیات بیشتری بیان شده و لازم الاجرا است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۷    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با یادآوری کاهش بودجه ایمن سازی مدارس در لایحه بودجه97، گفت: سیستان و بلوچستان و تهران وضعیت نامناسبی به لحاظ فضای آموزشی دارند و باید در اولویت کار آموزش و پرورش باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۷    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: پزشکی قانونی باکمبود جسد امکان آموزش به دانشجویان این رشته را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۵۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، معتقد است که بانک ها به ناچار برای اینکه طلب خود را وصول کنند، از دولت کارخانه می پذیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۳۷    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: موضع ایران در مورد توافق هسته ای روشن است و برجام نباید کم یا زیاد شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نسبت به بی توجهی به ملاحظات اجتماعی و اقتصادی طرح تنفس جنگل ها انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۷    
رئیس کمیته امنیت اقتصادی کمیسیون امنیت ملی مجلس، معتقد است برای گسترش خودروهای هیبریدی باید سرمایه زیادی هزینه شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۱    
عضو فراکسیون ولایی مجلس، معتقد است: شرایط کنونی بین المللی به گونه است که افرادی چون جان بولتن فضای برای خودنمایی و بروز خشونت پیدا نخواهند کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۷    
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از قرارداد توتال به عنوان بزرگترین قرارداد بین المللی سال گذشته یاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۱۷    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اجرای قانون افزایش مرخصی زایمان به 9 ماه را در تمامی دستگاه ها لازم الاجرا دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۸    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد باید تهدید خروج آمریکا از برجام را به فرصت تبدیل کنیم تا از این طریق علاوه براینکه انسجام درونی کشورمان را افزایش می دهیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۷    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: دولت بارها وعده داده که لایحه جامع نظام انتخابات را به مجلس ارائه می کند و به همین دلیل طرح ها نیز بررسی نمی شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۳۷    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس کمبود نیروی انسانی و فضای فیزیکی از از مشکلات عمده اورژانس های کشور دانست و گفت: تقویت این مراکز باید به صورت ویژه دیده شوند زیرا با جان مردم سروکار دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۸    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد دولت اجازه دهد بخش خصوصی در سواحل خزر حضور و سرمایه گذاری کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حمله عربستان به یمن از آن دسته توهماتی بود که این کشور در منطقه داشت و فکر می کرد با امکانات و تسلیحات غربی و آمریکایی که در اختیار دارند می تواند نسخه یمن را به سرعت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۹    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با یادآوری اینکه مجلس همزمان با بررسی لایحه بودجه 97 بر عدم افزایش نرخ خدمات شهری تاکید کرده بود از شهرداری خواست تا برای تامین منابع پایدار از مشارکت سرمایه گذاران ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص نرخ ارز به قیمت روز و تفاوت آن با ارز چند نرخی توضیح داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۳    
نماینده مردم سبزوار در مجلس با تشریح جاذبه های گردشگری حوزه انتخابیه خود به آیین سنتی اسب چوبی و درخت چنار سه هزار ساله کیذقان اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۲    
نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان از نظر پتانسیل و امنیت، شرایط ایده آلی دارد، خواستار آن شد که این استان به عنوان قطب گردشگری مورد توجه قرارگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه کتاب های کمک درسی به نفع آموزش و پرورش ما نیست، گفت: کاهش خلاقیت دانش آموزان با ارائه کتاب های کمک درسی رقم می خورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: کمیسیون امینت ملی مجلس باید طرحی را آماده کند تا دولت ملزم به پیگیری شود ولی متاسفانه چنین الزامی را نداریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی معتقد است اظهار نظر افراد بی ربط در خصوص تعیین مصادیق رجل سیاسی شرایط را آشفته تر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۱:۰۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه حذف کنکور در سال 97 بعید به نظر می رسد، گفت: سازمان سنجش در مسیر اجرای قانون سنجش و پذیرش خوب عمل نکرده و وظایف خود را به درستی انجام نداده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است گفت و گوی ملی معمولا در کشورهای در حال جنگ شکل می گیرد و اختلاف سلیقه میان جناح های جمهوری اسلامی طبیعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
عضو کمیسیون شوراها وامورداخلی کشور مجلس گفت: پیش بینی و پیشگیری دو مولفه مورد توجه نمایندگان درلایحه اصلاح قانون مدیریت بحران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه سهمی از اعتبارات تعیین شده در بودجه 97 به ساماندهی معتادان متجاهر اختصاص می یابد از اجرای طرح توانمندسازی زنان به عنوان راهکاری برای حمایت از زنان معتاد خبر ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۲    
رییس کمیته پژوهش و فناوری مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بودجه پژوهش در سال97، بر ضرورت پیشرفت کشور در حوزه پژوهش تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس،گفت: در بخش کشاورزی بر اساس عرضه و تقاضای بازار،محصولات کشت می شود و خود کشاورز تصمیم می گیرد چه نوع محصولی کشت کند و معمولا دولت برنامه ریزی درخصوص کشت سالانه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۱    
خبرگزاری خانه ملت در نخستین روزهای سال 97 از وکلای ملت درباره آرزوهای سیاسی آن ها برای سال جدید پرسید . پاسخ ها خالی از لطف نیست که هیچ دغدغه های بهارستان نشینان را به خوبی بازگو می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۸    
در قصه مصائب دریافت وام های خرد، بانک ها مقصرند هرچند که نباید از کمبود منابع بانک ها به سادگی گذشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۰۴ - ۰۹:۴۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، علت تاخیر در رونمایی از طرح جدید در حوزه مسکن را عدم اتمام طرح مسکن مهر و کمبود منابع مالی در این حوزه خواند.