پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۳:۱۵Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 11 فروردین 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 فروردین 1397 خانه ملت 2 فروردین 1397 خانه ملت 3 فروردین 1397 خانه ملت 4 فروردین 1397 خانه ملت 5 فروردین 1397 خانه ملت 6 فروردین 1397 خانه ملت 7 فروردین 1397 خانه ملت 8 فروردین 1397 خانه ملت 9 فروردین 1397 خانه ملت 10 فروردین 1397 خانه ملت 11 فروردین 1397 خانه ملت 12 فروردین 1397 خانه ملت 13 فروردین 1397 خانه ملت 14 فروردین 1397 خانه ملت 15 فروردین 1397 خانه ملت 16 فروردین 1397 خانه ملت 17 فروردین 1397 خانه ملت 18 فروردین 1397 خانه ملت 19 فروردین 1397 خانه ملت 20 فروردین 1397 خانه ملت 21 فروردین 1397 خانه ملت 22 فروردین 1397 خانه ملت 23 فروردین 1397 خانه ملت 24 فروردین 1397 خانه ملت 25 فروردین 1397 خانه ملت 26 فروردین 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۳:۳۴    
دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار گفت: دولت نهم و دهم یکی از بزرگترین خیانت هایش پرداخت یارانه ها بود.دادن یارانه باعث شد بیکاری زیاد شود. در کل دولت نهم و دهم اقتصاد کشور را به قهقرار بُرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۳    
واعظ آشتیانی فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اهمیت و نقش کار تشکیلاتی در پیروزی اصولگرایان گفت: جمنا باید با تمرکز بر شایسته سالاری فهرست خود را ارائه کند نه کار طیفی و رفاقتی.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۴۹    
فعال سیاسی اصولگرا گفت:از نظرات بعضی می توان این طور نتیجه گرفت که از عدم یک سیستم پویا و مدیریت یکپارچه در امور اجرایی کشور ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۴    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۱۱:۵۵    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای ترکیه ای خود و برای حضور در دور دوم مذاکرات سه جانبه با روسیه، چهاردهم فروردین به ترکیه سفر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۷:۵۷    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از نظامیان صهیونیست به سبب کشتار بیرحمانه تظاهرکنندگان فلسطینی در نوار غزه، تقدیر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۶:۵۷    
عشایری گفت: متقاضیانی که در صندوق پس انداز یکم سپرده گذاری می کنند، می توانند تسهیلات با نرخ سود 6 درصد به شرط خرید در بافت های فرسوده دریافت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۵:۵۷    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار انجام تحقیقات مستقل در مورد حمله نظامیان صهیونیست به شهروندان فلسطینی و شهادت 17 نفر از آنها شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۴:۵۷    
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت به مناطق محروم و دورافتاده از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این خدمات بزرگ قابل مقایسه با دوران ستمشاهی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۳:۵۷    
نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه یافتگی و ارتقای شاخص های مختلف بهداشتی، درمانی، زیرساختی، زیربنایی و روبنایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۲:۵۷    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زیان های فیلتر تلگرام به مراتب بیش از سود ظاهری آن است. توانمندی خود را باید در استفاده صحیح از تکنولوژی های روز دنیا افزایش دهیم نه هراس از آنها.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۱:۵۷    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران تاکید کرد: تهدید مداوم به فیلتر تلگرام، حتی برای اعمال فشار بر این پیام رسان، پیامدی جز اختلال در اطلاع رسانی، تعطیلی کسب و کارهای تلگرامی و نارضایتی عمومی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۰:۵۷    
عضو کمیسیون اقتصادی، گفت: کنترل نرخ ارز باید از اولویت های اصلی به حساب آید، چرا که این امر بر اقتصاد کشور تأثیر گذار است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۰:۲۷    
رئیس جمهور ترکیه حمله نظامیان صهیونیست را به تظاهرکنندگان فلسطینی که به شهادت 17 فلسطینی منجر شد، به شدت محکوم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۳:۴۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: همگرایی لازم برای انجام یک کار اساسی در کشور وجود ندارد که بخشی از این مشکل ناشی از سیستم مدیریت کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۳:۳۰    
رییس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی اقدام جنایتکارانه رژیم نامشروع صهیونیستی علیه راهپیمایی ملت فلسطین را قویا محکوم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۳:۱۲    
معاون اول رییس جمهور گفت: مقصود از حمایت از کالای ایرانی این نیست که هر محصولی با هر کیفیتی به خورد مردم داده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۲:۵۸    
در پی مخالفت شهروندان عراقی با سفر محمد بن سلمان به عراق و بعد از هفته ها سکوت، وزارت خارجه عربستان اخبار مربوط به سفر احتمالی ولیعهد این کشور به بغداد را تکذیب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۲:۲۶    
نماینده غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی هدف جمهوری اسلامی از بدو پایه گذاری را خدمت به مستضعفین و رفع محرومیت دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۲:۱۲    
امیرعبداللهیان گفت: بزودی سرزمین های اشغالی از لوث وجود صهیونیست ها پاکسازی خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۵۸    
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: اگر تمام بودجه شهرداری را هم به طلبکاران بدهیم تا 2 سال آینده امکان پرداخت بدهی ها وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۴۳    
سپاه پاسداران در بیانیه ای با گرامیداشت یوم الله 12 فروردین، موقعیت ممتاز بین المللی، نفوذ منطقه ای و اقتدار دفاعی کشور را عامل حسادت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۲۶    
ولایتی با انتشار تصاویری از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم فلسطین، این جنایت را محکوم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۲۵    
نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: سنت ها و آئین های نوروزی مناطق مختلف حفظ و ترویج شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۱:۰۲    
نماینده مردم اراک، خنداب وکمیجان درمجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی اصولی برای ارتقای ورزش روستایی در استان مرکزی بایستی مدنظر باشد و نخستین گام در این زمینه تامین فضا و امکانات است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۵۷    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: سال 1395 حدود 67 درصد و ظرف 9 ماه پارسال افزون بر 45 درصد مشاغل ایجاد شده در کشور مربوط به زنان بود که نشانگر سهم قابل توجه این قشر در عرصه های مختلف است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۲۱    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی محکومیت یمن از سوی شورای امنیت را تعجب برانگیز دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۲۰:۱۵    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فیلتر تلگرام به 200 هزار شغل آسیب می زند و زندگی نیم میلیون نفر را دچار اختلال مالی می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۵۷    
یک مقام مسئول گفت: از 3 هزار واحد مسکن روستایی در دست ساخت در کشور تاکنون حدود یک هزار و 350 واحد به خانواده های دارای 2 معلول واگذار شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۳    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت ورزش در روستاها و تامین زیرساخت ورزش روستایی نقش مهمی در شناسایی استعدادهای این حوزه و قهرمان پروری دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۴۲    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تاکنون نه شورای عالی فضای مجازی نه هیچ مرجع دیگری مصوبه ای درباره فیلترینگ تلگرام نداشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۱۱    
در دیدار سفیر ایران در مسکو با معاون کنسولی وزیر خارجه روسیه موضوعات مربوط به همکاری های کنسولی فیمابین دو کشور از جمله تسهیل روادید برای سفر شهروندان دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۰    
معاون امور مجلس رئیس جمهوری گفت: جلب مشارکت های مردمی در اداره و اجرای برنامه های توسعه ای مکان های مذهبی باید ترویج شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۰    
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آماده باش 100 درصدی پلیس در روز طبیعت گفت:تمام نیروهای پلیس به صورت آماده باش کامل در 1665 پارک و تفرجگاه های پایتخت حضور خواهند داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نوبت ما است تا با حضور در تمامی عرصه ها کنار ولی امر مسلمین جهان باشیم و مانند شهدا ندای لبیک ما دشمنان را به لرزه در آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۰۰    
وزیر علوم بر ضرورت تعامل و هم افزایی بیش از پیش صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان در سال حمایت از کالای ایرانی با جامعه دانشگاهی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۶    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمتر کسی به فکر مطالعه عمومی است، گفت: 32 نهاد فرهنگی نتوانسته اند قدمی در جهت افزایش گرایش جامعه به کتاب بردارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۸:۲۲    
عضو هیات رئیسه مجلس، معتقد است فقر فرهنگ سیاسی و ارتباط اجتماعی سبب فعالیت مقطعی و کم رنگ احزاب شده و در شرایط کنونی تنها گفت وگو راهکار بهبودی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۴۴    
وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی ناوگان ریلی از برنامه های مهم وزارت راه و شهرسازی در سال جاری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۱۳    
مشاور رییس جمهور نوشت: اگر بن سلمان بعد از شنیدن سخنان اخیر ترامپ عاقلانه محاسبه کند، خودش هم درمیابد که کنار آمدن با ایران به صرفه تر و محترمانه تر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۷:۰۷    
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی سودهای بانکی 18 درصد را یکی از مهم ترین عوامل رکود اقتصادی در کشور خواند و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۷    
رئیس سازمان مالیاتی در بخشنامه ای، مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان 96 را تا 21فروردین 97 تمدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای حفاظت از بناهای تاریخی، به مصوبات کمیسیون متبوعش در این خصوص اشاره کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۵۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است جمنا باید تلاش کند افرادی که برای وحدت اصولگرایی به رأس این جبهه لبیک گفتند پشیمان نشده و فاصله خود را با آن کم کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۷    
عضو ناظر مجلس در کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می گوید اگر تصمیم نهایی در خصوص فیلتر تلگرام گرفته شده باشد، پس از ناآرامی های دی ماه و مربوط به بهمن و اسفند سال گذشته است؛ نه در سال جدید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۴۲    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مافیای واردات مانع مهم در راه حمایت از کالای ایرانی است گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۳۲    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای تاکید کرد که به عنوان دست قدرتمند ملت ایران از هیچ تلاشی برای کمک به مردم مسلمان فلسطین دریغ نکرده و ظرفیت های در اختیار را برای استیفای حقوق فلسطینی های عزیز ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۳    
عملیات اجرایی دو طرح عمرانی ساخت مسجد و بازارچه در جوار امامزاده شهید اردهال در آئینی با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور آغاز شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۲۱    
نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیگیری حل مشکلات معلولان و سالمندان دغدغه جدی دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۵    
علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس، از بیماران بستری در بیمارستان آیت الله بروجردی عیادت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۶:۱۱    
عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با انتقاد از اینکه کاراکترهای سریال پایتخت با فرهنگ مازندران تطابق ندارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۳    
نماینده مردم کردکوی در مجلس شورای اسلامی، از بازگشت 50 ایرانی زندانی در ترکمنستان به کشور خبرداد وگفت:هنوز وضعیت صیادانی که مرزبانان ترکمنستان به سمت آنها تیراندازی کردند، مشخص نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۳    
عضو فراکسیون امید مجلس سیاست فیلترینگ تلگرام را شکست خورده دانست و گفت: در گزارش دبیر شورای فضای مجازی به نمایندگان در جلسه غیرعلنی مجلس حرفی از فیلترینگ تلگرام نبود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۵۲    
دادستان عمومی و انقلاب تهران از افزایش صدور احکام مجازات های جایگزین حبس، خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۹    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عملکرد بهزیستی را نسبت به سایر دستگاه ها در سال 96 مثبت دانست و گفت: بهزیستی برنامه ای را برای خودکفایی مددجویان تدوین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۸    
عضو کمیسیون برنامه مجلس، سرنوشت هدفمندی یارانه ها در سال 97 را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۳۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد عدم رعایت عدالت مهمترین دغدغه کشور است لذا مسائل مربوط به حقوق های نجومی، جریان های سیاسی و غیره نتیجه همین موضوع است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۲۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از نبود کیفیت لازم در خودروهای تولیدی، گفت: بخشی از تصادفات جاده ای به دلیل کیفیت حداقلی خودروها و ظرفیت پایین جاده ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۷    
عضو فراکسیون زنان مجلس با انتقاد از طرح ازدواج کودکان در سریال پایتخت، تصریح کرد: پخش این قبیل برنامه ها نمی تواند تاثیر منفی در پیگیری طرح مجلس در خصوص افزایش سن ازدواج دختران داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل حوزه کاری گسترده ای که دارد خود یک دولت تشکیل می دهد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، دلایل عدم توسعه دولت الکترونیک در ایران را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۵:۱۳    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:در 22 ماده موجود برای اجرای انتخابات شوراها، 25 اشکال وجود دارد و بارها نیاز به اصلاح قانون را اعلام کرده ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۷    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تحقق نامگذاری و شعار امسال به نام 'حمایت از کالای ایرانی' نیازمند نگاهی جامع به تمام حلقه هایی است که مجموعه آنها اقتصاد کشور را تشکیل می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است سروش و سایر شبکه های مجازی به موازات رسانه ملی در حال فعالیت هستند و افزایش مصنوعی و حبابی مخاطبان با اهرم بستن فضای رقابت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۳۷    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تبریک میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر گفت: افتخار می کنم که پدرم کارگر بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۲۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم توجه به اشتغال و درآمد مردم زلزله زده استان کرمانشاه تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۴:۱۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از کسری هرساله بودجه آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش هیچگاه نتوانسته بودجه ای درخور برای کیفی سازی تحصیلی در مدارس اختصاص دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۵۷    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد بیش از نیمی از اصولگرایان جمنا را قبول دارند از این رو با تمهیداتی که اندیشیده شده جمنا می تواند در انتخابات آتی مورد استفاده قرار بگیرد و شاخص خوبی باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۵۷    
کاخ سفید با صدور بیانیه ای، ایران را به تجهیز تسلیحاتی جنبش انصارالله یمن و به شکست کشاندن روند سیاسی در این کشور، متهم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۹    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بحرانی خواندن وضعیت یوز و پلنگ ایرانی نمره کلانتری در حفاظت از محیط زیست را مردود خواند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۰    
الهام علی اف گفت: طرحهای سرمایه گذاری مشترک بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان نه تنها فراموش نخواهد شد بلکه نتایج بسیار خوبی برای دو طرف به همراه خواهد آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۳۳    
رئیس فراکسیون معدن و صنایع معدنی مجلس، گفت: تصویب اختصاصی شدن درآمدهای سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی یکی از اقدامات خوب در لایحه بودجه بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۸    
معاون اول رییس جمهور از برخی موزه ها و اماکن تاریخی و گردشگری شهر تبریز بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۳    
عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اینگونه باشد که موارد حقوق شهروندی در جدولی تجمیع شود بلکه باید راهکار عملیاتی شدن آن نیز مشخص شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۲۳    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تاکید کرد: گستاخی جدید رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه از سوی فلسطین و گروههای مقاومت، با پاسخ غافلگیر کننده مواجه می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۹    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از عدم تحقق اهداف اسناد بالادستی در حوزه گردشگری، گفت: تلاشی در کشور برای اینکه حوزه گردشگری از اتکای بودجه ای ما به نفت بکاهد، وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۸    
عضو فراکسیون امید مجلس درباره واقعیت اختلاف نظر بین شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نکاتی را مطرح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۴    
نماینده مردم فردوس، سرایان، بشرویه و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی بهترین هدیه رهبری به تولیدکنندگان بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:برای حمایت از کالای ایرانی باید اعتماد مردم جلب شود و متولیان دولتی اقتصاد و تولیدکنندگان بخش خصوصی سهم بسزایی در این مهم دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۳:۱۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای ترکیه ای خود و برای حضور در دور دوم مذاکرات سه جانبه با روسیه، بعد از ظهر سه شنبه چهاردهم فروردین ماه جاری به آنکارا پایتخت ترکیه سفر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۵۷    
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با توجه به اینکه مسئولیت پیشگیری از قاچاق با قوه قضائیه است، انتظار می رود در این زمینه اقدامات بیشتری از سوی این قوه در دستور کار قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۴۴    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصمیم اتخاذ شده در جهت جابجایی تلگرام با یک سامانه ملی تا پایان فروردین ماه سال جاری خبرداد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۲۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به کشتار وحشیانه مردم غزه در راهپیمایی روز زمین، گفت: نهادهای بین المللی و کشورهای مسلمان در این خصوص مسئولیت دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از ساخت بیمارستان هسته ای فوق پیشرفته و تخصصی در استان البرز خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۲    
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس معتقد است اگرچه لغو روادید با دیگر کشورها منجر به تسهیل گردشگری و توسعه توریسم می شود، اما باید مصلحت های سیاسی و امنیتی کشور را نیز در نظر گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۲:۱۱    
رییس مجلس شورای اسلامی درپیامی به صادق سنجانی، انتخاب وی را به عنوان رییس مجلس سنای پاکستان تبریک گفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان فاجعه کشتار فلسطینیان در سرزمین های اشغالی را به شدت محکوم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۸    
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به شکایات بررسی شده در سال 96، گفت: پرونده حقوق های نجومی از مهمترین دستورات کمیسیون در سال 96 بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از سخت گیری بانک ها در زمینه پرداخت وام خرد انتقاد و از عملکرد مناسب بانک ها در بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های بانکی در سال 96 قدردانی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۶    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجل، عدم ارتباط میان مراجع علمی، صنعتی و تصمیم گیر را یک نقص دانست و توضیح داد: صنعت نیازهای خود را با کپی برداری از طرح های در دسترس رفع می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۴۰    
نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس اعتقاد دارد عدم موقعیت سنجی مسئولان و جناح بازی ها دو چالش مهم کشور محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۹    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: 10 میلیارد تومان اعتبار برای رویداد همدان 2018 مصوب شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۹    
زمزمه هایی مبنی بر تشکیل سازمان اوپک پلاس شنیده می شود که باید تا پایان طرح تمدید فریز نفتی منتظر صحت و سقم این خبر ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۹    
رهبر انقلاب در سالی که گذشت در اجتماعات مختلفی به بیان نقطه نظرات خود در خصوص فضای مجازی پرداختند و خطاب به مسئولان وظایفی را محول کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۸    
عضو فراکسیون ورزش مجلس خواستار آن شد که وزارت ورزش و جوانان، سهم ورزش معلولان را پرداخت کند و فضای متناسب برای بهره برداری آنها به وجود آورد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۸    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی صبح امروز به همراه شهردار منطقه 12 از محله هرندی بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۷    
جانشین فرمانده ناجا گفت: دهم فروردین پرحادثه ترین روز در تعطیلات نوروزی بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۳۰    
عضو مجمع نمایندگان خوزستان گفت: مدیریتی درحوزه مصرف آب در خوزستان انجام نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۶    
سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: تمرکز این کمیسیون در سال 97 بر روی چالش کم آبی خواهد بود زیرا بحران آب جدی ترین چالش کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تلاش برای محرومیت زدایی، مبارزه با روحیه اشرافی گری و ایجاد عدالت اجتماعی را مهمترین اولویت کشورمان در شرایط کنونی دانست.
  • ۱