پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۲Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 6 اردیبهشت 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 2 اردیبهشت 1397 خانه ملت 3 اردیبهشت 1397 خانه ملت 4 اردیبهشت 1397 خانه ملت 5 اردیبهشت 1397 خانه ملت 6 اردیبهشت 1397 خانه ملت 7 اردیبهشت 1397 خانه ملت 8 اردیبهشت 1397 خانه ملت 9 اردیبهشت 1397 خانه ملت 10 اردیبهشت 1397 خانه ملت 11 اردیبهشت 1397 خانه ملت 12 اردیبهشت 1397 خانه ملت 13 اردیبهشت 1397 خانه ملت 14 اردیبهشت 1397 خانه ملت 15 اردیبهشت 1397 خانه ملت 16 اردیبهشت 1397 خانه ملت 17 اردیبهشت 1397 خانه ملت 18 اردیبهشت 1397 خانه ملت 19 اردیبهشت 1397 خانه ملت 20 اردیبهشت 1397 خانه ملت 21 اردیبهشت 1397 خانه ملت 22 اردیبهشت 1397 خانه ملت 23 اردیبهشت 1397 خانه ملت 24 اردیبهشت 1397 خانه ملت 25 اردیبهشت 1397 خانه ملت 26 اردیبهشت 1397 خانه ملت 27 اردیبهشت 1397 خانه ملت 28 اردیبهشت 1397 خانه ملت 29 اردیبهشت 1397 خانه ملت 30 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ - ۱۹:۳۷    
رئیس سازمان حج و زیارت، مدیران کاروان ها را حلقه وصل بین زائران و سازمان حج و زیارت دانست و تاکید کرد: در حوزه فرهنگی نیز روحانیون نقش بسزایی دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۵    
وزیر آموزش و پرورش گفت: به هیچ فردی اجازه کوچکترین تعرض و بی احترامی به همکارانم را نمی دهم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۱۱:۲۰    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۸ - ۰۷:۱۳    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وزرا، رییس جمهور و کل کابینه بدون این که بخواهند چیزی را از مردم مخفی کنند باید با مردم صادق باشند و به صورت شفاف تصمیم گیری کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۳    
یک مرجع تقلید با تاکید بر اینکه راه حل بسیاری از مشکلات کشور ارج نهادن به کارگر است، گفت: دانشگاه های ما میزنشین تربیت نکنند چراکه میزنشینی یعنی مفت خوری بلکه دانشکده های ما باید کارگر تربیت کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۱:۱۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دیدار اعضای شورا با سیدحسن خمینی گفت: در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی بر لزوم ادامه انسجام شورای شهر تهران همانند هفت ماه و نیم گذشته تاکید ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۶    
رییس جمهور به مدیران دولتی دستور دادند تا با تبیین مسائل برای مردم از لاک دفاعی و انفعالی خارج شده و از جنگ روانی و فشارها و تهدید ها نهراسند تا بتوانند صحنه را به نفع مردم تغییر دهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
در پی درج خبری نادرست توسط یکی از کانال های تلگرامی درباره محدودیت های تصدی مشاغل مدیریتی برای جوانان در دستگاه های دولتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
عضو فراکسیون امید مجلس اظهارداشت: اگر برخورد با نخبه یا یک فرد سیاسی یا یک فرد اجتماعی و فرهنگی خارج از ضوابط باشد قاعدتا همین موضوع موجب خروج آنها از کشور می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۹:۳۶    
دو عضو جامعه روحانیت مبارز نگاه مختلفی به مباحث شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۸:۳۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله دهک های بالا و پائین جامعه امروز به 17 برابر رسیده است و این فاصله تولید آسیب اجتماعی می کند، چراکه یک عده از سیری نمی دانند چکار کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۹    
نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نیروهای بومی و استانی در سمنان به کارگیری شوند، گفت: این استان می تواند یکی از سه قطب خودروسازی در کشور باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ - ۰۸:۲۹    
نماینده همدان و فامنین درمجلس گفت: اخذ مالیات های غیر عادلانه باعث رکود، پس رفت و حتی تعطیلی واحد های تولیدی و صنفی شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۳:۰۳    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد در برنامه ششم توسعه حداقل 20 درصد افزایش خواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۲۷    
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با بیان اینکه در طرح اعطای جهیزیه به نوعروسان به منظور حمایت از تولید داخلی از کالای ایرانی استفاده خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۱:۱۱    
جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۰۱    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر بانک مرکزی برنامه جامع ساماندهی ارزی را ارائه نکند مجلس طرح دو فوریتی خود را در این زمینه در دستورکار صحن علنی قرار خواهد داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۳    
عضو کمیسیون مشترک بررسی طرح تشکیل وزارت گردشگری و میراث فرهنگی از رأی قاطع اعضای کمیسیون متبوعش برای به صحن آمدن طرح وزارتخانه شدن سازمان میراث خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۲۰:۱۰    
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه، 6 اردیبهشت ماه) ازاماکن تاریخی و پروژه های نیمه تمام فرهنگی ورزشی استان کردستان بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۵    
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس با اشاره به نقش مناطق آزاد اقتصادی در ایجاد اشتغال گفت: توسعه منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس در توسعه کل استان آذربایجان شرقی نقش مهمی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۱۱    
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس صبح امروز (پنجشنبه، 6 اردیبهشت ماه) با نماینده ولی فقیه کردستان دیدار و گفت وگو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۹:۰۰    
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری با اشاره به جنایات پیش آمده در بوسنی، گفت: اینها روی جنایتکاران تاریخ را سفید کردند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۵۸    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: یکی از واجباتی که احزاب باید انجام دهند پیگیری مطالبات به حق مردم است از سوی دیگر باید این مطالبات در دستور کار احزاب و تشکل های سیاسی قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۷    
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97، گفت: این اولین باری است که چنین بودجه شفافی ارائه شده که مردم می توانند قبل از تصویب در خصوص جزئیات آن اظهار نظر کنند و این نظرات در تصمیم گیری ها اعمال شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۴۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در مراسم ترحیم امام جمعه پیشین بجنورد دو ویژگی اهل علم و عمل بودن و مردمی بودن را از شاخصه های اخلاقی مرحوم آیت الله مهمان نواز برشمرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۷    
دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در صورت خروج آمریکا از برجام، ما از ان.پی.تی خارج خواهیم شد. هزینه های زیادی را در برجام داده ایم و حاضر نیستیم هزینه هایمان بی فایده بماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۳۶    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوبه هیات دولت در مورد تعیین افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال 97 را تخلف قانونی دانست و گفت که این مصوبه با قانون بودجه سال 97 که از سوی دولت ابلاغ شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۹    
نمابنده مردم اردکان در مجلس، گفت: رژیم صهیونیستی بدون عضویت در هیچ معاهده منع کننده ای، بی محابا در جهت تولید سلاح های هسته ای و موشک های بالستیک گام برمی دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۸    
وزیر نیرو گفت: سیاست و اولویت دولت احیای دریاچه ارومیه است، اما هنوز تصمیمی درباره احیای آن با آب وارداتی نگرفته ایم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۲۶    
حسام الدین آشنا در صفحه شخصی خود نوشت: مجوز استقرار سرورهای شبکه توزیع محتوای تلگرام در ایران حاصل یک توافق مشروط بود و حالا که موسس تلگرام به تعهداتش عمل نکرده، دلیلی برای ادامه آن باقی نمی ماند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۰    
در جلسه ستاد اقتصادی دولت که روز پنجشنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد، نمایندگان بخش خصوصی و بانک های کشور با حمایت از سیاست ارزی اخیر دولت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۰    
اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس مرتبط با عناصرجریان فتنه و انحراف دستگیر شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۸:۱۰    
سازمان هواشناسی از احتمال وقوع رگبار، باران، رعد و برق، وزش باد شدید و سیلاب در برخی استان های مرکزی و نیمه غربی کشور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۳۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مصوبه دولت برای افزایش 6 تا 12 درصدی حقوق خلاف قانون است و مجلس این مصوبه هیئت وزیران را بر می گرداند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۲۲    
عضو کمیسیون آموزش مجلس مشارکت دانش آموزان، معلمان، اساتید و دانشجویان در پیشبرد مسائل آموزشی را ویژگی مشترکِ تمام دوره های آموزشی فنلاند عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۱۳    
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۶:۰۳    
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: انعکاس تمام گویش ها و قومیت ها و دسترسی تمام مردم استان خوزستان به رسانه ملی ضروری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۱    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: اقدام ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس نوعی خودکشی است که هم اسرائیل را به دردسر می اندازد و هم منطقه را با بحران مواجه می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۴    
مقام معظم رهبری در دیدار با شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن فرمودند: ایران با عمل به قرآن مقابل امریکا ایستاده و پیشرفت کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۲۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اروپایی ها حلقه اقماری آمریکا هستند، گفت: درصورت خروج آمریکا از برجام ایران خود را متعهد به آن نمی داند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۱۴    
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد اقتصادی- تجاری و صنعتی ارس بازدید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۷    
یک مقام مسئول گفت: از اواخر سال 93 قرار بود که یکسان سازی قیمت آرد و نان اتفاق بیفتد، اما این امر تاکنون محقق نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۳    
عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا با خروج از برجام در عرصه بین المللی بی حیثیت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۲:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزییات بازدید کمیسیون متبوعش از تاسیسات هسته ای یزد را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۹    
سبحانی فر گفت: پیام رسان تلگرام فیلتر نشده و بر روند استفاده مردم عادی خلل و ایرادی وارد نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۱:۱۷    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از حذف شورای بافت تاریخی در جریان بررسی طرح حمایت از مرمت و احیای بافت های تاریخی- فرهنگی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی قرآن کریم صبح امروز در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۴۸    
اتفاقی که سه شنبه در شورای شهر رخ داد ناشی از آفتی است که جریان اصلاحات از آن ضربه سنگینی خورده و نه تنها این جریان بلکه کشورمان در سال 84 از آن ضرر کرده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۴    
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: اگر باندبازی ها در شورای شهر ادامه پیدا کند، سرخوردگی، یأس و ناامیدی از اوضاع در جامعه پیش می آید که خطری نهفته محسوب می شود و به شکل های نامناسب ممکن است بروز کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۱۲    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان این که وظایف متقابل مامور قانون و متهم در قانون مشخص است ، گفت: هیچ کس به پلیس اجازه نداده شخصی را مورد ضرب و شتم قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۹    
در ساختار های سیاسی وقتی یک مسوول به راحتی در میان مردم قرار می گیرد، نشان دهنده این موضوع است که آن مسوول همچنان پشتوانه و پایگاه مردمی خود را دارد و از این بابت اطمینان خاطر دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۸    
در بازدید های سرزده، مسوولان به صورت تصادفی با مردم دیدار و صحبت می کنند تا به صورت پایلوت از مشکلات کف جامعه با خبر شوند؛در درد و دل های کوچه بازاری پیام های زیادی نهفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۵    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: وزارت نیرو برنامه جامعی برای مقابله با بحران آب ارائه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۱۰:۰۴    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نحوه تعیین تکلیف مسئله جنسیت در رابطه با مفهوم رجل سیاسی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۹    
عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت:اروپا و آمریکا در یک کار تقسیم شده به جمهوری اسلامی ایران فشار وارد می کنند تا ایران از مسائل امنیت عمومی کشور عقب نشینی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۰    
رئیس کمیسیون ویژه درآمد پایدار شهرداری ها در مجلس گفت:بحث شهرداری تهران یک بحث چالشی شده ولی امیدواریم که اعضای شورای شهر بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند و این تصمیم سیاسی، حزبی و جناحی نباشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۹    
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان از وجود 345 هزار هکتار کانون فوق بحرانی ریزگرد در این استان خبر داد و گفت: سازمان محیط زیست در برابر استخراج نفت از هورالعظیم سکوت اختیار کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۹:۰۸    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی مدارس در شهرهای جنوبی کشور، درباره لایحه تغییر زمان آغاز سال تحصیلی توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۶    
نمایندگان مردم در خانه ملت کلیات لایحه حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت را مصوب کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۷:۴۱    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز در مراسم ختم والده رضا سیف اللهی، معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۵:۴۰    
نماینده مردم پلدختر و معمولان مجلس گفت: افتتاح پمپاژهای آب منطقه زیودار مطالبه جدی مردم این منطقه است که جا دارد به نمایندگی از مردم از زحمات استاندار لرستان تشکر کنم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۲:۵۵    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، قانون مربوط به موافقتنامه چابهار مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۷    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه پیشنهاد افزایش بودجه بیمه سلامت به میزان 18 هزار میلیارد تومان با منابع دولت امکان پذیر نیست ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۲/۰۶ - ۰۰:۳۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سفر برخی اعضای کمیسیون متبوعش به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: این سفر با هدف برآورد خسارات به سازه های آموزشی به منظور اختصاص بودجه ای ویژه صورت می گیرد.