چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۷Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 7 خرداد 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 خرداد 1397 خانه ملت 2 خرداد 1397 خانه ملت 3 خرداد 1397 خانه ملت 4 خرداد 1397 خانه ملت 5 خرداد 1397 خانه ملت 6 خرداد 1397 خانه ملت 7 خرداد 1397 خانه ملت 8 خرداد 1397 خانه ملت 9 خرداد 1397 خانه ملت 10 خرداد 1397 خانه ملت 11 خرداد 1397 خانه ملت 12 خرداد 1397 خانه ملت 13 خرداد 1397 خانه ملت 14 خرداد 1397 خانه ملت 15 خرداد 1397 خانه ملت 16 خرداد 1397 خانه ملت 17 خرداد 1397 خانه ملت 18 خرداد 1397 خانه ملت 19 خرداد 1397 خانه ملت 20 خرداد 1397 خانه ملت 21 خرداد 1397 خانه ملت 22 خرداد 1397 خانه ملت 23 خرداد 1397 خانه ملت 24 خرداد 1397 خانه ملت 25 خرداد 1397 خانه ملت 26 خرداد 1397 خانه ملت 27 خرداد 1397 خانه ملت 28 خرداد 1397 خانه ملت 29 خرداد 1397 خانه ملت 30 خرداد 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۲۱:۰۰    
عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس،گفت:اگر باهم ید واحده باشیم هیچ آسیبی به کشور نمی رسد و هر جریان و صدایی که برای همدلی و وحدت قدم بر می دارد شایسته تکریم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۵:۵۱    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۱۷    
ابراهیم رییسی، محمدباقر قالیباف، مصطفی میرسلیم و مصطفی هاشمی طبا از جمله نفراتی بودند که تقابل شان با حسن روحانی در کارزار انتخابات دیدنی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۴:۰۶    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از کاهش 25 درصدی آمار غرق شدگان در دریای خزر خبر داد و گفت: طرح دریا و امنیت اخلاقی از 25 خرداد تا پایان تابستان در سه استان گلستان، گیلان و مازندران اجرا می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۱۰:۴۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سیاستگذاری های بخش مسکن در ایران اشتباه است و باید سیاست های بخش مسکن فارغ از مسائل سیاسی تدوین شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۷:۳۱    
گمانه زنی ها و خبرهای ضد و نقیض درباره سرنوشت محمد بن سلمان ولیعهد سعودی همچنان ادامه دارد و منابع رسمی هم از هرگونه شفا ف سازی در این زمینه طفره می روند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۵:۰۱    
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل از صدور روادید به شکل الکترونیک در راستای تسهیل در روند صدور ویزا برای شهروندان کرد عراقی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۴:۰۱    
وزیر کار گفت: هزینه رانندگان کامیون بالا و درآمد آن ها پایین است؛ ساماندهی این مسئله در دستور کار جدی دولت قرار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۳:۰۱    
نوبخت با اشاره به اینکه 3 تا 5 هزار مبتلا به مرگ مغزی در سال داریم، گفت: در سال گذشته تنها اعضای 900 نفر پیوند زده شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۴۱    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای موافقت با پخش مسابقات جام جهانی فوتبال در کافی شاپ ها که عمدتا با حضور جوانان برگزار می شود، قدردانی کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۱:۰۱    
جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح دریا و ارتقای امنیت اخلاقی در سطح سواحل شمال کشور تشدید و 140 فروند شناور برای حوادث احتمالی ناشی از غریق در تابستان امسال به کارگیری می شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۲    
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در پایان سفر یکروزه خود به پایتخت هند این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۸ - ۰۰:۰۲    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سفر هفته آینده خود به فرانسه، آلمان و احتمالاً انگلیس خبر داد و اعلام کرد که با سران این کشورها درباره ایران رایزنی خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۳۷    
فرماندار آران و بیدگل گفت: زلزله ای در ساعت 21:16 به بزرگی 3.8 ریشتر به مرکزیت شهر سفید شهر، آران و بیدگل و کاشان را لرزاند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۴    
در نشست صمیمانه، پرشور، پرنشاط و 3 ساعته صدها نفر از دانشجویان دانشگاههای مختلف با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نمایندگان تشکلهای مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و صنفی دانشجویان دیدگاهها، انتقادها ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۳:۰۱    
جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه هیچ کس نمی تواند قدرت موشکی را نابود کند و اگر می ترسند به پناهگاه بروند، گفت : حداکثر کار آنها تحریم کردن است اما ایران غنی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۵۸    
رئیس جمهور برون گرایی اقتصاد ملی را از الزامات و سیاست های اصلی نظام دانست و بیان کرد: اگر کنار هم باشیم، هر تحریمی را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۴۹    
مراسم تجدید میثاق ورزشکاران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان با امام راحل (ره) و دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در حسینیه جماران و در حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۲۰    
وزیر امور خارجه تاکید کرد: جامعه بین المللی علاقه مند است، توافق هسته ای را با قدرت حفاظت کند و شرکای تجاری ما و سایر اعضای برجام نیاز دارند این روش را ادامه دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۲:۲۰    
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) از دستگیری دو تیم که قصد ایجاد ناامنی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) داشتند، خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۵۸    
سخنگوی وزارت امور خارجه به احکام دادگاه نیویورک علیه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۳۲    
کانون انجمن های صنفی رانندگان ناوگان حمل کالای سراسر کشور با توجه به توافق انجام شده با وزیر راه و شهرسازی، در نامه ای خطاب به نمایندگان این انجمن ها در شهرستان ها پایان تجمع رانندگان را اعلام کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۱۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این نشست خبری گفت: حفظ برجام برای اتحادیه اروپا صرفاً مرتبط با مسائل اقتصادی نیست؛ بلکه به مثابه مسأله ای امنیتی برای این اتحادیه به شمار می آید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۱:۰۱    
آزادسازی تجهیزات توقیف شده صنعت نفت در دوران پس از توافق هسته ای برجام، سرعت توسعه فازهای پارس جنوبی و ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس- بزرگ ترین طرح بنزین سازی کشور- را افزایش داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۵۱    
فرمانده کل سپاه گفت: ایجاد دانشنامه شهدا و ایثارگران کار مهم و ارزشمندی است که جای سامانه آن در فضای مجازی خالی بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۳۱    
رییس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور گفت: واردات سیگار در 2ماه ابتدای امسال به صفر رسید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۲۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، با بیان اینکه همه جایگاه های عرضه بنزین و نفت گاز موظف به استفاده از کارت سوخت هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۲۰:۰۱    
یک فعال سیاسی گفت: موضوع اصلی کشور ما کم بود آب است؛ خطبای نماز جمعه مسائل واقعی را برای مردم بشکافند و به حکومت راه حل ارائه کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۳    
دبیر مجمع تشخیص در دیدار سفیر سوئیس در تهران گفت: آمریکایی ها دوست دارند، ایران به پنجاه سال پیش برگردد. ما به آن دوران بر نمی گردیم. می خواهیم نقش خود در منطقه را ایفا کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۴۶    
معاونت حقوقی امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه ای خطاب به نماینده مردم ارومیه در مجلس، به پرسش وی درباره تعیین تکلیف مسکن، بیمه و امنیت شغلی خبرنگاران پاسخ داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۴۲    
وزیر خارجه تصریح کرد: خوشبختانه جامعه بین الملل علاقه مند به حفاظت پر قدرت از توافق هسته ای است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۳۱    
نماینده مردم نیشابور گفت: شرایط ما در وضعیت فعلی که تنها آمریکا و چند کشوری که به حساب نمی آیند ما را تحریم کرده اند، بهتر خواهد بود، به خصوص اگر در داخل صدای واحد داشته باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۱۶    
یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نگهداری انقلاب بسیار سخت تر از به دست آوردن آن است، گفت: اولین شرط نگهداری انقلاب اتحاد است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۸    
برابر اعلام رسمی مرجع قضایی تخریب قسمتی از بنای مربوط به وزیر کشور خلاف موازین قانونی تشخیص داده شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۱    
احمد توکلی در نامه ای به مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد اعلام کرد که این سازمان آمادگی دارد تا برای کاهش پرونده های تشخیص های غلط مالیاتی افراد حقیقی و حقوقی به روش نوین تدوین و ارائه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۱    
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم به نقش فناوری به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی در جوامع اشاره کرد و گفت: توسعه فناوری سبب کارآفرینی و بهبود فضای کسب و کار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: حضور دانشگاهیان در عرصه های مختلف می تواند تکنولوژی را به روز کند چرا که استفاده از ظرفیت های داخلی یکی از منویات رهبری بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۵    
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران عالی بودجه ریزی کشور امانت داری کنند و سهم سه درصدی استان خوزستان را از صادرات نفت برای حل مشکلات استان به صورت کامل اختصاص دهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۲    
نماینده ارامنه جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی حفظ وحدت و انسجام ملی را راهبرد پیروزی ایران دانست و گفت: اگر این راهبرد در تمام سطوح بین همه آحاد ملت، گروه های سیاسی، اقوام وادیان مختلف نهادینه شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۵۱    
مدیرعامل شرکت فرآیند نوین صندوق ذخیره فرهنگیان کشور گفت: تاسیس بانک فرهنگیان در اولویت برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان قرار دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: افزایش سود بانکی می تواند نفس های آخر تولیدکنندگان را بگیرد و با سودهای 18 و 20 درصدی نمی توان از کالا و تولید ایرانی حمایت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۴۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: ایران نباید در سوریه حضور نظامی داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۹    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: دستگاه های متولی دربحث ساماندهی کودکان کار موازی کاری می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۸    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید کاربران فعال در پیام رسان های داخلی حدود 7 میلیون نفر با ترافیک 42 گیگ است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی وزارت امورخارجه خبرسازی ها درباره مذاکره غیرمستقیم ایران و رژیم صهیونیستی در اردن را تکذیب کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۵    
استاندار تهران از تولد ماهانه 100 کودک بی هویت در بیمارستان های تهران خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۲    
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از سرویس دهی شبانه مترو در شب های قدر خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۱    
وزیران امور خارجه ایران و هند با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۱    
در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان 1439، جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل های دانشجویی، با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۱    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: افزایش نقدینگی سرگردان باعث تورم و گرانی دلار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۳۰    
رییس مجلس با بیان اینکه خون شهدای ترور مجلس بخشی از سرافرازی کشور است، گفت: ارزش کار شهدای ترور مجلس در استقامت و اقتدار کشور نمایان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۲۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد اظهارات ضدبرجامی وزیر امور خارجه لهستان خلاف قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری معتقد است برخی تلاش دارند از طریق چهره سازی، همتاسازی و نیز تبلیغات رسانه ای برای امام(ره) مفسر و مکتب درست کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۹    
رئیس شورای عالی استان ها از کاهش اختیارات شورا در صورت تصویب طرح مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۴    
سعد حریری، نخست وزیر لبنان، برای رایزنی با جریانها و فراکسیونهای مختلف روز دوشنبه در پارلمان این کشور حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۳    
رئیس قوه قضاییه با تأکید بر ضرورت حل مشکلات صنفی اقشار مختلف توسط مسئولان، گفت: نیروهای انتظامی و امنیتی باید بین اعتراضات موجه یک صنف و موج سواری دشمنان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۱۲    
رئیس سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی تاکید کرد: اگر اجرای برجام تداوم پیدا کند، خروج آمریکا نمی تواند تاثیر چندانی در حضور گردشگران خارجی در ایران داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۹    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در زمینه نوسازی و گسترش ناوگان حمل ونقل عمومی پایتخت نباید جزیره ای عمل کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۵    
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد جدی دولت با سوداگران بازار ارز تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش نرخ دلار دولتی برای کارمزد بانکی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۸:۰۱    
معاون امور دریایی سازمان بنادر گفت: هم اکنون ظرفیت جابه جایی کالا در بین کشورهای حاشیه دریای خزر به 130 میلیون تن رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۱    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: نتیجه انتخابات پارلمانی لبنان سیلی به آمریکا و اسرائیل و اعوان آنها در کشورهای حوزه خلیج فارس بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۴۱    
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: اگر ما از ظرفیت های خودمان استفاده کنیم، خود اروپایی ها ناگزیر می شوند از موضع عزت، حکمت و مصلحت با ما برخورد کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۷    
مارکوس لاینتر سفیر سوئیس در تهران با علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۳۵    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است با گسترش فناوری و اینترنت، زمینه تقلب به راحتی فراهم و برگزاری امتحانات هماهنگ در آموزش و پرورش کار بسیار مشکل و پیچیده ای شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۹    
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تأکید بر اینکه دولت باید بعد از تعلیق برجام با اروپایی ها مذاکره می کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۸    
روابط عمومی بانک مرکزی در جوابیه ای در خصوص بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر عدم استفاده بانک ها و موسسات اعتباری از پیام رسان های خارجی برای امور مالی، توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۲۳    
نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در کافی شاپ ها و قهوه خانه ها تابع ضوابط و مقررات صنفی بوده و پلیس با آن مخالفتی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:در لیست 210 نفری که از وزارت اطلاعات استعلام گرفته شده و دوتابعیتی بودند بعضی از عناصر نظامی و بعضی اصولگرایان خیلی دو آتشه در آن قرار دارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۴    
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اهمیت دوره پیش دبستانی، گفت: وزارت آموزش و پرورش با برنامه ریزی و تلاش های مستمر در مسیر دولتی کردن این دوره ها پیش رود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۱    
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، گفت: در حال حاضر سه میلیون نفر پناهنده و مهاجر غیرقانونی در ایران حضور دارند که 97 درصد آنها همانند سایر شهروندان ایرانی در داخل شهرها زندگی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۱۰    
دبیرکل حزب سبر ایران درباره تضعیف دولت گفت:بخشی از مخالفان داخلی به دنبال این هستند که از شرایط موجود که دولت در آن گرفتار است، بهره بگیرند و با تضعیف دولت و جایگاه آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۹    
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ایران باید اروپایی ها را تست کند و قدم به قدم جلو برویم. قدم اوّل این است که برای آن ها مدّت تعیین کنند و ببینند آیا آنها ظرف مدّت یک ماه ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۴    
نماینده مردم سرپل ذهاب در مجلس، وضعیت این شهرستان 7 ماه پس از زلزله سال گذشته را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۴    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد موضوع حجاب و عفاف در طرح "ارتقاء کارآمدی دستگاه های فرهنگی و اجرایی در گسترش اخلاق عمومی در جامعه" به پایان رسیده اما بررسی بُعد نظارتی و ترویج آن ادامه دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۴    
عضو فراکسیون امیدمجلس گفت: عده ای به گونه ای رفتار می کنند و مدعی هستند که رهبری یواشکی به آنها چیزی گفته است؛ اما من این را قبول ندارم. رهبری هیچگاه یواشکی حرفی را مطرح نمی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: افرادی سعی می کنند با استفاده از این موضوع دو تابعیتی ها به دولت و تیم دیپلماسی و یا وزیر خارجه ضربه بزنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۷:۰۰    
وزیر خارجه هند اعلام کرد که این کشور فقط از تحریم هایی که سازمان ملل اعمال کند، پیروی خواهد کرد و به تحریم های آمریکا کاری ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد شکاف در اتحادیه اروپا می تواند بر آینده توافقنامه برجام تاثیر منفی گذاشته و به عبارتی مذاکرات کنونی را بی نتیجه بگذارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۳۸    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به این که در نیمه دهه 80 حوادث ترافیکی، اولین علت مرگ زودرس و دومین علت مرگ و میر در کشور به شمار می رفتند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۲    
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه با استفاده از توان نیروهای جوان می توان یک تحول اقتصادی عظیمی را ایجاد کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۲۱    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش در مجلس می گوید در حالیکه در دنیا نزدیک یک ماه و نیم تعطیلات وجود دارد اما طبق آمار نصف عمر دانش آموزان در دوران تحصیلی به تعطیلی و بطالت وقت می گذرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۱۸    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع کوه خواری در کوه صفه اصفهان خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۹    
رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: در مذاکرات جدید هرچه سریع تر به صورت شفاف تعهد اروپا جهت اجرایی شدن برجام اخذ شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۶:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای اروپایی و دیگر کشورها قبلاً جواب و امتحان خود را پس داده اند اما باز هم یک فرصت دو سه هفته ای به دولت داده ایم تا ببینیم می تواند ضمانت اجرایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۸    
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: قبل از خروج آمریکا از برجام اروپایی ها در مورد مسائل بانکی تحت تاثیر ارعاب ترامپ با ایران همکاری نمی کردند بنابراین باید مذاکره کنندگان با وسواس بیشتری با ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۰    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: فراکسیون بر ارایه لیست مستقل جهت انتخابات هیات رئیسه مجلس تاکید دارد اما هنوز بر سر ارایه لیست 12، 6 یا 8 نفره اجماع حاصل نشده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۵۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گسترش پدیده تنها زیستی را عامل موثر کاهش ازدواج دانست و نسبت به افزایش تمایل جوانان به زندگی مجردی هشدار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید خرید و فروش ارز مجازی زیر نظر سامانه نیما باشد در غیر اینصورت منجر به نابسامانی بازار می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۲    
نایب رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، با انتقاد از گسترش ساختمان سازی توسط دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی در سواحل شمالی کشور به تشریح جزییات خسارات ناشی از این اقدام پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۷    
معاون اول رییس جمهور گفت: طرح افزایش تولید نفت طرحی پراهمیت است ضمن آنکه مردم در مناطق نفت خیز کشور انتظار دارند که در کنار اجرای طرح ها برای آنها اشتغال زایی و برنامه هایی در جهت توسعه اجرا شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه دولت اصلاحات گفت: مسئولان باید محکم و از موضع قدرت پاسخ زیادی خواهی های آمریکا را بدهند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اعتقاد دارد ورود به اکشن پلن ها و محورهای FATF در شرایط کنونی به صلاح نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۲    
جمعی از خانواده های شهدای حادثه تروریستی 17 خرداد مجلس شورای اسلامی با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، دیدار و گفتگو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۱    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، تاکید کرد: مذاکرات ایران و طرف های اروپایی پیرامون برجام به سرانجام نخواهید رسید زیرا اروپایی ها بدون آمریکا در برجام نمی مانند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۲۸    
دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز 7 خرداد ماه 1397 با سیدمحمدعلی افشانی، شهردار تهران دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۱۱    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: قانون مبارزه با پولشویی در شفاف سازی، مبارزه با فساد اقتصادی و مسائل حقوقی و بین المللی کشورمان موثر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۵    
مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: مصوبه تعیین مکان های خاص برای برگزاری تجمعات قانونی در تهران، مراکز استان ها و شهرهای کشور به تصویب هیات دولت رسیده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه در نشست مشترک کمیسیون های اقتصادی، صنایع و امنیت ملی بر تقویت پیام رسان های محور داخلی تاکید شد ...
  • ۱