پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 7 تیر 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 تیر 1397 خانه ملت 2 تیر 1397 خانه ملت 3 تیر 1397 خانه ملت 4 تیر 1397 خانه ملت 5 تیر 1397 خانه ملت 6 تیر 1397 خانه ملت 7 تیر 1397 خانه ملت 8 تیر 1397 خانه ملت 9 تیر 1397 خانه ملت 10 تیر 1397 خانه ملت 11 تیر 1397 خانه ملت 12 تیر 1397 خانه ملت 13 تیر 1397 خانه ملت 14 تیر 1397 خانه ملت 15 تیر 1397 خانه ملت 16 تیر 1397 خانه ملت 17 تیر 1397 خانه ملت 18 تیر 1397 خانه ملت 19 تیر 1397 خانه ملت 20 تیر 1397 خانه ملت 21 تیر 1397 خانه ملت 22 تیر 1397 خانه ملت 23 تیر 1397 خانه ملت 24 تیر 1397 خانه ملت 25 تیر 1397 خانه ملت 26 تیر 1397 خانه ملت 27 تیر 1397 خانه ملت 28 تیر 1397 خانه ملت 29 تیر 1397 خانه ملت 30 تیر 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۹:۱۵    
مسائل روزهای اخیر رگ و ریشه سیاسی دارد و با تغییر وزرا این مسائل و مشکلات قابل حل نیست. شاید حتی تغییر وزرا یک مقدار سیگنال های منفی هم به بازار بدهد و باعث بدتر شدن اوضاع هم بشود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۵۹    
شرایط کنونی ایران وضعیتی بسیار ویژه و دارای شاخصه ها و سیگنال های بسیار قدرتمندی در جهت رویکردهای معنادار در حوزه ادبیات سیاسی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۵۱    
نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی گفت: تغییر کابینه کمک به دولت است. البته برخی درباره اصلاح تیم سیاسی دولت نیز سخن می گویند اما اولویت نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۳    
رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس معتقد است مطالعات و گفت وگوهای زیست محیطی باعث تقویت همگرایی بین ادیان الهی، تکامل ایمان دینی در جوامع انسانی و ایجاد انگیزه برای حفاظت از محیط زیست خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۳    
دکتر علی لاریجانی امروز پنج شنبه 7 تیر 1397 در مراسم هفتمین روز در گذشت حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر حسینی، استاد اخلاق که در مسجد فائق برگزار شد، حضور یافت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات احداث 50 هزار واحد مسکونی از شهریور ماه 97 در مجموعه شهرهای نوبنیاد برای اقشار کم درآمد خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۹    
دبیرکل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی با هماهنگی بورس اوراق بهادار از روز یکشنبه 10 تیرماه در اقدامی جدید، امکان عرضه تمامی حواله های پیش فروش شده سکه را در بورس فراهم می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۵    
سخنگوی سپاه پاسداران گفت: سپاه به هیچ وجه نمی تواند در برابر این مسائل بی تفاوت رد شود چرا که دغدغه و مشکلات مردم برای سپاه پراهمیت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۹    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: به رغم تلقین ناتوانی و ناکارآمدی و تهدیدات مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی، راه برون رفت از همه مشکلات وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در نواکشوت روز چهارشنبه ششم تیر ماه با وزیر امور خارجه موریتانی دیدار و گفت وگو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۹:۳۰    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، گفت: نرخ قانونی ارز همان نرخی است که از سوی دولت اعلام شده است و هرکسی که بر خلاف آن خدماتی را ارائه کند قطعا مغایر با قانون و تخلف است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۸:۵۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم، ایران را دشمن اصلی خود می داند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۷:۵۹    
سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: 98 و هفت دهم درصد داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۶:۵۹    
آیت الله بیات زنجانی تاکید کرد: بهشتی اگر در قید حیات بود، ما امروز با خیلی از مشکلات مواجه نبودیم. اگر بهشتی در قید حیات بود، با خیلی از تفسیرها و نظارت ها مواجه نبودیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۵:۳۷    
تولیت آستان قدس رضوی گفت:برای مقابله با هر تحریم و تهدیدی آماده ایم و راه های برون رفت آز آنها را داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۴:۵۹    
یادگار امام خمینی (ره) گفت: دست از تخریب هم بردارید. ما یک هدف و یک آینده داریم و در یک کشتی نشسته ایم و یک ناخدا داریم که باید بیش از همیشه، از خدا بخواهیم سایه او را بالای سر ما نگاه دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۲:۵۹    
هیأت وزیران به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و وزارتخانه های اقتصاد و نفت، آیین نامه اجرایی تبصره 14 قانون بودجه سال 97 را تصویب کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۱:۲۵    
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان این که نمی توان منکر شد که در همه جا و از جمله دولت ضعف هایی وجود دارد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۵۹    
نخست وزیر عراق دستور انجام عملیات منحصر به فرد و ویژه برای مبارزه با هسته های تروریستی را به سازمان مبارزه با تروریسم داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۴۲    
آیت الله علوی گرگانی در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با ابلاغ سلام به روحانی، گفت: در وضعیت حاضر مهم ترین مسأله تقویت راه های انسجام و وحدت در داخل کشور است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۳۱    
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی بیش از هر زمان لازم است که نخبگان جامعه و رسانه ها در رابطه با جریان نفوذ و نفاق، برای مردم روشنگری کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۱۲    
یک مرجع تقلید تشیع در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهور بر ضرورت برخورد قاطع با سوء استفاده کنندگان از اوضاع امروز و مفسدان اقتصادی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اجرای طرح توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی علی آبادکتول قعطی شده بود، گفت: نگران جذب فاینانس این نیروگاه با چینی ها هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۲    
آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: وحدت رمز پیروزی و بقای جمهوری اسلامی بوده و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که رابطه بین مردم با نظام و مسئولین با یکدیگر نزدیک تر و ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۰    
یکی از همراهان شهید بهشتی در روز حادثه هفتم تیر با بازخوانی وقایع آن روز، گفت: آن روز شورای مرکزی حزب جلسه داشت و تا قبل از نماز در جلسه ماندیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۹    
رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تحریم های دشمن نمی تواند تاثیری بر پیشرفت های علمی ایران داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۹    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه وظیفه دولت تقویت پول ملی و حفاظت از مردم است، گفت: به مردم می گویم که اگر هر ضعفی در دولت در بحث ارز یا مسائل دیگر وجود دارد، من مقصرم و مسئولیت آن را می پذیرم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۸    
رئیس جمهوری کشورمان در ادامه تلاش های دیپلماتیک دولت جمهوری اسلامی ایران، پیامی را درباره برجام به همتای برزیلی خود ارسال کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۰    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: دولت قصد ندارد مشکلات را انکار کند و بر روی آنها سرپوش بگذارد زیرا بنای دولت تدبیر و امید بر شفاف سازی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۲۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به ترامپ، گفت: ایران با سایر کشورهایی که می شناسید متفاوت است و ایمان داریم ایرانی ها از تحریم ها سرافراز بیرون می آیند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۹    
نشست تخصصی راهکارهای مقابله با تحریم و چگونگی اداره شایسته کشور در شرایط کنونی با حضور دکتر سعید جلیلی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان و مسئولان سابق و فعلی برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۴    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با اشاره به این که اولویت های دولت های یازدهم و دوازدهم بسیار دقیق و با اهمیت بود، گفت: از جمله این اقدام های مهم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: هیچ حزبی چندان نقشی در سیاست خارجی ندارد. یک سری از اصلاح طلب ها می گویند ما باید با آمریکا مذاکره کنیم؛ یک سری دیگر هم می گویند این مذاکره ذلت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۹    
رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: دولتمردان باید بدانند که با شوخی و خنده نمی شود کشور را اداره کرد و آنهایی که نمی توانند کشور را اداره کنند بدانند ما آماده ایم همکاری کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۸    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۴۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش در چهارمین گردهمایی سالیانه هم اندیشی فرماندهان و مدیران فاوا(مخابرات) یگانهای نداجا عنوان کرد: اصل ارتباطات در نیروی دریایی بسیار حائز اهمیت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۷    
وزیر اطلاعات با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران، با وحدت و انسجام، گردنه های سخت تر از شرایط امروز را نیز پشت سر گذاشته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۶    
در دیدار سفیر ایران در مسکو با رئیس جمهور تاتارستان، دو طرف بر ضرورت ارتقا سطح مراودات و همکاری های استانی در تمامی زمینه ها بین جمهوری تاتارستان روسیه و استان های ایران تاکید کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۲۴    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به دنبال پراکنده کردن یاس و نا امیدی در مجموعه ها نیستیم، ما جعبه سیاه صندوق بازنشستگی کشور را درآینده ای نزدیک تغییر می دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۲    
نماینده مردم شهرستان رودبار، گفت: دانش آموزان امروز، مدیران آینده کشور هستند لذا هر ضعف و اهمالی در سیستم آموزش و پرورش، نتیجه زیان باری برجا می گذارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۹    
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تاکید بر اینکه در شرایط امروز، مقاومت، ایستادگی و دست یابی به درک درست، عوامل مهم در رسیدن به پیروزی محسوب می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۳۶    
روابط عمومی وزارت امور خارجه با صدور اطلاعیه ای درباره استفاده از برخی عناوین در مصاحبه با برخی دیپلمات ها توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۹    
وزیر بهداشت تاکید کرد: سطح توقعات و انتظارات باید متناسب با داشته ها و شرایط موجود باشد البته بهداشت، درمان، غذا و سلامت از اولویت ها و تکالیف دولت و حکومت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۶    
محمد جواد ظریف عصر روز پنچ شنبه در توییتر خود بیانیه ای را در واکنش به بیانیه اخیر همتای آمریکایی اش علیه ایران، منتشر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۲۶    
نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت از محل طرح عمران مناطق نفت خیز 50 میلیارد ریال برای توسعه و تکمیل بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم مشارکت خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۱۳    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت باید راه های تازه ای برای جذب نقدینگی ایجاد کند تا سرمایه های مردم در مسیر صحیح اقتصادی قرار گرفته و شرایط فعلی به ثبات گذشته بازگردد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۵۹    
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای به دنبال این هستند که افکار عمومی و فضا را متشنج کنند و به نحوی صحبت می کنند که کسی از آن ها سئوال نکند که شما چکاره هستید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۴۶    
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس از لغو سفر دکترلاریجانی به نیشابور به دلیل برگزاری جلسه هفته آینده صحن مجلس خبر داد و گفت: رئیس مجلس در آینده به این شهرستان سفر می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۴۴    
رئیس اتاق اصناف کشور با انتقاد از عدم وجود قوانین تسهیل کننده تولید برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن٬ گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۱    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر همه دلسوزان کشور، صاحبان تریبون، صدا و سیما و اصحاب رسانه واجب است تا دولت منتخب ملت را در این رویارویی و جنگ اقتصادی در برابر بدخواهان ملت و دشمنان ایران ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۱    
اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی امروز پنج شنبه 7 تیر 1397 با علی رشیدیان؛ استاندار خراسان رضوی دیدار کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۲    
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ضمن حمایت از مواضع اخیر رئیس جمهوری گفت: همه دلسوزان نظام آماده هستند تا برای حل مشکلات به دولت کمک کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۹    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت گفت: زمانی که سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت منتقل شد، بدهی سازمان به داروخانه ها 11 تا 12 ماه بود که اکنون میانگین پرداختی مطالبات داروخانه ها در کشور به 2 ماه رسیده ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۹    
سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: رابطه سپاه با مردم ناگسستنی است و بر این اساس نمی تواند نسبت به مشکلات آنها بی تفاوت باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۱    
رئیس سازمان حج و زیارت کشور اعلام کرد: پیش بینی می شود حج تمتع امسال روند مثبتی خواهد داشت و زائران با ذهنی آرام مناسک خود را به جا آورند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش اساسی پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس در خودکفایی تولید بنزین، از مردم برای سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ دعوت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۱    
رئیس خانه احزاب وضعیت فعلی اقتصادی و اجتماعی کشور را نشات گرفته از عدم گفتگوی مستقیم میان مردم و دولت دانست و گفت: مسئولین و مردم به دو طایفه متفاوت تبدیل شده اند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۵۹    
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: در این که جامعه پرالتهاب است، شکی نیست اما در عین حال باید مراقبت کنیم زیرا هر تحریکی می تواند به جامعه آسیب بزند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۹    
عضو کمیسیون انرژی در مجلس گفت: قطعا وزارت امورخارجه کشورمان باید با دیپلماسی قوی با کشورهای خریدار نفت ایران، مانع از اقدامات و تحرکات مخرب آمریکایی ها شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۴    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: همه موظف هستند همدل و هم زبان به دولت کمک کنند. اگر دولت و شورای مستقل موفق نشود، خراطی نظام صورت می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۴    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اساسی ترین نیاز نظام و انقلاب برای غلبه بر مشکلات و شکست توطئه های دشمنان ، همکاری و همدلی مردم ، مسوولان و اطاعت از مقام معظم رهبری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۱    
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر گفت: بمب های شیمیایی که توسط 8 کشور اروپایی و آمریکا به صدام تحویل داده شده بود بر سر مردم بی دفاع شهر غیرنظامی سردشت ریخته شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۵    
به گفته ابوالفضل موسوی به منظور رعایت قانون اساسی باید دولتمردان و نمایندگان توجه ویژه ای به مردم داشته باشند و مطابق خواست آن ها اقدام کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۹    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: وضعیت موسسات مالی غیرمجاز ضربه ای به باور مردم بود، اعتماد در بازار اقتصاد را از دست داده ایم و باید آن را احیا کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۲    
رییس کمیسون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تک نرخی کردن ارز با زور و پافشاری محقق نمی شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهوری در سخنان شب گذشته خود بر اتحاد، انسجام، همدلی و رفع اختلاف گروه های سیاسی در شرایط کنونی جامعه تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۹    
محمد جواد ظریف به مناسبت فرا رسیدن سالگرد بمباران سردشت پیامی منتشر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۹    
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس و رسیدن به رقم تولید روزانه 36 میلیون لیتر، وضع باثباتی خواهیم داشت و از بابت تحریم نگرانی نداریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:اروپا برای ماندن در برجام باید از دخالت در موضوع دفاعی ایران دست بردارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۴    
نوبخت از تقدیم 5 برنامه عملیاتی از سوی سازمان برنامه و بودجه به رئیس جمهور خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: آمریکا و صهیونیستها در طراحیهای خود به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام و ایجاد اغتشاش و اعتراض در ایران هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۰    
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: عدالت جنسیتی به معنای برنامه ریزی و بودجه جداگانه برای بانوان نیست، بلکه برنامه ریزی برای ایجاد فرصت های برابر برای حضور زنان در کنار مردان در جامعه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۹    
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: امروز ایفای نقش بر همه کسانی که عاشق کشور و انقلاب و نظام هستند، ضروری است. لذا انتظار داریم احزاب در مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی به شکل عملیاتی تر ورود کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
عضو کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: هیات حاکمه آمریکا تلاش می کند تا در طی تیرماه و با تشدید برخی تحریم ها، فضای داخلی ایران را ناآرام کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به رسمیت شناختن بازار ثانویه را برای ارز را راهکار مدیریت بازار ارز و سایر بازارها دانست و بر ضرورت تحقق مطالبه بحق بازاریان با روش های منطقی تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۳    
دادستان تهران گفت: طبق دستگیری هایی که در رابطه با حادثه اخیر داشتیم، سران محرک را شناسایی کردیم. اینها بازار و افرادی که در صنوف فعالیت می کردند، نیستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۲    
مشاور رییس جمهوری از بررسی پیش نویس لایحه شفافیت در دولت خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۰    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منکر مشکلاتی که در قوه قضاییه وجود دارد، نیستیم، تصریح کرد: ما با چالش اطاله دادرسی در دستگاه قضایی مواجه هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۱۰    
اعضای کمیسیون فرهنگی در جلسه با استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه اولین مأموریت نمایندگان ادامه راه شهیدان است، بیان کردند: فاصله ای بین فرهنگ اهل بیت و دفاع مقدس وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۵۹    
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید از سخنان رییس جمهور حمایت و استقبال کنیم، تصریح کرد: با توجه به سخنان رییس جمهور ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۲    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: آتش در واحد 600 پتروشیمی آبادان به طور کامل اطفا و خاموش شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۵    
دکتر علی لاریجانی امروز پنج شنبه 7 تیر 1397 در سیزدهمین مجمع عمومی سراسری جامعه اسلامی مهندسین ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۱۶    
آملی لاریجانی گفت: نفس مراجعه فزاینده مردم به دستگاه قضایی نشان دهنده اعتماد است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۹    
رئیس جمهور تاکید کرد: روز امتحان و آزمایش یک ملت سرافرازی اش و صداقت و وفاداری اش برای تاریخ روشن می شود. ما امروز در یکی از این مقاطع هستیم اگر دشمنی علیه ما توطئه کرده، تهدید دشمن را باید دفع کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۷    
رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: فراکسیون نمایندگان ولایی هیچ اعتقادی به مباحثی همچون استیضاح و عدم کفایت رئیس جمهور ندارد و اگر کسی حرفی می زند موضع خودش را بیان کرده و ارتباطی با ما ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۶    
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: آقای رئیس جمهور برخی از وزرای دولت شما توانایی اداره حوزه وزارتخانه ای خود را ندارد و باید چاره اندیشی کنید. مجلس در این امر ورود می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۵    
مسئولان قوه قضائیه به مناسبت سالروز هفتم تیر با رهبر فقید انقلاب تجدید میثاق کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۳۶    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در گزارش دبیرکل سازمان ملل بار دیگر بر اجرای بی کم وکاست برجام از سوی جمهوری اسلامی صحه گذاشته شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۴    
معاون اول رییس جمهور گفت: باید با اتخاذ برنامه های هوشمند، عاقلانه و پیگیر در برابر راهبرد و هدف آنها که نابودی ایران است با جدیت پای کار بایستیم و با مقاومت دشمن را ذلیل کنیم .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۱    
رئیس جمهور صبح پنجشنبه در فرودگاه بندرعباس، با بیان اینکه خوشحالم امروز میهمان مردم عزیز، مرزدار و خونگرم استان هرمزگان هستم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۵۹    
رئیس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: در مورد ورود فناوری ها به داخل کشور باید طوری عمل کنیم که بازار خود را کاملا به آنها واگذار نکنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۷    
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت:قوه قضائیه امروز باید مظهر عدالت و ملجأ مورد اطمینان و پناهگاه آرامش بخش مردم باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۲۴    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نتیجه اجلاس اخیر اوپک را رضایت بخش توصیف کرد و گفت که آنچه مدنظر عربستان و روسیه بود در این اجلاس تحقق پیدا نکرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۹    
شهردار تهران گفت: یک ماه فرصت داده ام تا با توجه به مستندات رقم دقیق بدهی های دولت و شهرداری مشخص شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چه دلیلی دارد که با یک لاابالی سیاسی در آمریکا که به هیچ امضایی از کشورش پایبند نیست مذاکره شود، بنابراین مذاکره جدید با این کشور هیچ ارزشی ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۳۴    
صفحه منتسب به سردار سلیمانی با انتشار ویدئویی از سخنرانی ایشان درباره بحران های پیش رو به روزرسانی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۱۹    
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دو نوبت زنان در استادیوم آزادی برای تماشای خانوادگی فوتبال حاضر شدند که این موضوع کاملا بر اساس موازین شرعی و شیوه نامه دولت بوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ایران و عربستان باید در کنترل قیمت نفت دعوای سیاسی را کنار بگذارند. قیمت نفت نباید افزایش زیادی داشته باشد و این نگرانی مشترک ایران و عربستان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۷    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل گفت: تحمیل مجدد تحریم های هسته ای از سوی آمریکا مبنای توقف اجرای تعهدات ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متأسفانه مدیران ما اراده ای برای برخورد با کسانی که پولشویی می کنند، ندارند.
  • ۱