پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۸Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 20 شهریور 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 شهریور 1397 خانه ملت 2 شهریور 1397 خانه ملت 3 شهریور 1397 خانه ملت 4 شهریور 1397 خانه ملت 5 شهریور 1397 خانه ملت 6 شهریور 1397 خانه ملت 7 شهریور 1397 خانه ملت 8 شهریور 1397 خانه ملت 9 شهریور 1397 خانه ملت 10 شهریور 1397 خانه ملت 11 شهریور 1397 خانه ملت 12 شهریور 1397 خانه ملت 13 شهریور 1397 خانه ملت 14 شهریور 1397 خانه ملت 15 شهریور 1397 خانه ملت 16 شهریور 1397 خانه ملت 17 شهریور 1397 خانه ملت 18 شهریور 1397 خانه ملت 19 شهریور 1397 خانه ملت 20 شهریور 1397 خانه ملت 21 شهریور 1397 خانه ملت 22 شهریور 1397 خانه ملت 23 شهریور 1397 خانه ملت 24 شهریور 1397 خانه ملت 25 شهریور 1397 خانه ملت 26 شهریور 1397 خانه ملت 27 شهریور 1397 خانه ملت 28 شهریور 1397 خانه ملت 29 شهریور 1397 خانه ملت 30 شهریور 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۹:۰۰    
رئیس مرکز پژوهش ها تصریح کرد: تعارض منافع مالی ⁩ بدنه دولت که از سویی برای اجرای پروژه ها، اقدام به تشکیل انواع شرکت تعاونی کرده اند، قادر به بقا درفضای رقابتی بدون رانت نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۹:۳۳    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بعضی مدیرنماها در داخل کشور ظلم می کنند، گفت: یکی از دلایل سوءتدبیر اقتصادی بی کفایتی برخی مدیران است و این در تمدن سیدالشهدا مقبول نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۶:۰۵    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: حقوق کارمندان توان پرداخت حداقل های زندگی را ندارد و این عاملی شده تا دولت با توجه به بحث حقوق ها بخواهد به وسیله این بسته به نوع یکسان سازی کرده و حقوق های پایین را ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۵:۳۶    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از کسب و کارهای اینترنتی در راستای اشتغالزایی حمایت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۵:۰۶    
عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس گفت: آن بخشی از فیش حقوقی نمایندگان مجلس که از وزارت اقتصاد پرداخت می شود، طبق اعلام هیات رئیسه از شهریورماه در سامانه قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۴:۰۹    
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اقدام اخیر مقام معظم رهبری در انتصاب فردی جوان به عنوان رییس نهاد نمایندگی در دانشگاه ها را در راستای اهتمام به موضوع جوانگرایی عنوان کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۳:۰۳    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که قوه قضاییه برخورد با محتکران را تشدید کند، گفت: در شرایطی که ما در جنگ اقتصادی هستیم و دولت و ملت باید در کنار هم باشند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۲:۲۳    
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی خواستار آن شد که ضعف آنتن دهی در شهرهای مرزی آذربایجان غربی رفع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۲:۰۲    
محمد قمی نماینده پاکدشت نوشت: اگر این بستر فراهم باشد، نخبگان ما هم در کشور می مانند. اگر جمهوری اسلامی جاذبه لازم را برای ماندن اقلیت های مذهبی و ادامه تحصیل آنها فراهم کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۱:۰۷    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: حاکمیت بنادر جزو وظایف ذاتی دولت است و همه به این موضوع واقف هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۱:۰۳    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: دولت تاکنون لایحه ای مبنی بر تعطیلات زمستانی مدارس را به مجلس ارائه نکرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۴    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: پرداخت بدهی گندم کاران با تاخیر انجام می شود بر این اساس دولت در بودجه منابع کافی برای این کار در نظر بگیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۰۰:۰۴    
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، خواستار توجه ویژه مسئولان محیط زیست به مناطق حفاظت شده استان یزد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۳۴    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از استانداری تهران به خاطر تشکیل شورای برنامه ریزی و پیگیری دقیق موضوعات و مشکلات مربوط به این استان تقدیر کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۸    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در ایجاد شور و نشاط اجتماعی موثر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۷    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار اجرای نظام رتبه بندی معلمان همراه با مهندسی نیروی انسانی راهگشاترین راه برای آموزش و پرورش است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۷    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تلاش نمایندگان مجلس برای کمک به بهبود معیشت مردم خوزستان، تصویب افزایش حقوق کارکنان استان را گامی موثر در این رابطه دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۰    
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های ارتباطی در مسیرهای روستایی فرسوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۰    
نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر روستاهای شهرستان سلسله ازنظر آنتن دهی موبایل دچار مشکل هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۵۸    
آیت الله نوری همدانی گفت: نمایندگان مجلس در زمینه FATF باید بسیار هوشیار باشند، جمهوری اسلامی ایران سلطه پذیر نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی از ابتدای انقلاب جریان شر بین المللی علیه ایران مسئله سازی کرده و بعد از جنگ مسئله هسته ای را علم کردند و اکنون 12 سالی است که با ماجرای هسته ای در چالش هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۸    
آیت الله مکارم شیرازی گفت: نقاط مبهمی در FATF وجود دارد که شفاف نیست و باید دقیق بررسی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۵    
نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: لارستان الگوی وحدت و نمونه مثال زدنی برادری شیعه و سنی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۳۲    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اتاق بازرگانی استان قم با فعالان عرصه تولید این استان دیدار و گفت وگو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۹    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که سامانه انتشار فیش حقوقی مسئولان و نمایندگان در حال طراحی است و پس از اتمام کار امکان دسترسی به آن فراهم خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۲۶    
آیت الله اعرافی با بیان این که به دنبال بازسازی زیرساخت های پاسخگویی و تامین نیازهای معرفتی جوامع بشری هستیم، گفت: نظام آموزشی، پژوهشی و تربیتی المصطفی بر شبکه سازی ظرفیت ها، بنیان نهاده شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، گفت: با اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان شاهد حضور جوانان با انگیزه و با ایده خواهیم بود که قطعا در حل مشکلات کارساز است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۳۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سرنگویی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو وینسنس فاجعه دلخراشی بود که نشان از خوی وحشی گری آمریکا دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۹    
عضو فراکسیون امید مجلس نشست امروز این فراکسیون با دستور کار بررسی وضعیت صید صنعتی ماهی در دریای جنوب را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۱:۰۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم گیری درباره لوایح اف ای تی اف با مجلس است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۷    
نایب رئیس اول کمیسیون شوراهای مجلس گفت: متاسفانه مکانیزم دقیق و از پیش طراحی شده ای برای انتخابات شوراهای شهر و روستا وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۱۰    
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب فردی جوان به عنوان رئیس نهاد نمایندگی در دانشگاه ها توسط مقام معظم رهبری و پیام این اقدام برای طراحان و مجریان طرح قانون منع بکارگیری ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۰    
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که هر دستگاه باید به جای متهم کردن دستگاه دیگر نسبت به احصاء مشکلات و مفاهمه بر سر راه حل ها اقدام کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۰    
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بخش کشاورزی زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی در چهارمحال و بختیاری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۲۰:۰۰    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل ناشران کمبود کاغذ است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۴۲    
رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 20 شهریور 1397 با آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۴۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیک نشانه اعتماد جامعه به سلامت، امنیت و سهولت کاربری آن ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۲    
رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 20 شهریور 1397 با آیت الله سیدجواد شهرستانی دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۱    
رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 20 شهریور 1397 با آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۲۰    
رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 20 شهریور 1397 با آیت الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۱۹    
رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز سه شنبه 20 شهریور 1397 با آیت الله علیرضا اعرافی، رئیس جامعه المصطفی قم دیدار و گفت و گو کردند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۸:۰۷    
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت برای اعمال تعطیلات زمستانی مدارس باید لایحه ای به مجلس شورای اسلامی جهت بررسی ارائه کند .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۵۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رزومه بانوان فعال، متخصص و توانمند را داریم و بنا به شرایط و در فرصت های مختلف سازمان ها، وزارت خانه ها و ... این افراد را در سطح مدیران ارشد معرفی می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۶    
یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره رسیدگی به پرونده شورای شهر بابل گفت: مسئله در حال بررسی است و ما منتظر گزارشات هستیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۴۱    
اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با مسئولان سازمان تامین اجتماعی طی نشستی به بررسی مشکلات حوزه درمان استان تهران پرداختند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۳    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: آزادسازی قیمت گذاری خودرو بدون ایجاد رقابت در صنعت خودروسازی کشور و حمایت از مصرف کنندگان به بازار یک طرفه ای مبدل خواهد شد که تماما به نفع شرکت های ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۱    
عضو کمیسیون بودجه مجلس، جزییات سفر کمیسیون متبوعش به استان آذربایجان غربی را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۳۰    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است تنها راه گذر از مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد کمک به دولت و ارائه نقدها و پیشنهادات سازنده به جای نمک پاشیدن بر زخم ها است که نتیجه آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۶    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برگزاری دادگاه های دانه درشت ها و مفسدان اقتصادی و مبارزه با آن ها به صورت علنی می تواند در رفع مشکلات اقتصادی و اعتمادسازی مردم رهگشا باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۶    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شرکت آلومینیوم ایران (آلومینیوم اراک) در یک شرایط بسیار رانتی واگذار شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از پایان رسیدگی به اصلاح قانون بانک مرکزی بعد از حدود 50 سال در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۳    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه دستگاه های متولی قیمت گذاری پاسخگوی گرانی میوه نیستند، گفت: سوء مدیریت و عوامل روانی دو عامل مهم گرانی های اخیر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۷:۰۳    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در شرایط فعلی اقتصادی به هماهنگی بین قوا نیازمندیم کما این که هدف از تشکیل جلسات هماهنگی بین سران قوا نیز رسیدن به وحدت رویه و هم افزایی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۹    
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: برای خروج از بحران خشکسالی و کم آبی در استان سیستان و بلوچستان باید دولت طرح انتقال آب از دریای عمان به منطقه سیستان را سریعا عملی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۴۸    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: نبود سیستم هوشمندسازی دراخذ قراردادهای شهری، به کارگیری نیروهای بی ضابطه در شهرداری و اقدامات دیگر هرج و مرج گسترده ای را درشهرداری به وجود آورده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۹    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و شفافیت در مجلس می گوید آن 5 خانواده ای که در زمینه احتکار خودرو فعالیت دارند با برخی مقامات در ارتباط هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۸    
نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی می گوید با ایجاد منطقه آزاد در سیستان فرصت جذب سرمایه گذاری خارجی را فراهم می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۷    
مرادی نماینده مردم مریوان در مجلس از هجوم اتباع کشورهای همسایه به شهرهای مرزی برای خرید کالاهای اساسی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۶    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اگر قرار است خودروهای متوقف شده در گمرک ترخیص شوند باید با نرخ دلار بازار ثانویه کار ترخیص آنها انجام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۶    
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شورای نگهبان به دور از مصلحت اندیشی، لوایح مربوط به FATF را بر مبنای شرع و قانون اساسی مورد بررسی قرار می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۲    
نایب رییس فراکسیون مبارزه با جرائم و آسیب های اجتماعی، گفت: جمع آوری کودکان کار به معنای ساماندهی نیست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۲۰    
نشست اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با مسئولان سازمان بهزیستی به منظور بررسی وضعیت آسیب دیدگان اجتماعی استان تهران برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۸    
رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری از اجرای یک هزار و 900 پروژه در حوزه گردشگری کشور خبر داد و گفت: بسته های پیشنهادی مشوق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در گردشگری است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۵    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه بودجه صندوق رفاه دانشجویی در بودجه سال97 افزایش یافته، گفت: با توجه به این افزایش بودجه انتظار است صندوق مذکور مبلغ وام های دانشجویی را افزایش دهد تا دانشجویان در ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع خیرساز منیری و دانشکده علوم پزشکی شهرستان لارستان بازدید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۱    
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: از ظرفیت ماه محرم باید برای حفظ وحدت مردم استفاده کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۱۰    
حضور دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در گلزار شهدای شهرستان لار ظهر امروز 20 شهریور ماه 1397 از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۹    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: تنوع مدارس از قبیل دولتی ، غیر دولتی به کیفیت و سیستم آموزشی لطمه وارد کرده و ایجاد تبعیض می کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۷    
عضو کمیسیون و امورداخلی و شوراهای کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای انتقال فیزیکی پایتخت باید به فکر تغییرات نرم افزاری و الکترونیکی شهر تهران باشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۶:۰۰    
نایب رییس فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس معتقد است با وجود افزایش قیمت بلیت هواپیما، قشر متوسط و ضعیف جامعه که هر چند سال یک بار می توانست برای سفر هزینه کند، از این فرصت محروم می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۵۶    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه افزایش فروش صنایع دستی با کارگیری در ساختمان ها میسّر خواهد شد، گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۴۷    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تشخیص میزان اثربخشی داروهای ایرانی برای بیماران سرطانی نیازمند تایید مختصصان سرطان است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۵:۳۵    
وضعیت اقلیمی از جمله دلایلی است که منجر به عدم سرمایه گذاری در جنوب خزر می شود خصوصا عمق آب .
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۴    
بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:پا درمیانی بنده برای تبرئه مظلومین در دادگاه صحت ندارد و برخی رسانه های کم لطفی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۵۲    
نشست مشترک اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با رئیس شیلات، مسئولان جهاد و صیادان استان بوشهر امروز سه شنبه 13 شهریور 1397 برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۹    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران، گفت: دولت به توسعه خطوط مترو و افزایش واگن ها به عنوان یک معیار درافزایش عدالت اجتماعی توجهی نمی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۶    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی مواد مربوط به بخش بانک مرکزی در طرح قانون جامع بانکداری جمهوری اسلامی ایران در نشست کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۱۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: توجه به صنایع دستی کشور با توجه به مشکلات اقتصادی کشور می تواند در رونق گرفتن اقتصاد کشور راهگشا باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پراکندگی جمعیت در استان های پهناور را عامل اصلی آمار بالای کودکان بازمانده از تحصیل دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۳:۰۱    
عضو فراکسیون فرهنگیان در مجلس شورای اسلامی راهکارهای آموزش و پرورش برای جبران نیروی انسانی موردنیاز هنرستان ها را برشمرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۸    
نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز 20 شهریور ماه 1397 برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۵۴    
رییس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس با بیان اینکه ممانعت از تجویز دارو خارج از قانون برنامه ششم توسعه توسط پزشکان الزامی است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۷    
از زمانی که آمریکا و عربستان تهدید به ایجاد ممنوعیت برای خرید نفت ایران در بازار جهانی شدند، این هراس را دارند که ایران مانع حرکت نفتکش ها از تنگه هرمز برای صادرات نفت کشورهای عربی به دنیا شود از این ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس گفت: کمبود نیرو در آموزش و پرورش دستپخت تصمیمات ناگهانی مدیران این وزارتخانه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، گفت:مبنا وسقف تولیدات نفت در بیانیه اوپک 2016 حدود 30 میلیون بشکه در روز بوده که سهم عربستان نیز حدود 10 میلیون بشکه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۴    
رئیس فراکسیون غذا و دارو مجلس شورای اسلامی، گفت: ارائه کارنامه نسخه نویسی اگر در قالب بررسی، نظارت و اطلاع رسانی و با رعایت شان پزشک انجام شود کار شایسته ای در راستای توسعه خدمات به بیماران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۴۰    
نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، گفت: برای ساماندهی تهران باید بحث انتقال پایتخت اداری را با جدیت پیگیری کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این انقلاب ثمره حرکت امام حسین (ع) است و این حرکت باعث حیات داشتن جامعه ما است و باید قدر محرم را دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۷    
رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعتقاد دارد که نوسان در کیفیت آموزشی مدارس دولتی باید کنترل شود و نباید به حال خود رها شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۳۳    
عضو کمیسیون آموزش مجلس اعتقاد دارد که در طی چند سال می شود با تغییر مدل جذب معلم و بومی گزینی مشکلات پیش آمده در مدیریت منابع انسانی را حل نمود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۸    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بخش زیادی از قدرت خرید کارگران کاهش یافته است ، اما دولت توان افزایش حقوق آنها را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۲۳    
رئیس فراکسیون امید مجلس، با تکذیب انتشار خبری مبنی بر عذرخواهی از مردم برای انتخاب این دولت تاکید کرد که همچنان بر موضع اولیه خود در جهت حمایت از دولت هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۲:۱۲    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: درصد بسیاری از کودکان کار اتباع خارجی هستند که بدون هیچ ضابطه و سازوکار مشخصی وارد کشور شدند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۷    
نایب رییس فراکسیون کارگری مجلس، گفت: حدود 60 درصد جامعه با حقوق های کنونی نمی توانند امرار معاش کنند که باید حقوق آنها افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۴    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه نباید خرید آثار هنری توسط سازمان ها را جزو هزینه های جاری دولت به شمار آورد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۴۲    
عضو هیات رئیسه مجلس مجلس، تاکید کرد: رئیس جمهور باید ضمن حضور در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در جلسه شورای امنیت حاضر و از مواضع ایران به صورت رو در رو دفاع کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۷    
عضو فراکسیون امید در یادداشت تبریکی به مناسبت روز ملی سینما، نوشت: سینما دنیای آزاداندیشی و به تصویر کشیدن ذهن زیباست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اگرچه نسبت به مستمری پایین هنرمندان انتقاد دارد اما افزایش این مستمری از 200 هزار تومان به 800 هزار تومان را اقدامی ستودنی از سوی وزارت فرهنگ دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۲۲    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره افزایش مداوم نرخ ارز در بازار ایران و تاثیرات آن بر آموزش عالی توضیحاتی ارائه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خوشبختانه قدم های خوبی میان دو کشور ایران و هند برای همکاری های اقتصادی از طریق ریال و روپیه برداشته شده است.
  • ۱