چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 23 مهر 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 مهر 1397 خانه ملت 2 مهر 1397 خانه ملت 3 مهر 1397 خانه ملت 4 مهر 1397 خانه ملت 5 مهر 1397 خانه ملت 6 مهر 1397 خانه ملت 7 مهر 1397 خانه ملت 8 مهر 1397 خانه ملت 9 مهر 1397 خانه ملت 10 مهر 1397 خانه ملت 11 مهر 1397 خانه ملت 12 مهر 1397 خانه ملت 13 مهر 1397 خانه ملت 14 مهر 1397 خانه ملت 15 مهر 1397 خانه ملت 16 مهر 1397 خانه ملت 17 مهر 1397 خانه ملت 18 مهر 1397 خانه ملت 19 مهر 1397 خانه ملت 20 مهر 1397 خانه ملت 21 مهر 1397 خانه ملت 22 مهر 1397 خانه ملت 23 مهر 1397 خانه ملت 24 مهر 1397 خانه ملت 25 مهر 1397 خانه ملت 26 مهر 1397 خانه ملت 27 مهر 1397 خانه ملت 28 مهر 1397 خانه ملت 29 مهر 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۱    
علی نجفی خوشرودی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در کمیته صلح و امنیت بین الملل اتحادیه بین المجالس IPU به ایراد سخنرانی پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۱۲:۱۴    
وز گذشته وزارت اطلاعات اعلام کرد که نیروهای ایرانی در روز شنبه عملیاتی ضد تروریسم انجام دادند که طی آن دو ستیزه جوی کشته و چندین نفر دیگر بازداشت شدند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۹    
کمیته دموکراسی و حقوق بشر در یکصد و سی و نهمین اجلاس IPU با حضور محمدباسط درازهی و اسفندیار اختیاری برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۲:۰۲    
دولت هایی که از توجه به صحبت های کارشناسانی روی گردانی کرده اند و به موضوع تخصص در حوزه های تصمیم گیر و در سیاستگذاری اهتمام نورزیده اند هزینه های گزافی را به ملت تحمیل کرده اند
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۱:۰۲    
با توجه به این که آقای روحانی در دوران انتخابات خود اعلام کرد که وابستگی حزبی و جناحی به هیچ یک از گروه ها ندارد و از همه طیف ها و گروه های سیاسی برای پیشبرد اهداف کشور استفاده خواهد کرد انتظار می ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۱۹    
نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر خروج بانک ها از بنگاهداری گفت:بخش قابل توجهی از منابع بانکی وارد بخش بنگاهداری شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۲۰:۰۲    
گرمابی گفت : تولیدمان مشکلات زیادی دارد، تامین مواد اولیه نیز هم در داخل و هم در خارج گران تر می شود و اگر به همین روال ادامه پیدا کند پیش بینی می شود که سال آینده آمار بیکاران افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۲    
عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی گفت:یکی از دلایل اینکه قیمت دلار هم در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد و هم دوران آقای روحانی سه برابر افزایش پیدا می کند آن است که بانک ها سودهای موهوم آن هم بدون ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی هیئت رییسه مجلس، با بیان اینکه هیچ موضوعی مبنی بر سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت در شورای عالی اقتصادی قوای سه گانه مطرح نشده است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۹:۰۲    
نماینده فصر شیررین گفت:طرف ایران آمادگی لازم برای بازگشایی این مرز را دارد و همه زیرساخت های مورد نیاز را هم فراهم کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۹    
عضو فراکسیون ولایی مجلس اهداف استقرار سامانه دفاع هوایی اس 300 مسکو در سوریه را تشریح کرد..
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۲۰    
رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس شورای اسلامی، گفت: شورای مرکزی فراکسیون محیط زیست در نخستین جلسه خود در هفته آینده به دو پرونده صید بی رویه آبزیان در قالب صید فانونس ماهیان در دریای عمان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۹    
رئیس فراکسیون معلولان مجلس، از پیگیری جدی روند اجرای قانون حمایت از معلولان توسط فراکسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۲    
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی در کشور مدعی هستند که پیوستن ایران به این لایحه بر حمایت از نیروهای یمن، لبنان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۸:۰۲    
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جوابیه ای اقدامات و برنامه های فرهنگی در روستاها و شهرهای کوچک را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۵۰    
نماینده مردم ورامین تصریح کرد:طرح موضوع تحریم عربستان توسط آمریکا به بهانه ی پرونده قتل خبرنگار منتقد حکومت سعودی یک بلوف سیاسی برای امتیاز گیری بیشتر است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۵    
رییس فراکسیون امید مجلس گفت :فرض ما ماندگاری آقای افشانی است، اما نماینده شهرداری در مجلس در این باره ضعیف عمل کرد
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۷:۲۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است اگر بحران یمن به زودی حل نشود یک نسل در این کشور به خاطر زیاده خواهی های عربستان از بین می رود از این رو باید هرچه سریع تر به سمت توافق ملی پیش رفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۹    
نماینده شاهین شهر و میمه: مردم به احزاب و گروه های سیاسی اعتماد ندارند چرا که این احزاب و تشکل ها پس از هر انتخابات به جای مطالبه وعده های انتخاباتی وخواسته های مردم به دنبال سهم خواهی از دولت ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۴۶    
عضو کمیسیون عمران مجلس بر لزوم برخورد با متخلفان و مسببان افزایش قیمت بلیط اتوبوس در ایام اربعین تأکید کرد و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۶:۰۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه جایگزینی نفت ایران توسط سعودی ها یک بلوف سیاسی است، گفت: عربستان به لحاظ فنی امکان جایگزینی نفت ایران را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۴    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است نسبت تعداد دانش آموزان ایرانی در کلاس های درس به گونه ای نباشد که آنها احساس در اقلیت بودن داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۵۰    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از حل مشکل ثبت نام دانشجویان ستاره دار ورودی سال 97 به دانشگاه های کشور در مقطع ارشد خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس اعتقاد دارد استقرار سامانه دفاع هوایی اس 300 روسیه در دمشق هشداری به آمریکایی ها در راستای افزایش پایگاه های نظامی در منطقه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است نباید ادلب خارج از دست هیچ گروهی قرار بگیرد تا تهدیدات انسانی زیاد شده و مورد تجزیه واقع شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می گوید که اختلاف نرخ شود بازار سرمایه با بانک ها علت اصلی سرگردانی نقدینگی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۳۶    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: برخی مدیران کشور در حال حاضر به این سمت گرایش یافته اند که کارها را تسهیل و در کنار آن پورسانت دریافت کنند که این سبب ایجاد مفاسد خرد و کلان در دستگاه های اجرایی و اداری ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: سهمیه بندی بنزین خود به خود با احیای کارت سوخت مطرح می شود و دولت باید برای سهمیه بندی سوخت به جمع بندی رسیده و این جمع بندی را به مجلس ارائه کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۱    
رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی می گوید دولت باید سهم و نقش خود در ایجاد التهابات اقتصادی را بپذیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۰    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، می گوید: علیرغم اینکه در تولید محصولات پتروشیمی و حتی برخی محصولات کشاورزی جزو تولیدکنندگان شاخص هستیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۲۰    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس، گفت: قطعات مورد نیاز با ارز 3 هزار و 800 تومانی و 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور شده بود اما با افزایش نرخ ارز این قطعات از انبارها خارج و به انبارهای دیگری ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معتقد است: مهم ترین مشکلی که باعث می شود سرمایه گذار در ایران رغبتی برای سرمایه گذاری نداشته باشد، عدم ثبات قوانین است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: باید مشخص شود نماینده مجلس، هر مدیری و مسئولی چه میزان دریافت می کند نمی دانم چرا پنهان کاری می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در دولت نهم و دهم، مسکن مهر به عنوان راه حل معضل مسکن مورد پیگیری قرار گرفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۱۲    
رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس، با بیان اینکه حوزه دارو در شرایط پایداری قرار ندارد تاکید کرد که حمایت از تولیدکنندگان داخلی دارو از اهمیت بسزایی برخوردار است اما نباید این اقدامات سختگیرانه به قیمت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۹    
عضو کمیسیون کشاورزی با تاکید بر لزوم عزل رییس سازمان محیط زیست، گفت: فردی باید در راس سازمان قرار گیرد که مهمترین دغدغه اش حفظ محیط زیست باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۴    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: وجود مسائل مختلف تربیتی، اعتقادی، فرهنگی و معضلاتی که به صورت مخفی در اثر زندانی شدن یک سرپرست خانواده به خانواده تحمیل می شد باعث شده مسئولین قضایی بخشی از مجازات ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۲    
افرادی که نیازمند مشاوره حقوقی هستند با مراجعه به این سامانه می توانند وکیل مخصوص خود را داشته باشند و از مشاوره های تخصصی آن بهرمند شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۲    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را بسیار امیدوارکننده و پاسخی محکم به استکبار جهانی برشمرد و گفت: این سند برای تمامی دستگاه های کشور تکلیف مشخص کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۰    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: گردشگری سلامت در حال حاضر یکی از حوزه های اقتصادی مهم در کشور های توسعه یافته است و ما نیز در حوزه غرب آسیا تقریبا پیشرفته ترین حوزه خدمات پزشکی را داریم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۵:۰۰    
عضو هیات اعزامی پارلمانی کشورمان به شورای حکام بین المجالس با بیان اینکه کمک های داوطلبانه برخی کشورها به IPU نباید به جهت و اهداف خاص آن کشورها مشروط شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۳    
نایب رئیس شورای بین المجالس در کمیته توسعه پایدار و امور بازرگانی اتحادیه بین المجالس جهانی گفت: اعمال تحریم به عنوان اقدامی اجباری و یکجانبه از سوی برخی کشورها به کار گرفته می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۲    
عضوکمیسیون بهداشت ودرمان با بیان اینکه بسیاری از بیمارستان ها به بیمه ها بدهکارند، گفت: بیماران در بیمارستان دولتی تنها برحسب ضابطه قانونی پذیرش شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۴:۱۴    
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، معتقد است: در صورتی که نهادهای بین المللی و منطقه ای از عربستان و جنایت در یمن حمایت نکنند، مشکل مردم یمن به خودی خود حل می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۴۶    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اعتبار 200 میلیارد تومانی توزیع شیر در مدارس، تصریح کرد: این اعتبارات باید از درآمد هدفمندی یارانه ها پرداخت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۳۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است ترکیه باید تا زمان پیدا شدن جنازه خاشقجی و کشف علت قتل آن موضوع را پیگیری کند حتی اگر به قیمت اخراج دیپلمات های سعودی از آنکارا تمام شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۷    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت:اقتصاد خانوارها از بابت نرخ کاذب ارز تضعیف شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۲۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از عدم نظارت موثر سیستمی بر عملکرد بازارها انتقاد کرد و گفت:برای هدایت بیشتر نقدینگی به بازار سرمایه باید از ظرفیت شرکت های جدید در بورس استفاده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۳    
عضو کمیسون آموزش و تحقیقات مجلس از عدم دعوت تشکل های دانشجویی در دیدار رئیس جمهور با دانشجویان دانشگاه تهران و اینکه به هیچ یک از دانشجویان مستقل و منتقد اجازه سخنرانی داده نشد، انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، قوه قضائیه را بهترین متولی برای بررسی صلاحیت افراد به منظور تعیین سرپرست برای فرزندان والدین زندانی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۱۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد عواقب قطع شدن دسترسی ایران به سوئیفت در پی اعمال تحریم های ثانویه را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۹    
عضوکمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بابیان اینکه اخذ ویزیت در مطب ها بالاتر ازمصوبات قانونی تخلف است،گفت: پزشک تنهامجازبه اخذ ویزیت برحسب مصوبات قانونی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۸    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وزارتخانه متبوعش رغبت بسیاری برای تخصیص یک درصد از درآمد شرکت های دولتی به نظام آموزشی دارد، گفت: از اعتبارات این مصوبه می توان برای پرداخت پاداش پایان خدمت و.. ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از نبود سیستم هماهنگ کننده و یکپارچه پیوند عضو در کشور انتقاد کرد و گفت: بیمارستان ها به صورت جزیره ای عمل می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۵    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پیگیری و اجرایی کردن مصوبات قانون حمایت از معلولین یکی از مهمترین کاری است که در مجلس انجام می شود و اجرایی شدن آن و مطالبه کردن اجرای این قانون از دستاوردهای بسیار ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه توسعه بی رویه و بدون پشتوانه علمی دانشگاه ها اقدام مسئولان در برابر خواست عمومی جامعه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه کمبود شیرخشک های رژیمی برای بیماری های خاص مشهود است، گفت: تاخیر گمرک درآزادسازی عامل اساسی کمبود شیر خشک های رژیمی در بازار است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۱    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: جمع آوری و مدیریت پسماند و تفکیک از مبدا و کاهش پسماند از مبداً نیاز به عظم جمعی دارد با استفاده از استارت آپ هایی که برای تفکیک پسماند ها برنامه دارند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۸    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس بابیان اینکه بیماران اورژانسی در اولویت پذیرش بیمارستان های دولتی قرار بگیرند،گفت:ظرفیت محدود بیمارستان های دولتی با حجم مراجعه کننده سنخیت ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر لزوم توجه جدی به مهارت آموزی هدف از تصویب قانون نظام جامع فنی و حرفه ای را جلوگیری از موازی کاری در مهارت آموزی دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را برای کشوری که اهداف بلندی دارد، ضروری دانست و گفت: این الگو باید در محافل علمی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۸    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است دولت باید یکی از اولویت های خود را رایزنی با کشورها برای ارائه خدمات ویزا با پول رایج کشورها قرار دهد تا بتوانیم اندکی از شرایط موجود را بهبود بخشیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۴۷    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: کمیسیون اصل 90آماده دریافت شکایت سلبریتی ها در خصوص ابهامات پیش آمده نسبت به هزینه کرد کمک های مردمی به زلزله زدگان کرمانشاه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، از بررسی دلایل افزایش 4500 زندانی مهریه در کمیسیون متبوعش در قالب طرح حبس زدایی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۷    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره احتمال تخصیص یک درصد از درآمد شرکت ها و بانک های دولتی به آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۲    
رییس کمیسیون انرژی مجلس، گفت:طی ماه های آینده قیمت نفت به بیش از 120 دلار رسیده و برودت هوا و سرمای پیش رو در اروپا و آمریکا و مشکلاتی که در تولید و عرضه نفت برای عربستان و برخی کشورها ایجاد شده حتما ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۲:۰۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می گوید مجلس هر ساله بین 6 تا 7 هزار میلیارد تومان به اعتبارات پیشنهادی دولت برای آموزش و پرورش در بودجه سنواتی افزوده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۰    
عضو فراکسیون امید مجلس، معتقد است: روحانی در جلسه سران قوا و نشست با روسای فراکسیون های سیاسی درباره انتخاب وزرای پیشنهادی صمت، کار، اقتصاد و راه هماهنگی و مشورت کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۵    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه قتل خاشقجی پرده از جنایات چندین ساله سعودی برداشت، گفت: به موجب این اتفاق حامیان حاکمان عربستان باید به دنبال پاسخگوی افکار عمومی جهان باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۳۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، تصریح کرد: ضعف اصلی در حوزه امنیت مرزها مربوط به کمبود نیروی انسانی و تجهیزات است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۹    
عضو فراکسیون ولایی مجلس معتقد است حزب الله لبنان با قدرتی بیش از زمان جنگ های 22 و 33 روزه اجازه دست درازی اسرائیل به نوار غزه را نمی دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مسئولان وزارت صمت اعلام کردند که لاستیک اتوبوس های فعال در ایام اربعین تأمین می شود، از این رو با تحقق شرط تأمین لاستیک ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۵    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، تاکید کرد: رئیس جمهور در انتخاب و پیشنهاد وزرای راه، کار، اقتصاد و صمت باید به کارآمدی و تخصص توجه ویژه داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۴    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: کاهش ارزش پول داخلی و افزایش نرخ ارز در کشور باعث شده قاچاق دام زنده به کشورهای همسایه افزایش پیدا کند که این امر کاهش گوشت مورد نیاز مردم را در پی خواهد داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۴    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: کمبود دان در کشور وجود ندارد و تنها دلیل آن عدم بارگیری محموله ها در بنادر است و به دلیل در اختیار نبودن دان مرغ مرغداران و پرورش دهندگان مرغ گوشتی زودتر از موعد مرغ ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۷    
قبل از آنکه تصویب یا رد لایحه CFT بخواهد بر افزایش یا کاهش قیمت مسکن تاثیرگذار باشد ، عملکرد ضعیف وزارت راه و شهرسازی بر صعودی شدن قیمت ها در بخش مسکن تاثیرگذار است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۱    
تنها موضوعی که در نشست ستاد اطلاع رسانی شورای هماهنگی سران قوا پیشنهاد شده موضوع احیای کارت سوخت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۶    
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه دولت باید به میزان مداخله در امور فرهنگی هزینه اعمال نظر خود را پرداخت کند، گفت: زمانیکه چارچوب ها و خطوطی برای ساخت فیلم های سینمایی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۵    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اکنون منتظریم تا طرح ساماندهی مهریه به صورت رسمی در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح و بررسی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۴    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: گروهی در تهران باندهای تبهکاری و تکدی گری را ایجاد کرده اند که بسیار خطرناک بوده و باید دستگاه ها نظارت بیشتری داشته باشند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۱۰:۲۲    
عضو مجمع نمایندگان تهران می گوید در جلسه دیشب اعضای این مجمع با اعضای شورای شهر، نظر اکثریت نمایندگان بر اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و اضافه نشدن استثنا به آن بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۵۶    
نماینده مردم سراوان در مجلس در نشست مهاجرت اتحادیه بین المجالس جهانی، گفت: در جمهوری اسلامی که کشور مقصد تعداد زیادی از همسایگان افغان است ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۴۶    
فاطمه حسینی به عنوان عضو هیات رئیسه مجمع نمایندگان زن اتحادیه بین المجالس جهانی انتخاب شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۳۶    
نشست جانبی مجالس کشورهای عضو گروه آسیا پاسفیک در حاشیه اجلاس 139 اتحادیه بین المجالس جهانی IPU برگزار شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۹:۱۷    
دبیر مجمع نمایندگان استان تهران، از بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در نشست مشترک مجمع نمایندگان و شورای شهر تهران و تشکیل کمیته ای برای بررسی وضعیت شهردار تهران در قانون منع بکارگیری بازنشستگان ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۳    
پروانه مافی در مجمع نمایندگان زن اتحادیه بین المجالس جهانی با بیان اینکه کلیشه های جنسیتی در سراسر جهان زنان را از ورود به عرصه های فناوری و مهندسی دور نگاه داشته است گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۴۹    
نشست گروه مجالس کشورهای آسیایی در حاشیه اجلاس 139 اتحادیه بین المجالس جهانی با حضور نمایندگان بیش از20 کشور برگزار گردید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۵    
رئیس کارگروه ارتباطات و مخابرات مجلس، گفت: بسته های ارائه شده به روش ترکیبی تحملی هستند و مصرف کننده مجبور است تا هزینه بخش شبانه را نیز پرداخت کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۴    
نایب رییس فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: در خصوص مراسم اربعین نزدیک به 945 جلسه برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم صورت گرفته که بیانگر اهتمام ویژه مسئولان ستاد برگزاری مراسم اربعین است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس نسبت به مهاجرت خلبانان ایرلاین های داخلی به کشورهای همسایه هشدار داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۲    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: متاسفانه اغلب معلمان بجای اینکه تمام ذهنیات خود را کلاس درس و تدریس قرار دهند، بدنبال رفع مشکلات اقتصادی خود هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۱    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: اصل در دریافت شهریه برای دروس جبرانی ارائه شده به دانشجویان دوره ارشد روزانه این است که باید مصوبه هیات امنای دانشگاه را داشته باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۹    
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: پیشنهاد بر این شده که فارغ التحصیلان بعد از اتمام دانشگاه با حضور مراکز دولتی با مهارت های عملی آشنا شده و سپس جذب بازار کار شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که ارز هر روز دچار نوسان قیمتی است و سرمایه گذار در نحوه سرمایه گذاری بلاتکلیف است، جذب سرمایه های خارجی با موفقیت انجام نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه از آنجا که اردو بخشی از آموزش و تعلیم و تربیت دانش آموزان در مدارس به شمار می آیند نمی توان آن ها را تعطیل کرد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۷    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه طرح معلم تمام وقت به معنای حضور تمام وقت معلم بر سرکلاس نیست بلکه باید 36ساعت در مدرسه فعالیت کند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۱۳    
عضو کمیته حل بحران کاغذ، دو راهکار برای از بین بردن فضای رانتی در حوزه کاغذ با توجه به اختصاص ارز دولتی به آن را توضیح داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۵    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به نظر من هنوز موقع ترکیدن حباب بازار مسکن نرسیده و حداقل تا پایان سال 97، شاهد کاهش قیمت مسکن نخواهیم بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۴    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس علت مناقشه آموزش و پرورش با برخی معلمان استخدامی دهه 60 را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۷/۲۳ - ۰۸:۰۳    
تکانه های بازار اقتصادی ایران که در ماههای اخیر با نوسانات زیادی بخش های مختلف اقتصادی و خدماتی را نیز تحت تاثیر قرار داده است ،این روزها در تدارک تامین بلیت زائرین اربعین حسینی است.
  • ۱