شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۶Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 21 آبان 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 آبان 1397 خانه ملت 2 آبان 1397 خانه ملت 3 آبان 1397 خانه ملت 4 آبان 1397 خانه ملت 5 آبان 1397 خانه ملت 6 آبان 1397 خانه ملت 7 آبان 1397 خانه ملت 8 آبان 1397 خانه ملت 9 آبان 1397 خانه ملت 10 آبان 1397 خانه ملت 11 آبان 1397 خانه ملت 12 آبان 1397 خانه ملت 13 آبان 1397 خانه ملت 14 آبان 1397 خانه ملت 15 آبان 1397 خانه ملت 16 آبان 1397 خانه ملت 17 آبان 1397 خانه ملت 18 آبان 1397 خانه ملت 19 آبان 1397 خانه ملت 20 آبان 1397 خانه ملت 21 آبان 1397 خانه ملت 22 آبان 1397 خانه ملت 23 آبان 1397 خانه ملت 24 آبان 1397 خانه ملت 25 آبان 1397 خانه ملت 26 آبان 1397 خانه ملت 27 آبان 1397 خانه ملت 28 آبان 1397 خانه ملت 29 آبان 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۳    
سناتور فرناندو کالور دی ملو، رئیس جمهور اسبق برزیل و رئیس کمیته روابط خارجی و دفاع ملی مجلس برزیل شب گذشته با بدرقه رسمی عبدالرضا عزیزی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید 12 بانکی کوچکی که به سوئیفت متصل هستند روزنه ای اند که می توان از آن حداکثر استفاده را داشت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۰۰    
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، گفت:در بند 9 نقشه راه معدن و صنایع معدنی بر بخش اکتشاف تاکید فراوانی شده و بر اساس این بند در سال اجرای نقشه راه حدود 500 میلیارد تومان به منظور اکتشاف معادن باید ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۰:۰۲    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:همانطور که پیش بینی می شد بعد از گذشت 13 آبان، بازار ارز را با افزایش قیمت جدیدی روبرو نشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۶    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: در نشست اخیر شورای عالی انتقال پایتخت مقرر شد که کارگروه ویژه ای برای این مسئله زیر نظر وزارت راه و شهرسازی تشکیل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۵۳    
عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با انتقاد از شیوه فعلی انتخاب شهردار تهران، گفت: با این شیوه حاشیه بر متن غلبه دارد و مشخص نیست این همه شایعه سازی درباره انتخاب شهردار از کجا نشأت می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۲۹    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه سهام عدالت همچنان در انحصار دولت است، گفت: ارزش سهام عدالت را بازار بورس مشخص می کند و تا بازار بورسی نباشد و سهامی در بورس ارائه نشود نمی توان قیمت واقعی آن ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۸:۰۴    
حسین امیر عبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل امروز 21 آبان ماه 1397 با معاون ستاد دولت استرالیا دیدار و گفت و گو کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۷:۳۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است آمریکا شریک جرم سعودی و امارات در جنگ یمن بوده و علیرغم شکست تئوری های مختلف برای از پا درآوردن حوثی ها همچنان به دنبال به زانودرآوردن ملت مظلوم یمن است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۶    
رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی در مجلس با انتقاد از گران شدن کالاهای اساسی گفت:اختصاص ارز با نرخ 4200 تومان برای تامین کالاهای اساسی باید ادامه یابد اما نکته مهم اصلاح روند توزیع ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۴    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید ارزش سهام عدالت روی کاغذ به 14 میلیون رسیده و بسیاری از پشتوانه های مالی سهام عدالت زیان ده هستند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۱۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شروع مذاکرات بین ایران و اروپا مربوط به حل بحران یمن است، حل مشکلات فراوانی که اکنون در یمن رخ داده ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۹    
نماینده مردم بردسکن در مجلس با تاکید بر لزوم حضور پررنگ تر پلیس راهور در نزدیکی محیط های آموزشی، به این سوال که "آیا اعزام سه دانش آموز مصدوم بردسکنی با هلی کوپتر به بیمارستان شهری دیگر سبب مرگ آنها ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۱    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، گفت: با دست خودمان تیشه به ریشه اقتصاد کشور وارد می کنیم و بخش خصوص که راغب است تا سرمایه گذاری کند را در مراحل اول پشیمان می کنیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۴۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه پیشنهاد نمایش فیلم در مدارس ساز و کار خاص خود را می طلبد، گفت: نگاه ملی به پیشنهاد نمایش فیلم در مدارس ضروری است و مدیران نمی توانند سرخود عمل کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۷    
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان از سوء مدیریت ها و نبود مدیران متخصص در حوزه گردشگری در استان سیستان و بلوچستان بشدت انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۳۵    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: مشارکت سازمان های مردم نهاد تنها منحصر به سرمایه گزاری های مادی نیست چرا که سلامت پدیده ای است که با توجه به مختصات عرفی و منطقه ای تعریف می ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۱۴    
رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس، با بیان اینکه حقوق ومزایای معلمان نباید کمتر از 80 درصد هیات علمی دانشگاه ها باشد ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۵:۰۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است حریری سعی دارد حزب الله را مسئول تأخیر در تشکیل دولت عنوان کند درحالی که به علت سهم خواهی های المستقبل، کابینه تشکیل نمی شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۹    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: در حال حاضر حدود 300 هزار هکتار از اراضی کشورهای مختلف توسط سرمایه گذاران ایرانی تحت کشت فرا سرزمینی قرار گرفته و در حال تلاش هستند تا این میزان را به ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۶    
عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان،گفت: در حال حاضر جمعیت یک میلیون و سیصد هزار نفری شهر زاهدان و سیستان از چاه نیمه استفاده می کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۳    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:رفتار رئیس جمهور آمریکا نه تنها برای ایران بلکه برای اروپایی ها نیز مشکل به وجود آورده و شرایط مشوشی را در صحنه بین الملل ایجاد کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۵۳    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، بابیان اینکه انجام صادرات دارو و تجهیزات پزشکی در زمان تحریم به نیاز کشور بستگی دارد از بررسی این موضوع با حضور مسئولان مربوطه در کمیسیون متبوعش خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۹    
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس،گفت:بیماران سرطانی کورکورانه شیمی درمانی نشوند زیرا باید آزمایش ژنتیکی قبل از شیمی درمانی انجام شود تا مشخص شود، اثر بخشی شیمی درمانی بر بیمار چگونه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۹    
دیدار هیات اقتصادی آلمان امروز 21 آبان ماه 1397 با دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی از زاویه دید دوربین خبرگزاری خانه ملت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ادامه دار بودن راهپیمایی روز بازگشت فلسطینیان، گفت: حساسیت صهیونیست ها به حرکت های مردمی فلسطینیان باعث افزایش تلفات جانی در سایه سکوت سازمان های حقوق بشری شده ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۷    
عضو کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به ادامه مراجعات دانشجویان معترض رشته های پزشکی دانشگاه آزاد به کمیته آموزش عالی کمیسیون ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۴    
رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس، بابیان اینکه نظارت بر سلامت زنجیره تولید و توزیع مواد غذایی وظیفه حاکمیت است یادآورشد که بر اساس قوانین بالادستی باید علیه متخلفان این حوزه اقامه دعوا شده و برای آنها ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۵۴    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مهلت یک ماهه کمیسیون متبوعش به وزارت کار برای اجرای قانون "نظام جامع آموزش وتربیت فنی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۴    
رئیس کارگروه پارلمانی بحرین، گفت: عادی سازی روابط با اسرائیل سیاست ادامه داری است که و تنها عامل ایستادگی و بر هم زدن این سیاست، بیداری ملت های منطقه، اصرار بر اصول مقاومت و عزت و شرف اسلامی است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس می گوید 12 بانکی که در لیست سیاه سوئیفت قرار ندارند توان فعالیت های بین المللی را ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۳۶    
عضو مجمع نمایندگان خوزستان پیشنهاد داد با توجه به منابع متعدد و زاینده ثروت در خوزستان، هر کدام از شرکت های متولی این حوزه ها، هزینه ای از تحصیل دانش آموزان محروم را متقبل شوند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۹    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید اصلاح قانون بودجه سال 97 در دستور کار مجلس قرار می گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به زمزمه هایی در خصوص افزایش حقوق کارمندان دولت در بودجه های سنواتی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس اعتقاد دارد بخش های مرزی پاکستان به حیات خلوت تروریست ها تبدیل شده است از این رو ضرورت همکاری مشترک برای از بین بردن تروریست ها و اشرار در مرزها محسوس است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۲۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس کفت:قیمت مسکن در پایتخت دربین سالهای 71 تا 94 با افزایش 78 برابری روبرو بوده .باید باتصویب قوانین کارساز ضمن رعیات حقوق سازنده و مصرف کننده قیمت مسکت در تهران متعادل شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس: قطعا کمیسیون صنایع و معادن بررسی و ورود به موضوع صدور بخشنامه سایپا به مشتریان را در دستور کار قرار می دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۹    
عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: پیشنهاد اختصاص ماهانه 30 لیتر بنزین به هر ایرانی مطرح شده که افراد می توانند مازاد بنزین خود را از طریق استارت آپ ها تا 5 هزار تومان به فروش برسانند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۰    
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه برخی ها که سواد کافی ندارند با تجویز داروهای عطاری برای بیماران صعب العلاج به دنبال سود های کلان هستند،گفت: رابطه اصولی میان طب سنتی و جدید ترسیم ومشخص شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دولت به حقوق فرهنگیان قبل از تبدیل شدن مشکل شان به یک بحران لاینحل توجه کند، گفت: لایحه رتبه بندی به خوره جان فرهنگیان تبدیل شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۴    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حمایت مشروط کمیسیون متبوعش برای اختصاص ردیف بودجه در قانون بودجه سال آینده به منظور حمایت از صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۶    
نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم وسعت کار بسیار زیاد، بنیاد مسکن مردم را مجبور کرده است قرار دادشان را با پیمانکاران خاص ببندند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر آمریکایی ها دسترسی ایران به سوئیفت را قطع کنند، در فرصت بسیار محدودی جمهوری اسلامی ایران می تواند کانال های جایگزین را فعال کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۶    
عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به محرومیتی که عشایر در خصوص کسب علم و دانش دارند، باید با توجه و رسیدگی، شرایط تحصیل برای آنها فراهم شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۶    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از بی توجهی مسئولان دولتی نسبت به معضل اعتیاد، آمارهای ارائه شده از سوی ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد تعداد معتادان را دور از واقعیت دانست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۶    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، از تعیین 2 ماه حبس و 74 ضربه شلاق بر اساس ماده 638 قانون مجازات اسلامی هم برای افراد متقاضی انجام عمل های چشم گربه ای و گوش الاغی و هم پزشکان تسهیل کننده این اقدام ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۴    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس بابیان اینکه گرانی بلیت هواپیما ترمزی در مسیر توسعه صنعت گردشگری است، گفت: مسافران تکافوی استفاده از هواپیما را ندارند، بایستی وزارت راه به این نابسامانی ها رسیدگی کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۳۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره شرایط دانشجویانی که در زمره دریافت کنندگان ارز دانشجویی هستند توضیحاتی ارائه کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۹    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با تاکید بر اینکه بسترهای لازم برای مهارت آموزی در مدارس فراهم نیست، گفت: تحقق مهارت آموزی نیازمند تجهیز مدارس به امکانات پیشرفته و ایمان و باور قلبی مسئولان است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۶    
چهارمین نشست بررسی طرح ارتقای اعتبار اسناد رسمی با حضور محققان و شخصیت ها و برخی اعضای شورای فقهی مرکز تحقیقات اسلامی مجلس در قم برگزار و دلیل اعتبار سند مورد بررسی قرار گرفت.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۴۰    
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه بخشی از اختلاس های صندوق ذخیره فرهنگیان بازگردانده شده ، گفت: غارت 16 هزار میلیارد تومانی اموال فرهنگیان باید هر چه سریعتر اعاده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، با یادآوری تصمیمات ترامپ در عرصه سیاسی و اقتصادی و خروج از بسیاری از معاهدات بین المللی، گفت: تشکیل ارتش اروپا اختلافات را تشدید و ناتو را تضعیف خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۱    
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: برخی مدیران دولتی به دلیل تلاش برای حفظ ریاست و حس ریاست طلبی یا اقتدار گرایی همه امور را در دفتر خود متمرکز کرده اند در حالیکه تفویض اختیارات به مدیران ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس و مدیرکل امور بین الملل گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای در افغانستان به منظور انتخاب نمایندگان مجلس، را تبریک می گوییم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۱۵    
وزیر امورخارجه گفت: مقامات پاکستانی اعم از نخست وزیر، وزیر امورخارجه و فرمانده ارتش پاکستان تعهد کردند که اقدامات خود را برای آزاد کردن همه گروگان های ایرانی، افزایش دهند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۶    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: در فضای موجود کشور صادرات کنندگان میوه به راحتی می توانند محصولات را صادر کنند اما انگیزه ای برای واردات ندارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: موضوع افزایش تعداد نمایندگان مجلس از تعداد 290 نماینده فعلی به 330 نماینده، در کمیسیون به تصویب رسیده و به هیات رئیسه مجلس ارائه شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۴    
بیت کوین و نسل های جدید ارزهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش است و ایرانیها نیز خود را علاقمند به سرمایه گذاری در آن نشان داده اند ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۳۵    
طراح طرح شناسایی و الزام به اجاره دادن خانه های خالی گفت: بر اساس آمارها، معادل میزان واحدهای مسکن مهر در کشور خانه خالی وجود دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۴    
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به افشای تامین مالی شبکه ایران_اینترنشنال توسط بن سلمان، گفت: هدف بن سلمان از راه اندازی این شبکه کشاندن جنگ به مرزهای ایران بود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۵۵    
عضو فراکسیون معلولان مطرح کرد: بیماران سندروم دان همانند بیماران اوتیسم و همه گروه های خاص بیماری های معلولیتی مظلوم هستند و باید به صورت ویژه مورد توجه مسئولان قرار بگیرند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۴۵    
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی،گفت: معتقدم پزشکان ما نوسانات مختلف مالی را تحمل می کنند ولی اقدام به دریافت ویزیت های خارج از عرف و قانون نمی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۴۲    
رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه حتی یک معتاد متجاهر در خیابان های تبریز وجود ندارد، گفت: اراده جمعی در پایتخت برای جمع آوری معتادان متجاهر وجود ندارد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۳۹    
حال که سریال "هزار دستان" در فهرست ملی برنامه حافظه جهانی یونسکو ثبت شده، نمایندگان مجلس از تصویر ذهنی خود از این سریال می گویند؛ تأکیدی بر یک شخصیت پشت پرده که وقایع را رقم می زد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۳۷    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت : مهاجرت معکوس بسیاری از مشکلات کلانشهر ها اعم از آلودگی هوا، ترافیک، حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی را حل خواهد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۲۵    
نماینده مردم اهواز در مجلس انباشت زباله در جوار واحدهای مسکونی و آتش زدن لاشه سگ ها در کوت عبدالله را امری غیرقانونی و تهدیدی جدی علیه بهداشت عمومی دانست و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۱۵    
نماینده مردم شهرکرد در مجلس با انتقاد از حاکم بودن نگاه قومی قبلیه ای در آموزش و پرورش حوزه انتخابیه خود، بر پرهیز از دخالت ناموجه عناصر سیاسی در آموزش و پرورش تأکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۱۵    
حسین امیر عبدللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل امروز 20 آبان ماه 1397 با سفیر افغانستان دیدار و گفت وگو کرد.