جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۵:۲۴Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 21 بهمن 1397 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 26 فروردین 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1397 خانه ملت 31 خرداد 1397 خانه ملت 31 تیر 1397 خانه ملت 31 مرداد 1397 خانه ملت 31 شهریور 1397 خانه ملت 30 مهر 1397 خانه ملت 30 آبان 1397 خانه ملت 30 آذر 1397 خانه ملت 30 دی 1397 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 1 بهمن 1397 خانه ملت 2 بهمن 1397 خانه ملت 3 بهمن 1397 خانه ملت 4 بهمن 1397 خانه ملت 5 بهمن 1397 خانه ملت 6 بهمن 1397 خانه ملت 7 بهمن 1397 خانه ملت 8 بهمن 1397 خانه ملت 9 بهمن 1397 خانه ملت 10 بهمن 1397 خانه ملت 11 بهمن 1397 خانه ملت 12 بهمن 1397 خانه ملت 13 بهمن 1397 خانه ملت 14 بهمن 1397 خانه ملت 15 بهمن 1397 خانه ملت 16 بهمن 1397 خانه ملت 17 بهمن 1397 خانه ملت 18 بهمن 1397 خانه ملت 19 بهمن 1397 خانه ملت 20 بهمن 1397 خانه ملت 21 بهمن 1397 خانه ملت 22 بهمن 1397 خانه ملت 23 بهمن 1397 خانه ملت 24 بهمن 1397 خانه ملت 25 بهمن 1397 خانه ملت 26 بهمن 1397 خانه ملت 27 بهمن 1397 خانه ملت 28 بهمن 1397 خانه ملت 29 بهمن 1397 خانه ملت 30 بهمن 1397 
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۴:۰۲    
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت که این فراکسیون با رئیس مجلس مکاتبه کرده تا با تجدید نظر در رد طرح کودک همسری و در صورت موافقت، این طرح در دستور کار مجلس قرار گیرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۳:۰۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح اشتباه دولت در سیاست گذاری ارزی درباره تصمیم در خصوص ارز 4 هزار و 200 تومانی گفت: بیشترین صدمه در اقتصاد کشور در سال های اخیر به دلیل عدم انسجام داخلی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۲:۰۲    
طرح تشکیل "سازمان ملی جوانان و انتزاع اختیارات و وظایف این سازمان از وزارت ورزش و جوانان" با امضای بیش از 80 تن از نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز یکم بهمن پارلمان از سوی هیئت رئیسه قوه مقننه اعلام ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۱:۰۲    
نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان این که راهبرد نظام جمهوری ایران در عرصه علم یک رنسانس علمی است خاطرنشان کرد: زمانی اروپایی ها ریزه خوار خوان دانش دانشگاه های اسلامی بودند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۲:۴۵    
خالدی تصریح کرد: دشمنان ایران به سمتی حرکت می کنند که عنوان آن را "براندازی نظام از درون" نام نهادند و وظیفه مسئولان کشوری ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۰:۲۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن قوت قبلی برای آزادی خواهان دنیا خواهد بود زیرا انقلاب و ایستادگی ایران برایشان الگو شده است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۰:۲۶    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم اعتقاد دارد 22 بهمن سمبل جشن سالگرد پیروزی انقلاب است و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده پایداری و مقاومت در برابر سیاست های ظالمانه غربی ها است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۲۰:۲۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه کشور در تولید بنزین و گازوئیل خودکفا شده است، گفت: بهتر بود سال ها قبل دست از خام فروشی برداشته و فرآورده ها به فروش می رسیدند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۸    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وزیر بهداشت، درمان محور نباشد و اکثر توان خود را در حوزه های بهداشتی صرف نماید.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: حضور آگاهانه ملت در راهپیمایی 22 بهمن یکی از زیباترین جلوه های قدرت لایزال الهی است و باید قدر آن را بدانیم.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۶    
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: عظمت راهپیمایی 22 بهمن در گرو حضور همه جانبه مردم و مسئولان در یک صف و تحت لوای ولایت است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۶    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: تقویت شعارهای استکبار ستیزی در تقویت استقال کشور نقش بسزایی دارد و البته باید به صراحت بیان کرد که ایران تنها کشوری بوده که استقلال خود را مبتنی بر ارزش ها در جهان حفظ ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۳    
عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی تصریح کرد: مردم با حضور پرقدرت در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که انقلاب ایران در مسیر رسیدن به آرمان های اسلامی همچنان پابرجاست.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۳    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه امروز در پالایشگاه ستاره خلیج فارس حدود 36 میلیون لیتر بنزین یورو 4 و یورو5 تولید می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۹    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است احتمال طراحی شعارهای تفرقه افکنانه از سوی نفوذی ها در جریان راهپیمایی 22 بهمن بسیار است و مردم نباید صرفا از سر اعتقادات با این جمع ها همراهی کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۶    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: در این شرایط فعلی باید اختلاف سلیقه ها کنار گذاشته شوند و همه جریانات باید با ایجاد وحدت در مسیر حفظ و اقتدار نظام گام بردارند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکیدبراینکه اجرای طرح پزشک خانواده، پرونده الکترونیک سلامت و گایدلاین ها از ملزومات تداوم اجرای طرح تحول سلامت است یک ریال هزینه برای پیشگیری را عامل 12 برابر صرفه جویی ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۷    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است سینمای ایران نه فقط برای مخاطب داخلی درخصوص انقلاب اسلامی تولید محتوای مناسب نداشته بلکه نتوانسته این واقعه مهم را برای مخاطب جهانی تبیین کند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سیاست دولت که برای ورود بخش خصوصی به ساخت دانشگاه و مراکز آموزش عالی در حوزه پزشکی و پیراپزشکی محدودیت زیاد ایجاد کرده، انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۲    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه اجرای آمایش آموزش عالی سخت ولی شدنی است، تاکید کرد: چشم انداز نظام آمایش آموزش عالی باید 50 سال آینده کشور باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۰    
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور موفقیت آمیز بانوان در جشنواره فیلم فجر امسال، حضور بانوان در عرصه های محتلف هنری از جمله سینما ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۲    
این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه بیمارستان ایرانیان اولین مرکز درمانی دبی بود تاکید کرد که ایران تمام تلاش خود برای ممانعت از تعطیلی آن را بکار گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۵    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: ترک تحصیل دانش آموزان به دلیل زندانی شدن یکی از والدین یک آسیب و زنگ خطری برای جامعه است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۴    
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس از ارائه پیشنهادی به کمیسیون اجتماعی مجلس مبنی بر پرداخت حقوق برابر به کارکنان دولت در بخش ها و وزارتخانه های مختلف خبر داد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۹    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: با وجود اهمیت تفکیک پسماندهای شهری و تبدیل آن به انرژی و ثروتی برای اداره شهر اما مسئولان در برنامه ریزی غفلت می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۳:۴۴    
آیت الله احمد مبلغی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، از آحاد ملت شریف ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی حماسی 22 بهمن دعوت کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۷    
نماینده مردم دامغان در مجلس اعتقاد دارد بدون تردید برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده پویایی و زنده بودن انقلاب است که امری مهم محسوب می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۱:۰۵    
عضو مجمع نمایندگان استان فارس اعتقاد دارد انقلاب اسلامی خودباوری و هویت را به مردم بازگرداند زیرا در دوران پهلوی مردم از خود رای و نظری نداشتند.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۵۸    
عضو فراکسیون امید مجلس اعتقاد دارد جشن چهل سالگی انقلاب یکبار دیگر تجلی اراده ملت ایران و ید واحده مردم در برابر استکبار خواهد شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۶    
وزیر امور خارجه با اشاره به عقب نشینی آمریکا از مواضع و اهداف ضدایرانی خود در نشست ورشو، گفت: نشست ورشو قبل از شروع محکوم به شکست شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تزریق منابع صندوق توسعه ملی به صنعت نفت و گاز خروج از رکود تورمی را به دنبال دارد، گفت: توسعه صنعت نفت و گاز به منابع صندوق توسعه ملی نیازمند است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۴    
رئیس فراکسیون اشتغال و توسعه روستایی مجلس شورای اسلامی از بانک ها به دلیل عدم اجرای امهال سه ساله وام کشاورزان خسارت دیده انتقاد کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۲    
رییس کمیته حمل و نقل محلس با اشاره به تاثیر تحریم ها بر صنعت هواپیمایی کشور، گفت: ایجاد کانال مالی ویژه حمل و نقل هوایی می تواند راهکار موثری برای مقابله با تحریم ها در این بخش باشد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی با توجه به وضعیت قیمت مسکن در کشور، تسهیلات این بخش باید حداقل 50 درصد افزایش یابد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۴    
نماینده نایین، خور و بیابانک معتقد است دولت اگر بر اساس قوانین وضع شده مجلس آیین نامه تدوین کرده باشد می تواند مانع افزایش بی رویه و بی حساب و کتاب قیمت ها در بازار شود.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۳۵    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تا سال 57 صادرات گاز صورت نمی گرفت اما اکنون در روز 13 هزار 227 میلیون مترمکعب گاز صادر می شود ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تاثیرگذاری بر دیگر ملت ها و انقلاب ها از دستاوردهای سیاست خارجی انقلاب ایران محسوب می شود که شکل گیری و تقویت جریان مقاومت نمونه این مهم است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۳۱    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است این امکان وجود دارد که برخی افراد به اسم انقلاب اقداماتی صورت دهند که پای نظام نوشته شود اما انقلابیون واقعی فرمایش مقام معظم رهبری در حفظ وحدت را نصب ...
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۳۰    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس اعتقاد دارد استقلال سیاسی و در پی این موضوع استقلال امنیتی دو دستاورد مهم انقلاب است که منجر به افزایش عزت نفس ملی شد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۲۸    
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان اعتقاد دارد تحقق شعار عدالت محوری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۲۳    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت ملی و رمز پیروزی ملت هم ایجاد همبستگی است و معتقدم در این روز ملت ایران سیلی محکمی به استکبار جهانی به ویژه آمریکا خواهد زد.
خانه ملت   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۰:۰۲    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: بعضی از افراد کج اندیش که برای برهم زدن و لغو سخنرانی ها ی مسئولان سرشناس دست به کار می شوند ...