سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۲۲:۱۰Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای خانه ملت 3 فروردین 1398 - icana.ir

خانه ملت 29 اسفند 1393 خانه ملت 1 دی 1394 خانه ملت 30 اسفند 1395 خانه ملت 29 اسفند 1396 خانه ملت 29 اسفند 1397 خانه ملت 31 اردیبهشت 1398 خانه ملت 31 خرداد 1398 خانه ملت 31 تیر 1398 خانه ملت 31 مرداد 1398 خانه ملت 31 شهریور 1398 خانه ملت 30 مهر 1398 خانه ملت 30 آبان 1398 خانه ملت 30 آذر 1398 خانه ملت 30 دی 1398 خانه ملت 30 بهمن 1398 خانه ملت 29 اسفند 1398 خانه ملت 1 فروردین 1398 خانه ملت 2 فروردین 1398 خانه ملت 3 فروردین 1398 خانه ملت 4 فروردین 1398 خانه ملت 5 فروردین 1398 خانه ملت 6 فروردین 1398 خانه ملت 7 فروردین 1398 خانه ملت 8 فروردین 1398 خانه ملت 9 فروردین 1398 خانه ملت 10 فروردین 1398 خانه ملت 11 فروردین 1398 خانه ملت 12 فروردین 1398 خانه ملت 13 فروردین 1398 خانه ملت 14 فروردین 1398 خانه ملت 15 فروردین 1398 خانه ملت 16 فروردین 1398 خانه ملت 17 فروردین 1398 خانه ملت 18 فروردین 1398 خانه ملت 19 فروردین 1398 خانه ملت 20 فروردین 1398 خانه ملت 21 فروردین 1398 خانه ملت 22 فروردین 1398 خانه ملت 23 فروردین 1398 خانه ملت 24 فروردین 1398 خانه ملت 25 فروردین 1398 خانه ملت 26 فروردین 1398 خانه ملت 27 فروردین 1398 خانه ملت 28 فروردین 1398 خانه ملت 29 فروردین 1398 خانه ملت 30 فروردین 1398 خانه ملت 31 فروردین 1398 
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۲۱:۰۰    
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی سلامت اقتصادی مسئولان را یکی از شروط مهم برای رونق تولید خواند و گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۳    
وزیر کشور با اشاره به آغاز بارش باران در مناطق سیل زده گفت: باید هرچه سریع تر سیلاب شهرستان های آق قلا و گمیشان به دریا هدایت شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۵:۰۰    
رئیس کل بانک مرکزی گفت : بانک مرکزی حدود 25 هزار میلیارد تومان برای جمع آوری این مؤسسات هزینه کرد که البته بخشی از این هزینه با فروش اموال مؤسسات و تعیین تکلیف شعب تأمین می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۱:۲۱    
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: قطعاً پس از بازگشایی مجلس هر 3 فراکسیون جلسات مشترکی را برای رفع گله مندی مقام معظم رهبری در زمینه مطرح کردن طرح ها و پیشنهادات و ارائه راه کار های ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۴ - ۰۱:۲۱    
طبق آخرین گزارش ها از مناطق زلزله زده 35 روستا در استان گلستان با بی آبی مواجه هستند و هفت روستا و یک سوم شهر آق قلا نیز برق ندارند. همچنین گاز درصد کمی از مشترکان استان مازندران قطع است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۳:۴۵    
معاون اول رییس جمهور ، مناف هاشمی استاندار گلستان را برکنار کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۲:۵۴    
نایب رییس مجلس به موضوع حذف عادل فردوسی پور از برنامه نود واکنش نشان داد و گفت : همه می دانیم که این حذف یک اجرای دستور بوده ولی وقتی که مقام رهبری می گویند من فقط رئیس صدا و سیما را تعیین می کنم و ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۲:۰۰    
نیروهای شبه نظامی موسوم به نیروهای سوریه دموکراتیک از پیروزی کامل بر تروریست های داعش در آخرین منطقه تحت کنترل آنها در سوریه خبر دادند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۱:۲۹    
علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خانه ملت به سوالات متعددی از جمله اعتقاد به موضعش در مورد محصورین و لزوم بازنگری در وظایف شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت پاسخ داد که در این ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۲۱:۰۹    
در پی حادثه سیل ویرانگر در استان های گلستان و مازندران و نیاز مبرم سیل زدگان به کمک های نیروهای مسلح، حضرت آیت الله خامنه ای به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دستور دادند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۹:۱۵    
اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه های اجتماعی است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۸:۲۱    
عضو کمیسیون بودجه مجلس با بیان اینکه دریای خزر به شدت در حال عقب نشینی است لذا نباید در این شرایط آب دریا را انتقال داد، گفت: پروژه انتقال آب دریای خزر 11میلیارد دلار هزینه دارد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۸:۱۸    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: کانال مالی اروپا اهانت به ملت ایران است؛چرا که ما کشوری مقتدر از جهات مختلف به ویژه از نظر قدرت دفاعی در منطقه محسوب می شویم و به گونه ای مسئله نفت در برابرغذا و دارو ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۳    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: هر طرحی که موضع ضد استعماری داشت،در حقیقت توسط همکاران نماینده که عموما اعضای فراکسیون امید هستند با آن مقابله شد و نمی گذاشتند این طرح ها رای بیاورند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۲    
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است که فساد در کشور به میزانی گسترش یافته که همانند غده ای شده است، حال هر چه دیرتر عمل شود، جراحی آن سخت تر خواهد بود ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه موضوع منع کاندیداتوری بیش از سه دوره در مجلس مغایرتی با قانون اساسی ندارد، گفت: از تجارب نمایندگان مشمول موضوع در نهادهای مختلف استفاده شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۱    
ئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد که کشورهای مسلمان باید در قالب اعتراض رسمی سندی در سازمان ملل در موضوع بلندی های جولان تهیه کنند ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۱    
شیخ گفت: بنده و بسیاری از موافقان این مصوبه اگرچه ابتدا موافق آن نبودیم اما وقتی مشاهده کردیم پیشنهاددهندگان و مدافعان مصوبه مذکور ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که قطعاً موضوع به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان محقق نمی شود گفت ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۱    
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس وضعیت منطقه سیل زده اق قلا و نیازهای مردم را تشریح کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۳:۱۱    
نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه با شرایط اقتصادی موجود تولید داخلی مقرون به صرفه است ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۱۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:تثبیت بازار مصالح ساختمانی گام اول برای ساماندهی بازار مسکن است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۱۰:۰۲    
نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس معتقد است دانشگاه های غیردولتی به بنگاه های تجاری تبدیل شده اند که فقط پول می گیرند و کشور با خیل مدرک به دستانی مواجه خواهد شد که قابل استفاده هم نیستند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۹:۵۴    
نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: کمیسیون اقتصادی و مجلس سوءمدیریت و قصور دستگاه های اجرایی به ویژه ستاد تنظیم بازار را در کنترل بازار عید پس از تعطیلات نوروز پیگیری و بررسی می کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۱    
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: کشورهایی همچون افغانستان، چین و هند از سرمایه گذاری در بندر چابهار استقبال کرده اند و خوشبختانه مراحل مقدماتی برای عقد قرارداد با این شرکت ها صورت گرفته است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۱    
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: دامنه فعالیت های حوزه پرورش شیلات در داخل کشور طولانی نیست در حالی که مرزهای گسترده کشور ایجاب می کند که گستردگی آن را افزایش دهیم.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: سرمایه ها و املاک و دارایی بانک ها پس از فروش تبدیل به پول نقد می شود و بانک ها می توانند با استفاده از این پول، تسهیلات پرداخت کنند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۱    
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس می گوید باید برای اصلاح ساختار بودجه به 4 مورد پرداخت.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۹:۰۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از طرح تامین منابع مالی فاز 11 پالایشگاه پارس جنوبی ازطریق مشارکت مردمی خبر داد و گفت: رساندن صادرات نفت به 4میلیون 500 هزار بشکه با تکمیل فاز11 پارس جنوبی امکان پذیر می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۸:۵۸    
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی با معرفی جاذبه های گردشگری حوزه انتخابیه اش، مهاباد را نزدیک ترین شهر جهان به یک سد آبی برشمرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۸:۱۸    
نماینده مردم اورامانات در مجلس گفت: کارشناسان سازمان میراث فرهنگی طی بازدیدی که از کرمانشاه و اورامان داشتند، به این نتیجه رسیدند که این منطقه باید ثبت جهانی شود یعنی به سمت و سوی جهانی شدن می روند.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۸:۱۵    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس، بر لزوم اصلاح ساختارها در وزارت بهداشت ازطریق حذف تشکیلات موازی و بخش های غیرضروری آن درجهت کوچک سازی و چابک سازی بدنه این وزارتخانه تاکید کرد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۸:۰۱    
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس نابسمانی اداری را یکی از مشکلات محیط زیست دانست و گفت: با توجه به محدودیت ها ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۷:۵۷    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: خوشبختانه در سالهای اخیر با پیشرفت علم در حوزه پزشکی و درمانی کشور مرگ و میر نوزادان و بیماری فلج اطفال به حداقل ممکن خود رسیده به طوری که حتی از استاندارد جهانی ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۵:۰۲    
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس نظارت بر قیمت و توزیع کالاها را مهم ترین راهکار جلوگیری از فشار اقتصادی به مردم در سال 98 دانست و گفت: وزارت صمت تثبیت قیمت ها را در دستور کار قرار دهد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۴:۵۳    
عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام باید دقت لازم را نسبت به بد عهدی های اروپا داشته باشند؛ چرا که اگر cft و پالرمو به تصویب برسند؛ قطعا اروپایی ها یک گام روبه جلو خواهند آمد.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۴:۴۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: علت اینکه برخی از کشورها با جمهوری اسلامی تبادلاتی ندارند؛ این نیست که به کنوانسیون های اف ای تی اف نپیوستیم ...
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۴:۴۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مهمترین سفر راهیان نور آورده های عرفانی و امید برای حل مشکلات کشور است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۴:۳۹    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: راهیان نور جوانان را در برابر هجوم و شبیخون فرهنگی دشمن مقاوم می کند و یکی از مهمترین آثار آن مقابله با جنگ نرمی است که دشمن طراحی کرده است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۲:۵۰    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت:نگرانی آمریکا از فروپاشی رژیم های وابسته در منطقه است.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۲:۴۸    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:اولویت مردم و مسئولین و البته جامعه از نظر من برای سال 98اهداف فرهنگی ومعیشتی است نه مسائل سیاسی و جناحی.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۲:۴۷    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است: اساس ارتباط مجلس با دولت تعاملی است اما در صورت هر کوتاهی مجلس موظف به مطالبه گری است در غیر این صورت به ملت خیانت می شود.
خانه ملت   ۱۳۹۸/۰۱/۰۳ - ۰۲:۴۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به یک انقلاب در عرصه بانکداری نیاز داریم زیرا بانکداری کنونی نمی تواند به حل مشکلات کشور کمک کند.