سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۲:۵۲Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 - ilna.ir

ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۱    
امروز مشکلات کشور متنوع و پیچیده بوده و همه باید با مشارکت مردم برای رفع مشکلات مردم اقدام کنیم،و باید با همکاری مسئولان جلوی اختلافات را بگیریم تا این مشکلات موجب تفرقه نشود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۳۱    
دانشگاه آزاد با این پیروزی سومین برد متوالی خود را به دست آ ورد و با 7 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به مهرام صدرنشین، در رتبه دوم ایستاد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۲۵    
توسعه ورزش های همگانی، یکی از تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب است که باید بکوشیم این ورزشها را در میان همه اقشار جامعه گسترش دهیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۷    
شهرداری گرگان با این پیروزی و با 4 امتیاز از 2 بازی موقتاً به رتبه دوم جدول صعود کرد. ثامن هم با این شکست متحمل سومین باخت خود در 4 بازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۸    
چهارمین دوره رقابت های جام جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی که از روز 4 شنبه در زورخانه شهر دوشنبه تاجیکستان آغاز شده، صبح 5 شنبه در بخش هنرهای فردی ادامه یافت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۹    
همانطور که فضای ایثار و شهادت از قم شروع شد، فضای آزادی فکر، آزادی اندیشه و استدلال هم از باید قم به همه جا رسوخ کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۰    
قوانین جامعی باید درمجلس برای تقویت رشته های ورزشی کارگران اتخاذ شود /عتبارات ورزشی کارگری در کشور ناچیز است
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۸    
در این شرایط سخت دولت انتظار ویژه ای از حوزه علمیه،علما، اساتید و مخصوصاً جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دارد تا بتوانیم هدف واحدی را که سربلندی نظام و خدمت به مردم است، محقق سازیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۲    
شورای همگرایی اصولگرایان کمیته رسانه ای دارد و امروز هم از رسانه های اصولگرا دعوت شده بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۲۲    
با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و وزیر ورزش و جوانان از کارت عضویت فدراسیون ورزش های کارگری کشور رونمایی شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۹    
مشعل اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور توسط عسگری محمدیان و بهداد سلیمی روشن شد
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۰    
شرایط اینگونه نیست که سلایق مختلف کاندیداهای مختلف برای ریاست مجلس خبرگان داشته باشند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۵۲    
امیدوارم این شروع خوب ادامه داشته باشد. ما برای صعود از گروه امید داریم اما باید در بازی های بعدی هم خوب کار کنیم تا نتایج خوبی کسب کنیم و از این گروه صعود کنیم
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۶    
چرا کسانی که کارنامه اخلاقی مثبتی ندارند درباره کرار حرف می زنند؟ درباره او باشگاه باید تصمیم بگیرد. استقلال تیمی مردمی است و نام اش از هر بازیکنی بزرگ تر است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۰    
روحانی در دومین روز از سفر کاروان تدبیر و امید به استان قم از بخش های مختلف صحن شرقی حرم حضرت معصومه (س) بازدید و با توضیحات تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) در جریان روند توسعه و تکمیل این حرم ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۷    
اصولگرایان در مورد وحدت به تصمیمات جدی رسیده اند. منشور وحدت آماده شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۷    
تیم مازندران با ترکیبی از ملی پوشان با تجربه و چند جودوکار جوان در این رقابت ها شرکت می کند که امیدواریم بتوانیم عنوان قهرمانی این رقابت ها را با شکست همه حریفان کسب کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۵    
دولت در عرصه های اقتصاد، سیاست و فرهنگ و خصوصا بخش سلامت و راه و بزرگراه ها، کارهای بسیار خوبی انجام داده و گام های خوبی برداشته است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۰    
سوگندنامه ورزشکاران شرکت کننده در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور قرائت شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۶:۰۷    
وزیر خارجه آمریکا گفت که ونزوئلا در مسیری اشتباه قرار دارد و تهدید کرد که در صورت ادامه دادن این مسیر، تحریم های جدیدی در کوتاه ترین زمان ممکن علیه این کشور به تصویب می رسد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
روستوف قعرنشین لیگ روسیه است و سرمربی این تیم، قربان بردی یف، پیش از این سردرا را به روبین کازان هم برده بود. این تیم امیدوار است با درخشش آزمون از انتهای جدول فاصله بگیرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی، دقایقی پیش با استقبال مسئولان محلی وارد عباس آباد در غرب مازندران شد
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۹    
گزارش ها حاکی از آن است که نام این فرد محمد اموازی بریتانیایی و اهل غرب لندن است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۳    
عشق و ارادت مردم به ساحت خاندان عصمت و طهارت(ع)، مانع از حضور آنان در اعتاب مقدس عراق ندارد و شاهد این مدعی حضور میلیونی عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، در اربعین در کربلای معلی بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۰    
کشته شدن کلیورت روآ 14 ساله در اثر اصابت گلوله شلیک شده توسط ماموران پلیس ونزوئلا باعث تشدید تظاهرات ضددولتی در این کشور شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۰    
هنوز این مسئله مشخص نیست که آقای لاریجانی عضو رسمی باشند یا پشتیبانی کنند ولی به احتمال زیاد قرار است گزینه دوم یعنی پشتیبانی صورت بگیرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۷    
مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گودرزی وزیر ورزش و جوانان، مجید حسین زادگان رییس فدراسیون کارگری کشور و مسئولان استانی آغاز شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۴    
استاد شهریار به معنای واقعی کلام، یک شاعر دینی و متعهد بود و چون کلامش را به لطافت دین پیوند زده بود همواره ماندگار شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۱    
کتاب مرغ صبح خوان به اهتمام محمد طاهری خسروشاهی در خصوص مقالاتی در حوزه نقش اعتقادات مذهبی در منظومه فکری شهریار با شمارگان یکهزار جلد چاپ شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۸    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه اظهار داشت: 16درصد جمعیت استان کرمانشاه مشمول بهره مندی کمک های شور نیکوکاری هستند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۸    
همایش علمی پژوهشی استاد شهریار و قرآن همزمان با سی و هفتمین مسابقات سراسری قرآن در تبریز برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۵    
دقایقی پیش مراسم ترحیم فرزند حجت الاسلام والمسلمین علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات و عضو فعلی مجلس خبرگان رهبری در مسجد نور تهران آغاز شد
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۲    
با توجه به ظرفیت وفعالیتهای بسیار خوبی که شهرستان کاشان در زمینه فوتبال ودیگررشته های ورزشی دارد تصمیم داریم یک لیگ دست دو فوتبال را برای جوانان این شهرستان درنظر بگیریم تا بتوانند به مسابقات کشوری ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۲۲    
زیر ساختهای موجود از متوسط کشوری بیشتر است اما برای مازندران بعنوان قطب ورزش کشور، امکانات و زیرساختهای ورزشی کم است و تلاش می کنیم بیشتر شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۶    
با حضور رئیس فدراسیون فوتبال سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان با متراژ 4 هزار و 800 متر مربع در 3 طبقه افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۶    
باید تلاش همه ما در این باشد که زیبا سازی شهر را متناسب با این ایام و فرهنگ فاطمیه سوق دهیم به گونه ای که حرمت این ایام بخوبی حفظ شود ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۱۳    
ایستگاه های خط دو قطار شهری مشهد از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی برخوردار هستند به نوعی که 50 درصد باقی مانده مربوط به نصب تجهیزات و معماری داخلی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۵:۰۴    
با توجه به ظرفیت و فعالیت های بسیار خوبی که شهرستان کاشان در زمینه فوتبال و دیگر رشته های ورزشی دارد تصمیم داریم یک لیگ دست دو فوتبال را برای جوانان این شهرستان درنظر بگیریم تا بتوانند به مسابقات ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۵    
هیات های نمایندگی کوبا و آمریکا بر اراده دو کشور برای از سرگیری هر چه بیشتر روابط سیاسی طرفین پس از بیش از نیم قرن تاکید کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۵    
نحوه استقبال و پذیرایی از میهمانان و گردشگران نوروزی باید درحد شأن و جایگاه شهرستان قصرشیرین باشد و ضروریست تا ملزومات این استقبال به شکل مطلوب فراهم شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۲    
این دیدار از ساعت 20 در ورزشگاه ان وی آرنا واقع در سانکت پولتن اتریش که در فاصله 94 کیلومتری وین قرار دارد، برگزار خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۵۲    
نامدارترین شاعران ایرانی همواره، ستایش مفاهیم اخلاقی و اعتقادی را به عنوان یکی از اصلی ترین وجوه هنر خود مورد توجه قرار داده اند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۹    
پیش ازظهر امروز با حضورعلی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکاشان 12پروژه ورزشی شهرداری این شهر افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۳    
این کارگران که در ابتدای هفته جاری (دوم اسفند) در اعتراض به تاخیر در پرداخت حقوق ماه های دی و بهمن سال جاری و همچنین اخراج 17 کارگر این معدن، در اقدامی اعتراضی ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۴۳    
علیرضا قربانی که به همراه گروهش برای اجرا در این شهر آماده بود و به شهرستان گل بهار رسیده بود، تنها چند ساعت مانده به اجرا، نامه ای از سوی دادستانی مبنی بر لغو کنسرت دریافت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۱    
هفت درصد از جمعیت مازندران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۵    
وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در مراسم افتتاحیه اولین المپیاد فرهنگی ورزشی کارگران کشور وارد مازندران شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۹    
امسال جرایم تولید را مشمول بخشودگی کردیم و در حال اخذ اختیارات استانی برای اشتغال هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه توانسته ایم 240 هزار شغل از دست رفته را در سال گذشته احیا کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۱۰    
در قراردادهای بهره برداری که نگهداری شبکه، فیدرهای بحرانی، رینگ خطوط، پروژه های خط گرم وشاخه زنی را شامل می شود 13 میلیارد و 390 میلیون ریال و در کارهای ساختمانی نیز مبلغ 900 میلیون ریال سرمایه گذاری ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۷    
هزار و 200 ورزشکار رشته های ورزشی تیم های شرکت کننده در این رقابت های ورزشی، وارد مازندران شدند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۴:۰۴    
با تصویب نمایندگان مجلس سفلی آرژانتین، نهاد جدیدی به جای این سازمان شکل می گیرد که به مجلس پاسخگو خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۵۵    
خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از ساکنان و افراد حاضر در ساختمان آسیب جانی نرسید و همه محبوسین در طبقات به کمک آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۹    
کارادنیز (مایکل رایت) که بازیکنی آمریکایی -ترکیه ای به حساب می آید از سال 2001 با نیویورک نیکس در لیگ NBA آمریکا حضور داشته است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۴    
بیکاری موجب آسیب های فرهنگی و اعتقادی شده و دچار واگرایی اجتماعی می شویم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
امیر قطر نخست با جان مک کین سناتور جمهوری خواه، جک رید سناتور دموکرات، ریچارد بار و دیان فاینشتاین دو سناتور دیگر درباره روابط دوجانبه قطر-آمریکا و زمینه های گسترش همکاری گفت و گو کرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۲    
رئیس جمهوری قزاقستان در یک برنامه تلویزیونی گفت که بنا بر نظر مردم و برای حفظ و حراست از قوانین تصمیم خود را برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 26 آوریل اعلام می کنم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۹    
نرخ بیکاری مازندران در طی برنامه چهارم توسعه نرخی کاهنده از 8/9 درصد در سال های 84 به 1/8 درصد در سال 88 کاهش یافته و در سال 89 نسبت به سال 88 روند صعودی داشته است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۹    
رکوردهای ثبت شده ورزشکاران کارگر در مقدماتی این المپیاد که چند ماه گذشته در استان های کشور برگزار شد، فاصله اندکی با رکوردهای ملی داشت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۹    
وفایی سال 2011 در رقابت های جهانی اسنوکر هندوستان و با 17 سال سن قهرمان شد اما ویزای انگلستان به قهرمان جوان ایرانی تعلق نگرفت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۹    
در پی برگزاری المپیاد ورزشی کارگران کشور به میزبانی مازندران آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و ربیع فلاح استاندار مازندران پیام مشترکی صادر نمودند
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۹    
روز گذشته (6 اسفند ماه) یک کارگر 25 ساله به نام صاحب-گ تبعه کشور افغانستان، هنگام کار در یک مجتمع ساختمانی در خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، بر اثر برخورد با کف چاهک آسانسور کشته شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۹    
صیانت از حقوق شهروندی جزو باورها و اعتقادات دینی ماست که گاهی مورد غفلت قرار می گیرد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۳    
روهای مسلح هر کشور مؤلفه های امنیت ملی و اقتدار آن کشور محسوب می شوند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۳    
مردم ما برای حفظ انقلاب و کشور هزینه های زیادی پرداخت کرده اند، چرا هنگامی که به مردم نیاز داریم آنها را دعوت می کنیم تا به صحنه بیایند، اما در هنگام خدمت رسانی کوتاهی می کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۰    
قابلیت های ما به گونه ای است که تمام شود می تواند گورستان دشمنان شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۱۰    
این برنامه رادیویی به لحاظ تعامل مناسب و پاسخگویی مطلوب به مخاطبین از سوی صدا و سیمای مرکز آذربایجانشرقی، به عنوان برنامه منتخب مشارکتی معرفی شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۷    
امید است با توجه به تاکید رئیس جمعیت هلال احمر در سال 94 و همچنین ارائه برنامه های اشتغال زایی و درآمدزایی استان ها، این روند نسبت به گذشته شتاب بیشتری پیدا کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۴    
در مراسم تدفین سید صادق طباطبایی،حجج اسلام سیدحسن خمینی، سید علی خمینی، سید یاسر خمینی، زهرا، علی و نعیمه اشراقی، آیت الله موسوی بجنوردی، حجت الاسلام علیخانی ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۱    
ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی) و عرض خدا قوت به فرماندهان و رزمندگان مومن، انقلابی و بی ادعای شرکت کننده در این رزمایش بزرگ و افتخار آمیز ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۸    
در این رزمایش یگان های عمل کننده با اختفای کامل قابلیت هرگونه رصد و شناسایی را از دشمنان سلب کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۲    
آنها می گویند نه، اسپانیا سیستم و فلسفه خودش را دارد اما اگر تاکتیک جواب نمی دهد، باید تغییرش داد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۶    
اقتصاد باید به سمتی مدیریت شود که آثار رونق در تولید و اشتغال، زمینه فعال تر شدن جوانان و تسهیل امر ازدواج را فراهم نماید.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۶    
مهندس غلامحسین هاشم به عنوان مدیرجدید حراست سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی معرفی شد
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۳    
بیشتر شرکت کنندگان از شهرهای کاشان، آران و بیدگل، مشهد، یزد، مازندران، اصفهان، دلیجان و000 دراین همایش شرکت کرده بودند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۰    
عکاس: علیرضا رمضانی
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۰    
مشارکت اجتماعی زنان یک ارزش مهم است و در زمینه سیاسی متاثر از یک دیدگاه خاص که سیاست را عرصه مردان مطرح می کند و باید بدان نظر داشت.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۴    
کنشگران صنفی جامعه فرهنگیان معتقدند بودجهٔ اختصاص یافته برای وزارت آموزش پرورش در سال آینده در شرایطی که این وزارتخانه با 5 هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۴    
تمام اعضای این حزب جوان های همین مملکت هستند که دلشان برای این کشور می تپد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۳۱    
طرح تشویقی برای سرمایه داران و کارخانجات فعال و نیمه فعال قم به مدیر شهرکهای صنعتی استان قم توسط دبیر کل جمعیت ایثارگران و فرزندان شاهد استان قم ارایه شد.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۸    
اعضای حزب ندای ایرانیان قرار است در زمان نماز مغرب و عشاء ضمن اقامه نماز در حرم حضرت معصومه(س) با سیدحسن خمینی دیدار و گفت وگو کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۲۲    
جت های جنگنده روسی مدل ام آی جی-31 در افتتاحیه رزمایش منطقه پرم به کار گرفته می شوند و طی چند روز آینده از منطقه هوایی مونچگورسک تا منطقه مورمانسک در شمال روسیه پروازهای نمایشی انجام می دهند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۹    
در سال 93 رقمی بالغ بر 700 میلیارد تومان در ارتباط با فعالیت های صنعت و معدن در مازندران هزینه شده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۶    
رئیس جمهوری روسیه برای چهارمین بار تهدید کرد که در صورتی که هزینه ارسال گاز را به صورت پیش پرداخت دریافت نکند، صادرات گاز به اوکراین را متوقف می کند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۳    
ر عرصه خارجی و بین المللی در سال 93 شاهد رخدادهای بسیار مهمی در این عرصه بودیم که یکی از آنها مقابله با داعش در منطقه توسط ایران بود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۰    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، صرفه جویی 10 درصدی در مصرف برق را موجب کاهش 20 هزار میلیارد تومانی هزینه های دولت در احداث نیروگاه های جدید دانست.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۷    
قبل از هر چیز از دو عزیزی که به دلیل سوءتفاهم در بازداشت هستند، یاد می کنیم و امیدواریم که آنها به زودی به ندا بپیوندند. البته این سوءتفاهم ها طبیعی است و امیدواریم که شاهد حضور هرچه سریع ترشان باشیم.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۲:۰۱    
عکاس: محمد علی جلالی
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۸    
پرفسور مصطفی صدریا استاد دانشگاه، نسرین مصفا، احمد نقیب زاده، داود فیرحی عضویت شورای عالی مشاوران حزب ندای ایرانیان را قبول کردند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۸    
عضو شورای اسلامی شهر تکاب اعلام کرد: با گذشت بیش از سه ماه از افتتاح رسمی کارخانه تولید شمش طلای زرشوران، خط تولید این کارخانه تاکنون به بهره برداری نرسیده و شمش طلادر زرشوران تولید نشده است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۵    
اگر قاره آسیا در پرتو این نهاد رشد کند، می تواند نخستین نهاد بین المللی مستقل از دلار را به وجود آورد و تنها نقطه ضعف چینی ها اوضاع و مسائل داخلی این کشور است که ممکن بود قاره ای به دور از دلار را ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۵    
ورزشکاران منتخب مازندرانی، نفرات برگزیده ورزشکار استان در این بخش بوده و می توانند بخش عمده ای از مدال های توزیع شده این رقابت ها را کسب کنند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
نتانیاهو با انتقاد از روند مذاکرات هسته ای، گفت که قدرت های جهانی از تلاش برای جلوگیری از هسته ای شدن ایران دست کشیده اند.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۵۲    
کارفرمای کارخانه قطعات بتنی گیلان از آذر ماه سال جاری به دلیل آنچه کمبود نقدینگی عنوان شده، حقوق کارگران را پرداخت نکرده است
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۶    
در لیگ حرفه ای هم مانند لیگ ملی رقابت نزدیکی با مهرام و پتروشیمی داریم اما نمی توانم به صراحت بگویم تیم دیگری وارد مثلث قهرمانی لیگ حرفه ای نمی شود.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۰    
متاسفانه ما با یک برد تعریف می کنیم و بایک باخت همه چیز را خراب می کنیم. پرسپولیس باید در آرامش کار کنند، چرا اینقدر تیم را می کوبند؟
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
اولین المپیاد ورزش کارگری کشور به میزبانی مازندران بعدازظهر امروز با حضور دو وزیر ورزش و جوانان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولین استانی در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری ...
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
مروج حسینی، حجم صادرات غیر نفتی کشورمان را بالغ بر 40 میلیارد دلار عنوان کرد یادآور شد: در نساجی حدود 1.2 دهم میلیارد دلار صادرات داریم که 50 درصد صادرات کشورمان کف پوشها که عمده آن فرش ماشینی است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
خبرها حاکی از آن است که وی مورد مداوا قرار گرفته و از بیمارستان در حال بازگشت به کنگره حزب ندای ایرانیان است.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۴    
علیرضا نادری: وقتی می بینید در هزار توی بهداشت این سرزمین با دروغ، ریا و تزویر و نگاه ناشی از پول پرستی به جسم یک بیمار نگاه می شود ترجیح می دهید در این دنیا نباشید.
ایلنا   ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۲    
مازندران مهد ورزش ایران با میزبانی شایسته در المپیاد ورزشی کارگران افتخار دیگر در برگزاری شایسته مسابقات ورزشی ملی را به نمایش می گذارد.
  • ۱