شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۱۹:۳۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 17 فروردین 1396 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 1 خرداد 1396 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1396 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1396 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1396 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1396 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1396 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1396 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 1 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 2 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 3 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 4 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 5 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 6 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 7 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 8 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 9 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 10 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 11 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 12 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 13 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 14 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 15 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 16 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 17 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 18 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 19 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 20 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 21 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 22 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 23 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 24 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 25 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 26 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 27 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 28 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 29 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 30 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1396 
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۳۸    
نشست صمیمی مدیریت شعب بانک سپه استان اصفهان و مدیریت شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال بختیاری بانک ایران زمین پیرامون موضوعات بانکی، وضعیت منابع و مصارف برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۹    
رییس هیأت ویژه گزارش ملّی بررسی حادثه ساختمان پلاسکو با اشاره به اینکه در گزارش این حادثه، درصد قصور سازمان ها و دستگاه ها را مشخص نکرده ایم، گفت: قوه قضاییه اگر صلاح ببیند ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۶:۱۰    
فرماندار شهرستان بن گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیات های اجرایی این شهرستان از تاریخ 17 فروردین به مدت یک هفته آغاز شده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۵:۰۸    
ثبت نام ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه کردستان ویژه دانشجویان ورودی 94 و ماقبل آغاز شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۴:۱۹    
شهردار تبریز "اعتماد عمومی "را مهم ترین سرمایه بانک شهر عنوان کرد و گفت: بانک شهر، باوجود گذشت تنها چند سال از تاسیس آن، به یک مجموعه پشتیبان و موثر در هدایت برنامه های کلان شهرها تبدیل شده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ دولتی به اندازه دولت تدبیر و امید در بخش آب سرمایه گذاری نکرده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۲۲    
رئیس فرهنگ و ارشاد فومن گفت: آیین رونمایی از مجموعه غزلیات با عنوان " آسمانی پر از غزل " 19 فروردین ماه در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء فومن برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۳۶    
علت شروع آتش سو زی در ساختمان پلاسکو و دلایل مهم گسترش سریع آتش در این ساختمان در گزارش هیات ویژه گزارش ملی بررسی حادثه پلاسکو اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۵۹    
مراسم رونمایی از اولین فرش با طرح گیلانی، 20 فروردین 96 در سالن اجتماعات اتاق اصناف لاهیجان برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به تداوم بازداشت ادمین های کانال های اصلاح طلب اظهار تاسف کرد و خواستار آزادی هرچه سریع تر آن ها شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۰    
فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری سارق مسلح یکی از بانک های شهرستان مریوان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۰:۱۷    
آتش در چند دقیقه تمام زندگی خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را نابود می کند و آنها را به خاک سیاه می نشاند. اتفاقی دردناک که تمام دارایی های فرزندان یتیم را در یک لحظه به نابودی می کشاند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۹:۳۸    
قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی تسهیل کننده فعالیت های آموزش و پرورش است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۴:۲۰    
بلندترین تسبیح کهربایی جهان در لبنان پس از 25 سال ساخته شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۳۱    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: یکهزار و 700 محیط بان پس از برجام دوره های تخصصی حوزه کاری خود را در 70 کارگاه آموزشی بین المللی در ایران گذرانده اند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۱۶    
مدیرکل محیط زیست لرستان گفت: استان لرستان اولین استانی بوده که تمام واحدهای صنعتی آن تحت سیستم پایش و نظارت آنلاین قرار گرفته اند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سمندر لرستانی، غاز پیشانی سفید و خرس قهوه ای در لرستان مورد حفاظت قرار می گیرند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱    
طی آیینی ساختمان پاسگاه محیط بانی تالاب های تنگ فنی شهرستان پلدختر روز پنجشنبه با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهره برداری رسید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۵۳    
در حاشیه خارج کردن برخی ابزار و تجهیزات هواپیما توسط برخی مسافران و اقدام به فروش آن، محمدرضا ثقفی این کارتون را در شهروند منتشر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۱    
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: تالاب های 11 گانه و بی نظیر این شهرستان با ویژگی خاص نیازمند ثبت جهانی هستند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۳۱    
استاندار گلستان گفت: در دولت تدبیر و امید مذاکرات فراوانی با سرمایه گذاران خارجی انجام شده که تاکنون 2 میلیون و 600 هزار دلار آن محقق شده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۶    
در جلسه ای با حضور استاندار خراسان رضوی، معاون بنیاد مسکن و سرپرستان شعب بانک های استان، پرداخت وام 20 میلیون تومانی با سود پنج درصد و بازپرداخت 15 ساله برای واحدهای تخریب شده در زلزله اخیر در خراسان ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۴۶    
رابطه ای مستقیم بین استرس و درد مفاصل وجود دارد. استرس می تواند به روش های مختلف بر بدن انسان تاثیرگذار باشد و درد مفاصل ناشی از استرس می تواند به واقع اثر قابل توجهی بر زندگی روزانه شما داشته باشد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۳۰    
خط تولید مینی بوس ایرانی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۹    
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه هایی 6 روزه را به کشاورزان کشور ارائه کرد. هواشناسی کشاورزی این توصیه ها را به کشاورزان سراسر کشور برای روزهای هفدهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۱:۱۵    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به فراهم شدن 6 هزار فرصت شغلی در استان با اجرای طرح تکاپو گفت: این رقم 17 درصد از جامعه بیکار استان را تحت پوشش قرار می دهد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۵۳    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: سمن ها می توانند حد فاصل دولت با مردم را پُر کنند و کمک کنند تا فعالیت هایی که دولت در اجرای آن ها محدودیت دارد به سرانجام برسند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۵    
معاون اول رییس جمهور از طرح ها و پروژه های مقابله با ریزگردها در کانون های مولد گرد و غبار در جنوب شرق اهواز بازدید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۳۲    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه به رؤسای مجلس دوما و شورای فدراسیون روسیه اقدام تروریستی در انفجار بمب در ایستگاه متروی شهر سنت پترزبورگ را محکوم کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۸    
فرمانده انتظامی استان از ثبت بیش از یک میلیون و 565 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان در ایام تعطیلات نوروز امسال خبر داد .
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۸:۴۰    
استاندار مازندران گفت: دکتر روحانی، رئیس جمهوری، روز سه شنبه 22 فروردین 96 به منظور افتتاح 2100 میلیارد تومان پروژه و آغاز عملیات اجرایی 900 میلیارد تومان طرح در بخش های مختلف به مازندران سفر می کند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۳:۳۱    
نفت تهران با هدایت علی دایی نیم نگاهی به کسب سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا دارد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۲:۲۶    
هافبک استقلال تهران به رکورد تازه ای دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۲:۰۳    
ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه ای اظهارات حاجی دلیگانی - نماینده مجلس شورای اسلامی - مبنی بر این که این ستاد به عنوان هدیه برای نمایندگان مجلس ادکلن خارجی ارسال کرده است را خلاف واقع و نسنجیده دانست.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۹    
سرمربی گسترش می گوید نمی دانم که داور چه اشتباهی داشته که خرمگاه این حرف ها را زده، نمی شود قبل از شروع بازی یک پنالتی برای استقلال بگیرند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۹    
السد قطر که مرتضی پورعلی گنجی را در اختیار دارد با کسب عنوان نائب قهرمانی به کار خود در لیگ ستارگان خاتمه داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۵    
هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد می گوید که در دیدار برابر استقلال این تیم شایسته پیروزی بوده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۱:۵۵    
کمیته امداد امام (ره) پیرو برگزاری دومین جلسه مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اطلاعیه ای را صادر کرد
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۱:۴۱    
فراز کمالوند بابت از دست رفتن پیروزی شیرین تیمش عصبانی بود و این مساله باعث شد تا حملات تند و تیزی در رختکن به بازیکنان تیمش داشته باشد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۰    
شاگردان علیرضا منصوریان از فردا تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۱:۳۰    
پرسپولیس بیش از همیشه به قهرمانی و شکستن طلسم نه ساله قهرمانی در لیگ برتر نزدیک شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۱:۲۰    
سارا قمی به فوق ستاره این روزهای فوتبال بانوان تبدیل شده است؛ بازیکنی که ملوان نامش را بار اضافه گذاشته بود!
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۹    
یعقوب کریمی پس از پایان بازی به رختکن نرفت تا زیر نظر علی چینی دور زمین بدود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۵۶    
سرمربی گسترش می گوید نمی دانم که داور چه اشتباهی داشته که خرمگاه این حرف ها را زده، نمی شود قبل از شروع بازی یک پنالتی برای استقلال بگیرند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۴۸    
سرمربی استقلال می گوید داور این بازی خطاهای 70 به 30 را هم به ضرر تیمش سوت می زد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۹    
هواداران تراکتورسازی امروز در تبریز برای تیم همشهری خود سنگ تمام گذاشتند و بیش از هواداران استقلال و گسترش در استادیوم حضور داشتند!
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۳۹    
رییس جمهور، دستاوردهای امروز کشور را نتیجه امید و اعتماد میان مردم دانست و گفت: امید به خدا، به توان ملی ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۲۶    
خسرو حیدری به رکورد 200 بازی برای استقلال رسید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۷    
مقام های محلی سن پترز بورگ از وقوع انفجاری در نزدیکی محلی که پیشتر بمب دست ساز در آن کشف و خنثی شده بود، خبر دادند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۳    
مربی استقلال معتقد است،تصمیمات داور روی نتیجه این بازی تاثیر گذار بوده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۸    
علیرضا منصوریان که با توجه به محرومیت قادر به همراهی و هدایت تیمش از کنار زمین نبود، در پایان بازی گلایه و تهدید را چاشنی کار خود کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۷    
بزرگترین پسر رییس جمهوری آمریکا از احتمال کاندیدا شدن در انتخابات فرمانداری نیویورک خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۰:۰۱    
علیرضا نقی زاده، ستاره گلزن گسترش فولاد که با مصدومیت جدال برابر استقلال را به پایان رساند، از اینکه نتوانستند این پیروزی را حفظ کنند ناراحت است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۹    
مدافع گسترش فولاد بابت از دست رفتن پیروزی بزرگ تیمش ناراحت است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۳    
تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر به تساوی رسیدند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۱    
نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری فرانسه متعهد شد در صورت برای لغو تحریم های اروپا علیه روسیه تمام تلاش خود را انجام دهد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۳۰    
ترکیه اعلام کرد کالبد شکافی صورت گرفته روی اجساد قربانیان حادثه ادلب اثرات حمله شیمیایی را نمایان کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۱۷    
تماشاگرانی که از حضور در استادیوم با توجه به حکم کمیته انضباطی محروم بودند، یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۹    
وزیر کشور گفت: مجاهدت ها و رشادت های مردم پاوه در راه دفاع از وطن و مبارزه با ضد انقلاب برگی زرین و پرافتخار در تاریخ انقلاب اسلامی است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۲    
وزیر اطلاعات از پدر همسرش عیادت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال از برنامه سفر کاروان این تیم به ازبکستان برای مصاف با لوکوموتیو بی اطلاع بود!
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۵    
سرمربی سال های نه چندان دو گسترش فولاد در ورزشگاه بنیان دیزل حضور پیدا کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۳    
اعضای حزب تدبیر و توسعه به اتفاق آرا حمایت از کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری را تصویب کردند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۹    
هافبک استقلال با دریافت کارت زرد در بازی با گسترش فولاد بازی با صبا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر را از دست داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۸    
وزیر امور خارجه بریتانیا گفت نمی تواند چگونگی تصویب نشدن قطعنامه علیه دولت سوریه را به دلیل حمله شیمیایی در ادلب ، درک کند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۳۵    
رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امروز یک جریان گسترده تلاش مستمری را برای تهی کردن کشور از انقلابی گری آغاز کرده و متاسفانه در درون دستگاه های امنیتی نیز نفوذ کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۲۹    
دیدار نوروزی اعضای شورای عالی سیاست گذاری حزب تدبیر و توسعه با علی لاریجانی برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۱۶    
کرملین اعلام کرد اختلاف آمریکا و روسیه درباره حمله شیمیایی ادلب باعث بدتر شدن روابط مسکو و واشنگتن نمی شود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۱    
گسترش در حالی امروز به مصاف استقلال رفته که به نظر می رسد قصد دارند با متوقف کردن حریف، تراکتور را به رده دوم جدول برسانند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۶    
نتایج رای گیری برای انتخاب 5 نامزد نهایی جمنا مشخص شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۵۳    
سرمربی گسترش فولاد مجبور شد در همان دقایق ابتدایی یکی از مهره های تیمش را به دلیل مصدومیت از زمین خارج کند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۴۳    
مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگویی تلویزیونی در خصوص آینده ستاره جوان تیمش صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۳۵    
دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا جایگاه دومی استقلال هم به خطر بیافتد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۷:۱۱    
دولت سوریه اعلام کرد تحقیق بین المللی درباره حمله شیمیایی ادلب با شروطی همراه است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۷    
نوروز رهبر انقلاب، امسال نیز مانند سالهای گذشته بدون دیدار با خانواده شهیدان سرافراز به پایان نرسید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۰    
لئوناردو پادوانی باز هم در ترکیب استقلال حضور ندارد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۹    
بر اساس فهرستی که فیفا منتشر کرد برزیل با 1661 امتیاز در صدر نخستین تیم های جهان ایستاد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۸    
در بین سلاطین پاس گل دنیا این ستاره لایپزیگ است که توانسته بهترین آمار را از آن خود کند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۸    
هرایر مگویان هم چنان در استقلال نیمکت نشین است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۶    
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: باید رییس جمهوری انتخاب کنیم صد در صد مطیع رهبری باشد. همه می دانیم به هر مرحله عزت رسیدیم به برکت اطاعت از رهبری است. این رمز عزت ماست
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۶    
استعفای رییسی مورد پذیرش هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری واقع شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۳۶    
مقام های امنیتی سن پترز بورگ از کشف و خنثی سازی وسیله انفجاری در آپارتمانی در این شهر خبر دادند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۰۶    
وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تشکیل 2 گروه مطالعاتی بیولوژیک و آبرسانی برای بحث ریزگردها، گفت: در بحث عملیات آبرسانی تا امروز بیش از 1 ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۵۵    
اساسنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با رای اعضای شورای مرکزی این تشکل به تصویب رسید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۶    
رییس جمهور، تلاش بیش از پیش برای تولید اشتغالزا را تصمیم مهم و اساسی دولت در سال جاری دانست و تاکید کرد ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۶    
سفیر کشورمان در لندن در یادداشتی محورهای سخنرانی خود در کنفرانسی که در مرکز اروپایی مطالعات افراط گرایی وابسته به دانشگاه کمبریج ارائه کرده بود را منتشر کرد ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۳۰    
سرمربی نفت تهران درنشست خبری تیمش پیش از بازی با سایپا از حواشی و دست های پشت پرده فوتبال گفت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۲۰    
سرمربی تیم سایپا با اذعان به اینکه ماندن تیمش در لیگ قطعی است می گوید بازیکنانش در فکر پیوستن به تیم های بالای جدول هستند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۱۹    
جمعی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی صبح امروز پنجشنبه ، از یادمان شهدای شلمچه در خرمشهر بازدید کردند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۵:۰۳    
دولت ایسلند قصد دارد پرداخت دستمزد برابر به زنان و مردان را قانونی کند. دولت به این منظور لایحه ای در دست تهیه داد که روزهای آینده آن را به پارلمان این کشور ارسال می کند ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۸    
صادق بارانی بار دیگر در جدال برابر پرسپولیس جنجال ساز شد تا مورد خشم هواداران این تیم قرار گیرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۶    
در ادامه عملیات ارتش سوریه در دیرالزور علیه گروه تروریستی داعش 48 نفر از عناصر این گروه تروریستی کشته شدند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۶    
گزارش زلزله روز گذشته خراسان رضوی از سوی سخنگوی وزارت کشور ارائه شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۵۲    
رییس شورای شهر تهران گفت: 5 نامزد نهایی جبهه مردمی تا آخر و حتی در مناظره ها همدیگر را حمایت خواهند کرد و رقابتی بین شان نخواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۴    
جدال برابر ذوب آهن آخرین بار با خاطره تلخی از سوی نفت آبادان همراه بود و دریافت شش گل آنها را به دسته پایین تر فرستاد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
یکی از سرکردگان سازمان تروریستی القاعده در حمله هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در جنوب یمن کشته شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۰    
با توجه به محرومیت شجاع خلیل زاده و احسان حاج صفی در دیدار برابر فولاد، سرمربی کروات زردپوشان اصفهانی به دنبال جانشین برای این دو بازیکن است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۳۸    
دستیار رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی با بیان این که انتخابات برای این است که نگذاریم فضا امنیتی شود ...