سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۳:۰۱Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 15 اردیبهشت 1396 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 1 خرداد 1396 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1396 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1396 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1396 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1396 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1396 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1396 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 6 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 7 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 8 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 9 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 10 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 12 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 13 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 14 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 15 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 16 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 17 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 18 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 19 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 20 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 21 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 22 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 23 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 24 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 25 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 26 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 27 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 28 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 30 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1396 
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۹    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: ارتقای جایگاه بین المللی ایران مهمترین موفقیت دولت تدبیروامید است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۹    
با نگاهی به برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش تجارت خارجی و بازرگانی داخلی در دولت یازدهم پی می بریم که پس از سال ها بخش های مختلفی از داد و ستدهای کشورمان چه در داخل مرزها و چه در خارج ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۱    
در حالی که همواره رابطه صمیمی و پایدار میشل و باراک اوباما توسط رسانه های جهان مورد توجه قرار داشته است، اما کمتر کسی می داند که میشل اوباما تنها زن در زندگی باراک اوباما ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ - ۰۱:۰۲    
سفارت افغانستان در ایران با انتشار بیانه ای وقوع حادثه ریزش معدن آزادشهر را تسلیت گفت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۴۴    
احمد سمیعی گیلانی در استودیو خانه کتاب گفت: ویرایش در ایران هیچ گاه به معنایی که در خارج از کشور وجود داشته انجام نشده و اغلب کارهایی که در ایران به نام ویرایش انجام می شود در خارج از کشور ویرایش نمی ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۵:۵۰    
استیون هاوکینگ هشدار داد انسان ها باید ظرف 100 سال آینده کره خاکی را ترک کنند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۵۲    
اولین نمایشگاه بین المللی طلا،جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و صنایع وابسته منطقه آزاد انزلی در حالی از 26 تا 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود که هرگونه خرید و فروش طلا و جواهر در این نمایشگاه (برای ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۴:۴۳    
اولین دوره مسابقات رسمی بسکتبال 3 نفره بانوان کشور در اراک پایان یافت و تیم هیأت کردستان با 7 بُرد پیاپی برسکوی نخست این رقابت ها قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۴۳    
جریان های پوپولیستی بسیار نا پایدار هستند و بر باورها و اعتقاداتی تکیه می کنند که اشاعه پذیر و شعارگونه اند و سازماندهی فصلی و انتخاباتی دارند
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۱    
دور دوم مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی برگزارشد که شدت حملات به دولت از سوی نامزدهای منتسب به طیف اصولگرا شدت گرفت و ایشان به جای ارائه برنامه خود و نقد برنامه های دیگر ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۱۲    
فرماندار شهرستان قروه با اشاره به افتخار آفرینی معلمان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی گفت: معلمان در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۳۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی با جمع بندی مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، افزود: مجریان انتخابات امانتدار جامعه هستند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۷    
در ادامه می توانید از قیمت تمامی مدل موبایل های ال جی در بازار ایران مطلع شوید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۵    
فرماندار املش در دیدار با کشاورزان چایکار گفت: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید روحانی وضعیت چای از آن شکل اسبفار خود خارج و به وضعیت مطلوب فعلی رسید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۱۴    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تاکید کرد: حضور وزرای احمدی نژاد در ستاد انتخاباتی آقای رئیسی یک نشانه است که برای مردم از جذابیت برخوردار نیست.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۹    
یک تحلیلگر سیاسی معتقد است که در مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری، تمایز افکار موجود در جامعه ایران به خوبی مشخص شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۸    
در پی اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در دومین مناظره تلویزیونی درباره خانه سینما، روابط عمومی سازمان سینمایی بیانیه ای صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۰:۰۵    
کودک 2 ساله در یکی از روستاهای شهرستان خدابنده زنجان طعمه گرگ شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۵۳    
آتش سوزی در جنگل های کوی سوم شعبان دزفول عصر دیروز به کمک نیروهای آتش نشانی مهار شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۶    
مستمری کارگران فوت شده و مصدوم حادثه انفجار معدن یورت ازادشهر از فردا از فردا پرداخت می شود
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۴۴    
در سفر روز پنجشنبه وزیر نفت به کهگیلویه و بویراحمدمجوز خوراک مجتمع عظیم پتروشیمی بویراحمد صادرشدتا رویای شیرین بویراحمدی ها برای بهره مندی از صنایع عظیم پایین دستی نفت و گاز به تعبیر شدن نزدیک شده و ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۷    
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت درگذشت امام جمعه موقت گچساران پیام تسلیتی صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اشتراک نظر همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بر متعهد بودن به اجرای برجام را سند موفقیت دولت تدبیر و امید در حل بحران های بزرگ دانست.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۴۳    
سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح به اظهارات یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که در مناظره به موضوع توان موشکی اشاره کرده بود، پاسخ داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۳:۳۸    
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۰:۳۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه حمله موشکی تروریست های داعش به مدرسه ای در غرب موصل که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها زن و کودک پناه گرفته در آن شد را به شدت محکوم کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۴۰    
نخست وزیر ترکیه٬ با ارسال پیامی جان باختن شماری از کارگران در انفجار معدن زغال سنگ یورت زمستان در استان گلستان را به معاون اول رییس جمهوری، تسلیت گفت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۳۸    
درپی مطرح شدن اتهاماتی از سوی نامزدهای ریاست جمهوری طیف اصولگرا به وزیر آموزش و پرورش در حین مناظره زنده تلویزیونی ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۲۱    
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۳:۰۰    
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۵۱    
السد در حضور مدافع ملی پوش ایرانی اش با شکست الخریطیات به نیمه نهایی امیر کاپ قطر راه یافت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۹    
معاون استاندار گلستان گفت: عملیات احداث تونل فرعی برای رسیدن به 14 معدنکار محبوس در معدن زمستان یورت رو به پایان است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۴۰    
تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران در مرحله دوم و حذفی تور آزاد قطر مغلوب حریفان خود شدند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۳۳    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: دانش آشتیانی باید از قالیباف شکایت کند تا در آینده هیچ نامزدی به خود اجازه ندهد برای پیروزی انتخاباتی به ایراد اتهامات نادرست بپردازد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۲۶    
غمی به اندازه یک کوه معدن ماند بر دوش خانواده هایی که از نان آور خانه شان یک کلاه زرد رنگ شکسته ماند و یک چکمه سیاه پاره.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۲:۰۶    
فیلم خوب بد جلف روز 14 می در ونکوور و روز 20 می در تورنتو به نمایش درخواهد آمد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۴۴    
معاون سازمان میراث فرهنگی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در دولت تدبیر و امید، روستاهای هدف گردشگری در سراسر کشور متحول خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۶    
بوکسور وزن 69 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل نایب قهرمانی المپیک، در یک بازی نزدیک شکست خورد و به مدال برنز بسنده کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۲    
مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت از ادامه تلاش ها و پیگیری ها برای ساماندهی و بهبود معیشت کارکنان قراردادی و ارکان ثالث صنعت نفت خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۱    
سخنگوی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در واکنش به اتفاقات پیش آمده در شهر آفتاب گفت: تجهیز و آماده سازی زیرساخت های نمایشگاه بر مبنای استانداردهای نمایشگاهی بر عهده مجموعه شهر آفتاب بوده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۳۰    
مسابقات فوتبال ساحلی کارگران کشور با قهرمانی هیات کارگری استان گیلان به پایان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۹    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از فاز دوم طرح آماک گفت: طرح آماک حاصل اندیشه متخصصان ایرانی، یک تجربه قابل ارائه به صنعت نفت جهان است که اثر شگرفی بر کاهش گازهای گلخانه ای دارد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۸    
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اطلاعیه ای به ادعاهای یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جهوری مبنی بر اینکه توسعه اماکن فرهنگی محدود به شهرداری تهران بوده، واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۴    
صاعقه سبب مرگ یک روستایی 45 ساله در روستای اسپر از توابع شهرستان گچساران شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۳    
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از بارش رحمت الهی تا پایان روز دوشنبه هفته جاری خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۲۲    
مشاور فرهنگی رییس جمهور گفت: روحانی نگران آرامش جامعه بود و نمی خواهد به جامعه شوک وارد شود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۶    
رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آقای شهردار! آقایان روحانی وجهانگیری طبق اصل142قانون اساسی صورت اموال خود و بستگان را اعلام نموده اند،کاش این قانون برای شهرداران هم اجرا می شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۴    
ستاد محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از مجری مناظره انتخابات به دلیل تعویض برگه قرعه کشی به کمیسیون تبلیغات شکایت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۱۲    
بانک مرکزی به اظهارات یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره وجوه دریافت شده ناشی از فروش نفت در خارج از کشور و امکان جا به جایی آن از مسیر بانکی پاسخ داد
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۲    
وزارت ارتباطات در اطلاعیه ای به اظهارنظر یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظره دوم واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۱:۰۲    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داد که صداوسیما مناظره ای میان روحانی و احمدی نژاد برگزار کند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۶    
رئیس خانه احزاب در پیامی از حمایت اسحاق جهانگیری از این نهاد صنفی در مناظره امروز قدردانی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۴۵    
عضو ارشد حزب اتحاد ملت ایران تاکید: روحانی و جهانگیری به بهترین شکل عملکرد دولت را نشان دادند و قیاس خوبی بین زمان حال و آنموقع که دولت را تحویل گرفتند داشتند ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۳۲    
وزارت علوم به مسائل مطرح شده در مناظره عصر امروز داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۶    
وزیر دفاع به اظهارات یکی از کاندیدا در مناظره دوم انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۲۳    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: خوب زیستن هنری است که همه مردم ایران باید از آن برخوردار باشند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۲    
دومین مناظره دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۲    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داد که در مناظره سوم سایر نامزدها لیست اموال خود و بستگان درجه یک خود را اعلام کنند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۱    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما در این مدت شاهد افزایش صادرات غیر نفتی و بهره برداری از پارس جنوبی بودیم. آقای میرسلیم اگر برجام نبود، کمپرسورها هم نمی آمد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید به اهل فرهنگ و هنر بها دهیم چرا که تحلیل آنها در برخی موارد از ما نیز دقیق تر است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۱۰    
وزیر نفت به اظهارات یکی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره دوم تلویزیونی واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نه بازگشت به گذشته امکان پذیر است و نه تحمل وضع کنونی. ما خواهان تغییر در امور و برنامه هایی هستیم که باید از مشکلات کشور گره گشایی کند .
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۸    
رعد و برق و صاعقه در منطقه ای از بخش سلفچگان باعث فوت 2 نفر و مصدوم شدن 10 نفر شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۵    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: با بخشنامه و سخنرانی و برگزاری روز و هفته معلم نمی شود منزلت و کرامت آنها را گرامی شمرد و برگزاری این مراسم ها کافی نیست.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۳    
نامزددوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم ایران آزمودنی ها را نمی توان بار دیگر آزمود باید به آینده نگاه کرد عرصه انتخاب بین بد و بدتر نیست بلکه بین راه و بیراهه است مردم پروژه توسعه ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۲    
دفتر موسیقی آمار مجوزهای خود در بازه زمان سال 92 تا 96 را منتشر کرد. 1880 آلبوم در در چهار سال اخیر مجوز دریافت کرده اند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۱    
روابط عمومی سازمان انرژی اتمی به اظهارات سید مصطفی میرسلیم در خلال دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۱    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: عده ای در گذشته در شعار و لباس ساده زیستی پوشیدند و بعد مشاهده کردیم بزرگترین فسادها رخ داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۸    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری فضای مجازی در شرایط کنونی را نوعی تهدید تلقی کرد و گفت: دولت باید بدون پرده پوشی، کانال هایی که مشکل آفرین هستند را کنترل و نظارت کند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۷    
باتوجه به بارندگی شدید امروز در تهران و با تردد خودروهای شخصی در عصر جمعه محورهای اصلی تهران شاهد ترافیک سنگین هستند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۵    
رقابت های تنیس روی میز تور جهانی در کرواسی با شکست نمایندگان کشورمان پیگیری شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۴    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: قوه مجریه باید پایبند به قانون بوده و به آن سریعا عمل کند و نباید خود را با آیین نامه ها معطل کند ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۳    
حسن روحانی رئیس جمهور در جریان دومین مناظره انتخاباتی باردیگر به ممنوع بودن صدای محمدرضا شجریان در صدا و سیما اعتراض کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۴۲    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری مدعی شد که با سامانه ملی کار می توانیم 5 میلیون شغل ایجاد کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۴    
نامزددوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید هنرمندان با محدودیت روبرو شوند و نباید هنرمندی برای انجام کنسرت تمام مراحل قانونی را طی کند اما یک مقام با هر شرایطی مانع او شود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: طبق آخرین اطلاعات دریافتی در یکی از طبقات ساختمان علاءالدین دود مشاهده شده و همکاران ما درحال رسیدگی به علت دود هستند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۸    
ایران خودرو اعلام کرد که تولید پژو 2008 در خطوط تولید و مونتاژ ایران خودرو در حال انجام است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۴    
بخش دوم از دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهروی آغاز شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۲۰    
رئیس جمهور گفت: کرسنت در مرحله داوری است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۸    
مدیرکل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت رفاه نسبت به اظهارات میرسلیم نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره افزایش طلاق در این دولت واکنش نشان داد و گفت: میزان رشد طلاق در 18 استان کشور کنترل شده است ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۱۲    
سرمربی ایران تیم والیبال ایران با بیان این که چینی ها 50 دفاع مستقیم در 3 بازی گذشته داشتند اما برابر ایران تنها 2 دفاع انجام دادند، گفت: کلید برد ما همین بود و ما آن را در اختیار داشتیم.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۹:۰۸    
شورای اطلاع رسانی و تبلیغات نظام بانکی کشور به اظهارات یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۸    
اولین مرحله از دومین مناظره زنده تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به پایان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۸    
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اهدای اعضای بدن جوان 25 ساله به بیماران نیازمند خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۴    
وزارت خارجه به ادعاهای غلط و یک سویه درباره برجام در مناظره انتخاباتی دوم ریاست جمهوری پاسخ داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۵۴    
روابط عمومی وزارت علوم به مسائل مطرح شده در مناظره عصر امروز داوطلبان دوازدهمین دوره ریاست جمهوری پاسخ داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی به اظهارات مصطفی میرسلیم در مناظره دوم کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۹    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم فریبی نمی کنیم. درصد درست نمی کنیم و رییس جمهور صددرصد مردم هستیم.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۴    
فیفا محرومیت مهاجم تیم ملی آرژانتینی را لغو کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۲    
معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد به اظهارات مصطفی میرسلیم در مناظره انتخاباتی دوم پاسخ داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۳۰    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: یکی از مهم ترین شاخص های ریاست جمهوری این است که فرد از چم و خم دیپلماسی آگاه باشد که لازمه آن صداقت و داشتن تجربه عملیاتی است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۲۷    
روابط عمومی وزارت اقتصاد نقل قول یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم از وزیر اقتصاد درباره عدم همکاری های بانکی با دیگر کشورها در پسابرجام را تکذیب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۸    
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: یکی از مهم ترین شاخص های ریاست جمهوری این است که فرد از چم و خم دیپلماسی آگاه باشد که لازمه آن صداقت و داشتن تجربه عملیاتی است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۵    
به دنبال خاتمه جلسه ای که صبح امروز در ارتباط با رسیدگی به حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت برگزار شده بود، اعضای تیم وزارت تعاون ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۱    
ناشران دانشگاهی، کودک و بین الملل که در سازه های موقت و چادر استقرار داده شده اند؛ با مشکل آب گرفتگی در نمایشگاه کتاب مواجه شده اند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۰    
وزیر اقتصاد به اظهارات سید ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۸:۱۰    
تیم بسکتبال شهرداری اراک در بازی پنجم مرحله پلی آف موفق شد برابر شیمیدر تهران به برتری برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.