پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۴۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 16 مهر 1396 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1396 خبرگزاری کار ایران 11 اردیبهشت 1396 خبرگزاری کار ایران 1 خرداد 1396 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1396 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1396 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1396 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1396 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1396 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1396 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 1 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 2 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 3 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 4 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 5 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 6 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 7 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 8 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 9 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 10 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 11 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 12 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 13 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 14 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 15 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 16 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 17 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 18 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 19 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 20 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 21 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 22 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 23 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 24 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 25 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 26 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 27 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 28 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 29 مهر 1396 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1396 
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۹ - ۱۱:۴۸    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت ومعدن بانکی است که فعالیت هایش شفاف است و بطورعلنی اقداماتش را رسانه ایی می کند که از این بابت باید از روابط عمومی ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۳۴    
تیم ملی ایران باید در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی روسیه برود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۴:۰۴    
در شرایطی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دنبال فسخ قرارداد بلیت فروشی هستند، این مساله می تواند شرایط سختی را پیش روی آنها قرار دهد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۰۱    
انتشارات مروارید دو کتاب جدید در حوزه تخصصی زبان و ادبیات فارسی منتشر کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۳۳    
اولین تیزر رسمی فیلم سینمایی "خانه دختر" در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۰۹:۴۷    
سفیر آلمان در تهران با اشاره به پوسترهای آری به برجام هدف از نصب آن ها بر دیوار سفارت این کشور در تهران را، اعلام تلاش آلمان برای حفظ و اجرای برجام دانست.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۶    
قرارداد تکمیل طرح NGL خارک، شیرین سازی و تفکیک گازهای همراه مناطق خارک و بهرگان و فروش محصولات سنگین تر از اتان امضا شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان از افزایش میزان بارندگی نسبت به سال آبی گذشته خبر داد و گفت: بارندگی سال آبی گذشته در استان هرمزگان با 268.9 میلی متر خاتمه یافت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۱۲    
مدیرایمنی و بهداشت محیط زیست و انرژی سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران با اشاره به اینکه بالغ بر 50 درصد آمار اشتغال مربوط به صنایع کوچک در شهرک های صنعتی است ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۰۹    
شرکت کنندگان دوره مطالعاتی چندکشوری سازمان بهره وری آسیایی با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه ضمن بازدید از تصفیه خانه شهرک وپروژه استحصال آب صنعتی از پساب، از چند واحد تولیدی صنایع کوچک بازدید کردند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۷    
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفری یک روزه از مجتمع بندری کاسپین، بلوار دسترسی به این بندر، اسکله و موج شکن های غربی و شرقی، برج مراقبت و اسکله مارینا بازدید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۳    
بانک تجارت و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در نشستی با حضور نمایندگان بانک سپرده ای آلمان به بررسی راهکارهای تامین مالی هدفمند و موثر بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط (SME) پرداختند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۶    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در دیدار با وزیر امور اقتصادی ودارایی، دو اقدام مهم سازمان را اجرای طرح جامع مالیاتی و تکمیل پایگاه اطلاعات مودیان عنوان کرد
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۴    
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 5 گفت: در فصل خرید سال جاری مقادیر 4698 تن کلزا در قالب 933 محموله و 30 تن گلرنگ نیز در قالب 7 محموله تحویل مراکز خرید تضمینی دانه های روغنی استان شده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۵۳    
یک استارت آپ دستگاهی به نام جعبه کلاغ ساخته است که به این پرنده ها آموزش می دهد تا ته سیگارها را از سطح شهر جمع آوری کنند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۹    
به گفته مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت دو طرح بازسازی و نوسازی صنایع تولید چرم سبک و ایجاد مصنوعات چرمی به ترتیب با حجم سرمایه گذاری حدود یک هزار و 750 و شش هزار و 600 ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۲۰    
امیر سرتیپ دوم خوش قلب گفت: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) با استفاده از تجهیزات به روز شده و بومی و نیروهای متعهد و بهره گیری از تجربیات دفاع مقدس به ماموریت ذاتی خودش ادامه می دهد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۱۸    
مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: امسال از مجموع یک هزار و 260 هکتار ذرت علوفه ای در استان زنجان حدود 66 هزار تن محصول برداشت می شود.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل راه و شهرسازی از تکمیل پروژه بیجار به سمت همدان به طول 50 کیلومتر تا پایان نیمه اول سال 97 خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۴۱    
وزیر بنادر و کشتیرانی پاکستان گفت: همکاری بندر گوادر با بندر چابهار انقلاب اقتصادی در منطقه برپا خواهد کرد بنابراین از هر طرحی در این زمینه استقبال می کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۲۶    
تعداد خر ها در جهان با کاهش بی سابقه ای روبه رو شده که دلیل اصلی آن افزایش تقاضا برای پوست آنها در کشور چین است. چینی ها از پوست الاغ در تهیه غذاها و داروهای سنتی استفاده می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل دامپزشکی استان البرز گفت: البرز رتبه اول تولید داروهای دامی سموم و مواد ضدعفونی کننده دام را در کشور به خود اختصاص داده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۸    
هفته گذشته خبر قتل هولناک پسر مهابادی به نام صادق برمکی تیتر یک حوادث رسانه های کشور شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۶    
هشتاد و چهارمین جلسه هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر با حضور دکتر ابراهیم محمود زاده مدیرعامل جدید سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۲۷    
سازمان هواپیمایی کشوری نرخ بلیت پرواز های تهران نجف تهران و تهران بغداد تهران برای ایام اربعین حسینی (ع) را اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۱۶    
همان طور که اعلام شده بود سرمربی آلمانی برای تکمیل کادر دستیاران خود روی مربیان خارجی نظر داشت که در این راه حضور یک مربی اسپانیایی قطعی شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت: در حال حاضر قیمت پسته اوضاع خوبی ندارد و کشاورزان در عرضه محصول تعجیل نکنند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۳۵    
کارخانه ای منحصر به فرد در دنیا با 92 درصد پرسنل معلول وجود دارد که با قرار دادن اولویت اشتغال برای آنها و خانواده های شان می کوشند ضمن توانمندسازی معلولین ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۲۹    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر از صادرات 2 هزار گلدان گل و گیاه زینتی از بندر نوشهربه خارج از کشور در شهریورماه امسال خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۸    
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: در برنامه های هفته ملی کودک به دنبال این هستیم که برای کودکان در جای جای میهن پهناور و در این هفته لحظه های خوب و به یادماندنی بسازیم.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۰:۰۳    
دبیر کل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران پیش بینی کرد امسال میزان تولید تخم مرغ در کشور به حدود 950 هزار تن برسد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۳    
چگونگی همکاری های مرکز علم و فناوری هاربین چین با ایران به منظور معرفی فناوری های جدید کشت و داشت برنج کیفی و کم آب بر بررسی شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۴    
نائب رئیس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر گفت: چاقی علت بسیاری از بیماری های غیرواگیر در خاورمیانه است که سالیانه جان عده زیادی را می گیرد ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۴۴    
سه تن از رو سای هیات های ورزشی گیلان با حضور در صحن جلسات شورای اسلامی شهر رشت خواستار حمایت و توجه یکسان اعضای شورای شهر رشت به تمامی هیات های ورزشی استان شدند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۶    
فرمانده انتظامی کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۳۳    
مدیر پروژه اتاق جدید وانت نیسان شرکت زامیاد گفت: به منظور افزایش کیفیت محصول راهبردی خود و نیز تحقق انتظارات مشتریان و رعایت الزامات سازمان استاندارد ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۷    
سفیر و نماینده دائم ایران در نزد سازمان ملل تاکید کرد: اگر ایالات متحده می خواهد در مذاکرات چند جانبه آتی معتبر باقی بماند ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۶:۳۰    
دبیرکل حزب الله لبنان می گوید، منتظر تصمیم رئیس جمهوری آمریکا درباره ایران است، تصمیمی که می تواند بر تمام منطقه تاثیر بگذارد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۱:۵۶    
رهبر کره شمالی خواهر کوچکترش را به عنوان یک عضو علی البدل در کمیته اصلی حزب کمونیست این کشور معرفی کرده است. اما این زن چه کسی است؟
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۸    
خبری که مدیرعامل پرسپولیس در خصوص مهدی طارمی داد هواداران تیمش را امیدوار کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۲۳    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری مشهد از مهار آتش سوزی در یک واحد اقامتی در خیابان آیت الله شیرازی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۹    
با حکم معاون بهداشت وزارت بهداشت، قائم مقام معاونت بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۵    
مدافع ایرانی القطر در شب تساوی برابر السیلیه موفق شد نخستین گل خود در قطر را به ثمر برساند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۱۲    
سودان از تمدید آتش بس یکجانبه در درگیری میان دولت با شورشیان، خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۵    
تیم ملی مصر موفق شد با برتری مقابل کنگو جواز صعود به جام جهانی را کسب کند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۳:۰۱    
مدیرعامل منطقه آزاد کیش منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۴۹    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت 15 هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره با سود 12 درصد به فرهنگیان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۲:۰۳    
الخور در شبی که هافبک ایرانی خود را در اختیار داشت، برابر الخریطیات شکست خورد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۵۷    
مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینای جهاد دانشگاهی، یکشنبه 16 مهر با افتتاح شعبه جدید خود در استان البرز، پس از حدود چهار ماه طرح آزمایشی، رسماً در شهر کرج آغاز به کار کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۰    
لهستان با پیروزی خانگی مقابل مونته نگرو سهمیه جام جهانی 2018 روسیه را کسب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۴۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم از صدور دستور ممنوعیت عرضه و مصرف قلیان در مراکز و مکان های عمومی این شهر توسط دادستانی، تشکر کرد و بر این موضوع که این اقدام الگویی برای سایر استان ها شود، تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۳۰    
زمین لرزه 3.3 ریشتری جاجرم در خراسان شمالی را لرزاند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۲۲    
سخنگوی آتش نشانی از سقوط مشکوک یک مرد میانسال به داخل چاه خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۷    
پیکان در آخرین بازی هفته نخست لیگ برتر والیبال مغلوب میهمان خود، شهرداری تبریز شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۱۲    
وزیر امور خارجه ترکیه با وزیر خارجه ایران به صورت تلفنی گفت وگو کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۱:۰۷    
رئیس جمهور تاکید کرد: توسعه اشتغال و افزایش نشاط جامعه برای کار و فعالیت از اولویت های دولت دوازدهم است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۹    
یک عضو کانون وکلای دادگستری مرکز تاکید کرد: اینکه صدا و سیما وارد میدان شود و سعی کند روند دادرسی داخلی را تحت تاثیر موج تبلیغاتی قرار دهد و شب قبل از رسیدگی تریبون خود را در اختیار شاکی پرونده ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۷    
هفتمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی در مسقط عمان از تاریخ 17 لغایت 19 مهرماه برگزار خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۶    
رافائل نادال موفق شد با غلبه بر نیک کرگیوس در فینال تنیس آزاد چین به مقام قهرمانی دست یابد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۲    
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری 6 تن از خرده فروشان مواد مخدر و کشف بیش از سه کیلوگرم حشیش خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۱    
با تصویب پیشنهاد وزارت کشور در هیات وزیران، استاندار جدید بوشهر انتخاب شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۱    
فرمانده انتظامی مهرستان از کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۳    
صنعت نفت آبادان در دیداری تدارکاتی مقابل امیدهایش به برتری رسید.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۳۲    
همزمان با روز کودک کانال تلگرامی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری فیلم گفت وگوی جالب رهبرانقلاب با نوه 5ساله شهید زنده دل را منتشر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۰    
وقتی لوکا بوناچیچ برای چندمین بار یک تیم ایرانی را ترک کرد تا جایش را به مربی جایگزین بعدی بدهد، داشتیم به این فکر می کردیم که اگر مربیان هم مثل بازیکنان با تابلوی تعویض جای خود را به نفر بعدی می ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۱    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حدود 4.2 میلیون نفر از سالمندان کشور که بازنشسته هستند از دولت، دریافتی دارند، گفت : 25 درصد از سالمندان کشور تحت پوشش سازمان های حمایتی قرار دارند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۰    
جام جهانی نوجوانان امشب با برد پرگل ژاپن و تساوی مکزیک برابر عراق ادامه پیدا کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۰۰    
نماینده مردم تهران در مجلس به بیان توضیحاتی درباره انتشار یک خبر بی اساس پرداخت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۴۱    
مدیر کل پلیس افتخاری نیروی انتظامی کشور،گفت: مازندران جزء استان های پیشرو در بکارگیری پلیس افتخاری است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۹    
رئیس شورای شهر تهران گفت: آیت الله هاشمی از ابتدای مسئولیت خود در سطوح ارشد نظام یعنی ریاست مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای به صنایع دفاعی داشتند
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۳۹    
نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۷    
رئیس سازمان چای کشور با رد ادعای یک نماینده مجلس اعلام کرد: 70 درصد مطالبات چایکاران تاکنون پرداخت شده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۹:۰۰    
رئیس پلیس پایتخت از جمع آوری بیش از سه هزار تن از معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در چهار عملیات پلیسی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۸    
کتاب روزهای سخت در همایش آیت الله هاشمی رفسنجانی و هشت سال دفاع مقدس رونمایی شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۶    
کاروان تیم ملی روسیه وارد کازان شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۴    
بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از حضورش در یک برنامه به شایعه ممنوع الکاری خود در تلویزیون خاتمه داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۸    
عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس گفت: تمامی آتش نشانانی که شرایط کاری سخت و زیان آوری دارند از بیمه تامین اجتماعی مطابق شرایط خود بهره ببرند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۷    
مصوبه دویست و چهلمین جلسه شورای شهر و شهرداری تهران مصوبه اعطای تخفیف سیصد میلیون ریالی شهرداری به برخی از کارکنان در هنگام صدور پروانه ساختمانی باطل شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۴۳    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از برخورد مقتدرانه پلیس با موتورسوارانمتخلف در خیابان ها خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۹    
فرمانده نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) تاکید کرد: با توسعه سواحل مکران و توسعه پس کرانه ها ان شاءالله به جایگاهی می رسیم که تمدن دریایی ما احیا شود ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۶    
نایب رئیس فدراسیون فوتبال روسیه درباره بازی با ایران صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۶    
هافبک پدیده به احتمال فراوان به بازی برابر ذوب آهن نمی رسد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۳۲    
تیم های والیبال بانک سرمایه و سایپا تهران لیگ برتر سال 96 را پیروزی با اقتدار آغاز کردند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۱    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به ضرورت انتقال محوری در شاکله اقتصادی کشور از دولتی به بخش خصوصی، گفت: همفکری و تعامل جدی میان دولت با بخش خصوصی در تحول ساختار اقتصادی کشور حائز اهمیت است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۲۰    
مدیرعامل اسبق ایرنا تاکید کرد: ر طول جنگ در عملیاتی یکی از ادواتی که عراق از روسیه یا شوروی سابق گرفته بود، به غنیمت در اختیار ما قرار گرفت ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۸    
چند روز پس از کشف جسد سوخته جوان 19 ساله مهابادی حالا احتمالات جدیدی درباره انگیزه های این جنایت تکان دهنده مطرح شده است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۰۸    
نشست فعالان صنایع دستی و فعالان بسته بندی کشور با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی امروز در سازمان میراث فرهنگی برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۵۶    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تشریح نشست این کمیسیون گفت: در جلسه امروز برای تامین نظر شورای شورای نگهبان ممنوع اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۴۹    
شهردار تهران در پیامی اینستاگرامی روز کودک را تبریک گفت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۸    
سردار علایی تاکید کرد: آیت الله هاشمی به دنبال تقویت قدرت دفاعی ایران بود و می کوشید ضعف های ما را در این زمینه برطرف کند.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۸    
مشاور ارشد رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آیت الله هاشمی به کشور خدمت کرد اما بعضی ها نمی خواهند این خدمات دیده شود، تاکید کرد: آیت الله هاشمی با شجاعت جنگ را تمام کرد ...
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۲    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص ماجرای مربوط به محرومیت این باشگاه، مهدی طارمی، شب نشینی بازیکنان در دوبی، مشکلات مالی و ... به صحبت پرداخت.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۷    
بازیگر زن سینمای ایران می گوید برای بازیگران مهم ترین و بهترین جایی که می توانند کارشان را با مردم تقسیم کنند تلویزیون است.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۱۴    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از کسری بودجه 19 هزار میلیارد تومانی در سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۸    
شهردار جدید شیراز انتخاب شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۰۰    
اسامی کاندیداهای ریاست فدراسیون شنا مشخص شد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۹    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک جاعل که با استفاده از اسکناس های جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد توسط ماموران انتظامی کلانتری 14 شهر کرمان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۵۵    
بانک آینده و موسسه اعتباری ملل با هدف مساعدت به هموطنان عزیز و دارندگان سپرده های خرد در تعاونی های منحله افضل توس و وحدت، سپرده های تا سقف 30 میلیون ریال را به رغم عدم تکمیل فرآیند شناسایی ...