پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۹Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 3 شهریور 1397 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 1 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 2 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 3 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 4 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 5 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 6 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 7 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 8 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 9 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 10 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 11 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 12 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 13 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 14 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 15 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 16 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 17 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 18 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 19 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 20 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 21 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 22 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 23 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 24 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 25 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 26 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 27 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 28 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 29 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 30 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1397 
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۴:۵۸    
نوجوانان زلزله زده سرپل ذهاب میهمان دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در سی و یکمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان می شوند و در برنامه هایی که برای نوجوانان حاضر در این المپیاد تدارک دیده شده حضور ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۵    
ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات حمید باقری درمنی یکشنبه هفته آینده (11 شهریور ماه) با حضور کلیه متهمان، وکلا، شکات پرونده و نماینده دادستان برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۸:۰۷    
امروزه، گودال های عمیق در نقاط مختلف جهان به محلی برای جذب گردشگر یا عاشقان هیجان و ماجراجویی تبدیل شده است که به گونه ای تداعی کننده کتاب تخیلی سفر به مرکز زمین نوشته ژول ورن است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۷:۰۶    
ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه) نخستین و بزرگترین ورزشگاه فوتبال تهران تا قبل از ساخت مجموعه آزادی بود و در این مکان بسیاری از رویدادهای تاریخی و به یاد ماندنی فوتبال ایران رقم خورده است ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۵:۰۶    
مدیر روابط عمومی بهزیستی استان زنجان از واگذاری بیش از 30 واحد مسکونی مددجویی به معلولین در هفته دولت خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۴:۳۶    
در فدراسیون والیبال چه خبر است؟ این پرسش را بعد از اتفاقات پی در پی در این فدراسیون باید پرسید و البته منتظر پاسخی نماند چرا که آقای دکتر اساسا اعتقادی به پاسخگویی ندارد و از نگاه او همه منتقدان جوان ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۶    
نرخ تورم کل کشور در مرداد ماه 1397 برابر 9,7 درصد است که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 9.2 درصد برای دهک اول تا 10.0 درصد برای دهک نهم نوسان دارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۳۵    
مهاجم تکنیکی کنونی پدیده مشهد توانسته رکورد جالب توجه 14 فصل گلزنی در فوتبال ایران را به نام خود کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۶    
هواداران استقلال در بازی امروز باید مراقب رفتار خطرساز خود که می تواند منتهی به محرومیت تیم از سوی ای اف سی شود باشند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۲۰    
تلاش برای یافتن ردی از تعداد قابل توجهی از تیم هایی که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته اند، بی فایده است. اثری از آنها نیست ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۱۵    
هواداران استقلال در صورتی که بیش از گنجایش و ظرفیت واقعی آزادی اقدام به حضور روی سکوها و راهرو داشته باشند، با محرومیت مواجه می شوند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۹:۰۴    
در حالی که تنها 5 روز تا پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ های معتبر اروپایی باقی مانده، چهار بازیکن تیم ملی در جام جهانی وضعیت باشگاه جدیدشان را مشخص نکرده و بدون تیم هستند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۹    
در فاصله یک روز مانده به بازی با پرسپولیس، هافبک مصدوم الدحیل به تمرینات این تیم بازگشت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۲    
تراکتورسازی از شکست ناامیدکننده دو هفته قبل مقابل استقلال تا تساوی جمعه در زمین سپاهان تحول زیادی داشته ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۸:۴۱    
فردا، برانکو برای هشتمین بار مقابل یک تیم قطری روی نیمکت پرسپولیس می نشیند. حال آنکه در 7 بازی قبلی، 3 بار شکست خورده و دو پیروزی و دو تساوی هم در کارنامه دارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۸:۳۶    
استقلال از 5 بازی تنها 6 امتیاز گرفته و در رده هشتم جدول قرار گرفته. رتبه ای که در به دست آمدنش انواع و اقسام دلایل نقش دارند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۸:۱۵    
تیم تراکتورسازی با مالکیت جدید حضور پررنگی در نقل و انتقالات داشت و توانست ستاره های نامداری را جذب کند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۳:۰۷    
یکی از حاشیه های جالب بازی های آسیایی حضور خانواده ها است. خانواده هایی که از ورزشکار گرفته تا رییس و نایب رییس رشته های مختلف را شامل می شوند و همگی با دو عضو در جاکارتا حضور دارند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۲:۲۶    
هافبک تاثیرگذار سابق استقلال بعد از جدایی از جمع آبی پوشان روزهای خوبی را در تیم جدیدش دنبال نمی کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۹    
سامان قدوس طلسم حضور بازیکنان ایرانی در لوشامپیونا را شکست و به تیم کوچکی در فرانسه پیوست تا فقط دو روز بعد از اضافه شدن به فهرست بازیکنان امی ین در عجیب ترین ورزشگاه این کشور حاضر شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۲۲:۱۶    
مهدی رحمتی در روزگاری که فقر فرهنگی و ناهنجاری روی سکوها و البته حتی در جامعه به اوج خود رسیده، نقش خود را به عنوان یک الگوی تاثیرگذار به اجرا می گذارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۵    
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز ششمین نمایشگاه گل و گیاه، خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۴    
پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر "پرنیا شیروانی" کودک 3 ساله ای که در یکی از بازارهای روز خرمدشت کرج مفقود شده از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از وضعیت نامبرده و مشاهده وی به پلیس یا مراجع ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۴    
استاندار آذربایجان شرقی بر توزیع سریع کالاهای احتکار شده که توسط دستگاه های نظارتی کشف و شناسایی شده اند، تأکید کرد و گفت: حضور مداوم و مستمر گروه های نظارت در روند توزیع این کالاها ضروری است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۵۴    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت ایجاد فرصت های شغلی برای مردم گفت: 85 درصد مراجعات مردم به مدیران ارشد استان مربوط به اشتغال است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد با مدیرانی که دانش آموزان را مجبور به خرید لباس فرم از تولیدکننده خاص کنند برخورد قاطع می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۸    
استاندار گیلان با بیان اینکه مذاکرات جدی با دولت برای کاهش واردات برنج در دستورکار قرار دارد، گفت: سعی ما بر این است تا حجم واردات به قدری باشد که افزایش قیمت محصول داخلی را شاهد باشیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۱    
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از آبگیری و لایه روبی آبشخورهای حیات وحش مناطق گرمسیری این استان خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۸    
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: براساس آمار بانک مرکزی،شستا و شرکت های وابسته ارز حاصل از صادرات خود را در سامانه نیما عرضه کرده اند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۳:۵۰    
مجموع تسهیلات منعقده و اعطایی بانک مسکن طی چهار ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته معادل 52.8 درصد افزایش پیدا کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۲:۴۵    
رئیس سازمان جهاد کشاورز لرستان از افتتاح بیش از 130 پروژه کشاورزی در هفته دولت خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۲۷    
معاون سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه در هفته دولت در استان خوزستان 350 پروژه به بهره برداری می رسد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۱۲    
رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: اطلاعات دستگاه های دولتی در سامانه ثبت حقوق و دستمزد تا پایان تابستان بارگذاری می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۴۰    
معاون اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان ازبرگزاری هفته فرهنگی آب از دوم تا هشتم شهریور ماه با عنوان " از بُنِ رود تا بُن رود" با شعار "ما همه مسئولیم" خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۸    
گمرک آمار و ارقام مربوط به صادرات غیرنفتی پارس جنوبی در یکسال گذشته را منتشر کرد که براساس این آمار، رشد 23 درصدی در این مدت به ثبت رسیده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۳۶    
هزینه نگهداری سکه در خزانه های پذیرش شده نزد بورس کالا از فردا مبلغ 20 تومان برای هر سکه به طور روزانه تعیین می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی پنج پروژه شهرستان بویراحمد به نمایندگی از 55 پروژه در اولین روز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت امسال خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
همزمان با سومین روز هفته دولت پروژه آبرسانی روستایی سراج محله شهرستان گلوگاه با بهره مندی 500 خانوار روستایی و صرف هزینه ای بالغ بر 7 هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
استاندار اردبیل گفت: 360 طرح عمرانی و اقتصادی با 6 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفته دولت آماده افتتاح است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: در شهرستان های؛ رشت، آستارا، لاهیجان و کلاچای، 6 پروژه با اعتباری بالغ بر 602 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۲    
همزمان با دومین روز از هفته دولت، پروژه روکش آسفالت راه روستاهای کیابان، لادمخ، الاسر و مالوان،حلقه سر، رودپیش و پیرمومن سرا پروژه آسفالت معابر روستای نوده، اجرای طرح هادی روستای گوشلوندان افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۰۰:۰۱    
با حضور فرماندار شفت 4 رشته راه روستایی در آقاسیدیعقوب، جیرده پسیخان، راسته کنار و کاسان این شهرستان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 570 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۳۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افتتاح چهار واحد صنعتی به صورت رسمی همزمان با هفته دولت خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۳۰    
سخنگوی ریاست جمهوری افغانستان از استعفای مشاور امنیت ملی این کشور از سمت خود خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۳:۱۹    
در جریان جلسه ای که میان مسئولان شرکت های هواپیمایی داخلی و سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، نرخ پروازها تا پایان مهرماه تعیین شد و هیچ شرکتی اجازه ندارد بالاتر از این نرخ ها بلیت بفروشد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۵۱    
گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله به یک ایست بازرسی در غرب لیبی را برعهده گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۵۱    
دست کم 15 گردشگر در پی واژگونی یک اتوبوس در بلغارستان جان خود را از دست دادند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۵۱    
استاندار بوشهر گفت: تمام وعده های داده شده در هفته دولت ارائه خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۲:۵۱    
در روز هفتم بازیهای آسیایی کاروان ایران موفق به کسب سه مدال شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۳    
یک مقام ارشد روسیه به آمریکا درباره اقدامات غیرمسئولانه این کشور در سوریه هشدار داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۳    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از افزایش 32درصدی صادرات فرش خبرداد و گفت: صادرات فرش ایرانی به آمریکا نیز به رغم تحریم های ایجاد شده بیش از 21 درصد افزایش یافته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۲    
پلیس مصر حمله افراد مسلح به یک ایست بازرسی را با کشتن 4 تن از آنها خنثی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۳۹    
معاون پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که 2 نوجوان گمشده یاسوج همچنان پیدا نشده اند و ردی از آنها هم به دست نیامده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۳۱    
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آبادان از آغاز اولین جشنواره ایده های گردشگری این شهرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۳۱    
استاندار خوزستان با اشاره به شرایط سخت دولت و کشور گفت: در شرایط کنونی مدیران باید صرفه جویی در هزینه های جاری را در اولویت کار خود قرار داده و به خصوص امسال از هزینه های زائد جلوگیری کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۱:۰۲    
پرسپولیس پاکدشت فرصت صدرنشینی را از دست داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۵۶    
صدراعظم آلمان تاکید کرد آذربایجان از نظر تنوع منابع انرژی برای اروپا اهمیت بسیاری دارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۵۰    
کاروان ایران در روز هشتم بازی های آسیایی در رشته های مختلف به میدان خواهند رفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۵    
وزیر نفت دستور داد چهار تن از کارکنان مناطق نفتخیز جنوب به دلیل تخلف از بخشنامه مربوط به منع دریافت هدایا و تسهیلات مسافرتی از شرکت غیرمتبوع تعلیق شوند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۴۵    
خلاصه عملکرد و مهمترین دستاوردهای دستگاهای اجرایی در دولت یازدهم و دوره یکساله دولت دوازدهم از سوی دفتر هئیت دولت و سازمان برنامه و بودجه منتشر شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۸    
سفیر روسیه در تهران با دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل، دیدار کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۵    
روابط عمومی دادگاه انقلاب اسلامی تهران انتشار خبری مبنی برحضوروکلای رئیس دفتررئیس جمهورسابق دردادگاه علنی نامبرده را اصلاح کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۵    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی 205 پروژه با اعتبار حدود 218 میلیارد تومان در این استان خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور بن بست شکنی را از مهمترین ویژگی های آیت الله هاشمی رفسنجانی برشمرد و خاطرنشان کرد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۳۰    
روابط عمومی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از ورود مدعی العموم استان به موضوع ابتلای به بیماری تعدادی از مردم شهرستان ثلاث باباجانی با منشا آلودگی باکتریایی و پیگیری ویژه این پرونده خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۷    
رئیس اسبق بانک مرکزی در دولت میرحسین موسوی گفت: زمانی کهاستقراض از بانک مرکزی را مطرح کردیم صدای آقای هاشمی لرزان بود و اشک در چشمان ایشان حلقه زده بود و گفتند که من آبرویم را برای سازندگی و توسعه ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۲    
فرزند ارشد آیت الله هاشمی با بیان اینکه آیت الله هاشمی بسیار عاطفی بودند، گفت: هر مسئله ای که برای مردم پیش می آمد، احساسات شان بروز می کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۰    
اجرای اول نمایش واندا لاواندا از کشور کرواسی در جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک برگزار نشد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۲۰    
رییس مرکز ملی فضایی گفت: باید تلاش کنیم با رشد صنعت هوافضا، نقش این صنعت را در اقتصاد کشور پررنگ تر کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۸    
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مدعی هستم احساس مردم را بیش از 10 برابر واقعیت ها تحریک کردیم و این ها بسیاری کدهایی است که خودمان می دهیم و رسانه های خارجی هم از خودمان می گیرند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۱    
تیم قایقرانی مشترک کره شمالی و جنوبی موفق به کسب مدال برنز بازی های آسیایی شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۵۷    
رییس جمهوری آمریکا بار دیگر وزیر دادگستری این کشور را هدف حمله های توییتری خود قرار داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: صنایع دستی مجموعه شاخص های اقتصاد مقاومتی شامل درون زایی، مردمی بودن، برون گرایی ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۶    
علی شمخانی با اشاره به رتبه سوم صنایع دستی ایران در عرصه جهانی گفت: ظرفیت های صنایع دستی می تواند در ایجاد قدرت نرم و اقتصاد مبتنی بر صادرات موثر باشد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۵    
زین الدین زیدان به دوستانش گفته که انتظار دارد در صورت اخراج ژوزه مورینیو، مربی منچستریونایتد شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۴    
9 ورزشکار و شش مدال خوشرنگ؛ یا 6 سانداکار و 5 فینالیست. افتخاری بزرگ برای ووشو که حس خوبش سال ها در این رشته و اهالی اش می ماند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۴۴    
پیرو انتشار مصاحبه ای با عنوان "زمین زیر کشت ماری جوانا کمتر از یک هکتار بود/متهم در اختیار دستگاه قضایی است" از سوی خبرگزاری ایلنا و دیگر رسانه ها در سوم شهریورماه جوابیه ای از سوی اداره کل روابط ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۳۶    
کاروان ورزشی ایران در رده چهارم جدول رده بندی توزیع مدال ها باقی ماند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۳۰    
رئیس فدراسیون فوتبال پیش از تقابل پرسپولیس با الدحیل قطر در اردوی سرخپوشان حاضر شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۳    
یوونتوس امشب در استادیوم آلیانتس میزبان لاتزیو است در دیداری که کریستیانو رونالدو می تواند برای نخستین بار مقابل دیدگان هواداران خودی به میدان برود ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۲۲    
وزیر امور خارجه سوریه هفته آینده برای دیدار با همتای روس خود به مسکو سفر می کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۸    
نخستین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در هر دوره ریاست جمهوری نقدینگی ما نسبت به دوره قبل سه برابر شده است ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۹:۱۸    
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: بسته حمایتی 18 میلیون یورویی اتحادیه اروپا به دو طرف کمک می کند با یکدیگر ارتباط داشته باشند ولی ربطی هم به برجام و این فضاسازی ها ندارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۱    
رییس جمهوری آمریکا بار دیگر مدعی شد از برگزاری جلسه نزدیکانش با طرف های روس در برج ترامپ برای دستیابی به اطلاعاتی علیه حزب دموکرات، خبر نداشته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۵۰    
وزیر دفاع و راه و ترابری در دولت سازندگی با بیان اینکه هنر نخست آیت الله هاشمی، هنر گوش دادن ایشان بود، ابراز داشت: وقتی مباحث مهمی در دولت مطرح می شد آقای هاشمی حوصله می کردند و شاید یکی ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۴    
مائوریتسیو ساری روشی جالب برای راضی نگه داشتن بازیکنان چلسی به کار گرفته است. او تصمیم گرفته کاری کند که بازیکنان وقت بیشتری را در کنار خانواده هایشان بگذرانند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۱    
فاطمه هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در آستانه سالروز تولد پدرش دلنوشته ای خطاب به وی منتشر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۱    
سخنگوی رهبر مخالفان رییس جمهوری روسیه از بازداشت وی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۴۱    
منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی ولورهمپتون به تساوی یک بر یک دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۳۹    
پایان کار دو و میدانی کاران ایران در روز اول رقابتشان ثمری نداشت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۰    
سرپرست باشگاه استقلال در محل اردوی آبی پوشان حضور پیدا کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۳    
امروز با کسب 97 درصد رأی موافق، فرزین درخشان پور بالاترین میزان رأی روسای انتخابی اتحادیه های اداره صنعت معدن شهرستان پردیس را کسب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۳    
فرمانده کل ارتش در پیامی خطاب به رئیس جمهور هفته دولت را تبریک گفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۱    
ابتدای هفته دولت در بوشهر هتل دو ستاره "پلاس 2" به بهره برداری رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۸    
دومین گل شب گذشته لیون در دیدار با استراسبورگ با ضدحمله حساب شده به ثمر رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۸    
حسن تفتیان مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.