پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۶:۱۸Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 8 مهر 1397 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 1 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 2 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 3 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 4 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 5 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 6 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 7 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 8 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 9 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 10 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 11 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 12 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 13 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 14 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 15 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 16 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 17 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 18 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 19 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 20 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 21 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 22 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 23 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 24 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 25 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 26 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 27 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 28 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 29 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1397 
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۴    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی از نهایی شدن فاینانس طرح انتقال آب ارس به تبریز و کلنگ زنی خط جدید آن در چند روز آینده خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۰    
نخستین پایگاه امداد و نجات ریلی کشور با حضور مسئولان استانی و مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۶    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۵    
داستان تبلیغات محیطی در لیگ برتر یکی از ماجراهای مغفول اما پرحاشیه فوتبال ماست. اتفاقی که می تواند بخش عمده ای از مشکلات مالی تیم های لیگ برتری را کم کند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۴    
در اوج دعوای کی روش و برانکو پای آدام همتی هم وسط کشیده شد. سرمربی تیم ملی در جواب یکی از حملات سرمربی پرسپولیس، عقد قرارداد با آدام همتی را زیر سوال برد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۲۰:۲۴    
کمتر از یک سال قبل تیم جوانان ایران با سرمربیگری فرهاد پورغلامی در آخرین بازی مرحله مقدماتی با وجود برد پرگل مقابل فلسطین حذف شد چرا که مسوولان این تیم و کادر فنی از قوانین مسابقات خبر نداشتند!
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۵    
عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در اولین سمینار تخصصی حقوقی و پیگیری وصول مطالبات بر ایجاد فضایی امن، منطبق بر مقررات توسط کارشناسان حقوقی را در راستای مشتری مداری تأکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۴    
شرکت ایساکو در راستای موفقیت پایدار، بار دیگر توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خود را تمدید کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۴    
به گفته مدیر صندوق های سرمایه گذاری کارگزاری بانک آینده، برای خیلی از حرفه ای ها کار کردن در یک بازار خیلی مثبت به مراتب سخت تر از بازار منفی است ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۳    
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم یادواره شهدای صنعت که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: کارکنان حوزه صنعت ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۳    
سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی به یادواره شهدای صنعت و مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام در سایپا از عملکرد مدیرعامل و کارکنان گروه خودروسازی سایپا ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۸:۴۲    
مدیرمجتمع سنگ آهن سنگان با اشاره به اینکه منطقه سنگان گوشه ای از مناطق بزرگ اقتصادی در کشور است، گفت: امروزه که در بحث فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی به دنبال جایگزین هستیم ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۵:۲۷    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: عوامل ایجاد شایعه ورشکستگی یکی از بانک های قرض الحسنه کشور تحت تعقیب قرار گرفتند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۷    
نمایشگاه عکس و اسناد پنجاه سال روابط دیپلماتیک ایران و استرالیا در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۵    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت روز سالمند گفت: بدون برنامه ریزی برای حفظ سلامت جمعیت سالخورده، افزایش امید به زندگی به جای یک فرصت به یک تهدید تبدیل خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۲۶    
پیش فروش نقدی 9 محصول شرکت سایپا از تاریخ سه شنبه مورخ 97/07/10 ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۶    
از سوی کمیته داوران، اسامی داوران قضاوت کننده در هفته 12 لیگ برتر فوتسال مشخص شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۱:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تعداد فوتی های مسمومیت الکلی در بندرعباس به 18 نفر افزایش یافت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۴    
ارزش روز سهم مشمولان سهام عدالت یک خانواده 5 نفری که سهام عدالت هر یک از آنها یک میلیون تومان است، با توجه به رشد اخیر بازار سهام در حال حاضر حدود 22 میلیون تومان برآورد می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۷    
دبیر سازمان ساحلی فدراسیون والیبال می گوید: ستاد اجرایی برگزاری تور جهانی تک ستاره بندرترکمن آماده برگزاری تور هستند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۹    
مدیرعامل توانیر با اشاره به کاهش 16 هزار مگاوات مصرف برق کشور کشور با گذشت تابستان، گفت: عبور از فصل تابستان و کاهش درجه دما باعث شده تا تولید برق ما به میزان قابل ملاحظه ای بالاتر از مصرف باشد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۳    
سخنگوی اورژانس کشور از افزایش آمار مسمومان و فوتی ها بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۱    
برد خیره کننده تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان در هفته هشتم لیگ برتر آغاز رویاپردازی های دوباره مالک جاه طلب تبریزی ها برای تیمش بود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۰    
عملکرد موفق خط دفاعی استقلال با نمایش مناسبی از حمله وران این تیم همراه نبوده تا آبی ها همچنان در میانه جدول حضور داشته باشند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۵۶    
مسیح مهاجری، از جانبازان و یادگاران فاجعه هفتم تیر و مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی، صبح روز یکشنبه (8 مهر ماه) به همراه مدیران، مسئولان و خبرنگاران این روزنامه ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۰۸:۴۴    
امباپه از یک طرف جایی برای بالاتر رفتن ندارد و از طرف دیگر برای انجام هر کاری به خود حق می دهد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات امارات و بحرین توصیه کرد که دست از پیروی های کورکورانه از سیاست های دیکته شده و خلاف منافع و مصالح کشورهای منطقه و جهان اسلام بردارند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۳۰    
رییس جمهوری آمریکا گفت که دلیل محبوبیت نمایندگان حزب دموکرات نزد سیاهپوستان این کشور را درک نمی کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۲۹    
پس از درخشش ستاره های جودوی ایران در رقابت های جهانی 2018 باکو، فدراسیون جهانی جودو ضمن اعلام فهرست جدید بهترین های جودوی جهان سعید ملایی را به عنوان دومین جودوکای برتر دنیا معرفی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۳    
زین الدین زیدان سخت به دنبال این است که مربی منچستریونایتد شود. او در کلاس زبان انگلیسی شرکت می کند تا آماده هدایت این تیم باشد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۳    
دلی آلی به دلیل مشکل همسترینگ تا چهار هفته دور از میادین است و به این ترتیب بازی تاتنهام با بارسلونا در لیگ قهرمانان را از دست می دهد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۵    
وکلای کریستیانو رونالدو اعلام کردند که از نشریه آلمانی اشپیگل به خاطر انتشار گزارشی کذب و غیرقانونی شکایت کرده اند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۳۱    
زلاتکو دالیچ، مربی کرواسی گفته کریستیانو رونالدو و لیونل مسی بهترین بازیکنان دنیا هستند اما 2018، سال لوکا مودریچ بوده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۲۵    
نماینده بنیاد خیریه زینب کبری(س) از توزیع 2000 کیف و بسته لوازم التحریر در مدارس روستایی سیستان و بلوچستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۷    
یکی از احزاب قدرتمند منطقه کردستان عراق اعلام کرد انتخابات امروز-یکشنبه- را نمی پذیرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۳    
مدیرعامل شرکت ملی نفت با تاکید بر این که ایران در حال حاضر به همه پول نفت خود دسترسی دارد، از مذاکره با یک شرکت روسی برای امضا قرارداد IPC خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۱    
رئیس اداره تعزیرات شهرستان ساوجبلاغ از کشف 30 هزار دلار ارز قاچاق در این شهرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز معتقد است که دربی شیراز، از نظر کیفی بهتر از دربی پایتخت بوده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۴    
معاون انتظامی و امنیتی استانداری خوزستان در جلسه مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: به دستور استاندار خوزستان هیئتی متشکل از برخی دستگاه های اجرایی به منظور بازدید ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۲:۰۴    
بنیامین مندی در منچسترسیتی آینده ای نامشخص دارد و دلیلش هم برانگیختن خشم پپ گواردیولا با رویکردش در داخل و خارج از زمین بازی در فصل جاری است که با حواشی زیادی همراه بوده و آخرین مورد آن هم تأخیر سه ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۵    
نیکولاس اوتامندی، مدافع میانی منچسترسیتی طبق انتظارات به تیم ملی آرژانتین بازگشته است اما همچنان خبری از لیونل مسی نیست ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۵۵    
وزیر امور خارجه اردن گفت که هنوز در رابطه با زمان بازگشایی مرز مشترک با سوریه توافقی صورت نگرفته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر انتقادات از این تیم را نپذیرفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۵    
مجید صالح سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: اتفاقاتی که شاهد ان بودیم دربی شیراز را به یکی از بی کیفیت ترین بازیها تبدیل کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۴    
موناکو با 2 گل به سنت اتین باخت و ششمین شکست این فصل در رقابت های مختلف را متحمل شد که اتفاق نگران کننده ای در آستانه بازی حساس با بوروسیادورتموند در لیگ قهرمانان است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۳    
سوسو، بال اسپانیایی میلان تأکید دارد که شروع ضعیف این تیم در فصل جاری تقصیر سرمربی اش جنارو گتوزو نیست.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۲۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف پراید و پژو 405 در محور چترود – کرمان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۱۴    
هافبک پرسپولیس به دلیل بیماری شرایط سختی را در اولین روز اردوی این تیم در دوحه پشت سر می گذارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۱    
وزیر نیرو گفت: رایگان شدن هزینه آب و برق و گاز مدارس نیازمند تصویب آیین نامه اجرایی در هیات دولت است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۰    
بارسلونا پس از دو نتیجه ضعیف متوالی یعنی مساوی با خیرونا و باخت به لگانس، دیشب هم یک ناکامی دیگر را تجربه کرد و در زمین خود با تساوی یک بر یک مقابل اتلتیکو بیلبائو متوقف شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۵۵    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از مرگ کودک 12 ساله بر اثر گاز گرفتگی در کرج خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۲    
وزیر تجارت بریتانیا از مقام ها و احزاب سیاسی این کشور خواست که به نتایج همه پرسی سال 2016 درباره برگزیت و اصل دموکراسی احترام بگذارند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۱    
قائم مقام وزیر نفت با بیان اینکه پروژه ساخت مخازن ذخیره سازی نفت خام در جاسک تا پایان دولت دوازدهم راه اندازی خواهد شد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۴۰    
ستاره برزیلی از زمان پیوستن به پاری سن ژرمن عملکرد درخشانی از خود بر جا گذاشته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۷    
هیئت وزیران بعدازظهر امروز (یکشنبه) به ریاست حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری تشکیل جلسه داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۱    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، از ارائه بسته حمایتی دولت به عنوان جایگزین یارانه ها که یازده میلیون نفر را تحت پوشش قرار می دهد، خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۱    
معاون وزیر نفت با بیان اینکه احداث مخزن ذخیره سازی نفت خام در جاسک را برنامه ریزی جهت متنوع سازی و افزایش قدرت صادراتی کشور برشمرد و تاکید کرد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۲۶    
نبرد چلسی و لیورپول در نهایت به سود سیتیزن ها تمام شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۹    
رئیس جمهور در پیامی به رئیس جمهور اندونزی، با تسلیت جان باختن و زخمی شدن صدها تن از شهروندان اندونزی در واقعه زلزله و سونامی، برای بازماندگان قربانیان این واقعه ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۷    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: بررسی طرح اصلاح ماده (60) قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون صنایع و معادن به عنوان کمیسیون فرعی بررسی شد و مباحث مربوط ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۷    
صدراعظم آلمان درباره تلاش های رییس جمهوری آمریکا برای نابود کردن سازمان ملل متحد هشدار داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۲    
مراسم تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان پردیس امروز و با حضور معاون سیاسی استانداری تهران، پروانه مافی نماینده مجلس و سایر مسئولان شهرستان پردیس انجام شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۰    
سپیدرود به مدت یک ماه قادر به سود بردن از مدافع سابق استقلال نخواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۲۰:۰۰    
شهرداری ماهشهر در خانه اش مقابل تیم شاهین بوشهر به تساوی دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۵۸    
پرسپولیس در شرایطی در دیدار رفت مقابل السد در دوحه به میدان خواهد رفت که سه ستاره این تیم خطر محرومیت از بازی برگشت را در نزدیکی خود می بینند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۶    
رییس جمهوری کامرون از شکست کامل بوکوحرام در این کشور خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۵    
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل ستاد مقابله با تحریم در این نهاد خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۷    
قشقایی شیراز موفق شد دربی شیراز را با موفقیت پشت سر بگذارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۷    
بعد از شکست خونه به خونه بابل مقابل شهرداری تبریز پنج بازیکن به علت عملکرد ضعیف در اختیار باشگاه قرار گرفتند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۳    
وزیر ارتباطات گفت: جهت گیری ها باید در عرصه مدیریت عوض شود چراکه انقلاب صنعتی چهارم بدون مدیریت فایده ای ندارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۲    
عدم آشنایی کارگران ساختمانی با ایمنی کار و بهداشت در شهرستان دزفول، باعث وقوع 11 حادثه در یک هفته گردید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۱    
معاون اول قوه قضائیه از صدور حکم 35 نفر از محتکرین و مفسدین اقتصادی در دادگاه های تهران خبر داد و تاکید کرد: سه نفر از این افراد به عنوان مفسد فی الارض به اعدام محکوم شدند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۳۱    
آژانس مقابله با بلایای ملی اندونزی از حفر گور دسته جمعی برای دفن اجساد قربانیان زمین لرزه و سونامی اخیر این کشور، خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۴    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: 7 هزارو 552 سرویس تانکر آب شرب بین دامداران و مرغداران توزیع گردید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۲    
یک عضو کمیسیون اقتصاد درباره جلسه امروز این کمیسیون گفت: وزیر صمت در این جلسه گزارشاتی درخصوص انبارهای کشف شده احتکار کالا ارائه داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۲    
منابع محلی از نزیدک شدن یک فروند ناو جنگی آمریکایی به جزایر تحت کنترل چین در دریایی جنوبی چین خبر دادند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۲۱    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از کشف 372 تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۹    
در روز تساوی پرسپولیس پاکدشت و ملوان، هواداران قوهای سپید انزلی رنگ و بوی جذابی به تهران داده بودند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۸    
رئیس پلیس بین الملل ناجا تاکید کرد: یورگن اشتاک، دبیرکل سازمان اینترپل طی پیامی از طریق پلیس اینترپل تهران (پلیس بین الملل ناجا) ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۷    
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با گله مندی نسبت به قضاوت پراشتباه داوران در لیگ برتر برای تیم های خوزستانی به ویژه در هفته های اخیر، گفت: اگر ما فیلم این بازی ها را به فیفا نشان دهیم ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۷    
عضو شورای اسلامی شهر قائم شهر گفت:وضعیت معیشت مردم سخت است و میزان دریافتی هر کارگر باید مشخص شود تا فرد بتواند دور نمایی برای خود ترسیم کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۶    
منابع خبری در پاکستان از دستگیری یکی از مقام های این کشور به اتهام دزدیدن کیف پول یک نماینده کویتی خبر دادند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۱۴    
رئیس پلیس بین الملل نیروی انتظامی گفت: دبیرکل پلیس بین الملل در راستای محکوم کردن حمله تروریستی اهواز برای همکاری با پلیس ایران اعلام همکاری کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بازیکن سرباز ملوان چه گناهی دارد که فحش بخورد و زار زار در رختکن گریه کند؟!
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۶    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پاکدشت، گفت: نباید با یک اشتباه داور از کوره در بروم و عصبانی شوم!
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۵    
ملوان بعد از تساوی در هفته ششم با بحران جدیدی روبرو شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۵    
تمرین عصر امروز تیم فوتبال استقلال در مجموعه صنایع دفاع برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۹:۰۵    
قرعه کشی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان که به میزبانی لهستان برگزار می شود، انجام شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۹    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع سانحه رانندگی منجر به فوت در محور "بابل- قائم شهر" و مرگ راننده تراکتور خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۵۲    
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت:جزیره ای فکر کردن بلای جان مازندران است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۴    
رئال مادرید برای دومین دیدار پیاپی نتوانست از لغزش بارسلونا استفاده کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۳    
فیورنتینا در خانه خود با دو گل از سد آتالانتا گذشت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۳    
تیم فوتبال نود ارومیه که با خرید سهمیه گسترش فولاد تبریز به عنوان اولین حضور تیمی از ارومیه در لیگ آزادگان معرفی شد بر خلاف انتظارات اولیه توانسته نتایج مطلوبی کسب کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۳    
شهرداری تبریز موفق شد تیم خونه به خونه را شکست دهد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۴۰    
سفیر ایران در انگلیس اعلام کرد: بانک مرکزی چین، موسسات بانکی و مالی ایران را در صدر فهرست کشورهای با خطرپذیری بسیار بالا قرار داده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۰    
باشگاه السد برای رویارویی با نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا پوستری منتشر کرد
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۳۰    
معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه بر ضرورت مقابله جمعی کشورهای اسلامی با هرگونه تلاش رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با کشورهای منطقه و دیگر کشورها تأکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۵    
وزیر کشور در نامه ای به رئیس جمهور، درخواست کرد با توجه به گستردگی اهداف، اختیارات و مسئولیت های ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۸:۲۵    
شاگردان یورگن کلوپ شب گذشته به لطف گل دیدنی دنیل استوریج تنها یک دقیقه پس از تعویض او، به تساوی برابر چلسی دست یافتند.