جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۷Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 14 مهر 1397 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 1 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 2 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 3 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 4 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 5 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 6 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 7 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 8 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 9 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 10 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 11 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 12 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 13 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 14 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 15 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 16 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 17 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 18 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 19 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 20 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 21 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 22 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 23 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 24 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 25 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 26 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 27 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 28 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 29 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1397 
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۱:۳۴    
مزایده بلوک 362 میلیون سهمی شرکت مهندسی خط و ابنیه فنی راه آهن – تراورس امروز سه شنبه برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۹:۵۷    
جانشین رئیس پلیس راه زنجان گفت: برخورد کامیون با عابرپیاده منجر به مرگ وی شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۳    
شاخه مهندسین حزب همبستگی ایران اسلامی به مناسبت انتخابات هشتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان در بیانیه ای تاکید کرد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۱    
استاندار اردبیل گفت: واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی فرصت بسیار خوب و مغتنمی هم برای سرمایه گذاری و هم تعیین تکلیف آنهاست.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۲۳    
تاکنون 18 واحد صنعتی با اشتغالزایی 210 نفری با اولویت واحدهای صنعتی تولیدکننده مصالح ساختمانی در شهرک صنعتی سرپل ذهاب به چرخه تولید بازگشته اند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۵    
سرمربی کروات سرخپوشان علیرغم در اختیار داشتن پیشنهاد مالی مناسب اما همچنان به قرارداد خود متعهد است و این در حالی است که باشگاه توجهی به مفاد آن خصوصا در بحث مالی ندارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۳    
نشریه رکورد پرتغال با طاها زارعی دروازه بان تیم ویلانوونسه گفت وگویی انجام داده و این جوان ایرانی درباره رؤیای خود برای پیوستن به تیم تحت هدایت کارلوس کی روش صحبت کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۱۱    
جیجی بوفون اسطوره فوتبال ایتالیا که همواره در برنامه های مد و فشن حضور فعالی داشته، با حضور در پاریس نیز به فعالیت هایش ادامه داده و حالا با نشریه اکیپ، همکاری اش را آغاز کرده.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۸    
هرچند استقلال تا این هفته از رقابت های فصل خوب نتیجه نگرفته است اما نگاهی به جدول رده بندی و بازی های پیش رو نشان می دهد آبی ها می توانند شرایط را در همین نیم فصل اول تغییر بدهند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۳    
پرسپولیس در صورت فینالیست شدن، میزبان معتبرترین بازی فصل خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۳    
خروج نام کمال کامیابی نیا از لیست کارلوس کی روش برای اردوی پیش از جام ملت ها به انتقادی دیگر از سرمربی تیم ملی تبدیل شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۰    
سیلویو برلوسکنی مالک سابق باشگاه میلان که به تازگی باشگاه مونتزای دسته سومی فوتبال ایتالیا را خریده است، بخشی از قوانین و برنامه های انضباطی اش برای این تیم را اعلام کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۹    
شاگردان وینفرد شفر برخلاف فصل گذشته از قرعه خوش شانسی برای صعود به مراحل بالاتر جام حذفی برخوردار نیستند و اینبار رقبای نامدارتری برابر آنها حاضر شده اند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۵    
تیم ملی بولیوی حریف تیم ملی ایران در مسابقه ای دوستانه است که روز سه شنبه 24 مهرماه و در ورزشگاه برگزار خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۲    
سازمان بین المللی ورزش برای همه پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه میان تیم های ملی فوتبال روسیه و اوکراین به مناسبت بیست وهفتمین سالگرد ایجاد روابط دیپلماتیک 2 کشور ارائه کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۱    
باشگاه استقلال خوزستان در حال مذاکره نهایی با یک مربی کروات شناخته شده در فوتبال ایران هست.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۹    
پرسپولیس از رقابت شگفت انگیز در سمت راست دفاعی اکنون به شرایطی رسیده که برای پست مدافع راست خود گزینه ای در اختیار ندارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۲    
مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم کشورمان به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی مسابقات گرندپری 2018 منچستر را از دست داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۲:۴۰    
دو بازیکن باتجربه فوتبال ایران اکنون در اتفاقی عجیب با فسخ قرارداد خود شرایط مشابهی را پشت سر می گذارند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۴۱    
عملکرد ناموفق هافبک آلمانی و در کنار نیمکت نشینی ستاره ازبکستانی سابق استقلال اکنون یک انتقال جالب را قابل پیش بینی می کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۱۵    
علیرضا بیرانوند در شرایطی که پیشنهاد معاون سابق باشگاه در پارکینگ باشگاه برای ترک پرسپولیس و حضور در دیناموکیف را تکذیب کرد، اما اکنون از فهرست این تیم خارج شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۱    
ترامپ تلاش کرد که قبل از شروع سال مالی 2019 آمریکا،جلو شروع ثبت نام لاتاری 2020 را بگیرد، اما موفق نشد. دلیل مخالفت ترامپ با برنامه لاتاری گرین کارت، سادگی این برنامه برای مهاجرت است ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۶:۳۶    
همراه اول پلتفرم کامل شبکه مبتنی بر رایانش ابری را برای ارائه سرویس های 5G به صورت کاملا بومی پیاده سازی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۵    
مدیرعامل شرکت مبین نت با اشاره به اختلالی که مدتی پیش در اینترنت مشترکین ایجاد شده است، گفت: علت این اختلال پارازیت ها بودند و مادامی که پارازیت باشد، از اختلال اینترنتی نجات پیدا نمی کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۶    
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری محتکر لوازم گرمایشی (پکیج) به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۱    
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی که داریم این است که افراد غیربومی برای استانداری آذربایجان شرقی معرفی شوند که این امر به صلاح نیست.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۵    
دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان های ساوه و زرندیه خواستار ترمیم حقوق و دستمزد کارگران در شرایط فعلی اقتصادی کشور از دولت شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به اینکه تحمل بخش خصوصی از حرکات سینوسی بازار به اتمام رسیده است، گفت: به صورت میانگین ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۷    
سرپرست شهرداری رشت گفت: در دوران سرپرستی تلاش کردم فضای شهرداری آرام و به دور از تنش باشد و کارکنان مطالبات خود را به موقع دریافت کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۰    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در آینده ای نزدیک، یگانه مرجع تعیین قیمت زعفران در جهان، جمهوری اسلامی ایران و بورس بین المللی آن خواهد بود و در عین حال شاهد یک شفافیت کم نظیر در قیمت و کیفیت خواهیم ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۵    
کارکنان تلاشگر فولاد مبارکه در شش ماهۀ اول سال جاری با تولید 3 میلیون و 650 هزار تن انواع محصول و عرضۀ 3 میلیون و 580 هزار تن از این میزان محصولات به ارزش تقریبی 10 هزار میلیارد تومان ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۵    
عباس خطیبی انفرادی قائم مقام معاونت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های کشور وابسته به وزارت راه و شهرسازی همراه با نمایندگان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و جمعی از مدیران و کارشناسان وزارت ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۳    
همزمان با نخستین روزهای بازگشایی مدارس، مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در راستای مسئولیتهای اجتماعی فردی و سازمانی خود ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۹    
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۸    
دادستان قائمشهر قتل ترنم سه ساله توسط ناپدری و بر اثر کودک آزاری را در این شهرستان تایید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۳    
مدیرعامل شرکت گاز گیلان از وارد شدن آسیب به تاسیسات این شرکت بر اثر وقوع سیلاب در هشت شهرستان استان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۶    
استاندار گیلان از اختصاص 40 میلیارد تومان برای لایروبی آب بندان های استان خبر داد و گفت: در تامین منابع برای ساماندهی انهار مشکلی نداریم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۴    
استاندار گیلان از تلاش مستمر برای ترمیم و بازسازی خطوط انتقال آب، برق و گاز در روستاهای سیل زده خبر داد و گفت: در حال حاضر برق بیشتر مناطق وصل شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۷    
در پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت اعضای کمیسیون خواستار ورود استاندار گیلان به موضوع احداث تصفیه خانه شیرآبه سراوان به منظور سرعت بخشیدن و تسهیل امور مربوطه شدند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۳    
پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل امنیتی، انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان گفت: بازارچه های مرزی چذابه و شلمچه در ایام اربعین حسینی برای صادرات کالا به عراق فعال خواهند بود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۲    
برنامه کمانداران کشورمان در المپیک جوانان بوینس آیرس مشخص شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۴    
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: حدود 10 هزار دانشجویی که در خارج کشور تحصیل می کنند، از این افراد 3 هزار نفر در دانشگاه های نامعتبر تحصیل می کنند که نمی توانند ارز بگیرند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۸    
سران باشگاه یوونتوس ایتالیا به طور رسمی با متس هوملس وارد مذاکره شده اند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۵۵    
معرفی وزرا از سوی رئیس جمهور براساس ساختار کنونی وزارت خانه ها، آخرین وضعیت استیضاح وزرا، نشست مشترک کمیسیون فرهنگی مجلس و سازمان برنامه و بودجه در هفته جاری ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۵    
دروازه بان ملی پوش استقلال بعد از گلایه تند بابت نیمکت نشینی به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۴    
تیم فوتبال الاهلی قطر که امید ابراهیمی و محمدرضا خان زاده دو بازیکن ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد با شکست تیم الشحانیه از فشار انتقادهای ناشی از شکست های اخیر این تیم کاست.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۴    
ژاوی هرناندز، بازیکن مطرح و اسپانیایی حریف قطری پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مصدوم شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۳    
مهاجم ایرانی امیان گل زیبایی برای تیمش به ثمر رساند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۳    
وزیر امور خارجه پس سفر به نیویورک و شرکت در هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد امشب به تهران بازگشت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
رژیم صهیونیستی از خرید چندین فروند جنگنده های اف-35 برای مقابله با سامانه اس-300 سوریه خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
تیم های بایرن مونیخ و مونشن گلادباخ امشب از ساعت 20:00 در چارچوب هفته هفتم بوندسلیگا آلمان مقابل هم قرار گرفتند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال با نتیجه دو بر یک به سود استقلال تهران مقابل نفت مسجد سلیمان به پایان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
منچستر بعد از تساوی در لیگ قهرمانان در بازگشت به لیگ جزیره در اولدترافورد مقابل نیوکاسل از باخت برد ساخت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
رئال مادرید دیدار مقابل آلاوز را هم با شکست به پایان رساند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
لژیونر فوتبال کشورمان بهترین بازیکن تیمش در ماه گذشته شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
مخالفان ورود گزینه پیشنهادی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به دیوان عالی این کشور، مقابل ساختمان کنگره تظاهرات کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۵    
نماینده ولی فقیه در گیلان در بازدید از مدرسه علمیه نائب الصدر رشت بیان کرد : در شهرها به ویژه مراکز استان ها بهتر است فقهایی باشند و قوانینی که شوراها مصوب می کنند، را براساس دین و شرع مطابقت دهند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۳    
گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس قراردادش با سه شیر را برای 4 سال دیگر تمدید کرد و به این ترتیب تا پایان جام جهانی 2022 می تواند به کارش ادامه دهد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۹    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: از این همه اتفاق خسته شده ام، همه دیدند باید به سود ما پنالتی می گرفتند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۸    
مدافع استقلال تهران می گوید در صحنه پنالتی روز میلاد میداوودی فاصله زیادی با بازیکن حریف داشته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۴    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو با اشاره به اختلال آبرسانی به 70 روستای استان گیلان در پی وقوع سیلاب شدید در منطقه ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۷    
باشگاه استقلال نسبت به اتفاقات بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اعتراض اولیه خود را انجام داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۱    
سنگربان جوان استقلال تهران به صورت رسمی اعلام کرد تصمیم دارد جمع آبی پوشان را ترک کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۰    
سعید مظفری زاده، کارشناس داوری به حواشی دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان پرداخت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۰    
رژیم صهیونیستی محدوده مجاز برای ماهیگیری توسط فلسطینیان را کوچکتر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۰    
مربی ماشین سازی در مورد پیروزی برابر پارس جم صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۶    
سرمربی پارس جم در مورد شکست تیمش مقابل ماشین سازی صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۶    
تشخیص بهترین تیم لیگ قهرمانان این فصل سخت است چون دو بازی بیشتر انجام نشده اما همه می دانیم بهترین بازیکن این رقابت ها چه کسی است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۳    
بر اثر بارش شدید باران دو اثر با ارزش تاریخی به شدت آسیب دید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۰    
فرماندار شهرستان ساری از تلف شدن 50 رأس گوسفند در وقوع سیل روستای سعید آباد بخش چهاردانگه خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۴    
دادستانی ترکیه تحقیق درباره روزنامه نگار مفقود شده عربستانی را آغاز کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۹    
امیل اسمیت، با گلی که در برد 3 بر صفر آرسنال مقابل قره باغ در لیگ اروپا زد، به دومین گلزن جوان تاریخ این باشگاه در بازی های رسمی تبدیل شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۴    
ماشین سازی با یک برد خارج از خانه به یک چهارم نهایی جام حذفی رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۴    
استقلال تهران در دو تقابل اخیرش مقابل نفت مسجد سلیمان، 2 اخراجی در پست دفاع داده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۴    
نفت مسجد سلیمان توانست در شرایط 10 نفره بار دیگر موفق به گلزنی شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۵    
بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال بین تیم های استقلال تهران و نفت مسجد سلیمان برگزار شد و آبی پوشان به سه امتیاز حساس خارج از خانه دست یافتند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۸    
سرمربی استقلال بار دیگر با حاشیه سازی در کنار محوطه فنی از سوی داور اخراج شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۷    
به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال ملوان روز شنبه در دو نوبت صبح و عصر پیگیری شد که بازیکنان ملوان در نوبت صبح در سالن محرمی به تمرینات با وزنه پرداختند و تمرین نوبت عصر تیم فوتبال ملوان از ساعت 15 زیر ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۲    
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اتخاذ سیاست مستقل از سوی کره جنوبی برابر آمریکا به ارتقا سطح مراودات ایران و کره جنوبی منجر می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۲    
رییس پارلمان لبنان گفت که روند تشکیل دولت بار دیگر شکست خورده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۱    
سیگوردسون با گلزنی مقابل لسترسیتی به رکورد جالب توجهی دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۸    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم نیروی زمینی سپاه فردا (یکشنبه) در منطقه کامیاران و ارتفاعات شاهو خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۴    
لژیونر فوتبال کشور در ترکیب اصلی تیمش مقابل گیمارش پرتغال قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۲    
دیدیه دشان گفته که نگران مشکلات پل پوگبا در منچستریونایتد نیست. دشان فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فرانسه را منتشر کرده است که در میان آنها، نسبت به تیمی که فاتح جام جهانی شد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۱    
دو لژیونر فوتبال کشورمان در ترکیب اصلی الاهلی قرار گرفتند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۱    
یکی از سالن های قطار حومه ای زنجان-تهران از ریل خارج شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۵۰    
دروز های ساکن جولان اشغالی در حمایت از دولت سوریه راهپیمایی کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۶    
دقیقا سه سال گذشته از روزی که لیورپول، برندان راجرز را اخراج کرد، این واقعیتی است که برای تحلیل وضعیت کنونی باشگاه به آن نیاز داریم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۰    
با پیروزی تیم فوتبال تاتنهام در ورزشگاه ومبلی، دومین شب از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس آغاز شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۰    
طرفداران نفت مسجد سلیمان میزبانی مناسبی از بازیکنان استقلال نداشته اند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۰    
تیم فوتبال استقلال تهران از دقایقی دیگر باید در چارچوب دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر ایران رو در روی نفت مشجد سلیمان برود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۹    
ترکیب بایرن مونیخ برای بازی با مونشن گلادباخ اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۶    
قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات جمهوری اسلامی که در سال 1387 از سوی مجلس تصویب شد به زبان انگلیسی و عربی ترجمه و منتشر شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۱    
انفجار خودروی بمب گذاری شده در شمال سوریه به کشته شدن دست کم 4 نفر منجر شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۹    
ستاره این فصل دورتموند این روزها به اسطوره زنبورها تبدیل شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۹    
دورتموند در دقایق آخر بازی مقابل آگسبورگ به گل برتری و 3 امتیازی بازی دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۶    
دو مهاجم جوان استقلال تهران در به ثمر رسیدن گل دوم دیدار برابر نفت مسجد سلیمان همکاری فوق العاده ای داشتند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۱۹:۱۱    
رئال مادرید به مصاف آلاوس خواهد رفت.