پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۸:۳۳Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 2 آبان 1397 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 1 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 2 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 3 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 4 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 5 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 6 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 7 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 8 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 9 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 10 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 11 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 12 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 13 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 14 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 15 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 16 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 17 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 18 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 19 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 20 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 21 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 22 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 23 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 24 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 25 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 26 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 27 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 28 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 29 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1397 
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۵    
بهرام عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان و هیات همراه سه شنبه با حضور در ذوب آهن ، ضمن بازدید از خط تولید و پروژه های توسعه به ویژه پروژه تولید ریل ملی ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۳    
آکواریوم های زیادی در سراسر دنیا وجود دارد که تجربه فوق العاده و فراموش نشدنی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۳    
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۲    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال از مطالعه مجدد گور دسته جمعی 9 زن در خلخال که در سال های اخیر کشف شده بود، خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۷    
سال هاست مدام این سوال را مطرح می کنیم که چرا در لیگ قهرمانان آسیا فینالیست نداریم و حالا که پرسپولیس به فینال رسیده ورزشگاه میزبانی از فینال را نداریم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۷    
کاشیما آنتلرز در یک بازی پرحادثه مقابل سوون بلووینگز به تساوی 3-3 رسید و به لطف برد 2-3 در بازی رفت توانست برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۲:۲۴    
نمایش موفق و هماهنگ دو ستاره خط حمله پرسپولیس در این فصل برای خیلی ها یادآورد عملکرد دو مهاجم سابق منچستریونایتد است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۲    
وینفرد شفر و امیر قلعه نویی در حالی جمعه رخ در رخ هم قرار می گیرند که یک سوال مشترک هر دوی آنها را به چالش خواهد کشید ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۲۱:۰۸    
بعد از تساوی مقابل السد در بازی برگشت و صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، تقریبا همه نهادهای رسمی مرتبط با این باشگاه و لیگ ایران، کسب این افتخار را به برانکو و شاگردانش تبریک گفتند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۹:۵۵    
خودش می گوید مهار ضربه ژاوی بیشتر از پنالتی کریستیانو رونالدو به دلش نشسته. هوادارانش اما کمی فراتر رفته اند و لقب معروف دست خدا ی رونالدو را به صحنه ای داده اند که ضربه سر ژاوی را دفع کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۳:۵۷    
قاچاقچی اقلام آرایشی و بهداشتی در قزوین به پرداخت بیش از 170 میلیون ریال جریمه محکوم شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۰:۳۵    
نماینده معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: امسال دانشگاه علوم پزشکی اهواز و داروسازان استان خوزستان متفاوت تر از سال های گذشته با تشکیل کمیته های تخصصی ویژه در راستای خدمت رسانی مطلوب و ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۲    
مهران مدیری وعده داد که طی مراسمی در روزهای آینده حراج موزه دورهمی را برگزار کند و برای این موضوع از کسانی که در کار اقتصادی هستند دعوت کرد تا در روز برگزاری این حراج حضور پیدا کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۹    
بیش از 410 گشت راهداری متشکل از نیروهای پرتلاش سازمان راهداری و مجهز به دستگاهها و ماشین آلات راهداری در محورهای منتهی به مرزهای شملچه ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۴    
اعضای فراکسیون غذا و دارو ضمن بازدید از کارخانه تولید داروهای ضدسرطان و سایت آنکولوژی از داروی گلاتیرامر برای درمان بیماری ام اس رونمایی کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۶    
سرپرست روابط عمومی شهرداری گرگان گفت: کودک فوت شده، فرزند فردی بود که در آن مکان وظیفه نگهداری و نظافت سرویس بهداشتی را بر عهده داشته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۵    
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب قوچان گفت: جسد جوانی که در چاه منزلی مخروبه در قوچان رها شده بود، کشف و قاتل وی دستگیر شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۰۰    
سیاهرگ های واریسی، رگ هایی متورم و پیچ خورده هستند که به واسطه تضعیف دریچه های تنظیم کننده جریان خون شکل می گیرند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۴۴    
از فعالیت یک واحد کارخانه تولید خوراک دام در اسلام آباد غرب به خاطر عدم تمدید پروانه بهداشتی و فقدان حضور مسئول فنی بهداشتی در هنگام تولید، جلوگیری به عمل آمد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۸    
استاندار بر ضرورت ایجاد زیرساخت های خدماتی در حاشیه آزادراه رشت - قزوین و ساماندهی دستفروشان در کنار جاده های اصلی استان تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۰    
جنازه کودک دو ساله گرگانی عصر دیروز در پارک کودک ناهاخوران گرگان در چاه فاقد درپوش فاضلاب سرویس بهداشتی پیدا شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۷    
عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: در 51 نقطه از عراق با 250 باجه ارزی دینار را به زوار اربعین تحویل می دهیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۶    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن گفت: با توجه به افزایش قیمت مسکن در تهران، ترکیب تسهیلات بیشتر به سایر شهرها متمایل شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۱    
دو نوجوان شرور مالزیایی که با نقشه ای عجیب اقدام به ترساندن مردم محلی کرده بودند به شکل عجیب تری مورد تنبیه قرار گرفتند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۹    
مدیرعامل بانک مسکن گفت: با وجود التهابات اقتصادی حجم پرداخت تسهیلات تازه در بخش مسکن در 6 ماه نخست امسال 38 درصد رشد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان از نظارت بر پروژه های دهیاری ها توسط کارشناسان دفتر امور روستایی لرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۶    
رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از شناسایی و انهدام باند 4 نفره سارقان محموله کانتینری در بندرعباس خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۱۵    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اخبار منتشر شده در برخی از سایت های خبری مبنی بر مرگ دو خواهر اهوازی به دلیل مصرف دارو و تعطیلی 3 داروخانه در اهواز را تکذیب و اعلام کرد که علت ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۱:۰۰    
خانواده شهدای مسیحی سوریه، به تماشای نمایش خورشید از حلب طلوع می کند نشستند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۰:۰۲    
معاون امور فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از انجام 53 پرواز اربعین در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا آخر مهرماه خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۸    
ستاد برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با حضور مدیر عامل باشگاه تشکیل جلسه داد و در جریان آن اقدامات انجام شده برای برگزاری فینال رقابت ها و اجرای الزام های اعلام شده از سوی کنفدراسیون بررسی و برای ادامه ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۶    
وزیر ورزش و جوانان با تبریک موفقیت پرسپولیس نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: با همدلی و برنامه ریزی فینالی آبرومند در لیگ قهرمانان آسیا که ان شاءالله منجر به قهرمانی نماینده ایران شود ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۵۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باغملک در این دیدار، گفت: خبرنگاران سربازان بی مزد و بی منت و تاثیر گذار در جامعه هستند، به مسئولان مشاوره بدهید، این امر تاثیر خودش را خواهد داشت ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۳:۳۷    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شادگان، گفت: عقد قرارداد کشت های پاییزه شهرستان شادگان از 22 مهرماه شروع شده و نهادها شامل کود و بذر، در حال حمل و توزیع بین کشاورزان است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۵۶    
منچستر یونایتد پس از تهاجم دو طرفدار به زمین مسابقه در جریان بازی مقابل یوونتوس از سوی یوفا متهم شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۲    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد تحریم های آمریکا کمک ها مالی ایران به گروه های تروریستی را کاهش می دهد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۳۰    
نخست وزیر ایتالیا در دیدار با رییس جمهوری روسیه گفت که تحریم های اروپا علیه مسکو باید برداشته شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۸    
غلامرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ، ظهر روز چهارشنبه دوم آبادان ماه، از نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه بازدید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۸    
شرکت های چینی سینوپک و شرکت ملی نفت چین خرید نفت از ایران در ماه نوامبر را متوقف کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۸    
در آغاز مسابقات امشب لیگ قهرمانان اروپا تاتنهام و موناکو برابر رقبیشان به تساوی رضایت دادند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۳    
هافبک محبوب چلسی در محل تمرین امروز آبی های لندنی با طرفدارانش دیدار و احوالپرسی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۲۲    
شکست در آخرین لحظات و در شرایطی که کشتی گیران ما مقابل حریفان خارجی خود پیش افتاده اند را به هیچ طریق نمی توان توجیه کرد و تحت هیچ شرایطی این گونه شکست ها را نمی توان پذیرفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۷    
حمله های هوایی ائتلاف عربستان به بندر الحدیده به کشته شدن 10 غیرنظامی منجر شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۳    
لیونل مسی به دلیل مصدومیت نمی تواند بارسلونا را همراهی کند و بهترین فرصت برای گران ترین خریدهای تاریخ باشگاه فراهم شده که خودشان را نشان دهند و ارزششان را ثابت کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۱۱    
کریستیانو رونالدو در نشست خبری خود در مورد اتهام آزار جنسی حرف زد و گفت، او و وکلایش مطمئن هستند که حقیقت روشن خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۹    
مدافع اسپانیایی رئال مادرید از یولن لوپتگی حمایت کرد و همچنین می گوید تمام بازیکنان رئال درصدد کسب پیروزی در الکلاسیکو هستند تا این سرمربی از زیر انتقادها بیرون بیاید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۹    
هیجان انگیزترین جدال امشب لیگ قهرمانان اروپا جدال بارسلونا و اینترمیلان در نیوکمپ است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۹    
با استعفای شهردار نکا که عصر امروز چهارشنبه انجام شد و موسی خلیلی، معاون شهردار سرپرست شهرداری نکا شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۷    
فردا و از ساعت 12 مسابقات جهانی کشتی فرنگی آغاز خواهد شد وفرنگی کاران ایرانی در 4 وزن نخست مسابقات جهانی با قرعه های نسبتا مناسبی مواجه شده اند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۳    
سفیر ایران در لندن تاکید کرد: این آمریکاست که در یک دوراهی قرار گرفته است؛ یا با ادامه نقض برجام و حقوق بین الملل کماکان خود را بی اعتبار کند یا با برگشتن به برجام ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۲    
ترکیب 11 بازیکن اصلی ناپولی و پاری سن ژرمن برای مصاف حساس امشب مشخص شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۱    
رافینیا هافبک برزیلی بارسلونا اعتراف کرد از 6 ماهی که فصل گذشته به صورت قرضی برای اینتر بازی می کرد لذت برده است و انتظار داشته که این باشگاه قراردادش را قطعی کند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۱    
بارسلونا حاشیه امنیت خود را از دست داده است، یعنی آن ستاره ای که در روزهای سخت به کمک تیم می آمد، یعنی کسی که با قابلیت های فنی ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۲:۰۰    
رییس جمهوری روسیه گفت که پاسخ کشورش به استقرار موشک های جدید آمریکا در اروپا، موثر و سریع خواهد بود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۵۰    
سیمئونه 11 بازیکن اصلی برای دیدار مقابل دورتموند را مشخص کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۴    
اسامی بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی دو تیم ستاره سرخ و لیورپول اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۴    
ترکیب دو تیم بارسلونا و اینتر میلان برای دیدار حساس امشب مشخص شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۴    
هواداران تیم های استقلال و سپاهان می توانند از ساعت 8 صبح فردا (پنجشنبه) برای تهیه بلیت الکترونیکی بازی روز جمعه این دو تیم اقدام کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۴۲    
رئیس پلیس راهور استان خوزستان گفت: محورهای شرق استان برای تردد کامیون ها مسدود است و پلیس راهور با تمام امکانات شامل گشت های خودرویی و هوایی ترافیک محورهای مرزی را کنترل می کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۲۶    
طی شش ماه منتهی به شهریور ماه 1397، شبکه بانکی به 1043 شرکت دانش بنیان، معادل 36675.9 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۲۳    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از نیاز 25 هزار میلیارد تومانی برای اجرای برنامه جامع آب خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۱۹    
جمعی از دهیاران به همراه بخشدار مرکزی با حضور در فرمانداری حمیدیه با سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۷    
عادل فردوسی پور در گزارش دیروز خود هم دو باره به مهدی طارمی و ماجرای حتما خیریتی بوده گیر داد و گفت آن داستان ضربه زیادی به پرسپولیس زد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۱:۰۳    
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال جام جهانی 2022 قطر را یک فرصت منحصر به فرد برای طرفداران فوتبال جهت تجربه یک فرهنگ و منطقه جدید می داند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۶    
وزیر امور خارجه نسبت به تحریم های روز گذشته وزارت خزانه داری ایالات متحده علیه ایران واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۳    
سازو کار ویژه اتحادیه اروپا برای دور زدن تحریم های مالی علیه ایران چهارم نوامبر قانونی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۰    
رئال یکشنبه پیش رو در نوکمپ دیدار بسیار حساسی برابر بارسا پیش رو دارد و غیبت مارسلو می تواند برای این تیم گران تمام شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۹    
مراسم قرعه کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان عصر امروز (چهارشنبه) در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۸    
تیم آسان پرداخت برای دومین سال متوالی به عنوان نخست مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۳۱    
دلنوشته های مردمی، در خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۲۸    
دورتموند در فصل 18-2019 موفق شده با درخشش کریستیان پولیشیچ و جادون سانچو به چهار گل و 10 پاس منجر به گل دست پیدا کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۲۸    
ولیعهد عربستان برای اولین بار پس از کشته شدن جمال خاشقجی خبرنگار سعودی، سخرانی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۱۸    
در پی درگذشت پدر فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، آیت الله هاشمی شاهرودی پیام تسلیتی صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۰۸    
در هفته دوم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم کاله مازندران به مصاف شهرداری تبریز رفت و در یک دیدار سخت و نفس گیر این تیم را شکست داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۰۸    
وزیر کشور گفت: در گفت وگوهایی که با زائران اربعین در مرزها داشتیم، واقعاً اعتراض یا کمبود مهمی از سوی آنا مطرح نشد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۲۰:۰۲    
مدیر کل دفتر امور میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم تجاری سازی ارقام جدید انار در بهشهر تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۹    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس کمیته زیرساخت ستاد مرکزی اربعین حسینی آخرین اقدامات و برنامه های این کمیته را تشریح کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۶    
کاوه رضایی امشب اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهد کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۵    
تیم های تاتنهام و آیندهوون در یک بازی جذاب تا ساعتی دیگر به مصاف یکدیگر خواهنذ رفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۴    
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: برخی موارد در کشور ما مانند قرص ممکن است دارو باشد اما در کشور عراق به عنوان مواد مواد مخدر تلقی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۴    
در ادامه رقابت های آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان آسیا در ازبکستان ملی پوشان کشورمان با اضافه کردن 5 مدال رنگارنگ دیگر به مدالهای خود، در مجموع با 27 مدال رنگارنگ به کار خود پایان دادند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جان باختن پنج نفر بر اثر تصادف تریلی با یک دستگاه مگان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۵۱    
دیدارهای هفته دوم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با برگزاری شش دیدار به پایان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از اعزام کاروان های درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل جهت ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۱    
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز از اجرای طرح توان افزایی بانوان البرزی در مسیر کسب و کار خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۴۱    
آقای گل لیگ یک موفقیت تیمش را مهمتر آقای گلی می داند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۸    
معاونت دانشجویی دانشگاه تهران در اطلاعیه ای زمان برگزاری انتخابات الکترونیکی شورای صنفی دانشجویی دانشکده های این دانشگاه را اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۳۴    
کشف بسته ای مشکوک در ساختمان خبرگزاری سی ان ان در نیویورک به تخلیه کامل این خبرگزاری منجر شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۸    
خونه به خونه بابل بازهم در گلزنی در بازی های خانگی ناموفق بود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۷    
رئیس سازمان میراث فرهنگی گفت: یک هزار و 900 پروژه گردشگری با 430 هزار میلیارد ریال اعتبار در کشور در حال اجراست.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۲    
رئیس پلیس راه استان، گفت: زائران اربعین حسینی به کشور عراق از 15 استان کشور در مسیر عبوری این استان گذر می کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۲۲    
دادستان تهران گفت: علیه فردی که در یک روزنامه کثیر الانتشار فعالیت رسانه ای می کرد و مطالب متعدد توهین آمیز علیه حضرت اباعبدالله (ع) منتشر کرده است اعلام جرم شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۸    
معاون مدیرکل دفتر میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: گمرک رسمی صادرات زرشک برای جلوگیری از صادرات چمدانی این محصول در استان مرزی خراسان جنوبی راه اندازی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۲    
فرمانده انتظامی استان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: مهمترین مؤلفه آرامش در جامعه امنیت است و پلیس بهترین حافظ امنیت در جامعه است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۱۰    
رییس هیات فوتبال استان سرانجام به حضور خود در باشگاه مس پایان داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۸    
هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است که از لحاظ فنی نسبت به هفته های قبل هماهنگ تر شده اند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۸    
امروز جلسه ای با حضور ابراهیمی، معاون محترم مشاور فرهنگی ورزشی شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای برنامه ها و سیاست های صنایع مس در خصوص باشگاه صنعت مس کرمان برگزار گردید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۸    
شهردار تهران بر ضرورت تقویت سازمان های مردم نهاد برای مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه تکدی گری تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
ستاره ولزی رئال مادرید 200 بازی را با پیراهن قوهای سپید پشت سر گذاشته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۹:۰۶    
وزیر امور خارجه سوریه گفت تدوین قانون اساسی این کشور امری داخلی بوده و نیرو های خارجی و بین المللی نباید در آن دخالت کنند.