جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۲:۵۴Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 5 آبان 1397 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1397 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 1 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 2 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 3 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 4 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 5 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 6 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 7 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 8 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 9 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 10 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 11 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 12 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 13 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 14 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 15 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 16 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 17 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 18 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 19 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 20 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 21 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 22 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 23 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 24 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 25 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 26 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 27 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 28 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 29 آبان 1397 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1397 
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۹:۴۰    
پیشروی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باعث شده کار سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات این تیم در لیگ برتر گره بخورد و به نوعی جدول لیگ به هم بریزد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ - ۱۰:۰۴    
مراسم ششمین سال پیاده روی جاماندگان از کربلای حسینی (ع) در تهران؛ از صبح امروز با حضور میلیون ها عاشق اهل بیت و ابا عبدالله حسین(ع) از مسیرهای چهارگانه به سمت حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در شهر ری ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۲۹    
این مجسمۀ 182 متری در نزدیکی رود نارمادا در گجرات، ایالتی در غرب هند واقع شده است. قرار است در 31 اکتبر از این مجسمه رونمایی شود و در ساخت آن 1850 تن برنز استفاده شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۴:۳۰    
استارتاپ کانادایی ادعا کرد عینک هوشمند روزانه ساخته است که به الکسای آمازون وصل شده و ضمن نشان دادن تقویم، پیامک ها را برایتان می خواند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۱    
ترک های قرقیز 36 سال پیش از افغانستان به ترکیه رفتند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۵۶    
بعد از سیل هفته های اخیر در استان های شمالی کشور، برخی پل ها تخریب شدند؛ اتفاقی که البته تازگی ندارد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۲:۴۸    
سرعت پیدایش کسب و کارهای نوپا نشان می دهد که این حوزه در زمینه مصرف و کاربری با اقبال خوبی از سوی ایرانیان روبرو شده است و با حمایت بیشتر این بخش ، می توان تا حد زیادی از متورم شدن اقتصاد جلوگیری کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۵۶    
حسین حسینی مقابل سپاهان برای دومین بازی پیاپی درون دروازه استقلال قرار گرفت و دومین گل خود را دریافت کرد و البته استقلال هم با یک گل شکست خورد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۴۶    
فرماندار آستارا گفت: اجرای طرح های بازدارنده در مقابله با قاچاق کالا در گمرک این شهرستان از ضروری ترین نیاز ها است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۳۰    
10 بازی و تنها 9 گل زده باعث شد تا ساختار تهاجمی استقلال بیشتر از همیشه انتقادات را به سمت مهاجمان این تیم بکشاند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۱۷    
خوبی پرسپولیس برانکو این است که به بردن عادت کرده، همینطور به جنگیدن و تا آخرین نفس امیدوار ماندن. این پرسپولیس قطعا تفاوت های بسیاری دارد با پرسپولیسی که یک سال بعد از قهرمانی اش در جام در جام ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۸    
وینفرد شفر بی گمان عصبانی ترین سرمربی تاریخ باشگاه استقلال است. مردی که از همان لحظه شروع بازی دنبال بهانه می گردد تا به سمت داوران یورش ببرد و به تصمیم های آنها اعتراض کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۲۹    
بازی استقلال و سپاهان پر بود از نکته های حاشیه ای که خودش می تواند سرآغاز مسائل مختلفی باشد. آنجایی که رحمتی روی نیمکت می نشیند اما سعی می کند در کنار مربیان تیم مربیگری هم بکند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۳:۰۸    
هافبک میانی ملی پوش استقلال با خروج از زمین شرایط شکست آبی ها را فراهم کرد؛ همان نکته ای که قلعه نویی نیز در پایان بازی به آن اشاره کرده بود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۵۰    
مارکوس نویمایر هافبک آلمانی استقلال عملکرد خوبی نداشته و یکی از بازیکنان متوسط این تیم بوده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۲:۲۸    
کارلو آنچلوتی می گوید انتظار نداشته که پیشنهاد هدایت ناپولی را دریافت کند. آنچلوتی در اواسط فصل پیش از سرمربیگری بایرن مونیخ اخراج شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۲۰:۳۶    
چند بازیکن ملی پوش ایران در این روزها دچار مصدومیت های نسبتا شدیدی شده اند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۸:۰۲    
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان البرز ضمن اشاره به ایام سوگواری ماه صفر و سوءاستفاده کلاهبرداران اینترنتی، گفت: با توجه به آخرین فرصت اخذ ویزا برای زیارت اربعین ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۵    
جستجوها از سوی نیروهای امدادی برای یافتن سرنشین مفقودی قایق صیادی در آب های تنگستان ادامه دارد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۵    
منطقه فقیرنشین ملانگ اندونزی با کمک تعدادی دانشجو و اهالی این منطقه که توانستن با رنگ آمیزی خانه هایشان رنگ بوی دیگری به این منطقه بدهند حال تبدیل به جاذبه توریستی اندونزی شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۳    
ردپایشان را در داستان ها و روایت های قدیمی می توان یافت. قصه های ترسناکی که از خشم و عذاب اجنه حکایت می کند. می گویند آن ها بناهای خارق العاده ای ساخته اند که می توان نمونه هایش را در ایران دید.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۱    
دادستان قلعه گنج در استان کرمان از تحویل داوطلبانه 72 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در این شهرستان در 7 ماه گذشته خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۵    
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از دستگیری فردی که اقدام به ارسال تصاویر و فیلم های غیر اخلاقی برای دختر کرمانشاهی ایجاد مزاحمت کرده بود، خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۴    
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد گفت: پس از بررسی های مختلف، حدفاصل میدان جانباز تا بلوار سجاد به اسم شاعر و استاد بزرگ ادبیات مشهد مهدی اخوان ثالث نامگذاری خواهد شد
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۷    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: تعدادی از اعضاء ایسکارسا (کمیته علمی بین المللی تحلیل و مرمت سازه های میراث معماری) به منظور بررسی و اعلام نظر درخصوص وضعیت بناهای شاخص تاریخی خوزستان ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۶    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص برنامه های این شرکت برای خدمات رسانی به عزاداران اربعین حسینی (ع) گفت: بر اساس برنامه ریزی شهرداری تهران و با همکاری شهرداری های کرج و مشهد ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۹    
مراسم عزاداری دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی از شب اربعین سیدالشهدا(ع)، دوشنبه (7 آبان ماه 1397) به مدت 10 شب برگزار می شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۳    
رئیس ستاد اربعین گفت: اگر هماهنگی های لازم برای اجرای طرح عرضه ارز در عراق صورت می گرفت، شاهد بروز مشکلات نبودیم.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی کاخ کرملین گفت که هنوز برنامه ای برای سفر رئیس جمهوری این کشور به واشنگتن تعیین نشده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۹    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از کشته و مصدوم شدن 7 نفر از زائران اربعین خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۶    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: سازمان های دولتی همان گونه که به بخش های مختلف جامعه خدمت رسانی می کنند باید به معلولان توجه داشته باشند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۹    
ریزش آوار در یک بیمارستان در حال ساخت در روستای صادق آباد بخش کهریزک منجر به کشته شدن 5 کارگر شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۳    
رئیس کل دادگستری گیلان از رسیدگی به پرونده قتل افسر یگان امداد نیروی انتظامی گیلان در وقت فوق العاده خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۸    
رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین گفت: متخصصین بهداشت ایران همراه با متخصصین بهداشت عراق، تمام موکب ها را کنترل می کنند ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۹:۰۳    
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار 70 میلیارد ریالی در شهرستان "بابل" خبر داد
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۸    
نماینده تهران در واکنش به نامه آیت الله یزدی تاکید کرد که اجازه نخواهیم دادکه به بهانه های واهی به ساحت مراجع اهانت شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۳:۲۲    
میلاد فیاض بخش هافبک بوشهری شاهین شهرداری که در این فصل یکی از مهره های تاثیرگذار تیمش لقب گرفته بود تا یک ماه آینده به تمرینات این تیم باز میگردد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۷    
طبق ادعای منابع صهیونیستی ارتش رژیم اشغالگر قدس خود را برای یک حمله گسترده به نوار غزه آماده می کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۷    
راه اندازی سایت شفافیت آرا، درآمد و نحوه هزینه کرد نمایندگان تا چند روز آینده، لزوم برنامه ریزی اقتصادی متناسب با شرایط کشور، عدم تغییر رویکرد کابل نسبت به تهران با تغییر مجلس ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۲    
پلیس نیویورک از کشف بسته مشکوک دیگری اینبار در اداره پست این ایالت خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
محمد اسلامی با اخذ آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزیر راه و شهرسازی دولت دوازدهم شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
پلیس پنسیلوانیا هویت مظنون اصلی حمله به کنیسه یهودیان در این ایالت را منتشر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
گلر پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سایپا و صحبت های علی دایی واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی از لغو جلسات خانه ملت تا آخر هفته خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
جلسه امروز مجلس با حضور 201 نماینده برای رسیدگی به صلاحیت فرهاد دژپسند، محمد شریعتمداری، رضا رحمانی و محمد اسلامی وزرای پیشنهادی اقتصاد، تعاون، صنعت و راه برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۵۰    
در پایان دو نوبت بعداز ظهر و شب، وزرای پیشنهادی دولت توانستند رای اعتماد نمایندگان ملت را برای تصدی چهار وزرات خانه کسب کنند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۴۰    
سازمان هواپیمایی کشوری از صدور مجوز 744 پرواز برنامه ای و فوق العاده در ایام اربعین خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۵    
نیرو های امنیتی ارمنستان از ورود فردی که نارنجک به دست داشت به ساختمان دولت این کشور جلوگیری کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۳    
نماینده مردم کرج و اشتهارد گفت: کسی که خودش آلوده باشد نمی تواند با فساد مبارزه کند و پاکدستی آقای رحمانی از زندگی اش مشخص است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۷    
رییس جمهوری آمریکا در نظر گرفتن حکم اعدام برای عامل تیراندازی در ایالت پنسیلوانیا که 8 کشته برجای گذاشت را خواستار شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۲    
نماینده ساری تاکید کرد: رحمانی باید با کمک ظرفیت مجلس و کمیسیون های تخصصی گره از مشکلات وزارتخانه باز کند ایشان هم از نگاه مجلس دولت را دیده و هم از نگاه دولت مجلس را دیده است
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۱۶    
نماینده تهران در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تاکید کرد: رحمانی کلی گویی کرده در حالی که با توجه به تحریم ها باید تکیه بر بخش خصوصی باشد که در این رابطه برنامه ای ارائه نکرده است .
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۴    
رهبران روسیه، آلمان، فرانسه و ترکیه بیانیه پایانی نشست چهارجانبه استانبول درباره سوریه را منتشر کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۸    
نجفی خوشرودی نماینده مردم بابل هنگام نطق خود در مخالفت با وزیر پیشنهادی کلیپی را پخش کرد
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۱    
وزارت راه و شهرسازی سومین وزارت خانه ای بود که صلاحیت گزینه پیشنهادی آن با سخنرانی موافقان و مخالفان و دفاعیات اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۵    
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تاکید کرد: تامین مسکن اقشار کم درآمد یکی از ماموریت های وزارت راه و شهرسازی است که تولید آن باید در اختیار افراد واجد شرایط و نه سوداگران قرار بگیرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۵    
گلر ذخیره پرسپولیس مدعی است که بازیکن سایپا به او فحاشی کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۴    
استاندار گیلان گفت: تمرکز فعالیت های جهاد دانشگاهی بر پژوهش های کاربردی است و در این راستا می تواند به دستگاه های اجرایی در استان کمک کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۱    
پلیس هند از کشته شدن نظامیان این کشور به دست شورشیان مائوئیست خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۰    
نماینده مردم نوشهر و چالوس مجلس تاکید کرد: نیکزاد به مسکن مهر پرداخت و اعتقاد چندانی به راه نداشت. آخوندی به موضوع راه پرداخت و اعتقادی به مسکن مهر نداشت اما اسلامی مسکن مهر را در دستورکار قرار داده ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۴۰    
مدافع پرسپولیس توضیحات مفصلی در مورد اتفاقات بازی با سایپا داده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۹    
معاون رییس جمهوری آمریکا مدعی شد کاروان پناهجویان آمریکای مرکزی توسط نیرو های چپگرا تامین مالی و مدیریت می شوند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۸    
هافبک سایپا نسبت به اتفاقات پایان بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۸    
167 نماینده خانه ملت با امضا نامه ای از زحمات و تلاش های عباس آخوندی در دوره پنج ساله وزارت راه وشهرسازی تقدیر و تشکر کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۸    
سرمربی پرسپولیس پس از پایان بازی با سایپا پاسخگوی خبرنگاران نشد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۸    
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: پدافند غیر عامل بایستی به صورت فرهنگ در جامعه همگانی شود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۶    
عضو فراکسیون امید مجلس خطاب به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تاکید کرد: شما مجری و متولی برنامه هواپیماهای ایران 140 بودید ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۲۵    
سرمربی سایپا در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس حاضر شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۸    
هافبک سایپا در مورد تقابل با پرسپولیس صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۵    
مربی گلرهای سایپا در مورد اتفاقات بازی با پرسپولی صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۵    
هافبک سایپا نسبت به بازیکنان پرسپولی اظهار نظر عجیبی مطرح کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۸    
پایان بازی سایپا - پرسپولیس با درگیری و حواشی زیادی همراه بود.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۶    
بازیکن پرسپولیس مدعی است از سوی تیم مقابل به او فحاشی شده است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۶    
رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: آقای اسلامی، آقازاده نیست و وابسته به جریان سیاسی نبوده که بخواهد بر این اساس وارد دستگاه اجرایی شود ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: رویکرد آقای اسلامی غیرواقعی است و متاثر از محیط غیرواقعی است و ایشان اعتقادی به همکاری با نمایندگان ندارد کلیپی از ایشان در گفت وگوی تلوزیون به شما نشان می دهم که این ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۰۲    
مربی سایپا در مورد تقابل با پرسپولیس و اتفاقات بازی صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۹    
بازیکنان پرسپولیس و سایپا پس از پایان بازی درگیر شدند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۸    
نماینده شوشتر و گتوند خطاب به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: در بحث مسکن مشکلات جدی وجود دارد؛ برای ساماندهی مسکن برنامه ای دیده نشده است. برای خانه های خالی و بی خانه ها چه فکری دارید؟
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۳    
پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل سایپا اتفاقات عجیبی رخ داد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۲    
یکی از نمایندگان مجلس توضیحاتی درباره حضور جمعی از نمایندگان در جایگاه هیات رئیسه توضیحاتی ارائه کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: حدود 500 تمساح پوزه کوتاه ایرانی با نام محلی گاندو امسال در شهرهای جنوبی این استان سرشماری شدند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۵۰    
پورمختار گفت: مسکن مهر، مسکن مزحرفی نیست مسکن نیازمندان است، اسلامی نیز قول داده که مساله را حل کند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۴    
درگیری عناصر داعش با نیرو های تحت حمایت آمریکا در شرق سوریه به کشته شدن دست کم 40 نفر منجر شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۴۰    
سرمربی سایپا در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس صحبت های جالبی مطرح کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با توجه به آغاز بارندگی ها و امکان بروز برخی حوادث به تشریح نکات ایمنی پرداخت.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۶    
تیراندازی در پیتسبورگ آمریکا دست کم 8 کشته و چندین زخمی برجای گذاشته است.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۳    
در انتهای سخنرانی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وی از ریاست مجلس تقاضای وقت اضافه داشت که این مسئله با واکنش رئیس قوه مقننه روبه رو شد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۳    
وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد:چندین بار از مجلس رای اعتماد گرفتم من سوال، تحقیق، تفحص، استیضاح ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۹    
استاندار البرز گفت: تاکنون سیستم بانکی در البرز همراهی خوبی داشته و از پست بانک نیز انتظار می رود در این راستا با اهتمام ویژه ای ورود کرده و بخصوص در حوزه اشتغال روستایی همراهی جدی تری داشته باشد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۸    
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هنگام سخنرانی محمد شریعتمداری در جایگاه هیات رئیسه حضور یافتند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۸    
تعدادی از هم حزبی های رییس جمهوری آمریکا از وی به دلیل نا کارآمد بودن تحریم های علیه ایران گلایه کردند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۶    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: به دلیل مجموعه مشکلاتی که در ماه های اخیر وجود داشته تعاملات دولت و بخش خصوصی مناسب نبوده است کما این که علت به وجود آمدن برخی از مشکلات به دلیل عدم مشورت و ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۷    
مشاور مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه کل یارانه ها را می توان در کارت انرژی گنجاند، هر فرد مقداری سهمیه انرژی از جمله بنزین ...
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۸    
شبکه خبری سی ان ان گزارشی درباره پیشینه متهم ارسال بمب های دستی به دموکرات ها در آمریکا منتشر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه برنامه بازدید از طرح ها و آگاهی از پیشرفت برنامه ها، از محل احداث نخستین پالایشگاه شیر کشور در سعیدآباد از توابع شهرستان شهریار در استان تهران بازدید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۷    
رئیسی گفت: اعتقاد ما بر این نیست که یارانه ها حذف شوند بلکه بحث بر سر محاسبه دقیق و توزیع عادلانه یارانه ها است و می خواهیم چاره ای بیاندیشیم تا یارانه ها بدون واسطه دولت به دست مصرف کننده نهایی برسد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۱    
عضو شورای شهر کرج از روند خدمات دهی نیروهای اعزامی شهرداری کرج و وسایل نقلیه شهری از مرز مهران تا نجف اشرف، بازدید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۲    
تیم های برتر مسابقات کاراته بانوان گرامیداشت هفته تربیت بدنی در کیش معرفی شدند.
ایلنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۱    
اسامی نفرات برتر مسابقات شنا آبهای آزاد کیش در بخش آقایان اعلام شد.