پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۵:۲۹Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 5 اسفند 1398 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1398 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 2 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 3 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 4 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 5 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 6 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 8 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 9 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 10 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 11 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 12 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 13 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 14 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 15 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 16 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 17 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 18 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 19 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 20 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 21 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 22 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 23 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 24 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 25 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 26 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 27 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 28 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۳۱    
سازمان جهانی بهداشت نسبت به شیوع کرونا در ایران ابراز نگرانی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۶    
پنجمین و ششمین شماره فصلنامه عکاسی با عنوان عکاسی استیجد (صحنه آرایی شده) در دو جلد تمام گلاسه روز جمعه دوم اسفند در گالری هنر طهران رونمایی شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۴    
آلبوم فیروزه به آهنگسازی محمدرضا ابراهیمی در ژانر موسیقی بی کلام معاصر وارد بازار فروش محصولات موسیقایی شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۰    
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در مراسم رونمایی از طرح ملی کد رهگیری سیگارت گفت: شرکت دخانیات ایران آمادگی خود را برای پیشبرد این طرح و هرگونه همکاری لازم اعلام می کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۱۵    
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: جلسه های اداری برای مقابله با شیوع کرونا باید کاهش یابد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۱۰    
بنابر درخواست فرماندار فیروزکوه از شهرداری علاوه بر اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا ویروس، بازار روزهای این شهرستان نیز تعطیل شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۴    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: راهنما و چک لیست پیشگیری از کرونا به سازمانهای تاکسیرانی و حمل و نقل بار و مسافر، بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت ابلاغ شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۴:۰۱    
نوه آیت الله العظمی شبیری زنجانی با تأیید فوت آقای فاضلی از اعضای دفتر پدربزرگش بر اثر بیماری کرونا، به ایلنا گفت که پدربزرگش از یک هفته پیش در منزل هستند و حتی در برنامه نماز جماعت حرم حضرت ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۴۱    
فرمانده سپاه لاهیجان گفت : بیش از 2 هزار ماسک و دستکش ، رایگان در لاهیجان توزیع شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۹    
رئیس HSE شرکت نفت ستاره خلیج فارس صیانت از پرسنل پالایشگاه ستاره خلیج فارس در برابر شیوع احتمالی ویروس کرونا را راهی برای حفظ استمرار عملیات تولید دانست و گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۲۷    
در حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مهدی شادنوش نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت برای مدیریت بیماری کرونا در گیلان شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب قزوین با توجه به انتشار برخی اخبار غیرموثق در خصوص مبتلایان این ویروس در استان، به شایعه پراکنان ویروس کرونا در فضای مجازی هشدار داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۸    
فرماندار شهرستان زنجان گفت: عضو علی البدل شورای شهر زنجان از هفته آینده در جلسات حاضر می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۰۰    
مدیر کل منابع طبیعی هرمزگان در دومین جلسه شورای اداری با حضور معاونین،جنگلداران، روسای ستادی و کارشناسان گفت: عمده پروژه های صندوق توسعه ملی در شهرستانها پایان یافته است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۵۲    
دبیر کارگروه توسعه هواشناسی کاربردی خراسان شمالی گفت: براساس آخرین نقشه های هواشناسی سامانه بارشی از سه شنبه شب وارد استان می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۴۰    
علیرغم برنامه ریزی ها و هماهنگی های انجام شده برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، برگزاری این مراسم در استان زنجان لغو شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۱۵    
استاندار گیلان در پیامی به محمد رهبری شمشیرباز گیلانی تیم ملی سابر کشورمان، کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو را به وی تبریک گفت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۵    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده بانک صادرات ایران به منظور انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره، برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۳۴    
معاون سرمایه های انسانی و پشتیبانی بانک صادرات ایران از واریز حدود 11 میلیارد ریال کمک های نقدی کارکنان بانک صادرات ایران و مشتریان این بانک به آسیب دیدگان از سیل اخیر سیستان و بلوچستان به حساب ویژه ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۹    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان در دیدار با اسماعیل دوستی عضو هیأت عامل بانک پاسارگاد، از اقدامات ارزشمند این بانک در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی قدردانی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۷    
مرکز موسیقی نوین اسپکترو با انتشار فراخوان از تمام آهنگسازان ایرانی، فارغ از سن، جنسیت و محل زندگی، برای حضور در نشست بین المللی کنفدراسیون جهانی موسیقی الکتروآکوستیک دعوت به عمل آورد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۰۴    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این که احیاث واحدهای صنعتی راکد یک اولویت برای کشور است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 200 واحد صنعتی راکد در سطح کشور احیا شده اند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۵۴    
معاون اول رئیس جمهوری، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی باید بتواند با گسترش خدمات خود به شرکتهای دانش بنیان، حمایتهای خود را از این شرکتها از مرحله ایده تا بازار افزایش دهد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۷    
دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران از اطلاعیه مهم این سندیکا برای کاهش قیمت پروفیل خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۶    
با دستور وزیر صنعت، معدن و تجارت نمایندگانی از این وزارتخانه جهت بررسی وضعیت تولید و موجودی مواد اولیه واحد های مهم تولید مواد ضدعفونی کننده اعزام شدند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۸    
فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف 2 قطعه جام ریتون متعلق به دوره ساسانیان به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۳    
مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین گفت: با توجه به بارش برف و باران در استان قزوین احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن وجود دارد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان یزد از تأیید و قطعیت حکم دادگاه بدوی فوت فوتبالیست های یزدی در گرجستان در محاکم تجدیدنظر استان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۰    
تجمع آب راکد حاصل از فاضلاب خانگی و بارندگی های اخیر برکه ای را در محله 95 دستگاه شهر میناب بوجود آورده که رفت و آمد و سلامت اهالی را به خطر انداخته و تاکنون نیز شهرداری اقدامی در جهت حل این مشکل ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۰:۱۴    
سفیر ایران در لندن گفت: سازمان بهداشت جهانی از کاهش سرعت و میانگین تعداد مبتلایان به کرونا ابراز خشنودی کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۵۴    
از سوی مسئولان شایعه صدای مهیب در کرمانشاه تکذیب شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۹    
سفارت ایران در بغداد امروز دوشنبه اعلام کرد که سفر اتباع عراقی به ایران تا 16 اسفند جاری ممنوع است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۴۵    
مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری تهران تاکید کرد که هیچ مشکلی در تامین کالا وجود ندارد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۹    
با برگزاری مجمع عادی باشگاه استقلال انتخاب مدیرعامل این باشگاه به روزهای آتی موکول شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۹    
سفارت آمریکا اعلام کرد که این کشور یک میلیون و 500 هزار دلار برای بهبود تجهیزات و امکانات تمرین نیروهای ویژه به اوکراین کمک مالی کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۶    
ناظر داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: داوران را تا 17:20دقیقه نگه داشتم،این ادعا که داوران ساعت 17رفتند کذب است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۵    
مدیرعامل فولاد گفت که از عضویت برای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال استعفا داده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۱۴    
بالاخره دیدار حساس برابر بارسلونا برای شاگردان گنارو گتوزو فرا رسید و ناپولی که در هفته های اخیر موفق به کسب نتایج خوبی شده، فردا شب باید در استادیوم سن پائولو پذیرای لیونل مسی و همبازیانش باشد ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۷    
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس از موافقت اعضای کمیسیون با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا 15 فروردین خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۴    
سرپرست معاونت حج و عمره سازمان حج و زیارت از غیرحضوری بودن فرآیند ثبت نام حج تمتع 99 خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
نخست وزیر سابق فرانسه امروز -دوشنبه- به دلیل ایجاد شغل ساختگی برای همسرش در جلسه دادگاه حضور یافت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط کشورگفت: نباید از ابزارهای دانشی وزارت بهداشت غافل باشیم و باید با تجربه این بحران را مدیریت کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
طرف های درگیر در لیبی اعلام کردند که مشارکت در مذاکرات صلح زیر نظر سازمان ملل در ژنو را معلق کرده اند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۷    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: جلسه ای که روز چهارشنبه 7 اسفند برگزار می شود، نشست عادی و دوره ای کمیسیون مشترک برجام است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۲۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادعای یک کارشناس چینی مبنی بر متفاوت بودن نوع ویروس کرونا در ایران با نسخه چینی را کذب محض خواند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۴    
در پی احتمال شیوع ویروس کرونا، دانشگاه علم وصنعت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد کلاس های این دانشگاه از روز شنبه به صورت مجازی برگزار می شوند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۶    
ایران کیش و پات در هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف معروف به itweekend شرکت کردند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۶    
ایران کیش، برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود از علاقمندان به کار در محیطی پویا و کارآمد با شرایط زیر دعوت به همکاری می کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۵    
با توجه به بروز و شیوع ویروس کرونا در برخی از نقاط کشور و ضرورت حفظ صحت و سلامت یکایک مشتریان و کارکنان بانک ایران زمین ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۵    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر تقویت فرهنگی و برندسازی، این دو را راه رونق گردشگری استان کرمانشاه دانست.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۷    
بانک ملی ایران از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه بیش از 36 هزار فقره تسهیلات خرید دین به کسب و کارها پرداخت کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۷    
مدیرعامل بانک ملی بر انجام امور بانکی به صورت غیرحضوری و با استفاده از سامانه های بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۶    
به گفته علی خدایی، 4 میلیون و 940 هزار تومان، میانگین هزینه های حداقلی خانوار متوسط در سراسر کشور است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۱    
وزیر ارتباطات درباره پیامک های اطلاع رسانی درباره کرونا توضیحاتی ارائه کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۶    
نماینده وزیر بهداشت از درمان و مرخص 21 بیمار مبتلا به کرونا خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۱    
معاون هماهنگ کننده کل سپاه در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه توانایی های فنی مهندسی ایران با محوریت رونق تولید با دستاوردهای این شرکت آشنا شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۸    
سومین دور ممیزی مراقبتی خارجی از دوره جدید گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی ذوب آهن اصفهان مطابق با استاندارد ISO14001 ویرایش سال 2015 توسط موسسه گواهی دهندهSGS) (از 29 بهمن ماه طی دو روز با موفقیت ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۸    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، در بازدید از غرفه ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه توانایی های فنی مهندسی ایران با محوریت رونق تولید با دستاوردهای این شرکت آشنا شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
گروه صنعتی ایران خودرو روز بزرگداشت خواجه نصر الدین طوسی وروز مهندس را گرامی می داردو شکوفایی صنعت خودروی کشور برآیند ایده های مهندسین تلاشکر است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۷    
کاخ سفید ممکن است از کنگره درخواست بودجه اضطراری کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۶    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تاکیدکرد که نتیجه آزمایش های سه بیمار مشکوک به کرونا به این دانشگاه ارسال و هیچ کدام از آنها مثبت نبوده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۲    
مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو مشهد درباره میزان مصدومیت و مدت زمان دوری خود از میادین صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۸    
دو کارگر میانسال مشهدی هنگام لایروبی کانال فاضلاب جان باختند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی با صدور ابلاغیه ای اعلام کرد: اگر مسافران از ترس ابتلا به ویروس کرونا، بلیت قطار یا هواپیما را لغو کنند، شرکت های ریلی و هواپیمایی حق دریافت خسارت کنسلی ندارند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۸    
وزارت صنعت اعلام کرد: تعداد بازرسی ها از مراکز صنفی، تولیدی و خدماتی در 10 ماهه امسال با مدت مشابه سال قبل، 17.3 درصد افزایش یافته است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۶    
رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد از آغاز ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۴    
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص بارندگی شدید در سطح استان (از امشب تا روز چهارشنبه) از تمامی دستگاه های خدمات رسان خواست که تمهیدات لازم را برای جلوگیری از سیل ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد که کشورهای تحریم کننده دارو صلاحیت عضویت در شورای حقوق بشر را ندارند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۰    
با پیگیری های استاندار قزوین و حمایت های معاون اول رئیس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت معافیت مالیاتی شهرک صنعتی کاسپین از سوی هیات دولت تصویب شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۷    
مدیرکل امور دفتر شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: امروزه در اداره شهرها صرفا دید اقتصادی کافی نیست بلکه تلاش در حوزه فرهنگی، تاریخی ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۳    
شدت کشندگی ویروس کرونا از آنفلوانزای H1N1کمتر است مردم نترسند و آرام باشند و با رعایت نکات بهداشتی در حفظ سلامت خود کوشا باشند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۵۱    
مستند خوزیان به کارگردانی یونس راشدی کارگردان خوزستانی در استان خوزستان کلید خورده و به پایان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
گروهی از فعالان محیط زیست منطقه میانکاله که به طور خیلی جدی پیگیر موضوع هستند، مدام با درهای بسته مواجه شده اند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۶    
وزیر کشور توضیحاتی را درباره جلسه امروز که به موضوع کرونا اختصاص داشت ارائه کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۳    
مبلغ نهایی سبد معیشت خانوار، 4 میلیون و 940 هزار تومان تعیین شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۳۷    
سازمان ملل برای بهبود عبور کمک های بشردوستانه از مرز این کشور به سوی شمال سوریه با آنکارا در حال رایزنی است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۷    
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که مسکو همچنان به میانجی گری در بحران افغانستان ادامه خواهد داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۸    
وزیر اقتصاد آلمان گفت که شیوع ویروس کرونا تاثیر اندکی بر اقتصاد جهان خواهد داشت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۱    
ایرانسل برای محافظت از کارکنان خود دربرابر گسترش آنفولانزای COVID-19 (کرونا)، برنامه دورکاری حداکثری را عملیاتی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۸    
یک فعال صنفی معلمان پیشنهاد کرد برای جبران تعطیلی ها یک ماه به سال تحصیلی افزوده شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۲    
استاد دانشگاه تهران گفت: مردم محور نبودن مدیریت بحران موجب شده مدیریت بحران کشور، دچار بحران شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۸    
رییس ایستگاه 10 سازمان آتش نشانی مشهد از جان باختن 2 کارگر هنگام لایروبی کانال فاضلاب در بولوار بعثت این شهر خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۳    
دادگاه رهبر جنبش اسلامی نیجریه، به 23 و 24 آوریل موکول شده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۰    
بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکیلیکس گفت که چنانچه موکلش به آمریکا استرداد شود، احتمال دارد که جان خود را بگیرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۱    
رییس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار بهزیستی استان تهران گفت: مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی بهزیستی استان تهران فردا سه شنبه تعطیل است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۰    
تجهیزات پیشگیرانه در بیمارستان امام خمینی آمل جوابگوی مراجعه کنندگان نیست.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۳    
رییس اورژانس کشور از استقرار 50 آمبولانس ویژه در تهران خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۵    
مدیر مجموعه های اسکی دیزین و شمشک توضیحاتی درباره علت فوت اسکی باز ایتالیایی در ارتفاعات شمشک داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۵    
سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که جهان باید خود را برای احتمال شیوع همه گیر ویروس کرونا آماده کند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۶    
برای کاهش شیوع ویروس کرونا مدارس شهر تهران فردا تعطیل اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۰    
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ممنوعیت ملاقات بیماران در بیمارستان های این استان به دلیل شیوع بیماری کرونا خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۶    
کمیته انضباطی ابلاغیه ای را به باشگاه های سپاهان و پرسپولیس ارسال کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۴    
باشگاه نساجی مازندران برای ادامه فصل با سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه به توافق دست پیدا کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۳    
شنیده ها از جلسه کمیته دستمزد حاکی از آن است که نمایندگان کارفرمایی حاضر به پذیرش ارقام سبد معیشت نیستند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۰    
رئیس مجمع جهانی شهرهای اسلامی با صدور پیامی روز مهندس را تبریک گفت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۷    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه پیش بینی می شود در روزهای آینده موارد مثبت در استان داشته باشیم ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۵    
عضو هیات نمایندگان و رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه بخش دولتی و خصوصی باید به موضوع گردشگری سلامت اهتمام ویژه داشته باشند گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۴    
ناظر گمرکات خراسان رضوی گفت: کامیون های باری و تجاری برای تردد از مرز افغانستان مشکلی ندارند اما به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، فعلا مسافران اجازه عبور ندارند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۴    
مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه خوزستان و مدیرخدمات شرکت ملی حفاری ایران در نشست کاری در موقعیت عملیاتی استقرار دکل حفاری 44 فتح درباره همکاری و هماهنگی های مشترک در موضوع تامین سوخت رایزنی و تبادل ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از تعطیلی یک فروشگاه تجهیزات پزشکی گرانفروشی ژل ضد عفونی در گشت تعزیرات حکومتی خبر داد.