جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۹:۱۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 24 اسفند 1398 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1398 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1398 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1398 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1398 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1398 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1398 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1398 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1398 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1398 خبرگزاری کار ایران 1 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 2 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 3 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 4 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 5 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 6 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 8 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 9 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 10 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 11 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 12 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 13 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 14 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 15 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 16 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 17 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 18 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 19 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 20 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 21 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 22 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 23 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 24 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 25 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 26 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 27 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 28 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۲:۰۹    
مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان به همراه تعدادی از معاونان و روسای ادارات امورمالیاتی و... با حضور در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس از خدمات پزشکان و پرستاران به عنوان سنگربانان سلامت استان قدردانی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۵    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به افزایش آزمون های انجام شده روی آب قم برای اطمینان از سلامت و عدم آلودگی میکروبی در شبکه آبرسانی، مخازن و خطوط انتقال ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: فردی که الکل های سمی را به نام ماده ضدعفونی کننده در بین مردم به فروش می رساند، دستگیر شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۳    
شهردار اصفهان از امکان خرید تلفنی با شماره 3553 برای جلوگیری از تردد شهروندان در سطح شهر در زمان شیوع کرونا خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۹:۴۱    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شهروندان اصفهانی در پنجشنبه و جمعه آخر سال و روز اول نوروز از حضور در باغ رضوان خودداری کنند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۹    
مدیر موسسه معبر آسمانی نور استان زنجان ،با اشاره به اقدامات موسسه معبر آسمانی نور در مبارزه با ویروس کرونا از توزیع بیش از 2 هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم استان زنجان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۵    
مجتمع فولاد خراسان، در راستای محافظت از محیط زیست 8 هزار اصله نهال رایگان بین شهروندان و سازمان های نیشابور توزیع کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۱    
رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان از راه اندازی تالار گفتمان ویژه متقاضیان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری سال 98 خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۳    
رئیس کل دادگستری کل استان قزوین از رسیدگی به هفت هزار و 562 پرونده معوق و کاهش 41 درصدی آنها طی 2 ماه اخیر خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
معاونت مسکن و ساختمان جزئیات ثبت نام گروه پنجم از مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن را در 43 شهرِ 9 استان کشور اعلام کرد و از آغاز ثبت نام این گروه از ساعت 10 صبح 26 اسفند تا ساعت 24 روز بعد خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۱    
برنامه ی کیف پول الکترونیکی بانک پاسارگاد (کیپاد)، یکی از ابزارهای بانکداری الکترونیک است که می توان با بهره مندی از خدمات آن، امور بانکی رایج را بدون مراجعه به شعبه ها انجام داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۷:۳۷    
دبیر سابق ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت نیز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، دعوت حق را لبیک گفت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۶:۳۳    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از کشف بیش از 16 میلیون و 269 هزار قلم انواع تجهیزات بهداشتی طی 24 ساعت گذشته در سراسر کشور خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان تبریز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، موضوعاتی به تصویب رسید.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه در شبانه روز گذشته، نتیجه تست 36 فرد مشکوک به کرونا مثبت اعلام شد، اعلام کرد: به این ترتیب آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی به 374 نفر رسید.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۲۳    
سرکلانتر هفتم از دستگیری مالک مغازه اسباب بازی فروشی که مواد ضد عفونی کننده در داخل مغازه اش دپو کرده بود، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 3 میلیارد ریال بر آورد کرده اند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۴    
معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: پرسنل خدمات شهری شهرداری های استان، سربازان پیاده خط مقدم جنگ با کرونا ویروس هستند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۸    
سرمربی پارس جم عقیده دارد لیگ نوزدهم باید در همین نقطه به پایان برسد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۶    
رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 100 هزار و 220 انواع مواد محترقه در یک انبار در محله "ابوذر" خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۹    
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: تا اطلاع ثانوی و به درخواست مردم از روز سه شنبه 27 اسفند گوشت در فروشگاه کشتارگاه به صورت شناسنامه دار و با بسته بندی بهداشتی عرضه خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد در استان خراسان رضوی گفت: با این حجم ترافیک و رفت و آمد در سطح شهر، اگر سریعا در باره کاهش تردد اقدامی نشود، نمی توان آینده را پیش بینی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر محدودیت سفر به استان، از عدم پذیرش گردشگران در هتل ها و اماکن اقامتی استان در نوروز 99 خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۸    
فرماندار شهرستان شادگان از ابلاغ طرح دور کاری دستگاه های اجرایی این شهرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۱    
استاندار زنجان، گفت: لازم است تا مردم از تجمع چهارشنبه آخر سال خودداری کنند و با ماندن در خانه و خودداری از تردد در بیرون منزل زنجیره این بیماری را قطع کنند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۴    
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان گفت: تخت های نقاهتگاهی برای سپری کردن دوران نقاهت بیماران کرونایی در زنجان آماده سازی می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۰    
مدیریت یک مجتمع تجاری در تبریز اعلام کرد در راستای مشارکت و همدلی در پیشگیری از ویروس کرونا 50 درصد تخفیف برای اجاره بهای اصناف مستقر در آن در نظر گرفته شده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۶    
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بر تلاش مضاعف برای تامین به موقع نهاده های کشاورزی و انجام نظارت و مراقبت لازم در حوزه هایی مورد نیاز کشاورزی کشور در ایام تعطیلات پیش رو تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۳:۲۶    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس از افزایش آمار مسمومیت ها با الکل صنعتی به 264 نفر خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۶    
استاندار یزد در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان بر پیگیری جدی مصوبات این ستاد برای صیانت از سلامت مردم تاکید کرد و گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۹    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از قطع پیامک اطلاع رسانی اقساط معوق این بانک خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۸    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از اقدامات انجام شده به منظور مقابله با ویروس کرونا در شعب این بانک بازدید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۸    
شرکت بیمه البرز در یک اقدام خیرخواهانه، 47 فقره بیمه نامه رایگان به ارزش یک میلیارد ریال برای موسسه خیریه محک صادر و به این موسسه اهداء کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۹    
شهردار شهر بیدخت گناباد گفت: فعالیت های طرح استقبال از بهار تعطیل نمی شود، زیرا مردم در شرایط کنونی نیازمند تقویت روحیه هستند و در این راستا فضاسازی شهری و گل کاری های شهر ادامه می یابد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۶    
جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد بحران از آخرین اقدامات انجام شده در بحث مبارزه با بیماری کرونا درخصوص موضوع اقدام ملی مسکن خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی درباره تماس تلفنی با رییس جمهور گفت: در این تماس تلفنی آخرین وضعیت تبادلات تجاری با همسایگان، پروازهای بین المللی و تردد در جاده ها به اطلاع رییس جمهور رسانده شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۶    
معاون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از افزایش شمار جانباختگان مصرف الکل صنعتی به 13 نفر در استان اردبیل خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
جدیدترین شماره ماهنامه نمایش، ویژه اسفندماه 98 فروردین 99 با نگاه ویژه به مراسم آیینی منتشر شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: کارگران شغل از دست داده مشمول قانون کار برای درخواست بیمه بیکاری نیاز به مراجعه حضوری ندارند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۷    
استاندار گیلان گفت: طبق توافق با استانداران قزوین، اردبیل و مازندران؛ موضوع کنترل و غربالگری با جدیت بیشتر در محورهای خروجی استان ها رعایت و نیز محدودیت های تردد اجرا می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۷    
ناصر تقی زاده، مدیر عامل جدید شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جمعی محدود به لحاظ رعایت ملاحظات بهداشتی و ایمنی به دلیل شرایط خاص شیوع بیماری کرونا در کشور، با حضور غریب پور ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۶    
با گذر پیاپی امواج ناپایدار تا پایان این هفته آسمان استان قزوین نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک با بیان اینکه گمرکات کشور روزانه ضد عفونی می شوند، گفت: ترخیص ملزومات پزشکی و اقلام بهداشتی در گمرکات شبانه روزی شده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۹    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: احداث و تکمیل بیمارستان 400 تختخوابی لاکان رشت نیازم مبرم گیلان است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۹    
معاون میراث فرهنگی اداره کل گیلان از مسافرین و علاقه مندان خواست تا اطلاع ثانوی از مراجعه و بازدید از غارها و اماکن تاریخی خارج از شهرها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری کنند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
جمعیت هلال احمر گیلان از مردم دعوت کرد به خانواده های کم برخوردار متاثر از مشکلات کرونا کمک کنند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۴    
وزیر آموزش و پرورش با صدور بخشنامه ای انتخاب شبکه اجتماعی داخلی مناسب مدرسه را ابلاغ کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۱    
شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران با اشاره به هدف گذاری پروژه فاز دوم پالایشگاه آبادان برای ارتقای کیفیت فراورده های نفتی ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۲    
سیدضیاء هاشمی در یادداشت پیش رو به طرح یک سوال مهم می پردازد: سهم من در مدیریت بحران فراگیر کرونا چیست؟، او می نویسد: همگان می توانند به فراخور ظرفیت و توانمندی خود در این حوزه نقش ایفا کنند ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۱    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج_ تهران خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۰:۳۷    
دفتر آیت الله مکارم شیرازی شایعه منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر حکم خریداری داروی کرونا از رژیم اشغالگر قدس را تکذیب کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۰:۱۱    
السیلیه با شکست سنگین مقابل الدحیل از امیر کاپ قطر کنار رفت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۴    
مشاور شهردار تهران از برگزاری کنسرتی بدون حضور تماشاگران و با صندلی های خالی در این روزهای کرونایی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۵۰    
پنتاگون اعلام کرد که حال دو تن از سه مجروح آخرین حمله راکتی به پایگاه التاجی در عراق وخیم است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۵    
نخست وزیر اسپانیا شامگاه شنبه در این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۳    
مدافع تیم استقلال تهران درباره مصدومیتش و مدت زمان طولانی برای بازگشت به میادین صحبت کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۴۲    
جدول زمانی پخش برنامه های درسی دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه که در روز یکشنبه 25 اسفند از طریق شبکه های آموزش و 4 پخش می شود، اعلام شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۵    
وزیر صمت تاکید کرد: باید همه ظرفیت های موجود را برای عبور از شرایط خاص این روزهای کشور بسیج کنیم.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۸    
سرمربی روخی بلانکو اعلام کرده است در قرنطینه خانگی به سر می برد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۲۸    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از ارائه گزارش اقدامات انجام شده در کمیته مقابله با کرونای معاونت علمی به رئیس جمهوری در پیگیری تلفنی روز جمعه دکتر روحانی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۱۴    
یکی از بیمارانی که تست کرونای وی مثبت شده و جانش را از دست داده بود امروز در شرایط ویژه ای در شهرستان خواف دفن شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۳:۰۵    
استاندار البرز با عنوان اینکه عدم تردد مردم در اماکن و معابر عمومی در روند شیوع کرونا اختلال ایجاد کرده ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۹    
منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون از رئیس جمهور خواست به فکر کارگران بیکار و واحدهای تولید شده به دلیل شیوع بیماری کرونا باشد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۵    
فرماندار قصرشیرین اظهار کرد : فعالیت های تجاری و بازرگانی در مرز رسمی پرویزخان از سوی اقلیم کردستان عراق به منظور مقابله با بیماری کرونا از ساعت هشت امشب (شنبه 24 اسفندماه) به مدت 48 ساعت متوقف شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۳    
سرپرست مستعفی استقلال در خصوص تصمیم خودش توضیحاتی ارائه داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۵۲    
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی کمپین دانش آموزی نه به سفر، نه به دید و بازدید خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۰    
سردار آزمون در هفته بیست و دوم لیگ روسیه موفق شد هت تریک کند
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۹    
با تایید باشگاه سامپدوریا تاکنون 7 بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شدند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۸    
لیونل مسی نیز همچو رونالدو نیز در مورد شیوع ویروس کرونا ابراز نگرانی کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۳    
وزیر آموزش و پرورش در پیامی تاکید کرد که سلامت دانش آموزان و استمرار آموزش برای ما مهم است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رابطه ای بین دستپاچگی نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس و رئیس جمهوری آمریکا در اعلام وضعیت اضطراری و گمانه زنی ایران و چین در سلاح بیولوژیک بودن کرونا وجود دارد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۷    
فرماندار شهرستان حمیدیه در این جلسه از استحکام بخشی سیل بندها بویژه در نقاط بحرانی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۷    
رئیس مجلس در پیامی درگذشت خواهر پورمختار نماینده کبودرآهنگ را تسلیت گفت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۸    
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با تشریح مصوبات شورای تامین منطقه ی آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) از تعطیلی ادارات آبادان از روز دوشنبه خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۳    
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در نشستی با جمعی از پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر درباره کنترل و مقابله با کرونا دیدار و گفت وگو کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۸    
نخست وزیر مصر اعلام کرد که تمامی مدارس و دانشگاه ها در این کشور به مدت دو هفته در پی شیوع ویروس کرونا بسته خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۳۰    
استاندار کرمانشاه در بازدید از چندین انبار کالا و مایحتاج عمومی، گفت: مردم به هیچ وجه نگران کمبود کالا نباشند؛ انبار های استان مملو از مواد غذایی و کالاهای مورد نیاز است ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۸    
شیوع گسترده کرونا در اروپا جشنواره فیلم کن را هم تحت تاثیر قرار داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۵    
وزارت سلامت عربستان اعلام کرد که شمار افراد مبتلا به کرونا در این کشور به 103 تن افزایش یافته است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۲۳    
موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی در گزارش جدید خود، شرایط قرنطینه و ایزوله را تشریح و سیاستهای راهبردی جلوگیری از گسترش کرونا را پیشنهاد کرده است.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۵    
معاون اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۳    
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تهران از سمت خود کناره گیری کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۱۱    
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایتالیا با سه هزار و 497 نفر افزایش به 21 هزار و 157 نفر رسید.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۷    
مشاور رئیس جمهور به شایعات درباره غیبت رئیس جمهورو برخی کنایه ها درباره نقش روحانی در مدیریت بحران کرونا واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۷    
دفتر سازمان ملل در ژنو، پس از ابتلای یکی از کارکنانش به ویروس کرونا، به طور موقت تعطیل می شود.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۵    
دبیر اتاق تعاون استان فارس خواستار استمهال بدهی های مالیاتی شرکت های تعاونی با توجه به آسیب های اقتصادی وارده به این شرکت ها به دلیل شیوع کروناویروس در کشور شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
رئیس بیمارستان گلستان اهواز از راه اندازی درمانگاه اختصاصی بیماری های حاد تنفسی با توجه به بحران کروناویروس در استان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۱:۰۱    
استاندار خوزستان گفت: در 6 ماه آینده با همکاری ستاد فرمان امام(ره)، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و استانداری حدود 40 تا 60 تخت آی سی یو افزوده خواهد شد تا در حد بضاعت بتوان این کمبود را رفع کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۸    
نشست بررسی راه های کاهش مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا از طریق تعاملات بین المللی در وزارت امور خارجه ایران برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۷    
وزیر خارجه گفت: رئیس جمهور در نامه ای به همتایان خود آنها را از ایجاد مانع شدید تحریم های آمریکا بر تلاش های ایران در مبارزه با ویروس کرونا آگاه کرد و از آنها خواست رعایت آن را کنار بگذارند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۴    
شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در اتریش از 151 به 655 نفر افزایش یافت.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۴    
رئیس جمهور یک قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارت امور اقتصاد و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از پلمپ شدن 10 واحد متخلف در این استان خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۲    
فرماندار کرمانشاه به مردم برای تداوم فعالیت نانوایی ها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی در کرمانشاه اطمینان خاطر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۱    
شهردار شیراز گفت: نامه به وزیر راه در راستای توقف انتقال مسافر به شیراز و تکمیل زنجیره اقدامات پیشگیرانه درخصوص شیوع ویروس کرونا ارسال شده است ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۰    
کارشناس بهداشت محیط مرکز شهید بلندیان شهرستان قزوین از پلمب 40 واحد تفکیک کننده ضایعات و مواد غیربهداشتی در شهر اقبالیه خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۵۰    
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: شیوع ویروس کرونا در استان قزوین به اوج رسیده و تعداد زیادی از شهروندان قزوین در بیمارستان های استان بستری هستند.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۷    
معاون وزیر بهداشت از ارزیابی 7.5 میلیون نفر در طرح بیماریابی کرونا خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۳۷    
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از در نظر گرفتن تسهیلات جدیدی برای کارکنان قرارداد مدت موقت این وزارتخانه جهت ثبت نام در سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۸    
بدون تردید یکی از بزرگ ترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان دیه گو سیمونه است. مربی ای که طی بیش از یک دهه اخیر در کنار پپ گواردیولای کبیر و خوزه مورینیوی جذاب و این اواخر زین الدین زیدان افسانه ای ...
ایلنا   ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۲۰:۲۳    
اجاره منزل به مسافران در قزوین ممنوع است و با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.