سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۲Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1399 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1399 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1399 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1399 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1399 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1399 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1399 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1399 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 1 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 2 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 3 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 4 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 5 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 6 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 7 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 8 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 9 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 10 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 11 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 12 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 13 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 14 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 15 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 16 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 17 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 18 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 19 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 20 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 21 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 22 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 23 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 24 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 25 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 26 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 27 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 28 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 29 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 30 خرداد 1399 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1399 
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۴    
معاون خرید شرکت در خصوص ضرورت تامین مواد اولیه ذوب آهن در راستای توسعه صادرات، گفت: موضوع تامین مواد اولیه یکی از معضلات اصلی این شرکت بزرگ فولادی است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۸    
شهردار منطقه دو بندرعباس گفت: در راستای ارتقای سرانه مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی ایستگاه مطالعه در ساختمان اداری شهرداری منطقه دو بر پا شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۲۳:۵۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه اعلام کرد: روزانه به طور متوسط 441 هزار و 726 تردد خودروها در بهار امسال در جاده های استان ثبت شده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۸:۰۷    
اعضای تیم استقلال تهران را به مقصد اهواز ترک کردند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۲:۰۹    
ورزشگاه غدیر اهواز این روزها تبدیل به مخروبه ای شده و هیچ نظارتی هم روی نگهداری آن انجام نمی شود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل گمرک استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد صادرات استان زنجان به کشور ترکیه انجام می شود، گفت: در ایام شیوع بیماری کرونا با بسته شدن مرز ترکیه صادرات استان با مختل مواجه شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با اقدام به موقع و جلوگیری از رسیدن ملخ ها به سن پرواز، از آسیب جدی به باغات و مراتع اصفهان جلوگیری شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۲:۱۰    
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از انهدام باند کارچاق کن و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی و دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۱:۳۵    
پیشکسوت استقلال در خصوص اظهارات شوری واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۷    
ابوالفضل رجبی و رایان سرلک به عنوان بازیگران کودک فیلم سینمایی گُل به خودی انتخاب شدند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۰۱    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از راه اندازی سامانه آموزشی و اطلاع رسانی کووید 19 این دانشگاه با همکاری واحد مدیریت آمار و فناوری اطلاعات ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۹:۴۰    
پیشکسوت استقلال تهران می گوید فوتبال ایران خیلی وقت است که از آسیا فاصله گرفته است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۲:۴۸    
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۸:۰۳    
بارسلونا طی بازی های خارج از خانه اخیر آمار ضعیفی در گلزنی به نمایش گذاشته است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۴۷    
نشریه موندو دیپورتیوو در گزاشی مدعی شد باشگاه لیورپول شرایط خرید عثمان دمبله را زیر نظر گرفته است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۷:۳۷    
روشن شدن چراغ چک خودرو که در پشت آمپر قرار داد، نشان از یک یا چندین مشکل اساسی در خودرو دارد. این چراغ که اغلب به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز است و شکلی شبیه به موتور خودرو دارد ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۶:۳۵    
اولین قسمت از مسابقه شوتبال با رویکردی متفاوت امشب روی آنتن شبکه نسیم می رود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۳۷    
مدیر کل امور عشایری استان خراسان شمالی گفت: طرح آبرسانی عشایر در این استان در حال اجرا است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۵:۰۰    
بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که ازدواج مهمترین اتفاق زندگی هر شخص به شمار می رود، بنابراین انتخاب همسر نیز بواسطه این اهمیت، یکی از حساس ترین انتخاب های زندگی به شمار می رود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۳    
فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان گفت: توجه به قابلیت های گردشگری و ترویج صنایع دستی، در اشتغالزایی و درآمدزایی موثر بوده و زمینه ساز افزایش امنیت اجتماعی و کاهش جرائم است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۲    
سرپرست دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: با خیز کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در خلخال وضعیت این شهرستان برای نخستین بار نارنجی شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۵۰    
فرماندار لنگرود با بیان اینکه 35 هزار نفر از مردم شرق گیلان از اسلحه و مهمات استان خدمات دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: مرکز اسلحه و مهمات شرق گیلان در شلمان به زودی افتتاح خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۳۲    
تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با محوریت اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و توسعه زیرساخت ها در این حوزه ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۴:۰۱    
مدیرعامل کارخانه ماشین های الکتریکی شهرستان جوین گفت: با انجام آزمایش های موفقیت آمیز اخیر این مجموعه توانست نخستین الکتروموتور ضد انفجار جایگاه های CNG کشور را طراحی و پس از ساخت با موفقیت آزمایش ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۵    
قیمت سکه تمام بهار آزادی از مرز 8 میلیون تومان عبور کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۷    
فرماندار نیشابور گفت: این شهرستان در چند حوزه از میانگین شاخصه های استانی عقب است و در حوزه اماکن ورزشی میزان عقب ماندگی این شهرستان بیشتر از سایر بخش ها است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۴۰    
دستیار رئیس مجلس در امور بین ا لملل با اشاره به قطع نامه پیشنهادی سه کشور اروپایی و تصویب آن در شورای حکام گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۱۷    
استقلال دقیقا از ابتدای فصل تا نیمه دوم بهمن ماه گذشته 11 بازیکن مصدوم داشته که برخی از آنها مثل شیخ دیاباته بیش از یک بار آسیب دیده بودند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۳:۰۶    
فرمانده انتظامی رودبار گفت: مردی 83 ساله که همسر 28 ساله خود را به علت خوب کار نکردن در مزرعه و اختلافات خانوادگی به طرز فجیع با چوب دستی و لوله پلاستیکی مجروح کرده بود، دستگیر شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۵۴    
اواسط اردیبهشت ماه امسال بود که سازمان بهزیستی کشور، به منظور تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۷    
هکاتون امسال با موضوع مهارت های زندگی: مواجهه با همه گیری بیماری ها به غیر از تهران، در شهرهای تبریز و اصفهان نیز برگزار خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۲    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: عادی انگاری شرایط و عدم رعایت توصیه های بهداشتی در هفته های اخیر، موجب افزایش تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا در استان شده و بر این اساس ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۰    
فرمانده انتظامی "فسا" گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز در یک منزل مسکونی در این شهرستان، دختر 4 ساله در دم فوت و پدر 26 ساله مجروح و راهی بیمارستان شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۳    
خانواده های قربانی و توکلی حال و روز خوبی ندارند و هنوز مرگ یاسین و محمدمهدی را باور نکرده اند. 10 روز از آن حادثه تلخ گذشته اما این دو خانواده هنوز در شوک به سر می برند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۲    
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: استقلال علمی و دستیابی به فناوری های نوین یکی از ارکان اقتدار کشورها در عرصه بین المللی است و این مهم از طریق جهاد علمی در دانشگاه بدست می آید.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۵    
آیین رونمایی از بازنشر نسخه نفیس خمسه شاه طهماسبی به کوشش فرهنگستان هنر و با مساعدت شهرداری تهران، شنبه 31 خرداد 1399، در تالار ایرانِ این فرهنگستان ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۹    
صندوق اعتباری هنر طی اطلاعیه ای اعلام کرد اعضای این صندوق از اخذ فیش حق بیمه تأمین اجتماعی برای اردیبهشت و خردادماه خودداری نمایند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۳۱    
استاندار زنجان، بر ضرورت پویاسازی گمرک استان زنجان تاکید کرد و گفت: صادرات کالا از استان زنجان 37 درصد کاهش یافته است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۹    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه 1.9 میلیارد ریالی مدیر یک کارگاه تولیدی بتن به دلیل تقلب خبر داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۲۰    
معاون حقوقی سازمان امور مالیاتی گفت: سامانه ملی املاک و اسکان کشور در حال طی کردن فرآیند متصل شدن به سامانه های سازمان است، اما به طور کامل به این سامانه متصل نشده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۵    
اتحاد بازنشستگان در بیانیه ای نسبت به افزایش ناچیز مستمری ها اعتراض کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۰:۰۶    
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در سال گذشته برای حفاظت از اراضی ملی از مساحتی بالغ بر 3050 هکتار به ارزش بیش از 6 هزار میلیارد ریال رفع تصرف شده است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۵۶    
روسیه خواهان حل مشکل دسترسی بازرسان آژانس از طریق گفت وگو شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۴۰    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از کاهش 50 لیتری سهمیه پایه (لیتراژی) وانت بارها از ابتدای تیرماه خبر داد و گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۹:۳۷    
مدیرکل دفتر مطالعات وبرنامه ریزی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سامانه اینترنتی124 را راهکاری مطمئن برای آگاهی مردم از قیمت و جزئیات کالا و خدمات قبل از اقدام به خرید معرفی کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۵۹    
با تلاش و پیگیری پلیس ایرانشهر قاتل مسلح و عامل شرارت های سریالی این شهرستان، معروف به "گرگ بیابان" دستگیر شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۵    
از هفته سی و سوم رقابت های بوندس لیگا، بورسیا دورتموند در ورزشگاه ردبول آرنا میهمان لایپزیگ بود و به پیروزی دو بر صفر دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۳۱    
جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با دستور کار گزارش وزرای ارتباطات و کشاورزی آغاز شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۲۴    
از هفته سی و سوم رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان فرایبورگ بود و به پیروزی 3 بر یک دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۸:۱۳    
از هفته سی و سوم رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان فرایبورگ بود و به پیروزی 3 بر یک دست یافت. این پانزدهمین برد متوالی بایرن تحت هدایت هانسی فلیک بود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۷:۱۰    
وزیر خارجه آمریکا در پیامی توئیتری از رویکرد آژانس بین المللی انرژی اتمی در قبال ایران تقدیر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۱:۱۲    
تیمو ورنر مهاجم آلمانی لایپزیگ امروز در ترکیب اصلی تیمش مقابل بورسیا دورتموند حضور داشت و در امر گلزنی ناکام بود و در نهایت شاگردان ناگلزمان متحمل شکست دو بر صفر شدند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۱۵    
مارسلو بروزوویچ یکی از کلیدی ترین مهره های تیم آنتونیو کونته در فصل جاری رقابت ها بوده است. این ستاره کروات تا به اینجا 23 بازی برای اینتر در سری آ انجام داده و آمار 3 گل و 5 پاس گل را به ثبت رسانده ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۱۴    
از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال در خانه برایتون به میدان رفت و در واپسین دقایق به پیروزی ارزشمند دو بر یک رسید.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۱۳    
از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر روسیه، زنیت در مسکو میهمان زسکا مسکو بود و به پیروزی 4 بر صفر دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۱۲    
از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس، وستهام که با 27 امتیاز اوضاع خوبی در لیگ برتر انگلیس ندارد و در رده هفدهم ایستاده است در لندن میزبان ولورهمپتون بود و با دو گل شکست خورد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۰۰:۱۲    
اتلتیک بیلبائو در هفته سی ام رقابت های لالیگا در دیدار مقابل رئال بتیس به پیروزی دست یافت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: سیاست این است که برای نرخ رشد و اجاره بها یک ضوابطی تعیین کرده و صندوقی برای حمایت از مستاجران فعال خواهد شد ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۶    
استاندار فارس بر تشدید و کنترل هدفمند در مکان هایی مانند ترمینال ها، حمل و نقل عمومی درون شهری، مراسم و تجمعاتی که احتمال شیوع کرونا وجود دارد ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۹    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با انتقاد از عملکرد بانک های استان تهران در پرداخت تسهیلات تبصره 18 بر تسریع روند پرداخت تسهیلات تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۹    
نماینده ولی فقیه در گیلان بر احداث موزه دفاع مقدس در استان تاکید کرد و گفت: گیلان در احداث موزه دفاع مقدس عقب ماندگی دارد و این عقب ماندگی باید جبران شود.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۶    
عربستان سعودی از فردا -یکشنبه- مقررات منع رفت و آمد را که به علت بیماری کرونا وضع شده بود، لغو می کند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از وقوع یک مورد تیراندازی در این شهر به دنبال اختلافات شخصی دو خانواده خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و 3 نفر هم زخمی شدند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۰    
باشگاه شهر خودرو هم نامه مشابه با تراکتور، ماشین سازی و نساجی به سازمان لیگ نوشت .
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۴    
استاندار قم با تأکید بر لزوم شتاب به روند پیشرفت پروژه های در دست اجرا در استان و تخصیص بودجه به پروژه های باقابلیت بهره برداری تا پایان سال ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۲۰    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به قطعنامه صادر شده از سوی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۱۱    
معاون بهداد ناجا از انجام عمل جراحی موفقیت آمیز انسداد روده نوزاد 5 روزه در بیمارستان فوق تخصصی ولی عصر(عج) ناجا خبرداد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۲:۰۷    
استاندار تهران با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی بر اجرای دورکاری بانوان دارای فرزند خردسال در دستگاه های اجرایی استان تهران تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در گفتگویی زنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام که امروز عصر(31 خرداد) پخش شد، درباره پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان کشوری، اولتیماتوم داد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان ابراز امیدواری کرد با پایان شیوع ویروس کرونا طرفداران فوتبال در ورزشگاه ها حاضر شوند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۸    
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: فردی به اتهام اختلاس 200 میلیارد تومانی بازداشت شده و هم اکنون تحت نظارت است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۴    
صدها تن از مردم گلاسکو در اعتراض به تبعیض نژادی به خیابان های این شهر آمدند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۲    
سفیر روسیه در واشنگتن شامگاه شنبه گفت که این کشور مشغول بررسی عواقب خروج آمریکا از پیمان استارت نو است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۹    
دفتر آموزش و توسعه مشارکت ها به منظور شفافیت و تسهیل در امور پرداختی، جوایز برگزیدگان آزمون سراسری سال 1398 دستورالعملی صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۹    
شمار قربانیان ویروس کرونا در بریتانیا طی 24 ساعت گذشته 128 مورد افزایش یافت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۷    
مارسلو، ستاره برزیلی از جمله بازیکنانی است که در دوران قرنطینه خانگی فرم آمادگی بدنی خود را از دست نداده و در تمرینات این تیم عملکرد چشمگیری داشته است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۰    
تمرین روز شنبه سرخپوشان سبک برگزار شد و پس از یک ساعت به پایان رسید.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۰    
تیم فوتبال رایکا بابل در دیداری دوستانه به میدان خواهد رفت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۰    
در چارچوب هفته سی و سوم بوندس لیگای آلمان از ساعت 18 به طور همزمان 8 بازی از لیگ آلمان برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۰    
سنگربان اول آرسنال مقابل برایتون به شدت مصدوم شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۹    
پیکان در شرایطی در قعر جدول برای فرار از سقوط چشم به 9 دیدار باقیمانده دارد که عبدالله ویسی این روزها بیشتر درگیر موضوع مربوط به مصدومیت شاگردانش است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۹    
برایتون در دیداری خانگی و خالی از تماشاگر موفق شد میشیل آرتتا را شکست دهد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۸    
خبرنگاران در آخرین دیدار دوستانه پرسپولیس که فردا مقابل شهرخودرو برگزار می شود، حضور خواهند داشت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۴    
استاندار سمنان گفت: وضعیت پنج شهرستان شاهرود، گرمسار، مهدیشهر ، آرادان و میامی در استان سمنان از نظر شیوع کرونا ویروس سفید و وضعیت شهرستان های سمنان ، دامغان و سرخه زرد است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۳    
در اردیبهشت ماه سال 1399 حدود 80 هزار نفر از بازنشستگان با استفاده از تسهیلات یک میلیون تومانی صندوق بازنشستگی کشوری ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۳۱    
کلنگ ساخت زمین گلف به مساحت 400 متر مربع در میناب زده شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۶    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: ما از مردم غیزانیه اگر تاخیری در آبرسانی به این منطقه صورت گرفته باید بموقع عذرخواهی کنیم. چون مردم آب شرب را از ما طلب می کنند و باید بموقع تأمین شود ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۴    
استاندار قم پس از جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس و مراکز آموزش عالی تاکید کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۲۱    
استاندار خوزستان در پایان نشست ستاد مدیریت کرونا، آخرین وضعیت استان را تشریح کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۹    
دخیا با عملکدر ضعیف خود خشم روی کین را بر انگیخت.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۵    
بعد از حرف و حدیث های شکل گرفته میان کادرپزشکی و بدنساز آبی ها، امروز جلسه ای در این رابطه بین طرفین برگزار شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۲    
استاندار کرمانشاه از اختصاص 50 میلیاردتومان یارانه برای کمک به سرمایه گذاری و اشتغال در کرمانشاه خبر داد .
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۱    
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه دستور کنترل رشد افسارگسیخته اجاره بهای مسکن در کرمانشاه را صادر کرد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۰    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان به جهاد وزیر کشور و استاندار سمنان در تغییر زمین بازی ناهموار بهره گیری ظرفیت بانوان در عرصه های توسعه و مدیریت اشاره کرد و گفت ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۰    
در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه و مسابقاتی که پس از سه ماه دوباره از سر گرفته شده، تیم زنیت سنت پترزبورگ با بهره مندی از سردار آزمون در لیست خود ...
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی کاخ کرملین گفت که رئیس جمهوری روسیه نگران تعهد واشنگتن به توافق های میان دو طرف است.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۳۹    
اعضای کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران با طرح اصلاحی خیابان کاج موافقت کردند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۹    
تعدادی از کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در پی پرداخت نشدن 5 ماه حقوق، 4 سال سنوات و 24 ماه بیمه خود دست به تجمع زدند.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۶    
شهردار شیراز وضعیت گسترش بیماری کرونا را در شیراز را بحرانی دانست و گفت: مردم و شهروندان شیرازی مسائل بهداشتی را رعایت نکنند، مجددا ناوگان حمل و نقل و اماکن عمومی این کلانشهر تعطیل خواهد شد.
ایلنا   ۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۹:۲۱    
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران، امروز شنبه 31 خرداد 1399 با حضور نمایندگان دولت، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمان خصوصی سازی، هیأت مدیره و صاحبان سهام ...