جمعه ۳۱ فروردینساعت ۰۷:۰۷Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 2 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 3 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 4 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 5 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 6 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 7 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 8 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 9 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 10 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 11 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 12 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 13 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 14 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 15 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 16 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 17 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 18 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 19 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 20 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 21 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 22 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 23 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 24 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 25 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 26 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 27 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 28 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 29 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 30 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۳    
در نیمه ماه رمضان سوم هجری، اولین فرزند علی بن ابیطالب(ع) و فاطمه زهرا(س) به دنیا آمد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۳    
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: ذهن جوانان ما در معرض تخریب تبلیغات قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۷    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان اخبار برخی رسانه ها مبنی بر تغییر و برکناری وزیر ورزش و جوانان را تکذیب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۳    
چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی رقابت های تکواندوی جام مولای عرشیان شب گذشته مشخص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۱    
جدیدترین ساخته حاتمی کیا مورد توجه تماشاگران استرالیایی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۴    
همزمان با ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) جشن تجلیل از برگزیدگان اقتصادی و کارآفرینان نمونه استان اصفهان در مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۹    
فراخوان تعویض شناسنامه های فرسوده شهرستان تیران و کرون از سوی ثبت احوال این شهرستان اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۹    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان ضمن تشریح خدمات اورژانس در سه ماه نخست سال جاری گفت: عدم برخورداری از تعداد پایگاه های کافی سبب تأخیر زمانی در هنگام امدادرسانی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۵۰    
شکست های داعش در عراق منافع برخی کشورهای منطقه را به خطر انداخته و آنها را به انجام تحرکاتی برای جلوگیری از این شکست ها واداشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۷    
چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی رقابت های تکواندوی جام مولای عرشیان شب گذشته مشخص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۴    
مسابقات هندبال جام بانوی قدسیان امروز پیگیری شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۱    
خانه مستند اصفهان در مراسمی ضمن اکران فیلم مستند "زاگرس،گهواره تمدن" اثر منوچهر طیاب نکوداشت این هنرمند را برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۳۰    
سی ام خرداد ماه سالروز عقد خواهر خواندگی اصفهان و کویت است. خواهر خوانده ای که گویا این روزها اسیر مناسبات سیاسی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۴    
جشنواره بین المللی فیلم پرواز با هدف بررسی مسایل معلولیت و معلولین اقدام به نمایش مسایل این حوزه با استفاده از رسانه قدرتمند فیلم نموده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۴    
فیلم سینمایی درآکولا به نویسندگی و کارگردانی رضا عطاران درحالی که پیش از این علام شده بود عید فطر اکران می شود بنابر اعلام امور سینمایی استان اصفهان بعد از شب های احیا به روی پرده سینماها می رود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۱    
هیئت فدائیان زهرا(س) در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری اقدام به اجرای طرح افطاری ساده در اصفهان کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۵    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان از اهدای کبد مرد 38 ساله سمیرمی که در اثر سقوط از ارتفاع دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمار نیازمند عضو خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: یکی از مهم ترین نیازهای شهرستان در زمینه اجرای اصول سند ملی تغذیه و همچنین ارتقاء سطح تهیه و عرضه مواد غذایی، ساماندهی عرضه نان خانگی در شهرستان است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۹    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران نماهنگ دانشمندِ عارف را براساس بیانات رهبر انقلاب درباره این شهید منتشر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۷    
بانک سلول های بنیادی خون برای پیوند مغز استخوان در بیمارستان سیدالشهدا (ع) اصفهان راه اندازی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۰    
مدیرمنطقه 3 شهرداری اصفهان گفت: بلوک فرش گذر مجلسی در مسیر بازار مقبره مرحوم آیت الله مجلسی (ره) تکمیل شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۴:۰۰    
طرح جامع ساماندهی وضعیت تولید، فرآوری، بازار و مصرف شیر با هدف حمایت از دامداران و تقویت بخش غیردولتی، توسط هیات وزیران به تصویب رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۳۴    
مسئول ورزش قهرمانی باشگاه ذوب آهن گفت: در رشته هایی که سال گذشته تیم داری می کردیم، امسال هم تیم داری می کنیم و رشته ای حذف نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۵    
سازمان ورزش شهرداری اصفهان از رسول جزینی و سعید آذری تقدیر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۲۵    
نشست علمی امام خمینی(ره) و تحولات منطقه با همکاری انجمن ترجمه حوزه علمیه قم برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۴    
شدت انرژی در ایران بسیار بالاتر از استانداردهای جهانی است که نشان از مصرف بی رویه انرژی در بخش های مختلف جامعه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۴    
فرماندار شهرستان مبارکه گفت: در حال حاضر هیچگونه بودجه ای برای ساخت مدرسه جدید در شهرستان مبارکه وجود ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۱    
محرومیت زدایی یکی از سرفصل های مهم برنامه های مدیریت شهری اصفهان است چرا که این نهاد در نظر دارد با طراحی و اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۱    
وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سی وپنجمین سالروز شهادت مصطفی چمران اعلام کرد: نقش شهید چمران در پی ریزی پایه های تحول در صنعت دفاعی بومی کشور و قرار گرفتن نیروهای مسلح در ریل بازدارندگی دفاعی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۵۵    
مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: حضور گروه های مختلف مردم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) حامل این پیام برای همه است که دفاع از اسلام حد و مرزهای جغرافیایی را نمی شناسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۴۴    
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس دهم شورای اسلامی گفت: در قضیه حمله آمریکا به سکوهای نفتی در سال 67، ایران با استناد به پیمان مودت بیندوکشورطرح دعوا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۵    
فینالیست های مسابقات والیبال جام مولای عرشیان امشب معرفی می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۵    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان گفت: ورزش پاورلیفتینگ در شهرستان لنجان از جایگاه ویژه ای برخوردار است از این رو هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان جزو هیئت های برتر استان مطرح است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۵    
با کاهش بهای اونس جهانی، امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار اصفهان یک میلیون و 33 هزار تومان فروخته شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۶    
مراسم دیدار طلوع و تولد خورشید در چارتاقی نیاسر با حضور دوستداران باستان ستاره شناسی ایرانی و همراهی خبرنگاران از سایت های مختلف خبری در بامداد یکم تیرماه، در شهر نیاسر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۳    
هنرسرای خورشید با نگاه جدیدی به فضاسازی مرکز به ارائه طرح دیوارکوب تصاویر هنرمندان موسیقی کشور اقدام کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۳    
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر توزیع عادلانه خدمات در مناطق پیشنهاد می شود برنامه های ویژه جام مولای عرشیان در مناطق محروم اجرا شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۳    
مدیر جهاد کشاورزی شهرضا گفت: با توجه به نابسامانی های بازار عرضه و تقاضا هم اکنون 50درصد ازاین واحدها تعطیل و عملاٌ بلا استفاده می باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۴    
نتایج سی و سومین جشنواره بین المللی کاریکاتور آیدین دوغان ترکیه در حالی اعلام شد که نام ناهید زمانی، کاریکاتوریست اصفهانی در میان اسامی برگزیدگان این جشنواره به چشم می خورد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۲:۰۵    
اصطکاک سرمربی تیم ملی با سرمربی پرسپولیس ممکن است برای مرد محبوب پرتغالی گران تمام شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۴    
فیلم تئاتر اینجا کجاست به کارگردانی شیوا مسعودی در تالار هنر اکران می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۰    
مدیر شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: در دو ماهه سال جاری حوادث ترافیکی 30درصد نسبت به مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۰    
مرحله دوم مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان شب گذشته ادامه پیدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۴    
مدیر هماهنگی و نظارت مناطق و سازمان های شهرداری اصفهان گفت: معاونت هماهنگی بر یکپارچه سازی امور متمرکز شده است تا سیاست های عمودی هر یک از مناطق و سازمان ها با سیاست های افقی توسعه شهری پیوند بخورد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۱    
عضو شورای اسلامی شهراصفهان گفت: احداث شهرک سلامت بر اساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا در دست اجراست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۸    
وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از خنثی سازی اقدام تروریست های تکفیری در چند شهر کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۵    
جشنواره عکس نورنگار از جمله جشنواره های معتبر عکاسی در ایران است، فراخوان سومین دوره از این جشنواره چون دوره های پیشین با هدف حمایت، معرفی و تمرکز بر خلاقیت و نوآوری های فنی عکاسان منتشر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۳۲    
تجربه توسعه تعدادی از میادین با شیوه پلکانی این مهم را نشان می دهد که می توان از این طریق میادین نفتی کشور را توسعه داد و حتی درصد اشتغال زایی را با استفاده از توان نیروهای بومی افزایش داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۶    
معاون فرماندار تیران و کرون گفت: نمایشگاه وفروشگاه محلی برای عرضه کالاهای تولیدی شهرستان تیران و کرون به مردم راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۴    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تصور نمی کنم تخلف خاوری در کانادا باعث همکاری این کشور برای بازگرداندن متخلف اختلاس 3 هزار میلیاردی به ایران شود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۱    
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: میزان خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از ابتدای فصل برداشت تا 31 خرداد ماه به رقم چهار میلیون و 213 هزارتن رسید که این میزان خرید در مقایسه با سال گذشته 20 درصد رشد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۱    
فرماندار شهرستان لنجان گفت: با توجه به پیشرفت روزافزون جامعه امروز متاسفانه اعتیاد به مواد مخدر شوک بزرگ هزاره سوم به حساب می آید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۷    
پس از پایان مراحل پیش تولید، فیلم سینمایی نهنگ عنبر: سلکشن رویا به کارگردانی سامان مقدم بعد از ماه مبارک رمضان جلوی دوربین می رود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۵    
بیم آن می رود که یکی از خریدهای موفق سپاهان در نقل و انتقالات برای باشگاه اصفهانی دردسرساز شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۵    
گزیده ای از اشعار چالرز بوکوفکسی با عنوان خوش شانس ها به انتخاب و ترجمه علیرضا بهنام منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۲    
اولین دورهمی طنز همراه با مسابقه، خاطره یا متن کوتاه طنز در مورد غذا و رستوران گردی با حضور نویسندگان و کاریکاتوریست های مجله طنز اصفهان نیمروز برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۱۰    
بر اساس پژوهش جدیدی که در ژورنال انجمن قلب آمریکا چاپ شده است، قرار گرفتن طولانی مدت افراد در معرض آلودگی هوای ناشی از مصرف سوخت های فسیلی در منازل، احتمال ابتلا به حمله قلبی و مرگ را افزایش می دهد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۷    
استاندار اصفهان گفت: دستگاه های اجرایی موظفند حداکثر ظرف مدت سه ماه از تاریخ ابلاغ نسبت به ثبت کلیه اموال غیرمنقول خود در سامانه معرفی شده اقدام کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۴    
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه آتش نشانی ظفر تاکنون 70 درصد پیشرفت داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۴    
رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان عدم وجود مسیرهای دوچرخه سواری ایمن در سطح شهر اصفهان را مایه خجالت دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۰:۰۱    
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: ایستگاه آتش نشانی ظفر تاکنون 70 درصد پیشرفت داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۵۸    
2 مهاجم فصل پیش ذوب آهن از چهره های خبرساز نقل و انتقالات امسال بودند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۶    
فرماندار شهرضا گفت: صندوق کارآفرینی مهر امید این شهرستان در طرح های جدید خود در سال 95 اقدام به واگذاری تسهیلات اشتغالزایی با نرخ سود بازپرداخت 4درصد به جوانان و افراد جویای کار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۳    
عناوین صفحات نخست روزنامه های ورزشی امروز (دوشنبه) 31 خرداد را می توانید در ایمنا مشاهده کنید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۴۰    
جعفرزاده ایمن آبادی در نامه ای خطاب به رییس سازمان صدا و سیما گفت: بی وقفه در صدا و سیما شاهد برنامه هایی هستند که در قالب خبر و گزارش و فیلم مستند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۴    
رئیس اداره برق گلپایگان گفت: مانور بحران فرضی در شرایط عادی به آمادگی ذهنی و روحی نیروها و آمادگی سخت افزاری و نرم افزاری ادارت جهت رساندن خسارات و تلفات به حداقل، کمک بسیار زیادی می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۴    
برای اولین بار در اصفهان یک هزار کلمه با مدیریت دوبلاژ علی اعتمادی به صورت دوبله زنده ارائه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۳۱    
نخستین جلد از سه گانه ارباب تاریکی که یکی از 10 کتاب پرفروش در کشورهای انگلیسی زبان بوده به زودی ترجمه و در ایران منتشر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۵    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۵    
مادی به مسیرهای هدایت آب با عرض و عمق های مختلف می گویند که جهت جمع آوری آب و آبیاری مزارع و مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۲۵    
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه از برگزاری مراسم لیالی قدر در در جوار بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۷    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: رویکرد جدید وزاتخانه به منظور بهسازی بافت فرسوده، تحقق مسکن اجتماعی با مشارکت دستگاه های اجرایی و پرداخت وام ودیعه جهت مشارکت ساکنین به نسبت عرضه است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۷    
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی مدعی شد که در نمونه برداریهای آژانس از سایت پارچین ذرات اورانیوم کشف شده که مرتبط با فعالیت های گذشته ایران برای ساخت سلاح است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۴    
"روزگاری گذشته که دنیا و مافیها را سه طلاقه کرده ام و از همه چیز خود گذشتم و با آغوش باز به استقبال مرگ رفتم و این شاید مهم ترین و اساسی ترین پایه پیروزی من در این امتحان سخت باشد".
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۴    
فرماندار شهرستان لنجان گفت: کاهش معضلات اجتماعی نیازمند فرهنگ سازی است
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۱    
استاد دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی گفت: امام حسین (ع) بنا به وظیفه و بر اساس اینکه سیاست بخش جدانشدنی از دین است در برابر ظلم قیام کرد و در این راه خود و خانواده اش به شهادت رسیدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۱۱    
روابط عمومی انجمن امداد دانشجویی ایما از برگزاری مراسم هم پیمانی طرح آیینه داران قدر در 6 تیرماه خبرداد. این طرح در جهت یاری رسانی به مستمندان در مناطق محروم اصفهان اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۸    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: 1400 جانور دریایی نادر در نمایشگاه صدف و حلزون ها وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۸    
مسئول نمایندگی اوقاف برخوار گفت: طی مراسمی کلنگ آغاز چند پروژه عمرانی در امامزاده نرمی دولت آباد زده شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۸    
در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد لوس آنجلس، قرار بود جردن باروز نیز شرکت داشته باشد.اما او در نزدیکی زمان این مسابقات پدر شد و از ادامه مسابقات انصراف داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۸    
عصر روز یکم تیرماه، پیکر شهید مدافع حرم شیر حسین حسنی نخستین شهید فاطمیون در نجف آباد، بر روی دستان مردم شهر قلعه سفید تشییع و جهت خاکسپاری به گلزار شهدای این شهر انتقال داده خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
یوسف کرمی دومین تکواندوکار قهرمان ایران بعد از هادی ساعی است که به عرصه بازیگری وارد شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۵    
تلاش برای بلوکه شدن اموال ایران، جلوگیری از عقد توافق های تجاری عمده و ایجاد ائتلاف با دولت های با نفوذ خاورمیانه و خلیج فارس از جمله تلاش های اخیر اسرائیل برای مهار ایران پسا برجام بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۲    
رمضان، ماه برکت است.به همین خاطر لقب کریم را به آن داده اند.سفره های افطاری در لحظه اذان،نشان از صفا و یکدلی مردم آن خانه است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۲    
رئیس هیئت مدیره مجمع تشکل های معلولان استان اصفهان گفت: به دستور استاندار اصفهان فرمانداران شهرهای بیش از 200 هزار نفر جمعیت با انتخاب مشاور معلولان در جهت خدمت رسانی بیشتر به این قشر از جامعه تلاش ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۹    
مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فولادشهر گفت: واژگونی سمند در اتوبان اصفهان _ شهرکرد سه مصدوم برجای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۵۶    
مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: احداث باند جنوبی خیابان عاشق اصفهانی شرقی با اعتبار 4 میلیارد ریال در دست اجراست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۷    
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برخورد جدی با متخلفان پرونده حمله به سفارت عربستان تاکید کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۷    
معماری و شهرسازی صحیح و واجد ارزش، بیانگر تحقق اهداف و نیازهای افراد جامعه است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۷    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان از برگزاری جشن بزرگ کریم اهل بیت(ع) در جوار امامزاده شاهزاده حسن(ع) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۱    
معماری و شهرسازی صحیح و واجد ارزش، بیانگر تحقق اهداف و نیازهای افراد جامعه است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۴۱    
رییس جمهوری گفت: همان کسانی که ادعا می کردند ایران نباید آب سنگین داشته باشد، امروز از ایران آب سنگین می خرند و تاکنون یک محموله از آن را خریداری کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۳۵    
فیلم سینمایی شاهزاده به کارگردانی محمود بهرازنیا از سوی گروه سینمای هنر و تجربه در سینما سوره اصفهان اکران شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۲۹    
تیم های گروه B در شب پایانی رقابت های این گروه به دنبال صعود هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۲۰    
دیابت از جمله بیماری هایی است که بسته به میزان شدت و همچنین نوع آن، توصیه های متفاوتی برای روزه داری خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۰۸    
مدرس حوزه و دانشگاه گفت: خواندن دعای مجیر در روزهای 13، 14 و 15 ماه مبارک رمضان بسیار سفارش شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۸:۰۵    
می گوید حدود دو ماه است که در مقام دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان منصوب شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۱:۵۱    
تیم ملی آلبانی با پیروزی برابر رومانی به صعود به عنوان تیم سوم امیدوار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۰۱:۳۶    
دیدار تیم های فرانسه و سوئیس با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هر 2 تیم به مرحله بعدی یورو 2016 صعود کنند.
  • ۱