جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 4 دی 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۲:۰۴    
مسکن تنها یک سرپناه ساده نیست بلکه معرف منزلت افراد، شاخص دارائی و نیز بیانگر سبک زندگی خانوار نیز است. در طول سالیان گذشته تولید، توزیع و تهیه مسکن در شهرهای ایران دستخوش تغییرات بسیاری شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۴:۱۱    
حوزه هنری استان اصفهان از تمامی مردم غیور امت اسلامی و جامعه هنرمندان شهر اصفهان برای حضور در حماسه پرشور9دی دعوت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۴    
تبریز - ایران یکی ازکشورهایی است که مناطق شهری آن دارای آسیب پذیری زیادی است؛ طی یک دهه گذشته اقدامات قابل توجهی در خصوص تاب آوری شهرها انجام شده اما تا رسیدن به ایده آل ها فاصله بسیار است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۶    
تا پایان برنامه ششم توسعه قرار است، سهم درآمدهای نفتی از بودجه سالانه به 20 درصد کاهش پیدا کند. همچنین سهم درآمدهای نفتی در برنامه برنامه پنجم توسعه نیز به 43٫2 درصد افزایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۲۵    
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: ورود تورهای گردشگری به شرط داشتن مجوز از دفاتر خدمات مسافرتی کشور همراه با حضور راهنمای تور رسمی به کویر مرنجاب بلامانع است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۰    
هر ساله 14 بهمن، روز جهانی تالاب ها همانند سراسر جهان در ایران پاسداشت می شود. تالاب ها در اکوسیستم می توانند کاهش دهنده خطر بلایای طبیعی باشند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۶    
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران گفت: در حال حاضر حدود 47 میلیون نفر در دنیا به این بیماری مبتلا هستند و بر اساس تخمین جهانی، ما هم در کشور حدود 600 هزار نفر مبتلا داریم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۴    
عضو هیئت مدیره انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: قرارداد ایران و شرکت ترکیه ای ناظر بر جوینت ونچر نبوده و اتوبوس های ترکیه ای بصورت بسته کامل از خارج وارد کشور شده و حتی خدمات پشتیبانی آن نیز در ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۸    
بر اساس اعلام رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی طرحی که قرار بود بر اساس آن مردم در انتخاب شهردار نقش داشته باشند منتفی شد و این وظیفه همچنان بر دوش شوراها خواهد ماند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۷:۵۴    
حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در انگلیس در یادداشتی با اشاره به قرارداد خرید هواپیما میان تهران و ایرباس تاکیدکرد که این قرارداد همانند قرارداد با بوئینگ که یکی از مهمترین دستاوردهای برجام است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۴۷    
خیال های باطلی که این 30 نفر در فکر می پرورانند، آن هم همزمان با سالروز حماسه 9 دی، حرکتی غیرکارشناسی شده بود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۴    
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: یکی از دستگاههایی که پس از انقلاب دچار تحول عظیمی شده، ثبت احوال است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۵۶    
برای شنیدن اینجا کلیک کنید.13108/108
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۰    
نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: وزارت اقتصاد تاکنون حکم بخشودگی جریمه دیرکرد وام های زیر100 میلیون تومان کشاورزی را برای اجرا به بانک کشاورزی ابلاغ نکرده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۱    
در سال 2016 نیز به مانند سال های گذشته شاهد ابداعات و اختراعات تازه ای بودیم که برخی از آن ها جلوتر از زمان خود هستند و توانستند عملکردهای شگفت انگیزی را از خود ارائه دهند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۵    
میزان انرژی تولیدی توسط نیروگاه های حرارتی و برق آبی از ابتدای سال جاری تا هفته سی و نهم نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 1.62 درصد و 11.8 درصد افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۹    
آزاد سازی حلب بر اساس معیارهای انسانی و زیر نظر سازمان ملل سبب شد تا مقامات غربی راهکار اسد را تحسین نموده و به سیاستهای اشتباه خود اعتراف کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۴    
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: فرار مالیاتی که به سه روش محاسبه شده، بین 13 تا 30 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی داریم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۱    
در حال حاضر عمده فعالیت های سازمان نهضت سواد آموزی بر گروه سنی 49-10 سال متمرکز شده و سازمان نیز به منظور شناسایی اسمی و جمع آوری اطلاعات این جمعیت اقدام به ایجاد و تکمیل اطلاعات پایگاه ثبتی سطح سواد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۱    
شب یلدای 95 یکی از پرحاشیه ترین مناسبت های تلویزیون در چند سال اخیر بود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۸    
قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: قبل از اجرای طرح تحول سلامت فقط 5 اورژانس هوایی در کشور وجود داشت که به لطف دولت تدبیر و امید این رقم امروز به 25 عدد خواهد رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۹    
با حکمی از سوی حجت الله ایوبی، سید صادق موسوی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۶    
بانک مرکزی با توجه به فراهم شدن زمینه اجرایی دستورالعمل و ضوابط خرید و فروش ارز به نرخ بازار توسط شبکه بانکی، از فعالان اقتصادی دعوت کرد به منظور تامین ارز مورد نیاز، به بانکها مراجعه کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۰    
ایرج بسطامی خواننده موسیقی سنتی ایرانی بود که در سن 40 سالگی به اوج فعالیت خود رسید و در طول 14 سال فعالیت 11 آلبوم ماندگار، به یادگار گذارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۲۴    
مقام معظم رهبری اعتقاد دارند اگر حضرت عیسی مسیح (ع) امروز در میان ما می بود، لحظه ای را برای مبارزه با سردمداران ظلم و استکبار جهانی از دست نمی داد و گرسنگی و سرگردانی میلیاردها انسانی را که به وسیله ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۲:۴۶    
معاون سیاسی سپاه گفت: تبدیل تهدیدها به فرصت از مهم ترین خصوصیت های فرزندان انقلاب است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۴    
مدتها بود که خبری از پیگیری وضعیت نجومی بگیران و برخورد با متخلفین نبود که معاون اول قوه قضائیه نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: استقلال شیر زخمی است و آنها می آیند تا در دیدار فردا مقابل ما قد علم کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان نرسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران به نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان نرسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: استقلال شیر زخمی است و آنها می آیند تا در دیدار فردا مقابل ما قد علم کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۲    
تیم فوتبال امید سپاهان پس از هفته ها ناکامی، در ارومیه رنگ برد را دید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۱    
طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید محمدی به عنوان سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۸    
معاون شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، گفت: برپایی این گونه نمایشگاه ها نقش مهمی در تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۶    
از آنجا که ذوب آهن تا قبل از آغاز تعطیلات نه چندان طولانی نیم فصل 2 بازی مهم دیگر را در لیگ برتر و جام حذفی در برنامه دارد خانواده بنسون کریسمس خود را در اصفهان پشت سر می گذرانند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۹    
برخوار ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی بهترین راه مبارزه با توزیع کالای قاچاق است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۰    
مبارکه- فرماندار شهرستان مبارکه گفت: برای ایجاد و تامین امنیت در سطح شهرستان باید همه دستگاه های اجرایی، همکاری و هماهنگی لازم را با نهادهای امنیتی و انتظامی داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۴    
ثبت نام کارگاه فناوری فضایی از سوی مرکز نجوم ادیب آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۱    
دبیر هیأت تکواندوی استان اصفهان گفت: صحبت هایی که بابادی در خصوص عدم ابلاغ حکم محرومیتش از سوی هیأت تکواندوی استان مطرح کرده، کاملاً دروغ است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۲    
پس گرفتن پیش نویس قطعنامه از شورای امنیت درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی در داخل و خارج مصر برای قاهره جنجال برانگیز شده و برخی معتقدند که مصر تحت فشار تل آویو مجبور به پس گرفتن ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۲    
گلپایگان- معاون پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان گفت: دانشکده فنی ومهندسی گلپایگان در هفدهمین نمایشگاه بین الملی دستاورهای پژوهش،فنآوری وفن بازار موفق به ارایه 8 طرح تخصصی دارای ثبت و اختراع شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۹    
مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: لایحه بودجه سال 96 شهرداری اصفهان تا پایان دیماه به شورای اسلامی شهر ارائه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۶    
سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن گفت: کیانوش رستمی را در اختیار باشگاه قرار دادم و باید منتظر بمانیم تا کمیته انضباطی تصمیم نهایی را در مورد او بگیرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۷    
پانسیون ها پدیده ای نوین هستند، پدیده ای که عمر آنها به نیم قرن هم نمی رسد، مانند بسیاری از پدیده های دیگر، پانسیون ها نیز از کشورهای دیگر وارد کشور ما شده اند و ریشه آن به کشورهای غربی باز می گردد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۱    
نفت خام سنگین ایران در هفته منتهی به 16 دسامبر (26 آذرماه) بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد و با رشد 2 دلار و 2 سنتی به بشکه ای 51 دلار و 70 سنت رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۱    
به گفته نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان اولین قدم برای کاهش آلودگی هوا جلوگیری از تردد خودروهای فرسوده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۵    
برخوار-مدیر آموزش و پرورش شهرستان برخوار در این آیین گفت: بهترین مسیر و توفیق الهی به انسان گام برداشتن و حرکت در مسیر ولایت است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۱۲    
نقشه های هواشناسی بیانگر ورود تدریجی امواج ناپایدار به استان اصفهان است که به تدریج بارش های زمستانی را از سمت غرب به ارمغان می آورد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۶    
مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان گفت: احداث دور برگردان های بلوار ارغوانیه با اعتبار 500 میلیون ریال تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۶    
حجت الاسلام و المسلمین اژه ای از احضار و دعوت بیش از 20 نفر در پرونده فیش های حقوقی نجومی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۷    
هیأت اصفهان هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر گلف مردان را با شکست آغاز کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۷    
شرکت پالایش نفت اصفهان موفق به ارتقاء و تمدید گواهینامه سیستم های مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO-9001:2015، زیست محیطی ISO-14001:2015 و ایمنی و بهداشت حرفه ای HSE MS ,OHSAS شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۸    
مدیران آموزشگاهها باید با کیفیت بخشیدن به آموزشهای خود و روی آوردن به آموزشهای جدید جهت تحقق شعار هرایرانی یک مهارت و مهارت آموزی کلید اشتغال پایدار تلاش کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۸    
نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ترکیب اعضای شورای پول و اعتبار را تعیین کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۵    
مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی خیابان بازارچه تکمیل و اکنون آماده بهره برداری است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۵    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان معتقد است: در سال های گذشته اصفهان همواره در اجرای قانون و پرداخت مطالبات دولتی و خصوصی پیشتاز بوده اما در حال حاضر وضعیت کسب و کار در شهر خوب نیست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۲    
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موتور های برقی جایگزین خوبی برای موتور های بنزینی است اما باید تسهیلات مناسبی هم برای خرید انها به مردم ارائه شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۲    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنجان گفت: کودکان دچار اوتیسم دقت بالایی دارند و از همه چیز عکس می گیرند و تصویرسازی ذهنی بالایی دارند به همین دلیل می توان در آموزش به آنها از تصاویر استفاده کرد
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۲    
سرمربی تیم تکواندوی تن ساز اصفهان گفت: یک هفته است که فدراسیون تکواندو حکم محرومیت من را به هیأت تکواندو استان اصفهان ارسال کرده اما آن ها چیزی به من ابلاغ نکردند و از حضور من در مسابقات لیگ استان ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۹    
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حفظ و توسعه فضای سبز یکی از وظایف و رویکرد های مدیریت شهری است اما در برخی از اوقات به دلیل ساخت و ساز شهری این امر به فراموشی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۹    
یازدهمین جلسه علنی مجلس برای بررسی برنامه ششم توسعه دقایقی پیش به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۹    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان باید موضوع انتشار اظهارات محرمانه منتسب به ظریف در کمیسیون امنیت را بررسی کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۷    
مدیر کل امور فنی مستمری های سازمان تامین اجتماعی، قانون حمایت خانواده و نحوه بهره مندی همسر بیمه شده یا مستمری بگیر متوفی از مزایای مستمری مربوطه را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۷    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از کشف یک معبر متعلق به دوران صفوی در هنگام مرمت شبستان زمستانی این مسجد تاریخی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۷    
لنجان_فرماندار شهرستان لنجان گفت: اگر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص جمعیت انجام نشود، نگران کم شدن این سرمایه عظیم هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۲    
مردم نیجریه با برگزاری تظاهرات گسترده حمایت خود را از شیخ (عیسی قاسم) عالی ترین مرجع دینی بحرین اعلام و هدف قرار دادن او را محکوم کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۲    
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس با انتقاد شدید از مسئولان جنبش، ضمن اذعان به این موضوع که حماس با ترک دمشق مرتکب اشتباه شد، تصریح کرد حضور ایران در سوریه برای تضمین توازن قوا در منطقه لازم است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۲    
پزشک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: از ابتدای مصدومیت حدادی فر 6 ماه را برای درمان وی در نظر گرفتیم که این مدت زمانی در بهمن ماه به پایان خواهد رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۲    
ارومیه - شهردار ارومیه با حضور در برنامه موج جوونی که به همت روابط عمومی شهرداری از ارومیه پخش می شد از سرمایه گذاران و مردم ایران برای حضور در ارومیه دعوت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۹    
گاز منواکسید کربن با زغال در محدوده نجف آباد 4 نفر را مصدوم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۳    
شوان ژنگپی، دبیر کل انجمن ملی نوآوری و اختراعات چین (CAI) به همراه هیاتی متشکل از اعضای این انجمن از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند که در این بازدید زمینه های همکاری بین دو طرف بررسی شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۴    
معاون وزیر بهداشت، اظهاراتی مبنی بر واردات دو برابری روغن پالم به کشور را تکذیب کرد و گفت: میزان واردات پالم در سال 95 نسبت به سال 94 فراتر نرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۱    
بانک مسکن اعلام کرد: انبوه سازان به عنوان سازنده های واجد شرایط دریافت وام ساخت بدون سپرده بانک مسکن ، متناسب با حجم پروژه، می توانند از دوره های زمانی مختلف برای اخذ تسهیلات مشارکت، استفاده کنند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۱    
گمرک ایران در بخشنامه ای، جزئیات نحوه تعیین ارزش کالاهای صادراتی از محل ورود موقت را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۵    
رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان آب و هوای سالم را از فاکتورهای لازم برای داشتن جامعه ای سالم برشمرد و عنوان کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۴    
برگزیدگان نوزدهمین جشنواره تولیدات استانی مراکز صدا و سیما در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۵    
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان گفت: بارها از مسئولان عالی رتبه کشور وعده احیا زاینده رود را شنیده ایم که به آن عمل نشده از این رو شاهد بی اعتمادی مردم به مسئولان هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۴۵    
نائب رئیس کانون کارفرمایان استان اصفهان با اشاره به اینکه خط تولید پلی اکریل توجیه اقتصادی ندارد، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۳    
طول تعطیلات نیم فصل تیم های مختلف لیگ برتر بستگی به وضعیت آنها در جام حذفی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۷    
دبیر هیأت وزنه برداری استان اصفهان گفت: اگر وضعیت مالی هیأت بهتر شود سطح کیفی کار ما نیز بالاتر می رود و مسابقات بیشتری را برگزار می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۷    
کمیسیون مشترک برجام متشکل از کشورهای ایران و 1+5 و نماینده عالی اتحادیه اروپا به عنوان هماهنگ کننده، روز 10 ژانویه (21 دیماه) در وین تشکیل جلسه خواهد داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده پیشنهاد تادیه بدهی سازمان تامین اجتماعی را به کمیسیون تلفیق دادم اما باید منابعی در نظر گرفت که عملی باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۱۵    
خلأهای امنیتی سبب شده است تا اقداماتی همچون هواپیماربایی به دم دستی ترین ابزارها برای اعتراضات تو خالی تبدیل شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۶    
مرحله دوم اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از پنجم دی ماه بدون حضور وزنه برداران المپیکی آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۷    
12 پرواز ورودی فرودگاه امام خمینی (ره) از بامداد تا صبح امروز با تاخیر فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را به سمت مقصد ترک کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۷    
جمعی از بازنشستگان پیش از موعد سازمان تأمین اجتماعی با تجمع مقابل مجلس خواهان اجرای تبصره ذیل ماده 77 قانون تأمین اجتماعی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۱    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: 161 هزار خانوار از مددجویان در سطح کشور از دریافت کمک معیشت این نهاد خارج شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۸    
مدیرمنطقه 6 شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی سنگ قبور شهدای گمنام و شهدای دارخوئین گلستان شهدا در دست اجراست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۵    
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه ایران امن ترین کشور منطقه به حساب می آید، معتقد است می توان از این فرصت و ناامنی کنونی در ترکیه برای توسعه صنعت گردشگری ایران استفاده مطلوبی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۵    
در حالی که پیش از این نیز بیان شده بود که در تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ و در بین نزدیکان وی، چهره هایی از جمله رودی جولیانی قرار دارند که با گروه منافقین روابط نزدیک و گرمی نیز دارند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۲    
کارشناس فوتبال اصفهان گفت: نقاط مثبت سپاهان همان نقاط ضعف استقلال است و به نظر من شانس پیروزی تیم اصفهانی در دیدار فردا بیشتر است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۹    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: احداث 5 ایستگاه ثابت بازیافت در مناطق 15 گانه شهر اصفهان در دستور کار است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۶    
رادیو ایران دی ماه امسال را ماه پاسداشت زبان فارسی اعلام کرده است و با راه اندازی پویش آیین سخن در نظر دارد توجه فارسی زبانان را به کاربرد صحیح زبان و خط فارسی جلب کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۰    
مبلغ روشندل و نمونه کشوری گفت: سرمایه گذاری و توجه به تربیت درست فرزندان سبب بیمه شدن انقلاب در برابر ورود فرهنگ غلط غرب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۱    
تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف استقلال می رود که در دیدارهای رو در رو آمار برتری دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۱    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از جذب 300 معلول در آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی 10 هزار نفری که اخیرا برگزار شد خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۹    
هویت جنسی ، محصول سرمشق های بیشماری است که از اعضای خانواده ، معلمان ، دوستان و پدیده های فرهنگی کسب می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۹    
دونالد ترامپ نسبت به نامه رئیس جمهوری روسیه به او به منظور تبریک سال نو میلادی واکنش نشان داده و این نامه پوتین را "بسیار خوب" توصیف کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۳    
گاز co زغال در داخل حمام موجب مسمومیت مرد 27 ساله در روستای طاد فلاورجان شد.
  • ۱