پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 23 دی 1395 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1395 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1395 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1395 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 2 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 3 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 4 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 5 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 6 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 7 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 8 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 9 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 10 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 11 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 12 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 13 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 14 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 15 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 16 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 17 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 18 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 19 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 20 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 21 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 22 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 23 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 24 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 25 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 26 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 27 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 28 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 29 دی 1395 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1395 
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ - ۰۹:۱۴    
مبارکه- معاون فرماندار شهرستان مبارکه گفت: آنچه که انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) را به اینجا رسانده است، تکیه به خداوند متعال و اعتماد ملت و وحدت امت اسلامی است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۴    
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از بازدید و نظارت پلیس بر واحد های صنفی و پلمپ 43 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوطه در شهر اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۴    
تغذیه مناسب و استفاده از مواد غذایی طبیعی به جای غذای فرآوری شده در کارآیی ورزشی ورزشکاران موثر است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۲۷    
گاهی بهترین درمان برخی از ناخوشی ها، ساده ترین چیزهایی است که اتفاقا به جای استفاده کردن دور ریخته می شوند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۱۲    
شیراز - شهردار شیراز از آغاز بهره برداری بوستان بزرگ ورزش و سلامت در غرب شیراز در آینده نزدیک خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۳    
نقشه آلودگی هوای تمامی نقاط جهان را می توانید به طور زنده رصد کنید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۸    
تبریز - شهردار تبریز از ورود چهار رام معادل 20 واگن جدید به پایانه ائل گلی قطار شهری تبریز خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۴۵    
بوئین میاندشت-حادثه رانندگی در محور بوئین میاندشت - الیگودرز یک کشته و 9 زخمی بر جای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۹:۰۸    
آیت الله العظمی جوادی آملی معتقد اند سینمای نابالغ سینمایی است که مطلب معقول و حکیمانه در آن وجود نداشته باشد و تنها در محدوده حس و خیال باشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۸:۴۷    
در مسیر اجرای طرح تحول نظام سلامت به بیماران مبتلا به بیماری های روان به عنوان یکی از محروم ترین اقشار جامعه، نگاه و توجه ویژه ای شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۸    
پس از سالها انتظار و با تلاش های مجدانه صورت گرفته توسط استاندار اصفهان، سرانجام قرارداد انتقال مالکیت کارخانه ریسباف اصفهان برای ایجاد موزه بزرگ اصفهان امضاء شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۰    
لنجان_نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش های صورت گرفته از سوی بنده و نمایندگان مجلس مصوب شد که صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با حفظ موقعیت مستقل خود به وزارت کار انتقال کار ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۹    
وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی با اشاره به موانع اجرای سیاستهای ضدپولشویی در ایران، گستردگی اقتصاد غیررسمی را بعنوان مانع اصلی اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۴۲    
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تکنولوژی و تجهیزات کشاورزی و باغبانی نهاده ها، محصولات و خدمات وابسته با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در اصفهان گشایش یافت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۸    
وقوع انفجاری در منطقه کفرسوسه شهر دمشق به کشته شدن 8 تن و زخمی شدند 14 تن دیگر منجر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۰    
قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با تاکید بر اینکه وقتی کشاورز با کمبود آب مواجه است بدون شک اقبال کمتری برای مصرف کود دارد، گفت: از سال 92 با وجود مشکلات خشکسالی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۴۶    
معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه در حال حاضر برای 13 تا 15 ماه در کشور ذخیره گندم داریم، گفت: متاسفانه بخش کشاورزی از کمبود تکنولوژی و سرمایه خسارت بسیاری متحمل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۴    
مدیرعامل شرکت هواپیماسازی اروپایی ایرباس گفت: در مذاکراتی که با شرکت ایران ایر در دی ماه سال گذشته انجام دادیم برای تحویل 100 فروند هواپیمای ایرباس جدید به توافق رسیدیم و روابط خود را با ایران پس از ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۵۸    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) با اشاره به ورود نخستین هواپیمای ایرباس به ناوگان هوایی ایران ایر گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی از عقد قرارداد خرید 20 فروند هواپیما از شرکت فرانسوی- ایتالیایی ATR( ای تی آر) در آینده نزدیک خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۵۵    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد، براساس برنامه ریزی های انجام شده با ایران ایر، هواپیمای ایرباس A321 خریداری شده در نخستین پرواز، خانواده شهدا و ایثارگران را به زیارت امام رضا (ع)خواهد برد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۵۲    
نخستین فروند هواپیمای ایرباس A321 ( ای 321) خریداری شده در پسابرجام در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۶    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: کشاورزی پایدار به نوعی از نظر اقتصادی با ثبات و توجیه پذیر، از نظر اکولوژیکی سالم و از نظر اجتماعی عادلانه و قابل قبول و متناسب با نیاز آیندگان است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۷    
دهمین نشست از سلسله نشست های تخیل خلاق، از سوی مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان در سالن کتابخانه مرکزی اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۴    
نشست تخیل خلاق در عرصه اندیشه و حکمت ایلام با حضور حسن بلخاری در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزارشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۱    
نشست تخیل خلاق در عرصه اندیشه و حکمت ایلام با حضور حسن بلخاری در کتابخانه مرکزی اصفهان برگزارشد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۷    
نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر به منظور بررسی چگونگی پوشش خبری و اطلاع رسانی برنامه های دهه فجر در صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۳    
یازدهمین سالگرد شهادت سردار شهید احمد کاظمی و شهدای عرفه با حضور خانواده معزز این شهدا و جمعی از مسئولین استان در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۱    
همایش بین المللی نوآوری در مدیریت شهری با حضور استاد دانشگاه اسکووده سوئد برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۵    
هفته دهم لیگ برتر امید با تساوی 2 تیم سپاهان و فولاد پیگیری شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۲    
سازمان ورزش شهرداری اصفهان امروز میزبان پیشکسوتان، مدیران، کارشناسان، مربیان و اهالی رسانه در حوزه ورزش بود تا با تدوین برنامه های این سازمان در کارگروه های تخصصی نسبت به اشاعه ورزش در بین مردم عادی ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۳    
نماینده پیشین ولی فقیه در ستاد پدافند نیروی هوافضای سپاه گفت: آنهایی که از خط قرمز رهبری عبور کردند، امروز تمام سرمایه های کشور را به باد دادند و خون شهیدان هسته ای را پایمال کردند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۵    
دور رفت لیگ برتر هندبال مردان با صدرنشینی تیم نفت و گاز گچساران به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۳    
تراکتورسازی با تک گل دقایق پایانی مهاجم سابق سپاهان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر را شکست داد و موقتاً به صدر جدول رفت. استقلال هم انتقام ناکامی در جام حذفی را از فینالیست آن رقابت ها گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۷    
اولین نشست کارگروه های تخصصی سازمان ورزش شهرداری اصفهان امروز برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۵    
هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال با برتری نماینده بسکتبال اصفهان همراه شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۸    
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: در شرایط مناسبی قرار داریم اما ذوب آهن به معنای واقعی یک تیم کامل است و بازی مقابل این تیم همیشه سخت است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۶    
رئیس و استاد مدیریت بازرگانی دانشگاه اسکووده سوئد گفت: اتکاپذیری، کارآمدی و داشتن ظرفیت برای تغییرات سازمانی، شرکت ها را به سمت تاب آوری سوق می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۳    
به گفته مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان این مرکز پل ارتباطی بین شهروندان صاحب ایده با شهرداری است و طرح های مهم شهری با نگاه خلاقانه در آن بازنگری و بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۷    
طرح جنبش ورزش و سلامتی سازمان ورزش شهرداری اصفهان هفته آینده در محله سودان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۸    
تجربه خوب ذوب آهن از همکاری با علی حمام باعث شد تا باشگاه اصفهانی در نقل و انتقالات نیم فصل به سراغ هموطن این بازیکن لبنانی برود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۱    
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه هایی 6 روزه را به کشاورزان کشور ارائه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۱    
سازمان هدفمندسازی یارانه ها اعلام کرد: هفتاد و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 روز یکشنبه 26 دیماه واریز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۸    
ذوب آهن قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال بانوان شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۵    
دور دوم برنامۀ کارنامه با هدف بررسی مبانی نظری و کارنامۀ هنرمندان فعال در عرصۀ تئاتر کودک از سوی تالار هنر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۶    
سیزدهمین نمایشگاه صنایع غذایی اصفهان (Infex 2017) از تاریخ 27 تا 30 بهمن ماه 95 در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان در حالی برگزار خواهد شد که اقدامات صورت گرفته و پتانسیل های استان اصفهان در این صنعت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۶    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: ما نیم فصل اول را فراموش کرده ایم و بردها و باخت ها به تاریخ سپرده شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۴۲    
وقتی رئیس جمهور منتخب آمریکا در اولین نشست مطبوعاتی خود این چنین از روسیه دفاع می کند، یعنی منطقه استحقاق این را دارد که حداقل 4 سال جوّی آرام را سپری کند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۶    
رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: روند موجود قیمت گذاری ارز و شوک های بدون پیش بینی، صادرات و تولید ملی را تقویت نمی کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۰    
شهردار اصفهان صبح امروز با حضور در برنامه رادیویی صدای شهر و اداره ارتباط مردمی137 پاسخگوی سوالات شهروندان شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۲۱    
هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر امروز پنجشنبه طی مراسمی در فرودگاه مهرآباد تهران با اجرایی شدن تاریخی ترین قرارداد نوسازی صنعت هوانوردی کشور که پس از 41 سال صورت گرفته ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۸    
مسئول امور پایگاه های فوریت های پزشکی شهرستان فریدونشهر از انجام 269 ماموریت اورژانس پیش بیمارستانی در این شهرستان در سه ماهه سوم امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۶    
سنا آمریکا در اقدامی اولین گام را به سوی لغو طرح خدمات درمانی رئیس جمهور فعلی آمریکا برداشتند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۶    
یک روزنامه اسرائیلی با اشاره به نتایج تصمیمات و مواضع اوباما از جمله خروج نیروهای آمریکا از عراق، موضع گیری در قبال تحولات لیبی و نیز امضای توافق هسته ای با ایران از او به عنوان یکی از بدترین روسای ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۰    
مراسم تشییع پیکر علی شریعتمداری عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و پیکر عباس ماهیار استاد دانشگاه خوارزمی امروز پنجشنبه از محل دانشگاه خوارزمی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۰    
مجمع انتخاباتی هیأت ورزش جانبازان و معلولین استان اصفهان هفته آینده برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۱    
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر 11 درصد مدارس کشور طرح تعالی مدیریت را اجرا می کنند عنوان کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۸    
مدیر اجرا و نظارت سازمان عمران شهرداری اصفهان از پیشرفت 60 درصدی پروژه دوربرگردان های میدان احمدآباد خبرداد و گفت: اولین بتن ریزی پروژه دوربرگردان های احمدآباد فردا انجام خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۹    
مرد 84 ساله ای که دچار ایست کامل قلبی تنفسی شده بود، با تلاش تکنسین های اورژانس 115 مبارکه، پس از انجام عملیات احیا، به زندگی دوباره بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۶    
مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان گفت: احداث پل روگذر بلوار آب در مراحل تکمیلی است و همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۳    
اعتراضات باشگاه نفت و سرمربی این تیم به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بازی سپاهان با گذشت 10 روز پس از صدور رأی همچنان ادامه دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۷    
مرد 53 ساله ای پس از ایست کامل قلبی و باتلاش تکنسینهای فوریتهای پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی 115 شهرستان اصفهان به زندگی دوباره بازگشت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۹    
لنجان_بخشدار مرکزی شهرستان لنجان گفت: تاریخ هشت سال دفاع مقدس، گنجینه عظیمی است که ملتهای آزاده جهان می توانند با درک و تعمق در آن، توشه ای ارزشمند را به ارمغان ببرند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۴۰    
سهل انگاری در امر نگهداری اتومبیل می تواند به قیمت جان مالک و سرنشینان آن تمام شود و تنها با رعایت چد نکته جزئی می توان از بروز خسارات مالی و جانی جلوگیری کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۴    
دیپلماسی عامل بستن مسیر هسته ای ایران بود، عربستان خارج از اجماع تسلیت گویان عربی به ایران، ایران ایر نخستین هواپیمای ساخت ایرباس را تحویل گرفت از جمله سرتیترهای اخبار ایران در جهان در خبرگزاری ها ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۱    
تد کروز طرحی را به سنا ارائه کرده است که هدف نهایی آن وارد کردن نام سپاه پاسداران به فهرست گروه هایی است که واشنگتن آن ها را تروریست می خواند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۱    
لنجان_جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت:راهیان نور فرصتی برای ارائه گفتمان دفاع مقدس به نسل های جدید است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۲    
در عمل جراحی کاشت حلزون، از وسیله ای استفاده می شود که تحریک الکتریکی مستقیمی را به عصب شنوایی در گوش داخلی می فرستد و احساس شنیدن را در افراد ایجاد می کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۲    
معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان از افزایش تعداد خواهرخوانده های شهر خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۲    
رئیس پلیس پیشگیری ناجا از کاهش فاصله بین وقوع تا کشف جرایم در استان اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۶    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در سال آینده برای احداث مخازن و انتقال آب 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۴    
چند بازیکن ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر به دلایل مختلف امکان همراهی تیم اصفهانی را در دیدار خانگی برابر سیاه جامگان ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۰:۰۱    
مسئول امور پایگاه های فوریت های پزشکی شهرستان خمینی شهر با اشاره به انجام 3 هزار و 156 ماموریت توسط پرسنل اورژانس 115 این شهرستان در پاییز امسال، گفت: در این مدت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۰    
لنجان_باغبادران قبل اسلام به بغ آدران مشهور بود، بدین معنا که خدای بزرگ نگهبان آتش در این محل باشد (بغ) به معنای خدای بزرگ و (آدران)به معنای محلی که درآن آتش روشن بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۱    
رسانه آمریکایی نوشت: ایران ثابت کرده که دشمنی با کفایت است و می تواند با همین بضاعت نظامی آمریکا را اذیت کند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۵    
رئیس هیأت تنیس روی میز استان گفت: یکی از قوی ترین زیرساخت های سازمانی را هیأت تنیس روی میز استان اصفهان دارد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۵    
مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از برگزاری دوره آموزشی نحوه برخورد صحیح با متخلفان در تخلفات شهری خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۶    
صد نماینده کنگره آمریکا در نامه ای خطاب به رییس جمهور منتخب این کشور به وی تاکید نموند سفارت آمریکا از تل آویو به اورشلیم (قدس اشغالی) انتقال یابد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۰    
یک روزنامه سوئیسی در مطلبی به بررسی آینده مبهم و نامشخص توافق هسته ای ایران با غرب تحت ریاست جمهوری "دونالد ترامپ" در آمریکا پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۷    
عناوین و تیتر یک روزنامه های اقتصادی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۴    
معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان اعلام کرد: بودجه سال 96 شهرداری اصفهان شنبه هفته آینده تقدیم شورای شهر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۴    
در شرایطی که فقر و افراط گرایی سبب تمایل بسیاری از شهروندان آسیای مرکزی به سوی داعش شده است، اکثر کشته شدگان کلوپ شبانه رینا نیز از شهروندان کشورهای اسلامی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۴    
سرخط به دنبال آن است تا هر روز سرمقاله و یادداشت روز روزنامه های کشوری را بررسی و به اطلاع شما مخاطبان عزیز برساند در سر خط امروز23 دی ماه جاری روزنامه های وطن امروز، خراسان،کیهان،رسالت ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۴    
همسفر! در این راه طولانی، که ما بی خبریم و چون باد می گذرد، بگذار خرده اختلاف هایمان با هم باقی بماند ...
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 153 هزار و 628 نخ سیگار قاچاق طی 9 ماهه اول امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۴۵    
سید محمد علی جمال زاده در 23 دی ماه سال 1274 شمسی در شهر اصفهان محله بید آباد متولد شد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۸:۱۸    
بازیکن ملی پوش ذوب آهن از فرصت محرومیت خود برای سفری کوتاه به زادگاهش بهره برد.
ایمنا   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۰۶:۰۲    
کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون گفت: تلویزیون مثل گذشته از ساخت سریال های باکیفیت حمایت نمی کند.