پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 2 اردیبهشت 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اردیبهشت 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۰:۳۳    
شیراز - شهردار شیراز با اشاره به اینکه جریانات سیاسی حق دارند در انتخابات شورا مشارکت کنند، گفت: حضور جریانات سیاسی به این معنا نیست که شورای شهر تبدیل به حزب شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
استاندار اصفهان گفت: هدفگذاری مدیریت استان در سال 96 کاهش نرخ بیکاری و رساندن آن به نرخ متوسط کشوری است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۵:۰۳    
مدت خدمت نظام وظیفه و حضور داوطلبانه در جبهه در سوابق بیمه ای مشمولین قانون تامین اجتماعی با رعایت شرایط مقرر در قانون محاسبه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت بهداشت در مورد نحوه رسیدگی به پرونده فوت مرحوم کیارستمی گفت: طبق قوانین موجود، رسیدگی به چنین شکایاتی و صدور حکم مربوط به دادگاه های مربوطه با کارشناسی سازمان پزشکی قانونی و نیز مربوط به ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۴:۳۳    
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم معرفی برنامه ویژه حمایت از بیماران متابولیک با بیان اینکه سامانه تامین و تحویل غذاهای ویژه و درمانی بیماران متابولیکی در دنیا نظیر ندارد گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۶    
معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان از برگزاری دوره های آموزشی یک روزه ویژه کاندیداهای تایید شده شوراهای شهر در جهاددانشگاهی واحد اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۳۳    
طرح بزرگ امنیت محله محور در شهرستان نجف آباد اجرا و 30 سارق ، متهم تحت تعقیب مراجع قضائی ، معتاد تابلو و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ظرفیت پذیرش در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه متمرکز) سال 1396 بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد، بیش از 14 هزار نفر تعیین شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۱:۲۱    
فردی که با بدست آوردن تصاویر شخصی و خصوصی یکی از شهروندان و انتشار آن در فضای مجازی موجب آبروریزی و هتک حیثیت وی شده بود توسط ماموران پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۰:۳۰    
تبریز - شهردار تبریز پنجره واحد شهری را پیش نیاز مهم مدیریت واحد شهری خواند و بر لزوم تسریع در اجرای آن تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۵۷    
دانشجویان دانشگاه های اصفهان، کاشان صنعتی اصفهان، معارف قرآن و عترت اصفهان در سی و دومین جشنواره منطقه ای قرآن و عترت دانشجویان خوش درخشیدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۳۹    
سمیرم- فرماندار شهرستان سمیرم گفت: آرامش بهترین بهانه برای شاد زیستن است و کشور ما در دنیایی که هر روز شاهد انفجار و عملیات های تروریستی است در امنیت و آرامش قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۰    
نتایج یک مطالعه گسترده نشان می دهد که مصرف گوشت قرمز می تواند خطر ابتلا به بیماری کبد چرب غیر الکلی را افزایش دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۰۷:۴۸    
ایران و اتحادیه اروپا، همکاری های خود را در بخش کشاورزی و تجاری گسترش می دهند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۵    
شهرضا - مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه مرکزی کشور گفت: 11 هزار برگ سند اهدایی در مخزن منطقه مرکزی کشور به مرکزیت اصفهان نگهداری می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۳:۰۵    
کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در جلسه عصر امروز خود با اکثریت آرا با پخش زنده مناظره نامزدها موافقت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۲:۵۰    
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در اطلاعیه ای مهمترین رسانه های دارای منع قانونی تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که مشمول رسانه های دولتی و وابسته به بودجه عمومی هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۸    
مراسم افتتاحیه مسابقات هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۲    
شهرضا – عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه و بسیج که بخش زیادی از نیروهای آن را مردم از اقشار مختلف تشکیل می دهند و نقش بسیار مهمی در تقویت بنیه دفاعی و نظامی کشور داشته اند ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۳    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه اصفهان شهری کویری است که با کاشته شدن درخت ها در دو طرف خیابان ها و حتی خیابان های کم عرض و جدید، باغ راه هایی ایجاد می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۲۰:۵۰    
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم برگزاری هرچه بهتر سالروز نکوداشت اصفهان و روز جهانی زمین پاک تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۹:۰۲    
نتایج مسابقات روز نخست رقابت های هندبال ساحلی هفته نکوداشت اصفهان مشخص شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۱۱    
وداع هادی عقیلی با مستطیل سبز واکنش برخی همبازیان سابقش در سپاهان را در پی داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۸:۰۲    
امام موسی کاظم(ع) بزرگی از بزرگان بنی هاشم و امامی پیشرو در علم و دیانت بود که او را به خاطر عبادت و کوشش در راه خدا عبد صالح می نامیدند و مظلومانه به شهادتش رساندند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۷:۱۴    
رییس انجمن صنایع همگن سنگ استان اصفهان با تاکید بر اینکه روش های سنگ بری سنتی جوابگوی نیاز بازار امروز ایران و دنیا نیست ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۵۰    
نایب رییس کمیسیون معادن اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در شرایط رکود اقتصادی بخش خصوصی با ایجاد ارزش افزوده و توسعه فعالیت های خود می تواند رکود را مدیریت کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۲۰    
رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بخش خصوصی می تواند واحدهای تولیدی را به خوبی مدیریت و در بازارهای جهانی به رقابت با سایر بنگاه های بین المللی سوق دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۴    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: سلامت ، نشاط و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همواره مدنظر مقام معظم رهبری بوده است و ناجا در سلامت و امنیت انتخابات نقش موثری دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱    
ان بی سی نیوزدر گزارشی نوشت: در جریان عملیات زمینی که توسط ائتلاف بین المللی در سوریه انجام شد، عبدالرحمن ازبکی یکی از نزدیکترین افراد به ابوبکر بغدادی رهبر گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی" به ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۱    
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی از تاسیس خانه – موزه رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
صندوق بین المللی پول در تازه ترین برآورد خود، رشد اقتصاد جهانی را در سال جاری میلادی به 3.5 درصد افزایش داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۶    
امروز دوم اردیبهشت برابر با 22 آوریل ، روز جهانی زمین پاک نامگذاری شده است. هر ساله برابر با این روز شعار محیط زیستی رونمایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۳    
مدیرعامل ساز مانت پسماند شهرداری اصفهان گفت: روزانه 160 تا 200 تن کود از پسماندهای جمع آوری شده تولید می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۵۰    
دو فیلم سینمایی خوب بد جلف و گشت 2 فردا یکشنبه سوم اردیبهشت ماه به دلیل شهادت امام موسی بن جعفر(ع) اکران نمی شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۴۱    
نمایشگاه گروه هنرمندان نصف جهان در رشته های مختلف صنایع دستی، با مشارکت هنرمندان جوان در این رشته ها در محل گالری نقش خانه هنرهای سنتی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۸    
بیست و هفتمین رویداد "ایده شو" با معرفی طرح های برتر در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در تالار فرشچیان اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۸    
نمایش "سبز، سرخ، سهراب" از هنرستان سوره حوزه هنری استان اصفهان ضمن کسب رتبه اول مسابقات فرهنگی هنری ناحیه 2، به مرحله نهایی مسابقات فرهنگی و هنری کشور راه یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۵    
عضوکمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه نظارت درستی به نحوه توزیع سود سهام عدالتنشده است، گفت: آزادسازی سهام عدالت در شرایط فعلی به نفع دهک های پایین جامعه نیست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۶    
چهره ماندگار فلسفه در برنامه معرفت گفت: زندگی که ارزش آن معلوم نباشد، زندگی ناآزموده و زندگی را نیاموزیدن، ارزش زیستن ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۳    
سعید جلیلی و ابراهیم رئیسی امروز با یکدیگر دیدار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
قرعه کشی مسابقات هندبال ساحلی هفته نکواشت اصفهان در بخش مردان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
مدیر اجرایی امامزاده سید الکریم(ع) دولت آباد گفت: ویژه برنامه سوگواری امام موسی کاظم(ع) به مدت 3 شب در جوار حرم مطهر امامزاده سید الکریم(ع) دولت برپا است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
دهاقان- برج میلاد شهرستان دهاقان از آثار جالبی است که در تمامی ایام سال مورد استقبال گردشگران این شهرستان واقع شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۷    
هادی عقیلی که آخرین بازی رسمی خود را در 35 سالگی برای سپاهان انجام داده بود در 36 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۱    
کوچک های بزرگ باعث دور شدن زن و شوهر از هم می شود پس بخاطر کوچک های بزرگ دعوا نکنید و ناراحت نشوید اینها تفاوتهای ساختاری است که باید شناخته شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۱۱    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با مبعث پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) میزبان عاشقان ولایت و اهل بیت(ع) است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۵    
مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان گفت: پس از گذشت 38 سال از عمر انقلاب اسلامی، هنوز برای سنددار شدن منازل در30 شهرزیر 25 هزار نفر جمعیت استان اصفهان هیچ اتفاقی نیفتاده و این نشان می دهد در برخی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
دبیر اجرایی ستاد هفته نکوداشت اصفهان گفت: افتتاحیه هفته نکوداشت اصفهان 4 اردیبهشت ماه در سینما فلسطین با حضور مدیران شهری، کشوری و استانی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
نخستین جلسه چگونگی تنظیم متن پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران برای طرح در کمیسیون فنی فیبا به منظور تأمین بند مربوط به پوشش سر در قوانین FIBA برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
وزیر بهداشت گفت: وضعیت کشور از نظر پیشگیری از بیماری ها چندان مناسب نیست و با توجه به تغییر سبک زندگی مردم و آموزش های نامناسب رسانه ای که بخشی از آن رهاورد تکنولوژی و توسعه وسایل ارتباط جمعی است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۲    
مدیر هماهنگی معاونت های فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: شهروندان برای حضور در تورهای گردشگری هفته نکوداشت اصفهان به فرهنگسراهای مناطق خود مراجعه و یا با سامانه 137 تماس حاصل کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۹    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: عوامل خطر بیماری های غیرواگیر تا حد زیادی قابل پیشگیری است و علاوه بر اقدامات ارزشمند طرح تحول سلامت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۸    
بازیکن لبنانی ذوب آهن در غیاب ستاره دیدارهای اخیر این تیم خوش درخشید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۸    
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به تغییر الگوی بیماری ها از واگیر به غیرواگیر، گفت: امروزه مرگ زودتر از سن 70 سالگی را مرگ زودرس می دانند و حدود 40 درصد از علل این مرگ ها مربوط به بیماری های ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۵    
عملیات اجرایی احداث باند دوم دامنه- خوانسار – گلپایگان – خمین بطول 34 کیلومتر شامل احداث باند دوم دامنه- خوانسار بطول 23 کیلومتر، احداث کمربندی وانشان به طول 3 کیلومتر ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۳۵    
مهم ترین اخبار علم و فناوری ایران در هفته پایانی فروردین ماه، رنگ و بوی بین المللی داشت، به طوری که علاوه بر انتشار خبر رشد 41 درصدی تولید مقالات برتر ایران ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۳    
محققان موفق به کشف دسته جدیدی از سلول های سیستم ایمنی بدن انسان شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۱۱    
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، دامپزشکی، ژنتیک و اصلاح نژاد دام اصفهان در حالی اول اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد که این نمایشگاه در کنار حضور 142 مشارکت کننده مطرح و برند داخلی از ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۴:۰۲    
رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: برخی از افراد به راحتی آبروی دیگران را تخریب و به شخصیت های مردم جامعه توهین می کنند و این افراد از عذاب آخرت و نتایج رفتار بدخود بی خبر هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۵    
مبارکه- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه گفت: در پی واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس دو سرنشین این خودرو مصدوم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
نقش شالوده های تدوینی در آفرینش فضای معماری بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۹    
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اعلام کرد: با توجه به درخواست های مکرر مردم و همچنین شرایط ازدحام خودرویی بعضی از خیابان ها خط جدید اتوبوس خیابان ابوریحان آماده افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۷    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان اعلام کرد: 8هزار و 794 نفر برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا اصفهان تایید صلاحیت شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۷    
برنامه تحلیلی نگاه یک به منظور بررسی برخوردهای قانونی با تخلفات مشهود انتخاباتی، امشب (دوم اردیبهشت) میزبان حجت الاسلام محمد جعفر منتظری - دادستان کل کشور - است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۴    
پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانش آموزی در مصلی تهران با حضور وزیر آموزش و پرورش به طور رسمی کار خود را آغاز کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۱    
رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 53 میلیون نفر جمعیت 10 تا 49 سال کشور دارای پرونده و شناسنامه آموزشی هستند گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۲    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۶    
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به برنامه های ناجا برای برقراری امنیت پایدار در جامعه، گفت: در صورت ارائه تجهیزات ویژه ناجا توانایی برخورد ویژه تر در بحث مبارزه با قاچاق کالا را دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۳    
نمایشگاه نقاشی آثار هاوال قربای طاژندره با عنوان هه وراز تا 11 اردیبهشت ماه در گالری متن امروز برپاست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان مسابقه هندبال ویژه بانوان و آقایان در ناژوان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
حجت الاسلام و المسلمین قطبی گفت: توسعه فرهنگ دینی جزء اوّلین مأموریت های طلاب می باشد و سایر فعالیت ها از جمله تدریس و کارهای پژوهشی زمینه یا پشتوانه تبلیغ است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
اکران عمومی فیلم تئاتر حاشا به نویسندگی فراز مهدیان دهکردی به همراه جلسۀ نقد و بررسی این نمایش، ظهر امروز در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
مدیرمنطقه 7 شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی های خیابان هایی همچون پوریای ولی که برای توسعه شهر انجام می شود، تدریجی است و زمانی می توان به خیابان سازی پرداخت که آزادسازی ها 100 درصد انجام شده باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۴    
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان سازمان ورزش شهرداری اصفهان برنامه های متنوعی در محلات مختلف شهر برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۴    
دبیر نخستین کنفرانس بین المللی "اینترنت اشیاء، زیرساخت ها و کاربردها" گفت: دانشگاه اصفهان به مرکز اینترنت اشیا بدل شده و با توجه به اینکه صنعتی ترین استان کشور است می تواند در زمینه اینترنت اشیا به ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۳    
مسابقه طراحی پوستر "درد مشترک" با اعلام نفرات برتر خود و تقدیر از آنان به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
در مسابقه ای که بهترین گلزن فصل جاری ذوب آهن به خاطر محرومیت اجازه شرکت در آن را نداشت 2 مهاجم دیگر تیم اصفهانی گلزنی کردند تا کار مجتبی حسینی در دیدارهای آتی برای چینش ترکیب اصلی سخت شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
مدیر منطقه 5 شهرداری اصفهان گفت: منطقه گردشگری صفه با فضای زیبا و دلنشینی که به همت شهرداری به وجود آمده است، دارای پتانسیل های فراوانی برای جذب گردشگر است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
مجموعه ترانه های 33 شاعر که در خانۀ ترانۀ اصفهان فعالیت داشته اند در کتابی با عنوان اصفهان پشت میکروفون از سوی نشر نگاه منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۷    
چهارمین جشنوارۀ موسیقی اصفهان با عنوان ترنم زنده رود از 5 تا 12 اردیبهشت ماه در هنرسرای خورشید برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۴    
محمدتقی بهار، ملقب به ملک الشعرا، شاعر، ادیب، نویسنده، روزنامه نگار و سیاست مدار معاصر ایرانی بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۶    
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان رصدخانه های فرهنگی را حلقه مفقوده ای از زنجیره خدمات فرهنگی کشور دانست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۳    
مدافع پیشین تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از مدیرعامل و سرمربی این تیم، گفت: آمدند در تیم سپاهان انقلاب کنند ولی با تصمیماتی که گرفتند تیم را به قهقرا بردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۳    
لنجان_امام جمعه فولادشهر گفت: جوانان مانند لوحی تمیز و سفید هستند که می توان برای روی آنها همه چیز نوشت لذا بهتر است بر این لوح و ضمیر پاک معنویات نوشته شود تا اینکه دشمنان با هجمع فرهنگی شان سبک ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۰    
استفاده از فضای مجازی و نیز رسانه های عمومی در تبلیغات انتخاباتی راهکارهایی هستند که می توانند هزینه های تبلیغاتی را کاهش داده و از مدیون و مقروض شدن منتخبان ملت به افراد و نهادهای مختلف و ایجاد فضای ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۰    
با توسعه شبکه های اجتماعی و راه اندازی گروه های حمایتی در زمان انتخابات شاهد ایجاد صفحاتی به نام برخی از کاندیداها و افراد معروف و شناخته شده در فضای مجازی هستیم که بعضاَ این صفحات متعلق به این افراد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
معاون دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: اهتمام ویژه در زمینه طرح پایش سلامت و تندرستی در دستور کار دانشگاه های برتر قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۷    
نمایشگاهی با عنوان انقلاب در اصفهان به روایت عکس و اسناد در نگارستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۴    
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: تیم گیتی پسند اصفهان تا 4 خرداد ماه فرصت دارد تا مدارکش را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۲۱    
قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین از آغاز ثبت نام موکب های اربعین حسینی 96 در طرح شناسنامه دار کردن مواکب همزمان با سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
نخست وزیر گرجستان دقایقی قبل وارد مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد شد و مورد استقبال رسمی معاون اول رئیس جمهور قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
علی نیکزاد، و محسن میرکاظمی بترتیب رئیس ستاد انتخاباتی و رئیس کمیته طرح وبرنامه ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه با مخاطب قرار دادن دولت آمریکا و دونالد ترامپ، خواستار لغو یا جایگزین کردن توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۲    
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها از امروز به مدت 4 روز برای شکایت فرصت دارند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
استاد غلامحسین سنمار از معماران و استادکاران اصفهان است که آثار درخشانی از او در برخی از بناهای مهم تاریخی اصفهان به یادگار مانده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۷    
شهردار اصفهان از اجرای 37 عنوان برنامه در قالب چند صد برنامه مختلف در هفته نکوداشت اصفهان خبر داد و گفت: افتتاح اولین خانه ورزش پیشکسوتان در همین ایام انجام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۸    
مدافع چپ ذوب آهن برخلاف مرتبه پیش در بازگشت به ترکیب اصلی این تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.
  • ۱